Home Complaints TigerGaming Casino - Player’s account has been closed due to uncomplete KYC verification.

Amount: €34

TigerGaming Casino - Player’s account has been closed due to uncomplete KYC verification.

7.8/10 Good reputation Submitted: 22 Mar 2020 | Unresolved : 08 Apr 2020
Our verdict

No reaction, passive regulator

UNRESOLVED

Case summary

237 days ago - 08 Apr 2020

The player from Germany is having difficulties completing KYC verification which let to his account being closed. We closed the complaint as ‘unresolved’ because the casino failed to reply.

Private
Sensitive information

This post has been made private by Casino Guru. It contains sensitive information meant to be seen only by the involved parties.

Public

Dear Kulmus,

Thank you very much for submitting your complaint. I’m sorry to hear about your problem. Do I understand it correctly that you have deposited money into your account through Skrill, but when you wished to withdraw, Skrill was not available? Furthermore, there was a complication, when you have tried to complete KYC verification, which led to your account’s closure? Thank you in advance for your reply. I hope we will be able to help you as soon as possible. 

Best regards,

Petronela

Public

Yes dear friend it was all true. And when I said let me get on with bitcoin. They asked me documents for kyc

I sent the documents but they closed my account. And they only apologize. And they say we've got an error and we'll call you in the future.

But they are lying

Public

Thank you very much Kulmus for providing all the necessary information. I will transfer now your complaint to my colleague Kristína who will be at your assistance. I wish you best of luck and hope to see your problem being resolved to your satisfaction in the near future.

Public

Hello Kulmus,

 

I contacted the casino and asked for their help, so hopefully we will have a reply soon. Please, do not hesitate to let me know if there is something new regarding your problem and I will let you know as soon as I receive some answer.

 

Thank you for being patient.

Public

I told you, Mr. Petronela

They only invite patience while doing nothing. I have a small amount of money on the site and I don't care.

But hopefully other users won't be fooled

One should only regret that no one oversees the work of these scams

Public

Hello Kulmus,

 

You mentioned in your last message that you don't care about your money. Do you wish to continue resolving this complaint or should I close it, please?

Public

24 hours have passed since your last message. So where are your officials? Ms. Kristína Why didn't I get an answer in these 12 days. Fix this problem today

 

You and your colleagues have been inviting me to wait for 12 days

Shouldn't the problem be solved during this time?

Public

I am sorry you feel this way, but from what I see you've submitted your complaint on 22.3.2020 and not 12 days ago. I am sure you understand I don't work for Tiger Gaming Casino, but for Casino Guru which operates as an independent website. 

 

We always try our best to help players, but it can take some time to receive an answer from the casino. I contacted the Tiger Gaming Casino yesterday and we have to be patient and wait for their response. Without them looking into your problem we aren't able to help you, as we don't have access to information about your account.

 

I really hope you understand our position and why we can't speed up the process.

Public

please forgive me

I thought you were working for tigers casino

Forgive me

Why didn't you inform me earlier.

I texted them 12 days ago but they didn't respond. I mean, this was

I am sorry

Public

It is okay, don't worry! I am sorry you have to wait again, but this is how our complaint resolution process works.

Public

Why don't you answer me? I knew they were scams.

Please inform all users

Thanks 

Public

We would like to ask the TigerGaming Casino to reply to this complaint. We are extending the timer by 7 days. If the casino fails to respond in the set time frame, we will close the complaint as ‘unresolved’.

Public

They are scammers. And they will not answer. Please lower its stars. And remove it from your site

Public

Hello Kulmus,

 

I am really sorry, but the casino failed to reply to me. Unfortunately, without their help we aren't able to continue resolving this case and I am forced to close this complaint as 'unresolved' which will affect the casino’s overall rating . I know this isn't a satisfactory solution, but at least other players can read about your negative experience in our review.

 

I hope you won't come across a problem like this in the future.