I'll say it again, I sent all the required documents 6 times in total. 3 times by email and 3 times directly on the casino website. Each time after submitting the documents, the casino website said: Your account is now verified! And even if there had been something wrong with the documents, I would have been informed by email. But I never received an email from this casino regarding the verification. These verifications were half a year ago. And this fact alone is completely dubious.
Yes, I have found a very reputable casino where all withdrawals are processed smoothly and immediately and I have my winnings in my account within 3-4 hours. I call that reputable and definitely not a scam casino like this Snatch casino and its sister casinos.
Thanks for your answers anyway.
Ich sage es nochmal,ich habe insgesamt 6x alle geforderten Unterlagen komplett gesendet. 3x per E-Mail und 3x direkt auf der Casino-Seite. Auf der Casino-Seite stand jedesmal nach Einreichen der Dokumente: Ihr Konto ist jetzt verifiziert! Und selbst wenn etwas nicht in Ordnung gewesen wäre mit den Dokumenten,wäre es mir per E-Mail mitgeteilt worden. Aber ich habe von diesen Casino nie eine E-Mail bezüglich der Verifzierung erhalten. Diese Verifizierungen sind 1/2 Jahr her.Und schon allein diese Tatsache ist völlig unseriös.
Ja ich habe ein sehr seriöses Casino gefunden,in den alle Auszahlungen reibungslos und sofort bearbeitet werden und ich meine Gewinne innerhalb von 3-4 Stunden auf meinen Konto habe. Das nenne ich seriös und keinesfalls ein Betrugscasino,so wie dieses Snatch-casino und dessen Geschwister-casinos.
Trotzdem Danke für ihre Antworten.
Automatic translation: