I sent them a message again today and the answer was this
We were updated this morning on this. Let me first apologize on behalf of our page for the severe delay experienced for our players and assure you that the transaction department will proceed immediately and as soon as possible to complete all withdrawals for our members. I hope you receive your winnings promptly and happily continue your game.
Everything is already underway as they informed us and will not be delayed any longer. Please be a little more patient as we expect most withdrawals to be completed between today and tomorrow! Sorry for the temporary inconvenience, thanks for your understanding and communication!
And I will ask... if the money doesn't come in, can we do anything??? Today we close 14 days from the moment I made the 2nd withdrawal attempt and 3 weeks from the first week.. Thank you
τους εστειλα σημερα μηνυμα παλι και η απαντηση ηταν αυτη
Μας ενημερώσανε σήμερα το πρωί επάνω σε αυτό. Επιτρέψτε μου πρώτα να ζητήσω συγγνώμη εκ μέρους της σελίδας μας για τη σοβαρή καθυστέρηση που σημειώθηκε για τους παίκτες μας και να σας διαβεβαιώσω ότι το τμήμα συναλλαγών θα προχωρήσει άμεσα και το συντομότερο δυνατό στην ολοκλήρωση όλων των αναλήψεων για τα μέλη μας. Ελπίζω να λάβετε τα κέρδη σας άμεσα και να συνεχίσετε με χαρά το παιχνίδι σας.
Όλα είναι ήδη σε εξέλιξη όπως μας ενημέρωσαν και δεν θα καθυστερήσουν άλλο. Παρακαλούμε να είστε λίγο πιο υπομονετικοί καθώς αναμένουμε ότι οι περισσότερες αναλήψεις θα έχουν ολοκληρωθεί από σήμερα μέχρι αύριο! Συγγνώμη για την προσωρινή ταλαιπωρία, ευχαριστούμε για την κατανόησή σας και για την επικοινωνία!
Και εγω θα ρωτησω...αν δεν μπουν τα λεφτα μπορυμε να κανουμε κατι???Σημερα κλεινουμε 14 ημερες απο την στιγμη που εκανα την 2η προσπαθεια αναληψης και 3 εβδομαδες απο την πρωτη εβδομαδα..Σας ευχαριστω
Automatic translation: