Dear Jaro I had already sent you the screenshots with the proof that this casino does not allow you to save your winnings if you have an active balance. I asked you to forward them to Nick.
Smokace can block your account upon request only with zero balance, that is, when it is of no use!!
Anyway, above I'm sending you the two most relevant screenshots again.
Even if I had mentioned gambling issues in the emails I sent to the casino, they would not have suspended my account.
Also, if you self-exclude yourself for gambling problems, many casinos will no longer allow you to withdraw until the self-exclusion expires. In practice, I would no longer have been able to log into my account and enter new withdrawals (I had a balance of €30,000!)
I simply followed the procedure indicated in paragraph 4 of their terms and conditions and that is what has contractual value between the casino and the player.
I wanted to suspend the game activity but be able to continue to log into the account to withdraw. See attached email
I thought that after all the evidence I have sent you so far the situation was clear but it seems that you are beating around the bush on purpose to not understand. Not you but those who handle the complaints.
I understand that Nick doesn't want to go against an affiliate casino but then don't waste people's time. It will seem like a coincidence that almost all casinos with your logo on the site have no unresolved complaints.
Caro Jaro ti avevo già inviato gli screenshot con le prove che questo casinò non ti permette di salvaguardare le vincite se hai un saldo attivo. Ti avevo chiesto di inoltrarli a Nick.
Smokace può bloccarti il conto su richiesta solo con saldo zero cioè quando non serve a nulla!!
Comunque qui sopra ti invio nuovamente i due screenshot più rilevanti.
Anche se nelle mail inviate al casinò avessi citato problematiche di gioco non mi avrebbe perciò sospeso l'account.
Inoltre molti casinò se ti autoescludi per problemi di gioco non ti permettono più di prelevare fino alla scadenza dell' autoesclusione. In pratica io non avrei più potuto entrare nel mio conto e inserire nuovi prelievi (avevo un saldo di 30000€!)
Io ho semplicemente seguito la procedura indicata nel paragrafo 4 dei loro termini e condizioni ed è quello che ha valenza contrattuale tra casinò e giocatore.
Volevo sospendere l'attività di gioco ma poter continuare a entrare nel conto per prelevare. Vedi mail allegata
Credevo che dopo tutte le prove che vi ho inviato finora fosse chiara la situazione ma sembra che ci giriate attorno apposta per non capire. Non tu ma chi gestisce i reclami.
Io capisco che Nick non vuole andare contro ad un casinò affiliato ma allora non fate perdere tempo alla gente. Sembrerà un caso che quasi tutti i casinò col vostro logo nel sito non abbiano reclami irrisolti.
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