1 year ago
No, I just got the email that my withdrawal was accepted so it’s no longer pending. Last time when they accepted my cashout in February, I got the money 3 days after they accepted it. So let’s hope it’s gonna be the same right now.😊
0
No, I just got the email that my withdrawal was accepted so it’s no longer pending. Last time when they accepted my cashout in February, I got the money 3 days after they accepted it. So let’s hope it’s gonna be the same right now.😊
How can I ever trust a Casinoguru review? 😀 Especially now, with such an obvious scam that is so incredibly bold and obvious at least now. Well, I can deal with the fact that my money is not paid out to me. What I can't accept is that the site can just get away with it. Isn't it possible to contact the providers of the games that their offer is being used for illegal purposes? On the one hand, this can't be good for you because it damages your reputation. And it will certainly not be in your interest from a legal point of view that brazen fraud is being carried out here?
Could anyone from Casinoguru, since they have much more reach, contact Push Gaming, Relax or Pragmatic Play and inform them that these sites are operated illegally? The providers in particular, who are paid for, surely have more information about the owners and operators of the homepage?
All I ask is that this whole disaster doesn't just end with a "poor rating". But the casino guru at least takes care that this doesn't happen again and that at least an attempt is made that the operators here are prosecuted in some way...
Wie kann ich jemals einer Bewertung von Casinoguru vertrauen? 😀 Besonders jetzt, bei so einem offensichtlichem Scam, der zumindest jetzt so unfassbar dreist und offensichtlich ist. Naja, ich kann es verkraften das mir mein Geld nicht ausgezahlt wird. Was ich nicht akzeptieren kann ist das die Seite einfach so damit davonkommt. Kann man nicht die Provider der Spiele kontaktieren das deren Angebot für illegale Zwecke benutzt wird? Das kann doch zum einen für Sie nicht gut sein da daher ihre Reputation geschädigt wird. Und es wird doch sicherlich auch rechtlich nicht in Ihrem interesse sein das hier dreister Betrug betrieben wird?
Könnte irgendjemand von Casinoguru, da sie deutlich mehr Reichweite haben, beispielsweise Push Gaming, Relax oder Pragmatic Play kontaktieren und diese Informieren das diese Seiten illegal betrieben werden? Gerade die Provider die ja auch bezahlt werden, haben doch sicherlich mehr Informationen zu Besitzern und Betreibern der Homepage?
Ich bitte nur darum das dieses ganze Desaster nicht nur mit einer "schlechten Bewertung" endet. Sondern das Casinoguru sich zumindest ein wenig darum kümmert das dies zum einen nicht noch einmal passiert und das hier zumindest versucht wird das die Betreiber hier in irgendeiner weise belangt werden...
Make your own opinion, just mind we are not the authority. We try to resolve complaints through collaboration since we have no official power over any casino.
There's no leverage aside from the rating, we can use.
Do you feel the official licensing authority cares more than we do? I don't for instance.
So Bitstarz pays me with Naudapay on the same working day. 😂
Also Bitstarz zahlt bei mir mit Naudapay noch am gleichen Werktag aus. 😂
Yes, then you have to solve the problem, one evening Scatterhall could pay players via another payment provider, the money was directly in the account! And now I've been waiting for 23 days and nothing happened!
Ja dann muss man das Problem lösen ,einen Abend konnte Scatterhall über einen anderen Zahlungsanbieter Spieler bezahlen das Geld war direkt auf dem Konto ! Und jetzt warte ich seit 23 Tagen und nichts passiert !
it's a shame that casino gurus still lie. I went through the complaints and nobody confirmed anything. The same for me too. Monday confirmed and Thursday nothing on the account. Have now also gambled away the remaining credit and still 500 on pending and another 1000 that were said to have been paid out. When the payments worked, the money was always there the following day. I didn't get any goodies either. So big minus to Casinoguru and their selection of reputable partners. I will avoid Casinoguru in the future.
schade, dass von Seiten Casinogurus noch gelogen wird. Bin die Beschwerden mal durchgegangen und da hat keiner was bestätigt. Bei mir ja auch das selbe. Montag bestätigt und Donnerstag nichts am Konto. Habe jetzt auch das Restguthaben verspielt und noch 500 auf pending und weitere 1000 die angeblich ausgezahlt wurden. Als die Zahlungen funktioniert haben, war das Geld am Folgetag stets drauf. Goodie habe ich ebenfalls nicht bekommen. Also dickes Minus an Casinoguru und deren Selektion von seriösen Partnern. Ich werde Casinoguru in Zukunft meiden.
Well, what makes you think we lie? All complaints are opened. As far as I know, we're waiting for the further update from the casino, as you do.
We can't punish the casino for not honoring free stuff promises.
I'm also a bit irritated. The payments usually say noda and not nauda 😅 but the transfer then - nauda.
bin auch bissl iritiert. Bei den Zahlungen steht doch meist noda und nicht nauda 😅 aber bei der überweisung dann- nauda.
This answer pisses me off!!!!!
It's an EXCUSE with the payment processor!!!!
People wait several weeks for a payout!
Please don't defend the casino and support this excuse as well!!!!!!
It's SCAM!!!!! And no problem with a payment provider if other sites pay out with the same system!!!!!
Diese antwort macht mich Sauer!!!!!!
Es ist eine AUSREDE mit dem zahlungsanbeiter!!!!
Leute warten mehrere Wochen auf eine Auszahlung!
Bitte nehmen Sie das Casino nicht in Schutz und unterstützen diese Ausrede auch noch!!!!!!!
Es ist SCAM!!!!! Und kein Problem mit nem zahlungsanbeiter wenn andere Seiten mit dem gleichen System auszahlen!!!!!
I have also decided that for myself. I know it's hard to give a fair rating to any casino. But what has just happened on the part of Casinoguru is partly cheeky.
This complaint: https://casinoguru-de.com/spinpirate-casino-die-gewinnausnahmen-an-den-spieler has been unresolved for 3 weeks and the casino still has a 6.8 rating. In what way can one justify that?
There have been over 1,000 comments on this casino, most of which are negative, and the rating has not changed.
This is as much a stalling tactic as it is by the casino itself. Of course, I don't want to blame Casinoguru here. But as a user, you were not well advised here and are not protected, especially now.
There are certainly still players who go to Casinoguru, see the rating and deposit based on this rating. And something like that cannot be excused with the current knowledge.
You should at least issue a warning or point out that payments are currently pending etc. But unfortunately there is currently no action being taken.
So will no longer trust Casinoguru's advice.
Habe ich auch für mich so entschieden. Mir ist bewusst das es schwer ist eine faire Bewertung für jedes Casino zu vergeben. Aber was gerade von Seiten von Casinoguru passiert ist schon teilweise eine Frechheit.
Diese Beschwerde: https://casinoguru-de.com/spinpirate-casino-die-gewinnauszahlung-an-den-spieler ist bereits seit 3 Wochen ungelöst und trotzdem hat das Casino noch eine 6.8 Als Bewertung. In welcher Weise kann man das rechtfertigen?
Es sind über 1.000 Kommentare zu diesem Casino erstellt worden, wobei die meisten negativer Natur sind und die Bewertung hat sich trotzdem nicht geändert.
Das ist genauso eine Hinhaltetaktik wie vom Casino selbst. Natürlich will ich hier nicht die Schuld Casinoguru geben. Aber als Nutzer wurde man hier nicht gut beraten und wird besonders jetzt nicht geschützt.
Es gibt sicherlich derzeit noch Spieler die auf Casinoguru gehen, die Bewertung sehen und aufgrund dieser Bewertung einzahlen. Und gerade so etwas kann man mit dem derzeitigen Wissen nicht entschuldigen.
Man sollte zumindest eine Warnung aussprechen, oder darauf hinweisen das derzeit Zahlungen ausstehen etc. Aber hier wird leider derzeit nicht gehandelt.
Werde daher nicht mehr auf den Rat von Casinoguru vertrauen.
Kindly go through my latest posts posted here. We are not seers we just care when troubles arise.
Of course, the rating is given by Casino-Guru, take a look at ICE Casino as an example, they have a 10/10 rating from the Guru, although the user rating is largely negative.
Natürlich wird die Bewertung von Casino-Guru vergeben, schau dir mal ICE Casino als beispiel an, die haben eine 10/10 Bewertung vom Guru obwohl die Nutzer-Wertung zu einem riesen teil negativ ist.
User reviews rating is kept aside from the casino rating.
The best casinos usually have approx. 3,6 star rating only, while casinos with lower ratings seem to be more appreciated by players.
Since we are not able to distinguish all fake user reviews, we keep both ratings separately.
Scatterhall not responding , not replying to emails !
the one payment is bank / ok this payment came directly! The other two still haven't arrived, 23 days and you can't transfer these payments again? That can not be !
Scatterhall reagiert nicht , antwortet nicht auf E-Mails !
die eine Zahlung steht Bank / ok diese Zahlung kam direkt an ! Die anderen beiden sind immer noch nicht angekommen , 23 Tage und man schafft es nicht diese Zahlungen erneut zu überweisen ? Das kann nicht sein !
That is probably caused by company team building. 🙂
Well, good news! Are you surte that many? I just read about one here and no further updates from players in complaints was made.
Yes, then you have to solve the problem, one evening Scatterhall could pay players via another payment provider, the money was directly in the account! And now I've been waiting for 23 days and nothing happened!
Ja dann muss man das Problem lösen ,einen Abend konnte Scatterhall über einen anderen Zahlungsanbieter Spieler bezahlen das Geld war direkt auf dem Konto ! Und jetzt warte ich seit 23 Tagen und nichts passiert !
Yes, I'm also talking about the casino, I think it was written in an understandable way!
Ja ich rede auch von dem casino , war denke ich verständlich geschrieben !
This answer pisses me off!!!!!
It's an EXCUSE with the payment processor!!!!
People wait several weeks for a payout!
Please don't defend the casino and support this excuse as well!!!!!!
It's SCAM!!!!! And no problem with a payment provider if other sites pay out with the same system!!!!!
Diese antwort macht mich Sauer!!!!!!
Es ist eine AUSREDE mit dem zahlungsanbeiter!!!!
Leute warten mehrere Wochen auf eine Auszahlung!
Bitte nehmen Sie das Casino nicht in Schutz und unterstützen diese Ausrede auch noch!!!!!!!
Es ist SCAM!!!!! Und kein Problem mit nem zahlungsanbeiter wenn andere Seiten mit dem gleichen System auszahlen!!!!!
Ask the casino about that.
The problem is not with the payment option, I'd say it's the 3rd party payment provider - meaning the 3rd party company handling all transactions. This usually causes the same time costly complications.
Free professional educational courses for online casino employees aimed at industry best practices, improving player experience, and fair approach to gambling.
An initiative we launched with the goal to create a global self-exclusion system, which will allow vulnerable players to block their access to all online gambling opportunities.
A platform created to showcase all of our efforts aimed at bringing the vision of a safer and more transparent online gambling industry to reality.
An ambitious project whose goal is to celebrate the greatest and the most responsible companies in iGaming and give them the recognition they deserve.
Casino.guru is an independent source of information about online casinos and online casino games, not controlled by any gambling operator. All our reviews and guides are created honestly, according to the best knowledge and judgement of the members of our independent expert team; however, they are intended for informative purposes only and should not be construed as, nor relied upon as, legal advice. You should always make sure that you meet all regulatory requirements before playing in any selected casino. Copyright ©2025
Check your inbox and click the link we sent to:
youremail@gmail.com
The link will expire in 72 hours.
Check your 'Spam' or 'Promotions' folder or click the button below.
Confirmation e-mail has been sent again.
Check your inbox and click the link we sent to: youremail@gmail.com
The link will expire in 72 hours.
Check your 'Spam' or 'Promotions' folder or click the button below.
Confirmation e-mail has been sent again.