Thanks for answering me ππ», I have been registered since March 16th, I don't have any abstinence, I like to play every now and then like many people, the withdrawals have been made and approved but are being verified on 03/29 and 03/30 for a total of 950 β¬, yesterday I wrote again in chat because they never respond via email anyway and they reconfirmed that they have been paid and do not require any additional documents, it seems strange to me given that I often read about which documents need to be confirmed for a withdrawal to go to good end, I state that mine is not intended to be a payment reminder, it would not be logical in just three days with the weekend and the Easter holidays involved, I just wanted your opinion on the matter, I do not deny a further concern because for over 12 hours There are multiple reports from many users complaining about delays, lack of assistance, the cashback has been suspended for everyone by the same casino and there are no glimmers of hope, which is making us even more furious. If you have the chance to enter their chat you can read for yourself, maybe let me know if everything is normal or something more important is happening? Thanks again for your cooperation.
Grazie per avermi risposto ππ», sono iscritta dal 16 marzo,non ho nessuna astinenza, mi piace giocare ogni tanto come molte persone, i prelievi sono stati fatti e approvati ma in corso di verifica il 29/03 e il 30/03 tot 950β¬ ,ieri ho scritto ancora in chat perchΓ© tanto via mail non rispondono mai e mi hanno riconfermato che sono stati pagati e non necessitano di nessun documento aggiuntivo , mi sembra strano dato che leggo spesso di quali siano i documenti da confermare affinchΓ© un prelievo vada a buon fine, premetto che il mio non vuole essere un sollecito di pagamento, non sarebbe logico in soli tre giorni con di mezzo il we e le festivitΓ pasquali, solo volevo un vostro parere a riguardo, non nego un ulteriore preoccupazione perchΓ© da oltre 12 ore si stanno verificando molteplici segnalazioni da parte di tantissimi utenti che lamentano ritardi, mancanza di assistenza, il cashback Γ¨ stato sospeso per tutti dallo stesso casinΓ² e non si vedono spiragli, il che sta facendo infuriare ancora di piΓΉ . Se avete la possibilitΓ di entrare nella loro chat potete leggere voi stessi , magari farmi sapere se Γ¨ tutto normale o sta succedendo qualcosa di piΓΉ importante? Grazie ancora per la collaborazione.
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