My account is fully identified, I have submitted a request to withdraw €950 on 25.5.2023, which as the casino had assured me would take a maximum of 3 days to complete, however it is still pending.
I have contacted the casino service several times and while they initially informed me that the withdrawal would be completed on 29.5.2023, they then told me that it would be completed on 30.5.2023 and now they are telling me that they do not know when it will be completed because there is a technical problem and they don't know when it will be fixed without giving me any other information and that seems very suspicious to me.
Does this happen to anyone else and how did you deal with it?
Ο λογαριασμός μου είναι πλήρως ταυτοποιημενος, εχω υποβάλει ένα αίτημα για ανάληψη 950€ την 25.5.2023, το οποίο όπως με είχε διαβεβαιώσει το καζίνο θα έπαιρνε το μέγιστο 3 μέρες για να ολοκληρωθει, παρόλα αυτά εκκρεμεί ακόμα.
Έχω επικοινωνήσει πολλές φορές με την εξυπηρέτηση του καζίνο και ενώ αρχικά με ενημέρωσαν ότι η ανάληψη θα είχε ολοκληρωθεί την 29.5.2023, στη συνέχεια μου είπαν ότι θα ολοκληρωθεί στις 30.5.2023 και τώρα μου λένε ότι δεν γνωρίζουν πότε θα ολοκληρωθεί γιατί υπάρχει τεχνικό πρόβλημα και δεν ξέρουν πότε θα διορθωθεί, χωρίς να μου δίνουν οποιοδήποτε άλλο στοιχείο και εμένα αυτό μου φαίνεται πολύ ύποπτο.
Συμβαίνει και σε κάποιον άλλον αυτό και πως το αντιμετωπίσατε?
Automatic translation: