What amount is it? Nothing for me yet.. I have withdrawn 1000€ and I have another 13000 in it but I don't see them giving it
Τι ποσό είναι? Εμένα τίποτα ακόμα.. έχω κάνει ανάληψη 1000€ και έχω άλλες 13000 μέσα αλλά δεν βλέπω να τα δίνουν
I also still have no choice... I've been waiting for it since 9/26, when I get to support, I get the same answer - wait, they have a lot. What should I do? How long should I wait?
Také stále nemám vyber... čekám na něj od 26.9, když se dostanu na podporu stále jedna a ta samá odpověď- počkejte mají toho hodně. Co mam delat? Jak dlouho mám čekat?
Only with group complaints here on the guru maybe they will help.. because they have alf casino as a very high security index
Μόνο με ομαδικές καταγγελίες εδώ στο guru ισως και βοηθήσουν.. διότι το έχουν το alf casino ως δείκτης ασφαλείας πολυ υψηλός
I also still have no choice... I've been waiting for it since 9/26, when I get to support, I get the same answer - wait, they have a lot. What should I do? How long should I wait?
Také stále nemám vyber... čekám na něj od 26.9, když se dostanu na podporu stále jedna a ta samá odpověď- počkejte mají toho hodně. Co mam delat? Jak dlouho mám čekat?
Unfortunately, if the casino has "a lot" of it, there's nothing you can do about it, the player simply has to wait until it's his turn. I understand that it's annoying, but on the other hand, it's a matter of time. I'm afraid that no one here will specifically say when your selection will be processed.
Hold on a little longer.
Ono bohužel když toho má kasíno "hodně" tak se s tím nedá nic dělat, hráč prostě musí počkat, až na něj dojde řada. Chápu,že je to nepříjemné, na druhou stranu je to otázka času. Obávám se, že nikdo tady konkrétně neřekne kdy právě ten Tvůj výběr bude zprocesovaný.
Vydrž ještě.
I understand that from your point of view "withdrawals are not going", but it is more about the fact that there is currently a delay. Our Safety Index, if you are interested, expresses the probability that the casino will pay out the winnings, but it does not set a time horizon, because unfortunately it is simply not measurable. In addition, this assessment hardly covers temporary fluctuations from normal. So, the second most important question that players want to know the answer to is not hidden in the Index but in user reviews or complaints. It is clear to me that it can be complicated and not very intuitive, so we will be happy to answer any questions related to it here.
Chápu, že z Tvého úhlu pohledu "výběry nechodí" nicméně jde spíš o to, že je tam momentálně spoždění. Náš Index bezpečnosti, pokud by Tě to zajímalo vyjadřuje pravděpodobnost, že kasíno výhry vyplatí, nestanovuje ovšem časový horizont, protože ten prostě není bohužel měřitelný. Navíc tímto hodnocením se jen těžko pokryjí dočasné výkyvy od normálu. Takže, ta druhá nejduležitější otázka, na kterou chtějí hráči znát odpověď se neskrývá v Indexu ale v uživatelských recenzích, popřípadě ve stížnostech. Je mi jasné, že to může být komplikované a nepříliš intuitivní a tak Ti tady rádi odpovíme na případné otázky s tím spojené.
I'm glad to hear it! And when did you apply for the selection? Did they send you the full amount?
Je to ráda slyším! A kdy jsi zadal o ten výběr? Posílali Ti celou částku?
23/9/2024 3 withdrawals were made 2 (€250) and 1 (€500) today I saw €750 in my account and the other €250 was canceled today I made another withdrawal but €500 so this probably means in 10 I will be fine for days🙁
23/9/2024 έγιναν 3 αναλήψεις 2( 250€) και 1 ( 500€ ) σήμερα είδα στον λογαριασμό μου 750€ και μου είχαν ακύρωση τα άλλα 250€ σήμερα έκανα εκ νέου ανάληψη αλλά 500€ άρα αυτό σημαίνει κατα πάσα πιθανότητα σε 10 μέρες θα μου τα βάλουν🙁
Even so, I'm really glad that you got the choice, even if not all of it. Let me know if the other money has arrived. I hope to receive it by the end of the week.
I tak, jsem vážně moc ráda že ti vyber přišel i když ne všechno. Dej vědět, zda dorazili i ty další peníze. Já doufám, že do konce týdne také obdržím.
I will state right away that it is due to regulations in the Czech Republic "Unfortunately, in order to comply with local regulations, we cannot show you a review of this casino." If you have a VPN, I recommend switching to a country that is not so regulated (for example, Andorra is not a bad location for these needs) and whose residents are accepted by the casino. Respectively, it will differ depending on which casino and its complaints you want to look at.
Will you try it?
Tady rovnou uvedu, že je to kvůli regulacím v ČR "Bohužel, abychom vyhověli místním předpisům, nemůžeme vám zobrazit recenzi tohoto kasina." Pokud máš VPN, doporučuji zapnout na zemi, která není tak regulovaná (například Andora není pro tyto potřeby špatná lokace) a jejíž obyvatele dané kasino akceptuje. Respektive bude lišit v závslosti na tom na které kasino a jeho stížnosti se chceš podívat.
Zkusíš to?
I hope you get them too.. I want to think it's a bad time for Alf casino and it will give everyone money
Εύχομαι να τα πάρεις και εσύ.. θέλω να πιστεύω ότι είναι μια κακή στιγμή για το καζίνο Alf και θα δώσει σε όλους τα λεφτά
I thought so, but unfortunately I don't have a VPN and I don't even plan to get one.
Já jsem si to myslela, ale bohužel VPN nemám a zatim nemám ani v plánu pořizovat.
Surely understand that. Unfortunately, there is nothing much we can do about it this way.🤷♀️
Anything new from the casino?
I understand, of course, it doesn't matter at all, I just wish it was possible to know about it.
I'm sorry that there isn't much we can do right now, on the other hand, I really think that if the problem is really just slow payouts, the whole "solution" will only be a matter of time. I hope you get on the payline at the casino very soon. Try to hold on.
Chápu, to samozřejmě vůbec nevadí, já jen kdyby ta možnost byla aby se o ní vědělo.
Mrzí mě, že toho teď aktuálně nemůžeme moc udělat, na druhou stranu, já si opravdu myslím, že pokud je skutečně problém čistě v pomalém vyplácení, bude celé "řešení" jen otázka času. Doufám, že se dostaneš v kasinu na výplatní řadu velmi brzy. Zkus to ještě vydržet.
We're keeping our fingers crossed that it doesn't last long! 🤞🤞
Držíme pěsti, ať to už dlouho netrvá! 🤞🤞
Free professional educational courses for online casino employees aimed at industry best practices, improving player experience, and fair approach to gambling.
An initiative we launched with the goal to create a global self-exclusion system, which will allow vulnerable players to block their access to all online gambling opportunities.
A platform created to showcase all of our efforts aimed at bringing the vision of a safer and more transparent online gambling industry to reality.
An ambitious project whose goal is to celebrate the greatest and the most responsible companies in iGaming and give them the recognition they deserve.
Casino.guru is an independent source of information about online casinos and online casino games, not controlled by any gambling operator. All our reviews and guides are created honestly, according to the best knowledge and judgement of the members of our independent expert team; however, they are intended for informative purposes only and should not be construed as, nor relied upon as, legal advice. You should always make sure that you meet all regulatory requirements before playing in any selected casino. Copyright ©2024
Check your inbox and click the link we sent to:
youremail@gmail.com
The link will expire in 72 hours.
Check your 'Spam' or 'Promotions' folder or click the button below.
Confirmation e-mail has been sent again.
Check your inbox and click the link we sent to: youremail@gmail.com
The link will expire in 72 hours.
Check your 'Spam' or 'Promotions' folder or click the button below.
Confirmation e-mail has been sent again.