Excuse me for my opinion on this.
From experience, I tell you that it took a week for a "well-known" complaint resolution page (which is not CG) to take up a case that it had presented. Only because my complaint was capitalized in the description, or because it wasn't very specific to the problem.
Then 3 weeks passed before I finally couldn't solve anything.
In "another well-known site" and with another problem I had (which is not CG) they responded to me in 4 days. And it took a month for them to tell me that the complaint was closed and that they could not do anything because the casino did not respond.
What I mean by this is that this complaint resolution is not a matter of a few hours. It can take weeks or months in the worst case.
I even turned to the licensing entity at the time. And I'm still waiting for the answer after a year.
Don't be discouraged, it takes time and patience to resolve a complaint. And I know that CG does it very hard and in the most just way.
Disculpa que opine sobre esto.
Por experiencia te comento que una página "muy conocida" de resolución de quejas(que no es CG) tardó una semana en tomar un caso que había presentado. Solo porque mi queja tenía mayúsculas en la descripción, o porque no era muy específica con el problema.
Luego pasaron 3 semanas hasta que finalmente no pude resolver nada.
En "otro sitio muy conocido" y con otro problema que tuve (que no es CG) me respondieron en 4 días. Y pasó un mes para que me digan que la queja quedaba cerrada y que ellos no podían hacer nada porque el casino no respondía.
Lo que quiero decir con esto, es que esto de resolución de quejas no es cuestión de unas horas. Puede llevar semanas o meses en el peor de los casos.
Incluso recurrí a la entidad licenciadora en ese momento. Y sigo esperando la respuesta después de un año.
No te desanimes, lleva tiempo y paciencia resolver una queja. Y me consta que CG lo hace con mucho empeño y de la forma más justa.
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