1 year ago
Yes, one is still on transit, the other one that never arrived is still on ok!
Ja ist immer noch auf Transit die eine , die andere die ja nie angekommen ist immer noch auf ok !
0
Yes, one is still on transit, the other one that never arrived is still on ok!
Ja ist immer noch auf Transit die eine , die andere die ja nie angekommen ist immer noch auf ok !
No one here would wait if they paid! I actually liked playing when it worked in the beginning, 4 weeks ago it took 2 days to get home, now it's 3 weeks or maybe never. I've been waiting for a total of 1500e cash withdrawal since 11.3. I would continue to play the bonuses every day if only the withdrawal would work
Ei täällä kukaan odottelisi jos he maksaisivat! Itse tykkäsin pelata kun alussa homma toimi, 4 viikkoa sitten kotiutus kesti 2päivää, nykyisin 3 viikkoa tai ehkä ei koskaan tule. Itse odottanut nyt 11.3 alkaen yhteensä 1500e kassan kotiutusta. Pelaisin jatkossakin joka päivä bonukset jos vaan kotiutus toimisi
The first one, which also got to me, is "bank ok". The noda ok that didn't arrive was noda transit on Monday and bank ok since yesterday too. If everything has been handled correctly, it should be in my account today or tomorrow. Apparently they haven't sent the second Noda ok to you yet.
Die erste, die auch bei mir angekommen ist, ist "bank ok". Die noda ok, die nicht angekommen ist war am Montag noda Transit und seit gestern auch bank ok. Sollte alles rechtens abgewickelt worden sein, dürfte die heute oder morgen bei mir am Konto sein. Die zweite Noda ok haben die bei dir scheinbar noch nicht erneut gesendet.
Ok, then I'm curious, but yours, the transit was ok now? But not in your account yet?
Ok dann bin ich mal gespannt aber deine die Transit war ist jetzt auf ok ? Aber noch nicht auf deinem Konto angekommen ?
Hopefully the payouts are progressing so you all get your money.
Waiting 3 weeks is an absolute no-go! If you are overwhelmed you have to hire more employees or increase the €500 limit so that you can also withdraw €4,000 or you close the shop.
I don't see players having to wait that long. Customer is king 👑 🙂
Should be top priority to pay the players Blitz fast.
This is how I would do it if I ran a casino.
There are casinos I've been playing at for 2 years and to this day they often pay you the winnings within just 1 hour.
I personally would never do that to myself. Especially with the large selection where you hardly have to wait for your money.
Hope you get your winnings soon 🙂
Hoffentlich gehen die Auszahlungen voran so das ihr alle euer Geld erhaltet.
3 Wochen zu warten ist ein absolutes NoGo! Wenn Sie überfordert sind muss man mehr Mitarbeiter einstellen oder die 500€ Grenze so erhöhen das man auch 4.000€ abheben kann oder man macht den laden dicht.
Ich sehe nicht ein das Spieler so lange warten müssen. Kunde ist König 👑 🙂
Sollte oberste Priorität sein die Spieler Blitz schnell zu bezahlen.
So würde ich es machen wenn ich ein casino betreiben würde.
Es gibt casinos in denen ich seit 2 Jahren spiele und bis heute zahlen sie einem die Gewinne oft innerhalb von nur 1 Stunde.
Ich persönlich würde mir das niemals antun. Vorallem bei der großen Auswahl bei denen man kaum auf sein Geld warten muss.
Hoffentlich bekommt ihr bald eure Gewinne 🙂
Today I asked support again about my "pending" payout and she said "good news" they are all being processed now, "the problem has been fixed". I'm just surprised that they don't even accept the payout after 3 weeks...
Heute noch mal den Support gefragt wegen meiner "pending" Auszahlung und sie meinte "gute neuigkeiten" die werden jetzt alle bearbeitet, "problem wurde behoben". Mich wundert es nur, dass man nicht mal die Auszahlung akzeptiert nach 3 Wochen...
That's good news 🙂
I can imagine that they really have a lot to do because there are certainly a lot of people gambling there at the moment
Still, no reason to make people wait 3 weeks 😛
Das sind doch gute Neuigkeiten 🙂
Ich kann mir vorstellen das sie echt viel zu tun haben da zurzeit sicherlich viele dort zocken
Dennoch kein Grund die Leute 3 Wochen warten zu lassen 😛
So I received the first payment today 😀 (was open since March 6th)
the 2nd payment is still not even confirmed 😅😅😅😅...
are still good news 😀
also bei mir ist heute die erste Zahlung eingegangen 😀 (stand seit dem 6.3. offen)
die 2. Zahlung ist noch immer nichtmal bestätigt 😅😅😅😅...
sind trotzdem good news 😀
It takes less than 3 weeks to process a withdrawal. Anyone who plays at big casinos knows that withdrawals are processed within hours (max 2 days). Scatterhall is very small. They're talking nonsense.
Es dauert keine 3 Wochen eine Auszahlung zu bearbeiten. Jeder der bei großen Casinos spielt weiß dass Auszahlungen binnen Stunden (max 2 Tage) bearbeitet werden. Scatterhall ist sehr klein. Die reden Unsinn.
Oh yes! The payment I received was changed from nodapay to eurobanking - a few days ago - but the transfer said naudapay 😀
achja! die zahlung, die ich bekommen habe wurde ja von nodapay auf eurobanking geändert-vor einigen tagen- bei der überweisung stand aber naudapay 😀
thank you, thank you 😁😊! that was 2 weeks+ 2 days for one payment! only 2 months and 8 days to go 😂 (I hope it stays that it's just a joke haha)
danke, danke 😁😊! das waren jetzt 2 wochen+ 2 tage für eine zahlung! nur noch 2 monate und 8 tage to go 😂 (ich hoffe es bleibt dabei, dass es nur n joke ist haha)
I said the same at the beginning with my payment I already have the first one I have 8 left if I don't continue playing and I lose everything or I win
yo dije lo mismo al principio con mi pago ya tengo el primerop me faltan 8 si es que no sigo jugando y pierdo todo o gano
I would only be interested in why they process your payment first when mine was 3 weeks ago... outrageous 😋
Mich würder nur interessieren wieso die deine Zahlung zuerst abwickeln, wenn meine schon 3 wochen her ist... unverschämt 😋
Can you set a loss limit there?
If so, you are on the safe side.
Kannst du dort einen Verlust Limit einrichten?
Falls ja tu das so bist du auf der sicheren Seite.
Oh yeah, I'm not a gambler or anything like that, it was just a bad joke, but so to speak, I really need the money and I'm not so delusional about spending it, but there are people in this situation and I'm sure they would spend it on the term they pay the money for more than you can set a loss limit
ah si igual no soy ludopata ni nada de eso solo fue una broma de mal gusto pero por asi decirlo en verdad yo necesito del dinero y no soy tan iluso de gastarlo pero hay gente en esta una situacion asi y estoy seguro de que la gastarian en el plazo que pagan el dinero por mas de que pueda establecer un limite de perdida
I agree with you.
There are a lot of people who simply gamble away their winnings by waiting.
I find it absolutely cheeky from the respective casinos because they do this on purpose in the hope that the player loses everything.
Fingers crossed that it goes fast.
Da stimme ich dir zu.
Gibt sehr viele die durch das viele warten einfach ihre Gewinne verzocken.
Finde ich absolut frech von den jeweiligen casinos da sie dies mit Absicht machen eben in der Hoffnung das der Spieler alles verliert.
Drücke dir die daumen das es schnell vorangeht.
Free professional educational courses for online casino employees aimed at industry best practices, improving player experience, and fair approach to gambling.
An initiative we launched with the goal to create a global self-exclusion system, which will allow vulnerable players to block their access to all online gambling opportunities.
A platform created to showcase all of our efforts aimed at bringing the vision of a safer and more transparent online gambling industry to reality.
An ambitious project whose goal is to celebrate the greatest and the most responsible companies in iGaming and give them the recognition they deserve.
Casino.guru is an independent source of information about online casinos and online casino games, not controlled by any gambling operator. All our reviews and guides are created honestly, according to the best knowledge and judgement of the members of our independent expert team; however, they are intended for informative purposes only and should not be construed as, nor relied upon as, legal advice. You should always make sure that you meet all regulatory requirements before playing in any selected casino. Copyright ©2025
Check your inbox and click the link we sent to:
youremail@gmail.com
The link will expire in 72 hours.
Check your 'Spam' or 'Promotions' folder or click the button below.
Confirmation e-mail has been sent again.
Check your inbox and click the link we sent to: youremail@gmail.com
The link will expire in 72 hours.
Check your 'Spam' or 'Promotions' folder or click the button below.
Confirmation e-mail has been sent again.