I remember that you were waiting for a payment from this casino for a long time, it's been a long time, if I'm not wrong, it's been more than 2 weeks, you should make a complaint with guru: https://casino.guru/complaints
If 14 days have not yet passed, wait a little longer, and if 14 days have already passed, make the complaint. Another thing: in any casino you should only use money that you are willing to lose, not money that can be used for anything else. I hope they pay you soon, I know it is very frustrating, this issue of late payments happens very often in many casinos
Recuerdo que hace tiempo esperabas un pago de este casino, ya ha pasado mucho tiempo, si no estoy mal, han sido mΓ‘s de 2 semanas, deberΓas hacer una queja con guru: https://casino.guru/complaints
Si todavΓa no han pasado 14 dΓas, esperate un poco mΓ‘s, y si ya pasaron 14 dΓas haz la queja. Otra cosa: en cualquier casino solo debes usar dinero que estΓ‘s dispuesto a perder, no dinero que te pueda servir para cualquier otra cosa. OjalΓ‘ te paguen pronto, yo sΓ© que es muy frustrante, este asunto de pagos atrasados pasa muy seguido en muchos casinos
Automatic translation: