I see that many talk about palmslots, on August 22nd they suspended me and after one day closed my gaming account with a balance of €455,000 and €5,000 being withdrawn for a month already and always with the usual wording being processed, of course if they reopen my account and I find it at 0 I explode them, I also have the balance screens, what should I do.
It all started a month ago when I requested the withdrawal of 5000 and they just sent emails every day to always have further documents and records of my person holding the documents, after which perhaps they realized that I really existed and so they closed my account and they don't answer the emails I send them every day until this morning
Vedo che in tanti parlate di palmslot, il 22 agosto mi hanno sospeso e dopo un giorno chiuso il mio conto di gioco con un saldo di 455.000€ e 5000 in fase di prelievo già da un mese e sempre con la solita scritta in elaborazione, ovviamente se mi riaprono il conto e lo trovo a 0 li esplodo, ho pure gli screen del saldo, cosa dovrei fare.
Tutto è partito un mese fa quando ho richiesto il prelievo di 5000 e loro non hanno fatto altro a mandare email ogni giorno per avere sempre ulteriori documenti e registrazioni della mia persona con in mano i documenti, dopodiché forse si sono resi conto che esistevo veramente e allora mi hanno chiuso l’account e non rispondono alle email gliele mando tutti i giorni fino a stamattina
Edited by author 1 year ago
Automatic translation: