1 year ago
Who should I contact? I call the live chat and they just say that I have to wait for KYC confirmation
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Who should I contact? I call the live chat and they just say that I have to wait for KYC confirmation
As I said, sometimes you wait longer than 15 days.
But you can file a complaint here if you want 🙂
I don't think it's a scam casino though as they will surely pay you.
Check out their complaints, over 400 solved that's great!
👍
Wie ich bereits sagte man wartet manchmal länger als 15 Tage.
Du kannst hier aber eine Beschwerde einreichen wenn willst 🙂
Ich finde aber nicht das es ein Betrugs casino ist da sie dich sicher bezahlen werden.
Schau dir mal ihre Beschwerden an, über 400 gelöste das isgät großartig!
👍
Whats so funny about that? 🤦🏻
You obviously had 2 accounts otherwise you would not have accepted this €1600 but would have insisted on getting your honestly won money.
I think you fantasize way too much.
Guru can't do anything if you violate their terms and conditions.
Next time read before you play.
Was ist daran so lustig? 🤦🏻
Du hast offensichtlich 2 Konten gehabt sonst hättest du diese 1600€ nicht akzeptiert sondern hättest darauf bestanden dein ehrlich gewonnenes geld zu bekommen.
Ich denke du fantasierst viel zu viel.
Guru kann nichts tun wenn du gegen ihre Allgemeinen Geschäftsbedingungen verstößt.
Nächstes mal lesen bevor man spielt.
The casino paid my neighbors in exactly 44 days for over €80,000.
Most of their complaints (more than 400) have been resolved.
Many get their money and far more than your 40,000 € and they stress you out?
I think it's your own fault.
Anyone who gambles knows that you don't open 2 accounts.
If I play in a casino that wrongfully confiscates my winnings, I make a big fuss!
But you accept the €1600 without even resisting once and making your claim.
What does that tell us?
You fantasize way too much! 😂
Das casino hat meinen Nachbarn in exakt 44 Tagen bezahlt und das über 80.000€.
Der Großteil ihrer Beschwerden (mehr als 400) wurden gelöst.
Viele bekommen ihr Geld und das weit aus mehr als deine 40.000€ und dir machen sie Stress?
Ich denke du bist selber schuld.
Jeder der zockt weiß das man keine 2 Konten eröffnet.
Wenn ich in einem casino spiele das Meine Gewinne zu Unrecht beschlagnahmt mache ich großen wirbel!
Du aber akzeptierst die 1600€ ohne dich auch nur 1 mal zu wehren und dein Anspruch geltend machen.
Was sagt uns das?
Du Fantasierst viel zu viel! 😂
and it cost me not to read it.. the problem with me was that I made the payment from my wife's card 2 or 3 times
That was a big mistake.
In every casino the general terms and conditions contain exactly this point.
If you open an account, you can ONLY pay with YOUR card that is in your name.
Once you send a payment to the casino from another account, the casino has the right to confiscate the winnings with that deposited money.
If you really deposited from your wife's account you can only hope that the casino will turn a blind eye otherwise it will be difficult to get this money as it is a violation of their policies which casinos follow very strictly.
I wish you luck!
But the next time, NEVER use someone else's account, which can have fatal consequences.
One question, if you were a casino owner and spelled it all out in the terms and conditions and a customer had a big win like yours with €100,000 but it's illegal because the rules were broken, would you or would you pay that person €100.00? make use of the general terms and conditions that are on your site and save yourself 100,000€?
You really have to be careful when you play and follow the rules.
I don't want to spoil your hope or anything but paying with another card is very unwise as the casino will refer to it.
Das war ein großer Fehler.
In jedem Casino steht in den Allgemeinen Geschäftsbedingungen genau dieser Punkt.
Wenn du ein Konto eröffnest darfst du ausschließlich NUR mit DEINER Karte bezahlen das auf deinen Namen läüft.
Sobald du eine Zahlung an das Casino von einem anderen Konto sendest hat das Casino das Recht mit diesem eingezahlten Geld die Gewinne zu beschlagnahmen.
Falls du wirklich von dem Konto deiner Frau eingezahlt hast kannst du nur noch darauf hoffen das das Casino ein Auge zu drückt ansonsten wird es schwer dieses Geld zu bekommen da es ein Verstoß gegen ihre Richtlinien ist an die sich casinos sehr streng halten.
Ich wünsche dir viel Glück!
Aber beim nächsten mal NIEMALS fremde Konten benutzen das kann fatale folgen haben.
Eine Frage, wenn du ein casino Besitzer wärst und ausführlich alles in den Allgemeinen Geschäftsbedingungen angibst und ein Kunde einen großen Gewinn hat wie deines mit 100.000€ der aber unrechtmäßig ist da gegen die Bedienungen verstoßen wurde, würdest du dieser person 100.00€ ausbezahlen oder würdest du von den Allgemeinen Geschäftsbedingungen Gebrauch machen welche auf deiner Seite stehen und nochdazu dir 100.000€ ersparen?
Ihr müsst wenn ihr spielt wirklich aufpassen und euch an die Regeln halten.
Ich möchte nicht deine Hoffnung kaputt machen oder sonstiges aber mit einer anderen Karte zu bezahlen ist sehr unklug da das Casino sich darauf berufen wird.
Hello,
I would submit a complaint here on Casino Guru.
Use this link - describe the problem in detail - the more the better. I wouldn't be surprised if such a huge win triggered a further security process. In some cases, the reviewed accounts are blocked in the meantime, to ensure the result. What concerns me, however, is you seem rather uninformed about the whole state of things. The casino should do its best to keep you updated and calm...
I tried to explain, but they are not interested, they returned my bill with the last deposits I paid
Probao sam objasniti ali njih to ne zanima vratili su mi račun sa zadnjim depozitima koji sam uplatio
Then you have to get used to not getting this money.
It looks like the casino has already decided.
Also if you file a complaint they will again refer to their terms and conditions which have been broken here.
I'm really sorry!
In the future, make sure to only use your payment methods 👍
Dann musst du dich leider daran gewöhnen dieses Geld nicht zu bekommen.
Wie es aussieht hat sich das Casino bereits entschieden.
Auch wenn du eine Beschwerde einreichst werden sie sich erneut auf ihre Allgemeinen Geschäftsbedingungen beziehen die hier gebrochen wurden.
Tut mir wirklich leid!
Achte in Zukunft darauf nur deine Zahlungs Methoden zu nutzen 👍
Dear CasinoStreamer88,
may I ask you for a favor? 🙂
I came accross this thred there, concerning banking issues other fellow player from Austria currently has.
Do you think you can add some hint, please?
I believe he could your experiences. 🙏
Free professional educational courses for online casino employees aimed at industry best practices, improving player experience, and fair approach to gambling.
An initiative we launched with the goal to create a global self-exclusion system, which will allow vulnerable players to block their access to all online gambling opportunities.
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