Hello, I am in a very unpleasant situation on Crownplay. The first withdrawals were successful, now I have been having problems since the beginning of December:
- on 03/12/24 I made a withdrawal request for €185.00 and on 30/12 they told me to cancel it and make the request again, since too much time had passed;
- On 12/01/25 I made a further withdrawal request of €395.00 (all the money I have in my gaming account) and to date no credit.
They always answer me with pre-set sentences without ever reaching a solution. Is there anyone else in my same situation?
Buongiorno, mi trovo in una situazione molto spiacevole on Crownplay. I primi prelievi sono andati a buon fine, ora ho problemi da inizio Dicembre:
- il 03/12/24 ho effettuato una richiesta di prelievo di 185,00€ e al 30/12 mi hanno detto di annullarlo e di rifare la richiesta, dato che era passato troppo tempo;
- il 12/01/25 ho effettuato un'ulteriore richiesta di prelievo di 395,00€ (tutti i soldi che ho sul conto gioco) e ad oggi nessun accredito.
Mi rispondono sempre con frasi preimpostate senza mai arrivare ad una soluzione. C'è qualcun'altro nella mia stessa situazione?
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