The player from Czech Republic has experienced a technical glitch while completing bonus wagering. The complaint was rejected as the player canceled the bonus on his own, therefore the casino was acting by it's terms.
The player from Czech Republic has experienced a technical glitch while completing bonus wagering. The complaint was rejected as the player canceled the bonus on his own, therefore the casino was acting by it's terms.
The player from Czech Republic has experienced a technical glitch while completing bonus wagering. The complaint was rejected as the player canceled the bonus on his own, therefore the casino was acting by it's terms.
This post has been made private by Casino Guru. It contains sensitive information meant to be seen only by the involved parties.
Dear Jan,
Thank you very much for submitting your complaint. I’m sorry to hear about your problem. Could you please forward any supporting evidence, such as screenshots or videos, ideally your game history along with any relevant communication to petronela.k@casino.guru?
Please understand, that without any supporting evidence that it wasn’t you who cancelled the bonus we can’t proceed further with this case as it would be close to impossible to confront the casino.
Looking forward to hearing from you. Thank you in advance for your understanding.
Best regards,
Petronela
Dear Jan,
Thank you very much for submitting your complaint. I’m sorry to hear about your problem. Could you please forward any supporting evidence, such as screenshots or videos, ideally your game history along with any relevant communication to petronela.k@casino.guru?
Please understand, that without any supporting evidence that it wasn’t you who cancelled the bonus we can’t proceed further with this case as it would be close to impossible to confront the casino.
Looking forward to hearing from you. Thank you in advance for your understanding.
Best regards,
Petronela
I don't make a video from the game. However, after restarting the casino application, I had the balance of 0 euros and 0 free spins displayed. At the same time, the amount of 370euro was displayed as a selected amount !!!! So I will probably contact the UK Gambling Commission.
Or let the casino return my deposit of 25 euros ...! Thank you Jan.
Video ze hry si nedělám. Nicméně po restartovani aplikace kasina jsem mel zobrazeny zůstatek 0 eur a 0 free spinu. Současně byla částka 370euro zobrazena jako vybraná částka!!!! Pravdepodobne se se tedy obrátím na herni komisy pro hazard UK.
Nebo ať my kasino vrátí mou vloženou částku 25euro...! Děkuji Jan
Thank you very much, Jan, for providing all the necessary information. I will now transfer your complaint to my colleague Nick who will be at your assistance. I wish you best of luck and hope to see your problem being resolved to your satisfaction in the near future.
Thank you very much, Jan, for providing all the necessary information. I will now transfer your complaint to my colleague Nick who will be at your assistance. I wish you best of luck and hope to see your problem being resolved to your satisfaction in the near future.
I will now try to contact the casino and let them know about your issue.
I will now try to contact the casino and let them know about your issue.
We haven't receive any answer from the casino yet. Please note, if we won't get any respond within the next 7 days, the complaint will be closed as unresolved, which could lead to casino's rating deduction.
We haven't receive any answer from the casino yet. Please note, if we won't get any respond within the next 7 days, the complaint will be closed as unresolved, which could lead to casino's rating deduction.
We successfuly got in touch with the casino. Extending the timer by 7 days until we receive an official reply from them.
We successfuly got in touch with the casino. Extending the timer by 7 days until we receive an official reply from them.
Dear all,
We are sorry for such an unpleasant situation. However, we are here to clarify things out for you as well.
First of all, I want to emphasize that you contacted our support with the problem that your funds were written off from your bonus balance in the amount of 370 EUR. You were explained in the chat that the situation happened for the reason that you canceled the bonus yourself. If the bonus is canceled, your bonus funds will also be written off.
Secondly, you never mentioned in the chat that you had technical problems on the site. In case of any complaints about the technical work, our support responds quickly and professionally. If you complain to us personally regarding the technical issues, your problem is considered in detail and looking for a solution. However, we see that you did not provide any visual evidence, neither to us personally nor in your complaint. Also, you never mentioned the technical aspect in the chat to our support. From our side, we rely on the information in the system, where it is clearly checked that the bonus was canceled by you.
We are sorry that you lost your winnings, but remember that you may choose whether to use the bonuses on our site or not. And in case you activate the bonus, you must fulfill certain conditions that are mentioned on our site. That is why the support manager said that unfortunately the funds cannot be refunded in your case.
I understand how frustrating this must have been for you. But you also need to understand that there are certain rules that players must follow.
Warm regards,
Savarona casino team
Dear all,
We are sorry for such an unpleasant situation. However, we are here to clarify things out for you as well.
First of all, I want to emphasize that you contacted our support with the problem that your funds were written off from your bonus balance in the amount of 370 EUR. You were explained in the chat that the situation happened for the reason that you canceled the bonus yourself. If the bonus is canceled, your bonus funds will also be written off.
Secondly, you never mentioned in the chat that you had technical problems on the site. In case of any complaints about the technical work, our support responds quickly and professionally. If you complain to us personally regarding the technical issues, your problem is considered in detail and looking for a solution. However, we see that you did not provide any visual evidence, neither to us personally nor in your complaint. Also, you never mentioned the technical aspect in the chat to our support. From our side, we rely on the information in the system, where it is clearly checked that the bonus was canceled by you.
We are sorry that you lost your winnings, but remember that you may choose whether to use the bonuses on our site or not. And in case you activate the bonus, you must fulfill certain conditions that are mentioned on our site. That is why the support manager said that unfortunately the funds cannot be refunded in your case.
I understand how frustrating this must have been for you. But you also need to understand that there are certain rules that players must follow.
Warm regards,
Savarona casino team
Dear Culin,
In case you have canceled your bonus on your own, there isn't much we can do for you. The casino was only acting according to their terms and conditions. I'm really sorry that we could not help you more with this case but please do not hesitate to contact us if you will come across any other trouble in the future, we will gladly try to help.
Best regards,
Nick
Casino.guru
Dear Culin,
In case you have canceled your bonus on your own, there isn't much we can do for you. The casino was only acting according to their terms and conditions. I'm really sorry that we could not help you more with this case but please do not hesitate to contact us if you will come across any other trouble in the future, we will gladly try to help.
Best regards,
Nick
Casino.guru
Free professional educational courses for online casino employees aimed at industry best practices, improving player experience, and fair approach to gambling.
An initiative we launched with the goal to create a global self-exclusion system, which will allow vulnerable players to block their access to all online gambling opportunities.
A platform created to showcase all of our efforts aimed at bringing the vision of a safer and more transparent online gambling industry to reality.
An ambitious project whose goal is to celebrate the greatest and the most responsible companies in iGaming and give them the recognition they deserve.
Casino.guru is an independent source of information about online casinos and online casino games, not controlled by any gambling operator. All our reviews and guides are created honestly, according to the best knowledge and judgement of the members of our independent expert team; however, they are intended for informative purposes only and should not be construed as, nor relied upon as, legal advice. You should always make sure that you meet all regulatory requirements before playing in any selected casino. Copyright ©2025
Check your inbox and click the link we sent to:
youremail@gmail.com
The link will expire in 72 hours.
Check your 'Spam' or 'Promotions' folder or click the button below.
Confirmation e-mail has been sent again.
Check your inbox and click the link we sent to: youremail@gmail.com
The link will expire in 72 hours.
Check your 'Spam' or 'Promotions' folder or click the button below.
Confirmation e-mail has been sent again.