HomeComplaintsN1 Bet Casino - Player's withdrawal has repeatedly been rejected.

N1 Bet Casino - Player's withdrawal has repeatedly been rejected.

Amount: Can$775

N1 Bet Casino
Submitted: 01 Mar 2025 | Resolved : 03 Mar 2025
Resolved Our verdict

Case closed

RESOLVED

Case summary

The player from Ontario had been fully verified with the casino for two years but faced repeated rejection of his 750 CAD withdrawal requests. Despite providing proof of his last deposit and receiving conflicting information from support, he continued to encounter issues and had difficulty contacting customer service. The issue was resolved after the casino re-verified his account, allowing him to receive his funds. The player expressed confusion about the requirement to submit new documents for each withdrawal attempt.

Public
Public

Hello,


I am registered with this Casino about 2 years, and i am fully verified!

I made deposits/withdrawals without any problems, now I requested withdrawal of 750 CAD and it has been rejected, they sent me an email requesting proof of last deposit even that I am fully verified, so I did sent the last deposit proof and contacted via live chat where on of the agent told me that everything is fine and that i can request another withdrawal, but after i requested withdrawal it has been rejected again, tried so many time to contact the support but after waiting for half hour it would just close the chat without answering my question.


Please Casino Guru if you can help me with this issue.

Thanks

Public
Public

Dear Boss78,

Thank you very much for submitting this complaint. I'm sorry to hear about the problem you're experiencing. Please allow me to ask you a few questions to clarify your situation.

Could you please specify if you selected the same payment method for your withdrawal as you successfully used before?

When exactly did you send the proof of your last deposit to the casino? Has this document been checked and verified yet?

Have you tried choosing a different payment method for your withdrawal request?

I hope we will be able to help you resolve this issue as soon as possible. Thank you in advance for your reply.

Best regards

Veronika

Public
Public

Hello Veronika,


Thank you for quick reply!


The Casino have reverified my Account after spending hours trying, and I did received my money,

just trying to understand why every time you try to withdraw from this Casino you have to sent new documents.

You can close this complain, Thanks!


Public
Public

Dear Boss78,

We're glad to hear that your issue has been resolved. We'll go ahead and mark the complaint as 'resolved' in our system. We appreciate your cooperation and confirmation. If you ever encounter any issues with this or any other casino in the future, please feel free to reach out to our Complaint Resolution Center. We're here to help.

As you know, we do not charge for our services, nor do we accept any gratuities. However, we would greatly appreciate it if you could take a moment to share your experience with our services on Trustpilot https://www.trustpilot.com/evaluate/casino.guru. An honest review, along with any suggestions for improvement, would be invaluable. Your feedback could help others who may be considering contacting us for assistance with online casino-related issues.

Thank you in advance for your time.

Best regards,

Veronika Fritz

Casino.Guru

scamalert_1_alt
Casino Guru employees will never ask for your password or other personal information, try to access your casino or bank account, or request payment for our services.
droodle_push_alt
Your brain is playing tricks on you. Play Droodles to take control back! Win $100 in our new competition!
Subscribe to our newsletter for newest no deposit bonuses, new slots, and other news