Oh well. What is surprising? That a gambling addict with SEK 2m in debt sees an opportunity to help, but at the same time earn something from it? Can say a few people contacted me yesterday, and I spent several hours chatting with them about their case and only like 2 out of 6 have a chance of getting anything back. Absolutely, it's something I could do purely out of the goodness of my heart, just as I could work without pay. But I neither want nor can afford that. If I were to write here exactly how to proceed, as I said, it would take a maximum of two weeks before that method is burned because people would overuse it, use it incorrectly and not think for themselves but want an exact "template" to start from . That's why many have not been successful with the chargebacks they requested so far - because they all use the arguments they find here with incorrect mcc codes etc. I have not requested any money in advance and basically write that in the end one can shit in paying without me being able to do anything about it - that must be on one's own conscience. If you think it's a bad deal and that it's immoral of me, well then you can think so.
Jajamen. Vad är förvånande? Att en spelberoende med 2 mkr i skulder ser en möjlighet att hjälpa, men samtidigt tjäna nåt på det? Kan säga att några personer kontaktade mig igår, och jag ägnade flera timmar åt att chatta med dem om deras case och bara typ 2 av 6 har en chans att få tillbaka något. Absolut är det något jag skulle kunna göra enbart av mitt hjärtas godhet, liksom jag skulle kunna jobba utan lön. Men det varken vill eller har jag inte råd med. Om jag skulle skriva ut här exakt hur man kan gå tillväga, skulle det som sagt ta max två veckor innan den metoden är bränd eftersom folk skulle överanvända den, använda det felaktigt och inte tänker själva utan vill ha en exakt "mall" att utgå ifrån. Det är därför många inte har lyckats med de chargebacks de begärt hittills -för att de alla använder sig av argumenten de hittar här med felaktiga mcc-codes etc. Jag har inte begärt några pengar i förskott och skriver i princip att en i slutändan kan skita i att betala utan att jag kan göra något åt det -det får stå på ens eget samvete. Om man tycker att det är en dålig deal och att det är omoraliskt av mig, ja då får man tycka det.
Automatic translation: