I understand that you are the only one trying to help me and I thank you very much for that.
Maybe the machine translation doesn't understand my problem.
Let's start from the beginning.
I registered at national bet casino without the casino asking me for verification.
I made 7 deposits of 100 euros which I bet on both slots and sports betting.
On the 8th deposit of 100 euros and while the money had left my bank and was transferred to my casino account, they closed my account without any explanation.
I have been trying to contact casino national bet and ask for an explanation about my account being closed and there is no response from them.
I asked casino guru to investigate the matter by filing a complaint which was rejected.
This is the whole reality dear radka.
Καταλαβαίνω ότι είστε η μόνη που προσπαθείτε να με βοηθήσετε και σας ευχαριστώ πολύ για αυτό.
Ίσως η αυτόματη μετάφραση δεν κάνει κατανοητό το πρόβλημα μου .
Ας τα πάρουμε από την αρχή.
Έκανα εγγραφή στο καζίνο national bet χωρίς το καζίνο να μου ζητήσει επαλήθευση.
Πραγματοποίησα 7 καταθέσεις των 100 ευρώ πού τις στοιχηματίσα και σε κουλοχέρηδες και σε αθλητικό στοίχημα.
Στην 8 κατάθεση των 100 ευρώ και ενώ τα χρήματα είχαν φύγει από την τράπεζα μου καί είχαν περάσει στον λογαριασμό μου στο καζίνο,μου κλείσανε χωρίς καμία εξήγηση τον λογαριασμό μου.
Προσπαθώ να επικοινωνήσω με το casino national bet και να ζητήσω εξηγήσεις για το κλείσιμο του λογαριασμού μου και δεν υπάρχει καμία απάντηση από αυτούς.
Ζήτησα από το καζίνο γκουρού να διερευνήσει την υπόθεση ανοίγοντας μια καταγγελία πράγμα που απορρίφθηκε.
Αυτή είναι όλη η πραγματικότητα αγαπητή radka.
Automatic translation: