2 years ago
1. Then they can blame the bank insteed mayby..?
2.no new licence, the one they have is suspended.
And it's just us guessing that they might close, that's the feeling but they never said anything like that yet
0
1. Then they can blame the bank insteed mayby..?
2.no new licence, the one they have is suspended.
And it's just us guessing that they might close, that's the feeling but they never said anything like that yet
I'm not talking about the casino license but licenses for new slots.
New games were added and that doesn't make sense if you don't intend to continue to exist
Ich rede nicht von der Casino-Lizenz sondern Lizenzen von neuen Slots.
Es kamen neue Spiele hinzu und was keinen Sinn macht wenn man nicht vor hat weiter zu exestieren
I know what you mean…
I can't understand it either, it's funny but I can tell you one thing, I've been waiting since April 27th... my money was approved for payment...
Ich weis was du meinst…
kann ich auch nicht verstehen ist komisch aber eins kann ich dir sagen ich warte seid 27.04… da wurde mein Geld genehmigt der Auszahlung….
That's intense, it's too intense 🙁
the funny thing is I got exactly 2000€ that was all at the beginning of March.
all winnings at the end of March April are not paid out
Das ist heftig das ist zu heftig 🙁
das komische ist ich hab auch genau 2000€ erhalten das war alles Anfang März.
alle Gewinne Ende März April werden nicht ausgezahlt
I looked here in the forum for complaints, not a single complaint was approved in 2022 🙈
Ich habe mal geschaut hier im Forum bei den Beschwerden keine einzige Beschwerde wurde 2022 genehmigt 🙈
I did a lot of research yesterday. Wild Pharaoh is owned by Pro Media, owned by Envision Managers NV and Envision Managers NV there is a lawyer who is the manager of it. I also find it more than strange that Pro Media live in the same street with the same house number as the licensing authority .. you can follow all the licenses here, who owns what and what the real name is.
http://www.curacao-chamber.cw/services/registry/search-company
Ich habe gestern mal viel recherchiert. Wild Pharao gehört Pro Media, gehört Envision Managers N.V. Und Envision Managers N.V. dort ist eine Anwältin die Managerin davon. Ebenso finde ich mehr als Seltsam dass Pro Media in der selben Straßen mit selber Hausnummer wie die Lizenzbehörde wohnen .. ihr könnt hier die ganzen Lizens verfolgen wem was gehört und was der richtige Name ist.
http://www.curacao-chamber.cw/services/registry/search-company
I just hope that at least some of my 8,900 EUR will reach them. Is a lot of money. 🙁
Ich hoffe einfach das von meinen 8.900 EUR wenigstens etwas ankommt. Ist sehr viel Geld. 🙁
Don't think our money is coming. However, I will continue to try with an international lawyer. But I think behind the whole thing is something really big or planned rip-off
Denke nicht dass unser Geld noch kommt. Ich werde es aber dennoch weiter mit einem Internationalen Anwalt versuchen. Ich glaube aber hinter dem ganze steckt was ganz Großes bzw. geplante Abzocke
6 withdrawals released since the beginning of May, the remaining money is still in the player account. Longest payout released is likely to be 5-6 weeks around the turn.
6 Auszahlungen seit Anfang Mai freigegeben, das restliche Geld ist noch auf dem Spielerkonto. Längste Auszahlung die freigegeben ist dürfte 5-6 Wochen um den Dreh rum sein.
While we're on the subject....
the next 1,000 EUR have been released. now there are still 6,000 EUR on the account, 6,000 EUR released and 1,000 EUR I'm waiting for the release...
although yes, as we all know now, the release of the money is rather meaningless!
Wo wir gerade beim Thema sind....
die Nächsten 1.000 EUR wurden freigegeben. nun sind noch 6.000 EUR auf dem Account, 6.000 EUR freigegeben und 1.000 EUR warte ich auf die Freigabe...
obwohl ja, wir wir nun alle wissen, die Freigabe des Geldes eher ohne Bedeutung ist!
I just don't understand if they don't pay out why do they release it? And why don't they just delete our accounts. Why are they buying new games etc
Ich verstehe halt nicht, wenn sie nicht auszahlen wieso geben sie es dann frei? Und wieso löschen sie nicht einfach unsere Accounts. Wieso kaufen sie neue Spiele usw
Since last week, I have also been released every 2 days... 😕
Freigegeben wird seit letzter Woche auch bei mir im 2 Tagestakt... 😕
I think 2 assumptions are possible:
Ich halte 2 Vermutungen für möglich:
So with the first we could wait a long time and with the second that's it. By the way, since yesterday I've been receiving advertising from their second casino with free money without being asked when I register...
Also bei ersterem könnten wir noch sehr lange warten und bei zweiterem wars das. Ich bekomme übrigens auch schon ungefragt seit gestern Werbung von deren Zweitcasino mit Freemoney wenn ich mich registriere...
Free professional educational courses for online casino employees aimed at industry best practices, improving player experience, and fair approach to gambling.
An initiative we launched with the goal to create a global self-exclusion system, which will allow vulnerable players to block their access to all online gambling opportunities.
A platform created to showcase all of our efforts aimed at bringing the vision of a safer and more transparent online gambling industry to reality.
An ambitious project whose goal is to celebrate the greatest and the most responsible companies in iGaming and give them the recognition they deserve.
Casino.guru is an independent source of information about online casinos and online casino games, not controlled by any gambling operator. All our reviews and guides are created honestly, according to the best knowledge and judgement of the members of our independent expert team; however, they are intended for informative purposes only and should not be construed as, nor relied upon as, legal advice. You should always make sure that you meet all regulatory requirements before playing in any selected casino. Copyright ©2024
Check your inbox and click the link we sent to:
youremail@gmail.com
The link will expire in 72 hours.
Check your 'Spam' or 'Promotions' folder or click the button below.
Confirmation e-mail has been sent again.
Check your inbox and click the link we sent to: youremail@gmail.com
The link will expire in 72 hours.
Check your 'Spam' or 'Promotions' folder or click the button below.
Confirmation e-mail has been sent again.