3 years ago
It's simply unreal to wait for a withdrawal since 23.8. Since the casino doesn't even claim you did something wrong, there must be simply something wrong with the if they didn't manage to process your pending withdrawal since then.
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It's simply unreal to wait for a withdrawal since 23.8. Since the casino doesn't even claim you did something wrong, there must be simply something wrong with the if they didn't manage to process your pending withdrawal since then.
And further without success since 08/23/21 - waiting for my payment ... And the same answers to my regular inquiries. I think nothing will come from them - apparently you can't defend yourself against it with their terms and conditions ... yes, it should mean - it's your own fault - but sad that something like this can be offered legally.
In any case, keep yourself up to date
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Chat recording: (one of many)
My payment of € 200.00 has been in process since 08/24/21- Pay out or finally justify properly why this is not possible- Checks don't even take a single employee 3 months! Please pay out
MoXXXMy payment of € 200.00 has been in process since 08/24/21- Pay out or finally justify properly why this is not possible- Checks don't even take a single employee 3 months! Please pay out
5:19:30 AM LanaWelcome to our live chat!
I'm checking your account, just a moment.
Thanks very much.
5:19:46 AM I see the edit is still in progress, you will be notified by email as soon as the edit is done.
5:21:02 AMMoXXX almost for 4 months?
5:21:30 AMLana Please be assured that we will sort this out asap.
5:22:50 AM
Und weiter ohne erfolg seit dem 23.08.21 - auf meine Auszahlung am warten... Und weiter dieselben Antworten auf meine regelmäßigen Nachfragen. Ich denke da wird überhaupt nichts von denen kommen - uns wehren kann man sich dagegen anscheinend bei deren AGBs auch nicht... ja soll heißen - selber schuld' - dennoch traurig das sowas legal angeboten werden darf.
Halte euch jedenfalls auf dem laufenden
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Chataufzeichnung : (eine von vielen)
Meine Auszahlung 200,00€ ist seit dem 24.08.21 in Bearbeitung- Zahlen Sie aus oder begründen Sie endlich anständig warum dies nicht möglich ist- Überprüfungen dauern nicht mal mit einem einzigen Mitarbeiter 3 Monate! Bitte um Auszahlung
MoXXXMeine Auszahlung 200,00€ ist seit dem 24.08.21 in Bearbeitung- Zahlen Sie aus oder begründen Sie endlich anständig warum dies nicht möglich ist- Überprüfungen dauern nicht mal mit einem einzigen Mitarbeiter 3 Monate! Bitte um Auszahlung
5:19:30 AMLanaWillkommen in unserem Live-Chat!
Ich überprüfe Ihr Konto, einen Moment bitte.
Dankeschön.
5:19:46 AMWie ich sehe, wird die Bearbeitung noch durchgeführt, Sie werden per E-Mail benachrichtigt, sobald die Bearbeitung erfolgt ist.
5:21:02 AMMoXXX4 Monate lang fast?
5:21:30 AMLanaSeien Sie versichert, dass wir dies so schnell wie möglich klären werden.
5:22:50 AM
And a few more sample responses to my withdrawal request via email:
1.
Every now and then come answer like:
We apologize for the inconvenience. As we can see in our system, the status of your request is pending. There may be delays due to the large number of requests my colleagues need to verify the withdrawal amount and banking process.
If everything went according to our terms and conditions, you don't need to worry. The review process can take longer than usual due to many different factors as we want to make sure everything was fair and there is no violation of the Terms and Conditions.
Thank you for your patience and understanding.
Kind regards,
San
Customer support team
2.
Hi there,
Your payout is pending.
The reminder will be sent to our finance department.
I apologize for the long wait.
Have a nice day.
Kind regards,
Aleksandar
Customer support team
...... blablabla etc. Pp many thanks too!
Tip AVOID THIS CASINO
Und noch ein paar weitere Beispiel-Antworten auf meine Auszahlungsanfrage per Email :
1.
Hin und wieder kommen antworten wie:
Wir entschuldigen uns für die Unannehmlichkeiten. Wie wir in unserem System sehen können, ist der Status Ihrer Anfrage auf Warten. Aufgrund der großen Anzahl von Anfragen, die meine Kollegen zur Überprüfung des Auszahlungsbetrags und des Bankvorgangs benötigen, kann es zu Verzögerungen kommen.
Wenn alles nach unseren Allgemeinen Geschäftsbedingungen war, brauchen Sie sich keine Sorgen zu machen. Das Überprüfungsverfahren kann aufgrund vieler verschiedener Faktoren länger als üblich dauern, da wir sicherstellen möchten, dass alles fair war und keine Verletzung der Allgemeinen Geschäftsbedingungen vorliegt.
Vielen Dank für Ihre Geduld und Ihr Verständnis.
Mit freundlichen Grüßen,
San
Kundensupport-Team
2.
Hallo,
Ihre Auszahlung steht noch aus.
Die Erinnerung wird an unsere Finanzabteilung gesendet.
Ich entschuldige mich dafür, dass Sie so lange warten müssen.
Einen schönen Tag noch.
Mit freundlichen Grüßen,
Aleksandar
Kundensupport-Team
...... blablabla etc. Pp vielen dank auch !
Tipp MEIDET DIESES CASINO
Hello, it's unfair when player can't get any winnings just because casino delay literally everything. As far as I understand, till today you still don't know what kind of "problem" causes all of these delays, am I right?
All the way only "wait please" responses... No wonder where this casino got 0,4 rating 😕
I can only say there's obviously a reason why the casino has so terrible reputation on our website. Just avoid the similar ones in the future.
Maximal and at least mrsloty seem to be the same scam. Chat with people with the same names and answers. Withdrawals difficult ... hardly pay. Waited more than 3 weeks.
Maximal ja ainakin mrsloty näyttää olevan samaa huijausta. Chat henkilöt samoilla nimillä ja vastauksilla. Kotiutukset vaikeaa...tuskin maksaavat. Yli 3vkoa odotellut.
Have you got your money? I have almost € 3,000 in withdrawals and waited over 3 weeks for a mrsloty casino that is the same "scam"
Oletko saanut rahasi? Minulla lähes 3000 € nosto ja yli 3viikkoa odotellut mrsloty kasinosta joka samaa "huijausta"
Maximalwins, jackpott77, mrsloty at least the same dishonest casino. Same chat persons, alex, alexsandar, san. Same standard answers regarding withdrawals. Is there anyone who has had their winnings repatriated? A class action against these casinos. Could a casinoguru act as a plaintiff and file a class action. It’s really excruciating to wait for money and know you won’t get it from these casinos.
Maximalwins,jackpott77,mrsloty ainakin samaa epärehellistä kasinoa. Samat chat henkilöt, alex,alexsandar,san. Samat vakio vastaukset liittyen nostoihin. Onko ketään kuka on saanut voittonsa kotiutettua? Ryhmä kanne näitä kasinoita vastaan. Voisiko casinoguru toimia kanteen nostajana ja tehdä ryhmäkanteen. On todella Kiduttavaa odottaa rahoja ja tietää ettei niitä näiltä kasinoilta saa.
So now for me, unfortunately, no further change in the payment of € 200.00 from 08/24/21
Despite multiple inquiries via email and chat - the same delay ...
I now doubt that I will ever get to see my money before Christmas or at all.
Really sad general situation with regard to dealing with customers, but above all only anger at this dubious (illegal ^) approach of an online casino
So nun bei mir leider weiter keine Veränderung der Auszahlung über 200,00€ vom 24.08.21
Trotz mehrfacher Nachfrage per Mail und Chat - weiter dieselbe Hinhalterei...
Ich bezweifle mittlerweile das ich mein Geld vor Weihnachten-/ bzw. Überhaupt je zu sehen bekomme.
Echt traurige allgemein Situation bezüglich Kunden Umgang aber vorallem nur noch Wut auf diese unseriöse (illegale^) Vorgehensweise eines Onlinecasinos.🤬
I think that's a very good idea.
It would be nice if another platform / website would take the initiative to finally thwart such dubious people
Das halte ich für eine sehr gute Idee.
Wäre schön wenn zusätzlich eine andere Plattform/ Website die Initiative ergreifen würde um solchen unseriösen Leuten mal endlich ein Strich durch die Rechnung zu machen
Dishonest casinos operate under contracts with major trusted money remitters such as Visa, Mastercard, Euteller. For example, access to the Mastercard logo on the site inspires trust in players. What if questioning money remittance banks asks why allow casinos to operate if there is reason to suspect a criminal. Will Casinoguru get to handle this?
Epärehelliset kasinot toimivat isojen luotettavien rahansiirtäjien kuten Visa, Mastercard, Euteller sopimuksilla. Esim.Mastercard logon käyttöoikeus sivustolla herättää luottamusta pelaajissa. Mitä jos kyseenalaistetaan rahansiirtäjä pankit kysymyksellä miksi mahdollistaavat kasinoiden toiminnan jos on syytä epäillä rikolliseksi. Saadaanko Casinoguru tähän asiaa hoitamaan ?
..... Legally, I believe that money transfer banks are involved in this activity. I believe that the request for an investigation into the activities of the money brokers will take the investigation to the casino and the case will open. For example, a mastercard brand does not want negative publicity
.....Juridisesti katson että rahansiirtäjä pankit ovat osallisia tässä toiminnassa. Uskon että tutkintapyyntö rahanvälittäjien toimintaan vie tutkinnan kasinoon ja case aukeaa. Ei esim. mastercard brändi halua negatiivistä julkisuutta
SOURCE: https://casinofm.de/online-casino/maximalwins/
Beware of fraud: Warning against Maximalwins Casino!
definitely read
Commendable and informative compiled report on MAXIMALWINSCASINO
Thanks to the author who gets to the point-
QUELLE: https://casinofm.de/online-casino/maximalwins/
Achtung Betrug: Warnung vor Maximalwins Casino!
unbedingt LESEN
LOBENSWERT- und INFORMATIV ZUSAMMENGESTELLTER BERICHT ÜBER MAXIMALWINSCASINO
Danke an den Verfasser der es auf den Punkt bringt-
Steer Clear of all Global games Tech casinos Maximalwins Olympusplay Cherry Fiesta Chilli777 Winnercasino Mr Sloty Oceanbreeze and others they all offer massive bonuses with x50 wagering. They operate without a license use pirated games have the same rude customer support and even if you do win the chances of getting paid are slim to no chance. You have been WARNED 🤨
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