The player from Finland has been blocked without a clear explanation. The complaint was rejected because the player didn't respond to our messages and questions.
The player from Finland has been blocked without a clear explanation. The complaint was rejected because the player didn't respond to our messages and questions.
The player from Finland has been blocked without a clear explanation. The complaint was rejected because the player didn't respond to our messages and questions.
I got an email where they told me they have a reason to suspect that I have broken their terms of service.
I asked what have I broken and I haven't gotten any answer.
I have followed the bonus terms and checked what is the maximum allowed bet and which games are not allowed with bonus money.
They gave a lot of very good bonuses and it seems like they are not happy that I managed to win money with those.
Now their position is that they can just take all of my deposited money, as well as winnings from bonuses. All of my accounts are closed and I can't even try to withdraw my money out.
In the email they wrote that they are taking all of my winnings and bonus money, but they are trying to take all the money in my accounts in reality.
They did this on 8 different sites that are all run by BPGroup.
"Hey,
As I am sure you are aware, under our terms and conditions we have the right to review account transaction information and if we suspect that a player has engaged in illegal gaming, we have the right to close and freeze the account and confiscate bonuses and winnings obtained as a result of illegal/violating gaming.
Following your recent withdrawal requests, we have reviewed your information and have reasonable grounds to suspect that you have used our services in bad faith and in violation of our terms and conditions.
In accordance with terms 17 and 20, we have decided to close your gaming account and any other accounts you have with us, and we will confiscate any winnings remaining on your account and any bonuses you received in breach of our terms.
Regards,
Anni"
This is the only email I got and no answer to my question as to how I can get my money back from the site.
I got an email where they told me they have a reason to suspect that I have broken their terms of service.
I asked what have I broken and I haven't gotten any answer.
I have followed bonus terms and checked what is the maximum allowed bet and which games are not allowed with bonus money.
They gave a lot of very good bonuses and seems like they are not happy that I managed to win money with those.
Now their position is that they can just take all of my deposited money, as well as winnings from bonuses. All of my accounts are closed and I can't even try to withdraw my money out.
In the email they wrote that they are taking all of my winnings and bonus money, but they are trying to take all the money in my accounts in reality.
They did this on 8 different sites that are all run by BPGroup.
"Hei,
Kuten varmasti tiedät, meillä on ehtojemme mukaisesti oikeus tarkistaa tilitapahtumatiedot, ja jos epäilemme, että pelaaja on osallistunut sääntöjenvastaiseen pelaamiseen, meillä on oikeus sulkea ja jäädyttää tili sekä takavarikoida bonukset ja voitot, jotka on saatu sääntöjenvastaisen/rikkomuksellisen pelaamisen seurauksena.
Viimeaikaisten kotiutuspyyntöjesi jälkeen olemme tarkastaneet tietojasi ja meillä on perusteltu syy epäillä, että olet käyttänyt palveluitamme vilpillisessä mielessä ja ehtojemme vastaisesti.
Ehtojen 17 ja 20 mukaisesti olemme päättäneet sulkea pelitilisi ja kaikki muut tilisi, joita sinulla on meillä, ja takavarikoimme kaikki tilillesi jääneet voitot ja bonukset, jotka sait ehtojemme vastaisesti.
Ystävällisin terveisin,
Anni"
This is the only email I got and no answer to my question as to how I can get my money back from the site.
Dear Amitaa,
Thank you very much for submitting your complaint. I’m sorry to hear about your problem. Please allow me to ask you a few questions, so I can understand the whole situation completely. Do I understand correctly that €1,753 (dispute value) is being held in your casino account? Which bonus did you use to accumulate these winnings? Could you please advise if you passed the KYC verification before the casino blocked you?
Additionally, if there is any other relevant communication between you and the casino, please forward it to kristina.s@casino.guru. Alternatively, you can post it here
I hope we will be able to help you to resolve this issue as soon as possible. Thank you very much in advance for your reply.
Best regards,
Kristina
Dear Amitaa,
Thank you very much for submitting your complaint. I’m sorry to hear about your problem. Please allow me to ask you a few questions, so I can understand the whole situation completely. Do I understand correctly that €1,753 (dispute value) is being held in your casino account? Which bonus did you use to accumulate these winnings? Could you please advise if you passed the KYC verification before the casino blocked you?
Additionally, if there is any other relevant communication between you and the casino, please forward it to kristina.s@casino.guru. Alternatively, you can post it here
I hope we will be able to help you to resolve this issue as soon as possible. Thank you very much in advance for your reply.
Best regards,
Kristina
Hey!
Yes, the account has that amount, all of which is my own money. No bonus balance at all. I used many different bonuses, all of which were deposit bonuses. Some of them gave bonus money and some gave free spins.
KYC has been completed and I have previously withdrawn money from the casino.
The quote from the original message is the only email the casino has sent me. This message also came only from 21.com casino, which is the same group as these other casinos that closed my account and seized the money.
I haven't received a response even though I asked for more information about closing my Game Account and getting my money back more than 12 days ago.
Hei!
Kyllä, tilillä on tuo summa josta kaikki on omaa rahaa. Ei ollenkaan bonussaldoa. Käytin monia eri bonuksia, joista kaikki olivat talletusbonuksia. Osa niistä antoi bonusrahaa ja osa antoi ilmaiskierroksia.
KYC on suoritettu ja olen nostanut aikaisemmin rahaa kasinolta.
Alkuperäisen viestin lainaus on ainoa sähköposti mitä kasino on minulle lähettänyt. Tämäkin viesti tuli pelkästään 21.com kasinolta, joka on samaa ryhmää näiden muiden kasinoiden kanssa jotka sulkivat tilini ja takavarikoivat rahat.
En ole saanut vastausta, vaikka pyysin saada lisätietoa pelitilini sulkemisesta ja rahojen takaisin saamisesta yli 12 päivää sitten.
Thank you very much, Amitaa, for providing all the necessary information. I will now transfer your complaint to my colleague Michal (michal.k@casino.guru) who will be at your assistance. I wish you best of luck and hope to see your problem being resolved to your satisfaction in the near future.
Thank you very much, Amitaa, for providing all the necessary information. I will now transfer your complaint to my colleague Michal (michal.k@casino.guru) who will be at your assistance. I wish you best of luck and hope to see your problem being resolved to your satisfaction in the near future.
Hello Amitaa,
It's Michal again, and I have taken over this complaint. As I have mentioned in other cases for these casino group casinos I have reviewed this case, and I will contact the casino representative to see if I can help.
We would like to invite Rapid Casino to join the conversation.
Dear Rapid Casino,
Can you please provide information on why was the player's account blocked?
If the information can't be shared publicly, please send them to michal.k@casino.guru
Hello Amitaa,
It's Michal again, and I have taken over this complaint. As I have mentioned in other cases for these casino group casinos I have reviewed this case, and I will contact the casino representative to see if I can help.
We would like to invite Rapid Casino to join the conversation.
Dear Rapid Casino,
Can you please provide information on why was the player's account blocked?
If the information can't be shared publicly, please send them to michal.k@casino.guru
Hi Amitaa,
Thank you for contacting us regarding this!
We have asked the relevant department for an update regarding your case. We will let you know as soon as we have received a reply back!
Kind regards,
Sally
Hi Amitaa,
Thank you for contacting us regarding this!
We have asked the relevant department for an update regarding your case. We will let you know as soon as we have received a reply back!
Kind regards,
Sally
Dear Amitaa,
Just so you know, I'm still waiting for the evidence from the casino, to be able to better understand the situation.
Dear Sally / Rapid Casino,
I know it takes time to gather all the relevant information and the situation seems more complex than it first appeared, but when can I expect to hear from your security department?
Dear Amitaa,
Just so you know, I'm still waiting for the evidence from the casino, to be able to better understand the situation.
Dear Sally / Rapid Casino,
I know it takes time to gather all the relevant information and the situation seems more complex than it first appeared, but when can I expect to hear from your security department?
Hi Amitaa,
We are sorry for the delay here, still awaiting feedback from the relevant department.
Kind regards,
Sally
Hi Amitaa,
We are sorry for the delay here, still awaiting feedback from the relevant department.
Kind regards,
Sally
Dear Amitaa,
After some weeks of internal discussions and communications with the casino, no progress has been made regarding this case. We acknowledge that the investigation may be stalled by the involvement of multiple casinos and players, and therefore, we recommend seeking assistance from the Licensing Authority. As a possible solution, we suggest reaching out to eCOGRA, the official Alternative Dispute Resolution of the casino, by submitting your request here.
ADR is a free of charge service and the ruling reached by the nominated ADR entity will be considered final by both the Company and yourself, subject to full representation being given to all parties involved. You may submit a Claims Form at https://ecogra.org/forms/adr-dispute-step-1. Alternatively, you may email eCOGRA with details of your complaint at complaints@ecogra.org.
Kindly refer to this complaint as a point of reference. Let us know if you need any assistance when filing the official complaint and keep us informed about any further developments. Thank you in advance.
Dear Amitaa,
After some weeks of internal discussions and communications with the casino, no progress has been made regarding this case. We acknowledge that the investigation may be stalled by the involvement of multiple casinos and players, and therefore, we recommend seeking assistance from the Licensing Authority. As a possible solution, we suggest reaching out to eCOGRA, the official Alternative Dispute Resolution of the casino, by submitting your request here.
ADR is a free of charge service and the ruling reached by the nominated ADR entity will be considered final by both the Company and yourself, subject to full representation being given to all parties involved. You may submit a Claims Form at https://ecogra.org/forms/adr-dispute-step-1. Alternatively, you may email eCOGRA with details of your complaint at complaints@ecogra.org.
Kindly refer to this complaint as a point of reference. Let us know if you need any assistance when filing the official complaint and keep us informed about any further developments. Thank you in advance.
Dear Amitaa,
We are extending the timer by 7 days. Please, be aware that in case you fail to respond in the given time frame or don’t require any further assistance, we will reject the complaint.
Dear Amitaa,
We are extending the timer by 7 days. Please, be aware that in case you fail to respond in the given time frame or don’t require any further assistance, we will reject the complaint.
Unfortunately, the player has not responded to our messages and questions. Consequently, we are unable to investigate further and have no choice but to reject this complaint.
The player can reopen this complaint at any time.
Unfortunately, the player has not responded to our messages and questions. Consequently, we are unable to investigate further and have no choice but to reject this complaint.
The player can reopen this complaint at any time.
Free professional educational courses for online casino employees aimed at industry best practices, improving player experience, and fair approach to gambling.
An initiative we launched with the goal to create a global self-exclusion system, which will allow vulnerable players to block their access to all online gambling opportunities.
A platform created to showcase all of our efforts aimed at bringing the vision of a safer and more transparent online gambling industry to reality.
An ambitious project whose goal is to celebrate the greatest and the most responsible companies in iGaming and give them the recognition they deserve.
Casino.guru is an independent source of information about online casinos and online casino games, not controlled by any gambling operator. All our reviews and guides are created honestly, according to the best knowledge and judgement of the members of our independent expert team; however, they are intended for informative purposes only and should not be construed as, nor relied upon as, legal advice. You should always make sure that you meet all regulatory requirements before playing in any selected casino. Copyright ©2025
Check your inbox and click the link we sent to:
youremail@gmail.com
The link will expire in 72 hours.
Check your 'Spam' or 'Promotions' folder or click the button below.
Confirmation e-mail has been sent again.
Check your inbox and click the link we sent to: youremail@gmail.com
The link will expire in 72 hours.
Check your 'Spam' or 'Promotions' folder or click the button below.
Confirmation e-mail has been sent again.