HomeComplaintsHITLOTO Casino - Player cannot withdraw his money.

HITLOTO Casino - Player cannot withdraw his money.

Black points: 40

Amount: 2,100 ₴

HITLOTO Casino
Submitted: 11 Dec 2019 | Unresolved : 24 Jan 2020
Unresolved Our verdict

No reaction policy

UNRESOLVED

Case summary

The player is not able to request a withdrawal. We closed the complaint as ‘unresolved’ because the casino failed to reply.

Public
Public
Translation

I can not withdraw the money for like a month, brainwashing no one can explain what to what, what no message is shorter than a full divorce and you can not go to the site through Facebook also will not see this divorce, and divorce 100%

Automatic translation:
Public
Public

Hello Денис,

Thank you very much for submitting your complaint. I am very sorry to hear about the problem with your withdrawal. 

If your account hasn’t been fully verified, it may lead to a problem like this. So, I would like to know if your account was successfully verified. Do you have any emails or screenshots of your communication with the casino support? If yes, could you please send them to me?

Thank you in advance for your reply.

Best regards,

Kristina

Public
Public

Hello,

We are extending the timer by 7 days. Please, be aware that in case you fail to provide the required information in the given time frame, we will reject your complaint.

Best regards,

Kristina

Public
Public
Translation

Hello there is no conversation shot screenshot but I wanted to enter another mail in the account but I am not allowed how to proceed

Automatic translation:
Public
Public

We would like to ask Hitloto Casino to comment on this case.

Public
Public
Translation

And what do I do next

Automatic translation:
Public
Public

We would like to ask the Hitloto Casino to reply to this complaint. We are extending the timer by 7 days. If the casino fails to respond in the set time frame, we will close the complaint as ‘unresolved’.

Public
Public

Since we haven’t received any response from the casino regarding the issue, we are forced to close the complaint as ‘unresolved’.

I am very sorry I couldn't help more, but at least closing this complaint as unresolved will negatively impact the casino's rating and other players can read about your experience in our review.

I hope you won't come across a problem like this again.

scamalert_1_alt
Casino Guru employees will never ask for your password or other personal information, try to access your casino or bank account, or request payment for our services.
droodle_push_alt
Your brain is playing tricks on you. Play Droodles to take control back! Win $100 in our new competition!
Subscribe to our newsletter for newest no deposit bonuses, new slots, and other news