Hello, I will try to be as brief as possible since I am still waiting for a resolution from this pin-up world casino (in fact, that is why I have not yet uploaded a rating for this casino while waiting for the casino's response),
1. The account is validated, verified as you want to call it, both by my identification document, confirmed phone numbers and email. My user being 47666912. THE casino when uploading my documents I repeat my account is already validated or verified I repeat whatever you want to call it.
2 With the account I made 3 deposits and I have already made 3 withdrawals to my bank account and the first withdrawal was deposited to my account without major problems, one for approximately 25 dollars and another for approximately 100 dollars. The next day I tried to withdraw 150 more dollars and the page at 7 o'clock if 7 o'clock informs me that my withdrawal is not valid.
3. I contact support and they tell me that they need more documentation such as bank statements and more about my bank account (BUT THEY INFORM ME THAT THIS PROCEDURE TAKES 5 DAYS OR CAN BE EXTENDED LONGER IF MORE THAN 5 BUSINESS DAYS, THE ONLY CASINO IN MY EXPERIENCE HAS THE NEFASTIC ATTITUDE OF SAYING THAT IT CAN BE MORE THAN 5 DAYS AND BELIEVE ME THE ONE THAT TAKES SO LONG IS THIS PIN-UPWORLD)
4. I already sent the emails my statements or bank account statements for the last 3 months to an account that is in my name ABSOLUTELY ALL LEGAL and they ask me that my bank account has the card or plastic number added, whatever you want to call it.
I went to the branch because in the bank application the account statements have an interbank code and account number but not the card or plastic number, ok I went to the bank and the bank informed me that in their account statements they do not add the plastic number on the account statements, the card has an expiration date or it may stop working or you may lose it, that is why they do not add it to the account statements, now I have sent a message to the casino explaining this, it is impossible to send them a extract or statement of account with the plastic number.
Good Now I am waiting for the message from the casino, the bank account is in my name, in the name of the person who opened the account at the casino and my casino account has been confirmed and the bank account is the same as my name, absolutely everything is legal, until now Send a photo of the plastic, everything is in my name, both when I deposit and when I request a withdrawal. I am waiting for the casino's resolution, whether positive or negative.
Hola tratare de ser lo más breve posible ya que aun estoy esperando una resolución de este casino pin-up world ( de hecho por eso aun no subo una calificación de este casino esperando la respuesta del casino),
1. la cuenta está validada verificada como tu quieras llamarlo tanto por mi documento de identidad, confirmados numeros de telefono y correo electrónico. Siendo mi usuario 47666912. EL casino al subir mis documentos repito mi cuenta ya está validada o verificada repito como quieras llamarlo.
2 Con la cuenta hice 3 depósitos y ya hice 3 retiros a mi cuenta bancaria y el primer retiro fue depositado a mi cuenta sin mayores problemas uno por aproximadamente 25 dolares y otro por 100 dolares aproximadamente. Al dia siguiente trate de retirar 150 dolares mas y la página a las 7 horas si 7 horas me informa que mi retiro no es válido.
3. Me comunico con soporte y estos me dicen que necesitan más documentación como estados de cuenta bancarios y mas sobre mi cuenta bancaria ( PERO ME INFORMAN QUE ESTE PROCEDIMIENTO TARDA 5 DIAS O PUEDE EXTENDERSE MÁS TIEMPO SI MAS TIEMPO DE 5 DÍAS HÁBILES , EL ÚNICO CASINO EN MI EXPERIENCIA TIENE LA ACTITUD NEFASTA DE DECIR QUE PUEDEN SER MÁS DE 5 DIAS Y CREEME EL QUE TARDA TANTO TIEMPO ES ESTE PIN-UPWORLD)
4. Ya mande los correos mis extractos o estados de cuenta bancarios de los últimos 3 meses cuenta que está a mi nombre ABSOLUTAMENTE TODO LEGAL y estos me piden que mi cuenta bancaria tenga agregado el número de tarjeta o plástico como quieras llamarlo.
Yo acudi a sucursal ya que en la aplicación del banco los estado de cuenta tienen clabe interbancaria y número de cuenta pero no el número de la tarjeta o plástico, ok acudi al banco y el banco me informa que en sus estados de cuenta no agregan el número de plastico en los estados de cuenta, la tarjeta tiene fecha de vencimiento o bien puede dejar de funcionar o extraviarla por eso no lo agregan en los estados de cuenta, ahora ya mande mensaje al casino explicando esto, que es imposible les pueda enviar un extracto o estado de cuenta con el numero del plastico.
Bien Ahora estoy a espera del mensaje del casino la cuenta bancaria está a mi nombre, a nombre de quien abrió la cuenta en el casino y confirmada verificada mi cuenta de casino y la cuenta bancaria igual a mi nombre, absolutamente todo es legal, hasta ya mande foto del plástico todo esta a mi nombre, Tanto cuando deposite como cuando pido retiro. Estoy a espera de la resolucion del casino sea positiva o negativa
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