2 years ago
I read the whole story now. It simply seems that the employees of the casino are unexperienced or simply don't have the quality you can find elsewhere. The only thing I'm currently waiting for is whether you receive the money or not.
0
I read the whole story now. It simply seems that the employees of the casino are unexperienced or simply don't have the quality you can find elsewhere. The only thing I'm currently waiting for is whether you receive the money or not.
I have no idea if I will ever get a payout. I haven't played for several days because I don't think it makes sense to keep playing either. I have €5,000.00 on my account. My withdrawal is being processed again and I am told to wait 72 hours. I don't know what to do. They always come up with something new. First the selfie, then the allegedly misspelled last name, then another bank document. I actually wonder what will happen if they don't pay out and at the same time the €5,000.00 stays in the account
Ich habe keine Ahnung ob ich jemals eine Auszahlung erhalten werde. Ich habe seit mehreren Tagen nicht mehr gespielt weil es meiner Meinung nach auch keinen Sinn macht, weiter zu spielen. Ich habe 5.000,00€ auf dem Account. Meine Auszahlung ist erneut in Bearbeitung und ich soll mich 72 Stunden gedulden. Ich weiß nicht was ich machen soll. Sie lassen sich immer etwas Neues einfallen. Erst das Selfie, dann der angeblich falsch geschriebene Nachname, dann erneut ein Bankdokument. Ich frage mich tatsächlich was passieren wird wenn die nicht auszahlen und zugleich die 5.000,00€ im Account stehen bleiben
To be completely honest, you will never see the €5000, if only a payout, i.e. €500! This casino is the biggest scumbag! And they will always come up with other excuses! Didn't get a payout with oh and krach anymore!
Um ganz ehrlich zu sein wirst du die 5000€ niemals sehen , wenn überhaupt nur eine Auszahlung sprich 500 € ! Dieses casino ist der größte drecksladen ! Und die werden sich immer wieder andere ausreden einfallen lassen! Habe mit ach und krach eine Auszahlung erhalten mehr nicht !
I will not touch the amount. For me, the lure or keep playing is zero. What's the use of winning more if they don't even pay out €500?! What do you mean by withdrawal limit? I can withdraw a maximum of €500. Or what do you mean?
Ich werde den Betrag nicht anrühren. Für mich ist die Verlockung oder weiter zu spielen gleich Null. Was bringt es mir eventuell mehr zu gewinnen wenn die nicht mal 500,00€ auszahlen?! Was meinst du mit Auszahlungslimit? Ich kann maximal 500€ auszahlen. Oder was meinst du?
Yes, that's what I mean, at first it was €1000 and then it was reduced to €500! I'm curious how much and if you get something! Keep us up to date! And good luck and always be persistent and and chats screenshots and keep your word and back it up with your screenshots in the chat
Ja das meine ich , bei war es erst 1000€ und dann wurde es runter gesetzt auf 500! Bin gespannt wieviel und ob du was bekommst! Halt uns auf den laufenden ! Und viel Glück und immer hartnäckig bleiben und und chats Screenshoten und dennen ihr Wort vorhalten und im Chat mit deinen Screenshots belegen
For me it was initially 1000 €. Then it was put down and explained with some paragraphs ..
I took a screenshot of every chat. In addition, all call logs and emails are backed up. You can no longer upload anything in the chat. This function has never worked for me. So I can't prove anything about the employees.
How, when and how much did they pay you?
Bei mir waren es auch zunächst 1000€. Dann wurde das runtergesetzt und mit irgendwelchen Paragrafen erklärt ..
Ich habe von jedem Chat einen Screenshot gemacht. Außerdem alle Gesprächsprotokolle und Emails gesichert. Im Chat kann man nichts mehr hochladen. Diese Funktion ging bei mir noch nie. Von daher kann ich bei den Mitarbeitern nichts belegen.
Wie, wann und wieviel haben sie bei dir ausgezahlt ?
Got €1000 once and only! But I had a total of over 6k on my account! Payouts kept getting canceled! I only stuck with the last one and just wanted to leave with something plus, then deleted my account there
Habe einmal und einziges Mal 1000€ bekommen! Hatte aber insgesamt über 6k da auf mein Account! Auszahlungen wurden immer wieder storniert! Nur bei der letzten bin ich hartnäckig geblieben und wollte da einfach mit etwas plus raus gehen , danach Konto dort gelöscht
So even after you got the payout, did they cancel further payouts? Which means "you've been persistent". how did you do it
Also selbst nachdem du die Auszahlung bekommen hast, haben die weitere Auszahlungen storniert? Was heißt, „du bist hartnäckig geblieben". Wie bist du vorgegangen?
No, 6k had then applied for the first payout, 1000€ was nax limit! It was then canceled 4 times every 72 hours, then I kept playing in the background, went up and down sometimes over 8 k, sometimes 5 k again ... when I finally had enough because it was canceled again and again, I used up and everything gradually gambled away except the 1000 € that were always in the queue! In the meantime, my payout limit for further payouts was reduced to 500, how long would you have had to wait with 1 payout per month? And then I wanted to have the 1000€ on principle, and I asked every day in the chat and asked again and again whether the account was verified? And how long payment still takes! And when my colleague said yes, everything is verified and the payment will go through in the next 72 hours, I took screenshots of his answers and presented them to the other colleagues after the 72 hours! And I threatened him with the licensor by mail or also wrote to him by mail, I think I copied the licenses from 2 pages there! And then at some point they actually paid! And then I wrote the one nice email to say goodbye!
Nein hatte 6k dann erste Auszahlung beantragt 1000€ war nax limit ! Die wurde dann 4 mal storniert alle 72 Stunden, habe dann im Hintergrund immer weiter gespielt, ging hoch und runter mal über 8 k mal wieder 5 k ...als ich dann irgendwann die schnauze voll hatte weil immer wieder storniert wurde habe einsatz hoch und alles nach und nach verspielt ausser die 1000€ die immer wieder in der warteschleife waren ! Zwischenzeitlich wurde mein Auszahlungslimit für weitere Auszahlungen auf 500 runter gesetzt, wie lange hätte man da warten müssen bei 1 auszahlung im monat die die tätigen ! Und die 1000€ wollte ich dann aus Prinzip haben ,und habe jeden Tag im Chat gefragt und immer wieder Fragen gestellt ob Konto verifiziert ist ? Und wie lange Auszahlung noch dauert ! Und wenn mir der Kollege dann gesagt hat ja alles verifiziert und Auszahlung geht in den nächsten 72 Stunden durch ,habe ich von seinen Antworten Screenshots gemacht und nach den 72 Stunden den anderen Kollegen diese vorgelegt ! Und habe den per Mail mit Lizenzgeber gedroht bzw auch per Mail angeschrieben glaube 2 Seiten habe ich dort abgeschrieben die Lizenzen vergeben ! Und dann irgendwann haben die tatsächlich gezahlt ! Und dann habe ich den einen schöne Mail geschrieben zum Abschied !
When should you get your payout? Remember, they always talk about working days! They usually cancel at the weekend, then you have to set it up again at the weekend and they only count the 72 hours again on Monday! And then tell you again on Friday that it was canceled and you still have to upload this and that! And so the weeks go by!
Wann müsstest du den deine Auszahlung bekommen ? Denke dran die reden immer von Werktage! Die stornieren meist zum Wochenende hin ,dann musst du am Wochenende wieder neu stellen und die zählen erst wieder am Montag die 72 Stunden! Und sagen dir dann am Freitag wieder das storniert wurde und du noch dies und das hoch laden musst ! Und somit vergehen die Wochen!
I've had two cancellations now. Applied again yesterday. Now it was said that everything was okay.. blah blah.. so wait again. But I ask several times a day ^^
I have already threatened the licensor in the chat. Then they said that my account will be blocked if I threaten again. They will close and shut down my account and wait for them to receive the complaint. Something like that.. oh man.. what a fuss about a payout.
Bei mir wurde jetzt zweimal storniert. Gestern wieder neu beantragt. Jetzt hieß es, dass alles okay sei .. bla bla .. also wieder warten. Aber ich frage täglich mehrmals nach ^^
Mit dem Lizenzgeber habe ich auch schon im Chat gedroht. Daraufhin meinten die, dass mein Konto gesperrt wird wenn ich noch mal drohe. Man wird mein Konto schließen und stilllegen und warten bis die Beschwerde bei denen eingeht. Sowas in der Art .. oh man .. was ein Theater wegen einer Auszahlung.
Hello,
what a story. 🙁
I must admit that can hardly keep up with the number of canceled withdrawals here in total. Still waiting for the successful one, though.
Hi
Have you actually received your complete payouts in the meantime? How many were you?
Hallo
Hast du eigentlich deine kompletten Auszahlungen mittlerweile erhalten ! Wieviel waren es bei dir ?
Yes he says he got a payout but did he get all of them?
Ja er sagt das er eine Auszahlung bekommen hat , aber hat er alle bekommen ?
Free professional educational courses for online casino employees aimed at industry best practices, improving player experience, and fair approach to gambling.
An initiative we launched with the goal to create a global self-exclusion system, which will allow vulnerable players to block their access to all online gambling opportunities.
A platform created to showcase all of our efforts aimed at bringing the vision of a safer and more transparent online gambling industry to reality.
An ambitious project whose goal is to celebrate the greatest and the most responsible companies in iGaming and give them the recognition they deserve.
Casino.guru is an independent source of information about online casinos and online casino games, not controlled by any gambling operator. All our reviews and guides are created honestly, according to the best knowledge and judgement of the members of our independent expert team; however, they are intended for informative purposes only and should not be construed as, nor relied upon as, legal advice. You should always make sure that you meet all regulatory requirements before playing in any selected casino. Copyright ©2024
Check your inbox and click the link we sent to:
youremail@gmail.com
The link will expire in 72 hours.
Check your 'Spam' or 'Promotions' folder or click the button below.
Confirmation e-mail has been sent again.
Check your inbox and click the link we sent to: youremail@gmail.com
The link will expire in 72 hours.
Check your 'Spam' or 'Promotions' folder or click the button below.
Confirmation e-mail has been sent again.