Hi, I admit that I'm not very clear what you want to tell us here on the forum, but I understand that I'm solving a problem with the casino. I think it would be good to point out the fact that the forum as such is not a communication channel for resolving complaints and I don't think anyone from Casinia would respond to that here. Unfortunately.
I understand that it may not seem like it, but player complaints about casinos are handled by a special team in the form of a complaint thread. I assume that your response relates to a rejected complaint that was closed about six months ago.
At this point in time, I'm not at all sure if there's still a possibility to reopen the complaint if you now have some new ideas. For example, the aforementioned screenshots, which are really better left in a private complaint. But of course you have the option to try, the option is right in the original complaint, here 👈
Thanks for letting us know.
Ahoj priznám se, že mi není moc jasné, co nám tady na fóru chceš sdělit, ale chápu že řeším problém s kasinem. Myslím, že by bylo dobré upozornit na fakt, že forum jako takové není komunikační kanál k řešení stížností a nemyslím si, že by na to kdokoliv z Casinia tady reagoval. Bohužel.
Chápu, že to tak možná nevypadá, ale stížnosti hráčů na kasina řeší speciální tým a to formou vlákna stížnosti. Předpokládám, že Tvoje reakce se vztahuje, k zamítnuté stížnosti, která byla uzavřena cirka před šesti měsíci.
Při takovémto načasování, si nejsem vůbec jistá, zda je ještě možnost stížnost znovu otevřít, pokud bys nyní měla k dispozici nějaké nové podněty. Například ty zmíněné screenshoty, které je opravdu lepší nechat do soukromé stížnosti. Máš ale samozřejmě možnost to zkusit, ta volba je přímo v původní stížnosti, tedy zde 👈
Díky, že jsi nám dala vědět.
Automatic translation: