All information I am sharing is public and available on the internet. I'm not making any accusations, just gathering information, which, as I said, is already available on public channels.
It's the same person. There is no doubt about that, because as I said, in the official email of the company I was sent the Skype of who is officially responsible for it. That Skype is " vivian.v.ersilia " and the photo used in the Skype profile is the same photo used in the personal facebook.
Therefore, the profiles belong to the same person. Unless someone misused Vivian Ersilia's Facebook image to create a Skype. But in this case who is committing an illicit is not me. Researching this story in depth is my right, any decent legislation from anywhere in the world guarantees that right.
About contacting Antillephone, I already replied to you in another thread, I will need more time to make the complaint as now Burningbet casino is creating another obstacle besides the simple limitation and I will need to add more arguments in my complaint.
I appreciate all the help and interest you have shown in the case. Without a doubt Casinoguru is important for players in a situation like mine.
Todas as informações que estou compartilhando são publicas e disponíveis na internet. Não estou fazendo nenhuma acusação, apenas juntando informações, que como disse, já estão disponíveis em canais públicos.
Se trata da mesma pessoa. Não há nenhuma duvida disso, pois como disse, no email oficial da empresa me foi enviado o Skype de quem responde oficialmente por ela. Esse Skype é "vivian.v.ersilia" e a foto usada no perfil do Skype é a mesma usada no facebook pessoal.
Logo, os perfis pertencem a mesma pessoa. A não ser que alguém tenha utilizado indevidamente a imagem da Vivian Ersilia do Facebook para criar um Skype. Mas nesse caso quem esta cometendo um ilícito não sou eu. Pesquisar a fundo essa historia é um direito meu, qualquer legislação decente de qualquer parte do mundo me garante esse direito.
Sobre entrar em contato com Antillephone, já lhe respondi em outro tópico vou precisar de mais tempo para formular a reclamação já que agora o cassino Burningbet esta criando outro obstáculo além da simples limitação e precisarei adicionar mais argumentações em minha reclamação.
Agradeço toda ajuda e interesse que vem demonstrando com o caso. Sem duvida Casinoguru é importante para jogadores em uma situação como a minha.
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