Has anyone managed to get in touch with license holder Antillephone nv 8048 / jaz. Do operators operating in curacao control how long it takes for them to respond to complaints?
I have tried two addresses in front of complaints, there is no feedback from them.
complaints@gaminglicences.com
certria@gaminglicences.com
The main complaint is against supacasi !!!
Their licensee public website.
https://validator.antillephone.com/validate?domain=supacasi.com&seal_id=5e5aeb9f10d3a4a833a99b64d4116bf2e9c2300abe4daadecda740a2943dc5f7ad8e58789f4304e9e2b6172e4
Grateful for discussion and help from experts in complaints when the operator does not want to give players the right to dispute!
Har någon lyckats få kontakt med license innehavare Antillephone n.v. 8048/jaz. Kontrollerar operatörer verksamma i curacao, hur lång tid tar det för dem och svara på klagomål?
Jag har två adresser försökt framför klagomål, det finns ingen återkoppling från dem.
complaints@gaminglicences.com
certria@gaminglicences.com
Huvudsakliga klagomålet gäller mot supacasi!!!
Deras licenseholder offentliga hemsida.
https://validator.antillephone.com/validate?domain=supacasi.com&seal_id=5e5aeb9f10d3a4a833a99b64d4116bf2e9c2300abe4daadecda740a2943dc5f7ad8e58789f4304e9e2bc38c3959764b2&stamp=81714dd50ae629be7aec39564acfa6bd
Tacksam för diskussion och hjälp från kunniga inom klagomål när operatör vill inte ge spelare rätt i dispyt!