Hello everyone,
I also deposited here and now have two amounts to withdraw. One 1500 and one 1400. My address and my identity have been verified. However, I haven't received my deposit receipt yet. How long did this take for you?
I have already tried to make a complaint to you but when I answer the third question I always get to a field where there is nothing there?
I ask you to contact the casino & put some pressure on the casino.. normally this happens much faster & it smells like a scam to me.
Since it's about 3000β¬, I would be very grateful.
Best regards
florian
Hallo zusammen,
habe ebenfalls hier eingezahlt& habe nun zwei BetrΓ€ge zum auszahlen. Einmal 1500 & einmal 1400. Meine Adresse & meine IdentitΓ€t sind verifiziert. Meine Einzahlungsbeleg allerdings noch nicht. Wie lange hat dies bei euch gedauert ?
Ich habe bereits versucht eine Beschwerde bei euch zu erstellen komme aber bei der 3. Frage immer auf ein Feld wo nichts steht?
Ich bitte euch, sich mit dem Casino in Verbindung zu setzen & dem Casino etwas Druck zu machen.. normalerweise geht das alles viel schneller & es riecht fΓΌr mich nach scam.
Da es um fast 3000β¬ geht wΓ€re ich euch sehr dankbar.
viele GrΓΌΓe
florian
Hi. I am glad that, in the end, you have successfully submitted your complaint, and I can see that our team has already started to work on it.
Have you gotten any news from the casino, perhaps? I can see that your first withdrawal was already paid, so hopefully soon you will be able to get the rest as well.
Please let us know whenever you have any updates.
Hello Romi,
My first withdrawal has already been paid out? Where can you see that? I haven't received an email saying that my withdrawal has been processed. I made it in the casino but I haven't received anything yet.
I haven't received any news yet.
Best regards
florian
Hallo Romi,
meine erste Auszahlung ist bereits ausgezahlt wurden? Wo siehst du das ? Ich habe noch keine email erhalten das meine Auszahlung bearbeitet wurde. Ich habe sie im Casino getΓ€tigt aber erhalten habe ich noch nichts.
bis jetzt habe ich noch keine Neuigkeiten erhalten.
viele GrΓΌΓe
florian
Ooh, sorry, my mistake then. I thought you said in your complaint that it had been paid out yesterday.π€·ββοΈ
So we will wait for the news, hoping for some positive ones.π€
Hello Romi,
then I expressed myself incorrectly.
I won a total of 3500β¬.
Due to the withdrawal limits at Winshark, I can only withdraw β¬500 per withdrawal. You can do this three times per day.
I have paid out the first 3 x 500β¬ but they have not been processed yet.
I have to do this procedure again today and tomorrow too.
Therefore, I ask you to keep an eye on it. Since 3500β¬ is at stake, I would be grateful if you could support me with my payouts.
Best regards
Florian
Hallo Romi,
dann habe ich mich falsch ausgedrΓΌckt.
ich habe insgesamt 3500β¬ gewonnen.
durch die auszahlungslimits bei winshark kann ich nur 500β¬ pro Auszahlung auszahlen. Dies kann man pro Tag 3x machen.
die ersten 3 x 500β¬ habe ich ausgezahlt aber bearbeitet wurden diese noch nicht.
diese Vorgehensweise muss ich heute nochmal machen & morgen auch.
deshalb bitte ich euch dort mal ein Auge drauf zu haben , da es um 3500β¬ geht wΓ€re ich euch dankbar wenn ihr mich unterstΓΌtzt bei meinen Auszahlungen.
viele GrΓΌΓe
Florian
It was just a misunderstanding, no problem at all.π I hope the casino will be able to pay you without any intervention from our complaint team. Please keep us updated.
Hello everyone,
The first 500β¬ have arrived in my account, please keep up the pressure if you have even spoken to the casino.
so please keep an eye on the Trzdm case, but that's good news π
Hallo zusammen,
die ersten 500β¬ sind auf meinem Konto angekommen, bitte weiter Druck machen sofern ihr mit dem Casino ΓΌberhaupt gesprochen hattet.
also bitte den Fall Trzdm im Auge behalten, aber sind schon mal gute Nachrichten π
yes that is very good news. Are you keeping an eye on my Trzdm case?
I hope the other payouts come quickly one after the other π
jaaa das sind sehr gute Nachrichten. Behaltet ihr mein Fall Trzdm im Auge ?
Ich hoffe die anderen Auszahlungen kommen jetzt auch nacheinander schnell π
Hello
Have you ever written to the casino's support team? Or to the finance department itself? Because they wrote to me that there is a payout plan and told me the exact date when the money will be paid out. So just ask, then you'll know when and on which days your money will be paid out.
Hallo
Hast du mit dem Support von dem Casino denn schon mal geschrieben. Oder mit der Finanzabteilung selbst? Denn mir hatten sie geschrieben das es einen Auszahlungsplan gibt und mir das genaue Datum geschrieben wann das Geld raus geht. Also frage doch einfach mal nach, dann weist du wann , an welchen tagen dein Geld ausgezahlt wird
Thanks for your help! I will do that π
Danke fΓΌr deine Hilfe! Das werde ich machen π
All clear π
Let's leave the complaint Trzdm open for now, right?π just to be on the safe side.
Alles klar π
wir lassen die Beschwerde Trzdm mal noch offen oder?π nur zur Sicherheit.
Sure. You can close the complaint whenever you're ready, just make sure to keep them informed as well, please.
Hello Romi,
I am now waiting for the second payment. The finance department is not answering my questions either.
This all seems very strange to me. They only pay out a maximum of β¬500 per day. What I really don't understand is that they say you can request a maximum of three withdrawals, but they only transfer one.
Can you please contact the casino and tell them to make their three withdrawals per day? Otherwise it will take me forever to get my money. I'm starting to get a little worried...
There are still β¬3000 outstanding. β¬1500 is in my account that I cannot withdraw due to the withdrawal limits and β¬1500 is already in the finance department waiting to be paid out.
Please support me in this, I would be really grateful.
Florian
Hallo Romi,
mittlerweile warte ich auf die zweite Auszahlung. Die Finanzabteilung antwortet auch nicht auf meine Fragen.
Mir kommt das alles sehr komisch vor. Sie zahlen auch nur 500β¬ maximal am Tag aus. Was ich wirklich nicht verstehe, angegeben haben sie maximal 3 Auszahlungen kann man beantragen, aber ΓΌberweisen tun sie nur eine.
KΓΆnnt ihr euch bitte mit dem Casino in Verbindung setzen & Ihnen mitteilen das sie doch bitte ihre drei Auszahlungen pro Tag durchfΓΌhren sollen. Ich werde sonst ewig brauchen um mein Geld zu erhalten. So langsam macht es mir ein wenig Angst...
Es sind immer noch 3000β¬ offen. 1500β¬ sind auf meinem Konto die ich aufgrund der auszahlungsbegrenzungen nicht auszahlen kann und 1500β¬ liegen bereits bei der Finanzabteilung und warten auf Auszahlung.
Bitte unterstΓΌtzt mich hierbei, ich wΓ€re euch wirklich dankbar.
Florian
Hello. Unfortunately, if the casino is paying you, we are unable to do anything about it. Hopefully, you will get your money soon.π€
We will wait for any updates.
Hello ,
It seems they will be paying out my second payment tomorrow. But that can't be true. It will take me at least two weeks to receive my payments. Is there no way to speed up this process?
Hallo ,
sie zahlen scheinbar meine zweite auszahlung morgen aus. Es kann doch aber nicht sein, ich werde locker 2 Wochen brauchen bis ich meine Auszahlungen erhalte. Gibt es da keine MΓΆglichkeit diesen Vorgang zu beschleunigen?
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