I have the email that they sent me confirming the closure of my account on February 25 at 6:37 p.m. and I sent it to Kristina after, as you can see in the screenshot, I have informed them, therefore, if or if they are there and they give duly informed because they respond to me with a closing email, I think it is quite clear
As it is clear that here they say that they do not accept Spanish players and they open two accounts for me that do not allow me to make a complaint for this reason and everything is duly documented but the one who is hindered is me, I'm sorry but this is no longer deceiving me anymore, maybe I'm wrong but this smells very bad and yes lawyers do help because they were informed even by chat and responded by email.
Tengo el correo que me mandan ellos confirmándome el cierre de mi cuenta el 25 de febrero a las 18:37 y asi se lo mande a Kristina después de como pueden comprobar en el pantallazo haberles informado por lo tanto si o si ellos están y se dan debidamente informados porque me responden con un correo de cierre creo q está bastante claro
Como está claro que aquí dicen q no aceptan jugadores españoles y a mí me abren dos cuentas que tampococo me permiten poner queja por este motivo y todo debidamente documentado pero al que le ponen trabas es a mi lo siento pero esto ya no me engaña más alomejor estoy equivocado pero esto huele muy mal y sí abogados les sirve porque ellos fueron informados aunque sea por chat y respondieron por correo.
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