Now I write with the chat of the pin-up page and they gave me this reason why they blocked my account.
I:
I asked why they blocked and they answered the following.
THEY:
Thank you for waiting for my response. 🤗
THEY:
We reserve the right to suspend your access to the Website and block your account at any time without prior notice if we detect any suspicious activity associated with your account. In such case, we will have no obligation to refund or offset any funds remaining in your account balance. We reserve the right to report any such activities to the relevant authorities and you agree to fully cooperate with us in investigating such activities.
I ANSWERED:
What a suspicious activity if I am a 60 year old housewife.
And what are they asking me now to get my funds back?
THEY:
I understand the inconvenience, but this process is carried out by a specialized department through which you are communicating by email, we can also verify that the response period is 3 days, there is still time for them to respond to you in that period, therefore I would ask you to please wait and be a little more patient, so you get a response, hopefully positive for you.🙏
-------------------------------------------------- ----------------
That is the last email I had yesterday in contact with the casino support and for the first time they sent me something different giving hope that they were going to pay me and today they blocked my account. I write the last email of the capture for translation.
Hello Maria!
Thank you for contacting Pin-Up support. We value your request and appreciate your patience! Your request has been referred to a specialized department. Please note that the approximate response time is 3 days from the date of receipt. We also inform you that sometimes deadlines may be extended.
Sincerely,
PIN-UP Support
---------------------------
Well I'm going to wait those 3 days, if not longer, I've played at bet365, Caliente, Codere, Onlinebigbola, betcris and believe me this casino is the worst of all,
They even treat you as a criminal or make you understand that you are suspected of crime, that's why they blocked your account, when I am a 60-year-old person and all those pretexts when they block your account, but they offend you (who are they to treat a person as suspect of crime or imply that, if it is a serious crime to accuse a person or doubt a person, they are not the authority to do so). And that is a crime, without evidence. God, what a disastrous casino and the worst.
They are the criminals. As a motto says, the lion thinks that everyone is of his condition.
And if I write it is to tell my experience and do not play in this casino.
Ahora escribo con el chat de la pagina pin-up y me dieron esta razon por la cual bloquearon mi cuenta.
YO:
Yo pregunte porque razon bloquearon y ellos respondieron lo siguiente.
ELLOS:
Gracias por esperar mi respuesta. 🤗
ELLOS:
Nos reservamos el derecho de suspender su acceso al sitio web y bloquear su cuenta en cualquier momento sin previo aviso si detectamos alguna actividad sospechosa asociada con su cuenta. En tal caso, no tendremos ninguna obligación de reembolsar o compensar los fondos restantes en el saldo de su cuenta. Nos reservamos el derecho de informar a las autoridades pertinentes sobre dichas actividades y usted acepta cooperar plenamente con nosotros para investigarlas.
YO RESPONDI:
Que actividad sospechosa si soy una ama de casa señora de 60 años
Y que me piden ahora para que me regresen mis fondos
ELLOS:
Entiendo la incomodidad, pero este proceso lo lleva a cabo un departamento especializado por el cual te estás comunicando mediante el correo, podemos verificar también que el plazo de respuesta es de 3 días, aún hay tiempo para que te respondan en ese lapso, por ende te pediría que esperes por favor y tengas un poco más de paciencia, así obtienes una respuesta, esperemos positiva para ti.🙏
------------------------------------------------------------------
Ese es el ultimo correo que tuve ayer contacto con el soporte del casino y por primera vez me mandaron algo diferente dando esperanza de que me iban a pagar y hoy me bloquean la cuenta. Escribo el ultimo correo de la captura para la traducción.
¡Hola Maria!
Gracias por ponerse en contacto con el soporte de Pin-Up. Valoramos su solicitud y agradecemos su paciencia! Su solicitud ha sido derivada a un departamento especializado. Tenga en cuenta que el plazo aproximado de respuesta es de 3 días desde la fecha de recibimiento. También le informamos que a veces los plazos pueden ser extendidos.
Atentamente,
Soporte PIN-UP
---------------------------
Bueno voy a esperar esos 3 días haber si no es mas tiempo, he jugado en bet365, caliente, codere, Onlinebigbola, betcris y créanme este casino es el peor de todos,
Hasta de delincuente te tratan o te dan entender eres sospechosa de delincuencia por eso bloquearon tu cuenta, cuando yo soy una persona de 60 años y todos esos pretextos cuando te bloquean la cuenta, pero te ofenden (quienes son ellos para tratar a una persona de sospechosa de delincuencia o dar a entender eso, eso si es un delito grave acusar a una persona o dudar de una persona ellos no son ninguna autoridad para hacerlo). Y eso si es un delito, sin pruebas. Dios que casino tan nefasto y lo peor.
Los delincuentes son ellos. Como dice un lema el león piensa que todos son de su condición.
Y si escribo es para contar mi experiencia y no jueguen en este casino.
Edited by author 7 months ago
Automatic translation: