Was there a cancel or did you ask to cancel sepa?
Υπήρχε το cancel η εσύ ζήτησες ακυρώσει sepa;
I asked for it to be canceled, I made skrill, I deposited 20 euros, they transferred it to skrill and I withdrew it in 5 Monday, now I have it in the bank
Ζήτησα να ακυρωθεί έφτιαξα σκριλλ έβαλα 20 ευρώ μου τα μετέφεραν στην σκριλλ και τα έκανα ανάληψη σε 5 Δευτέρα τώρα τα έχω τραπεζα
However, Skrill does not have a withdrawal option.
What procedures did you do with them?
Σαν δυνατότητα ανάληψης όμως δεν έχει το Skrill.
Τι διαδικασίες έκανες με δαύτους;
Friend, did you cancel the transaction? Did you have any news?
Φίλε σου έφυγε το cancel από τη συναλλαγή?είχες κάποιο νέο?
Hi friend please do something we are waiting for so many days and we have not been paid, I have been struggling since August 18th, after 3 days they asked me to verify, I sent them all the necessary documents, the identification was successfully verified, from then on because they had a problem with the payments as they informed us we waited another 3 days, after they informed us that sepa was opened and their payment problem was fixed, we are waiting until today 3 working days have passed and still nothing, honestly all this is psychological and very stressful, I ask you to please help and resolve our issue. Thank you very much, but I am very unhappy with everything that is happening. Days go by and we don't see any money!!!!!!
Γειά σου φίλε,σε παρακαλώ κάνε κάτι περιμένουμε τόσες μέρες και δεν έχουμε πληρωθεί,παλεύω από τις 18 Αυγούστου,μου ζήτησαν μετά απο 3 ημερες επαληθευσει,τους έστειλα όλα τα απαραίτητα έγγραφα,η ταυτοποίηση επαληθεύτηκε επιτυχώς,από κει και πέρα επειδή είχαν πρόβλημα με τις πληρωμές όπως μας ενημέρωσαν περιμέναμε άλλες 3 ημέρες,αφού μας ειδοποίησαν πως άνοιξε το sepa και αποκατασταθηκε το πρόβλημα πληρωμών τους,περιμένουμε έως και σήμερα έχουν περάσει 3 εργάσιμες ημέρες και ακόμα τίποτα,ειλικρινά όλο αυτό είναι ψυχολογικό και πολύ αγχωτικό,σου ζητώ να μας βοηθήσεις και να επιλυθεί το θέμα μας.Σε ευχαριστώ πολύ,αλλά είμαι πολύ δυσαρεστημενος με όλα όσα γίνονται.Οι μέρες περνάνε και χρήμα δεν βλέπουμε!!!!!!
I'm sorry I can't. You've submitted the complaint and the Complaint Team is trying to help you.
Please be patient. The casino says the money will be returned to your casino account and it happened, so I guess that proceeding with the payment is just a matter of time. 🤞
We've lost our minds with this whole serial...I can't wait either!!
Χάσαμε το μυαλό μάς με όλο αυτό το σίριαλ...ούτε εγώ περιμένω!!
TERRIBLE MY BROTHER... AS SOON AS MY MONEY HAS ENTERED THE BANK, I WILL LIGHT CANDLES.... OF COURSE YOU WILL ALSO FRIEND, I WISH IT'S FAST!!!!!! YOU GET THEM???? YOU WILL GET THEM FRIEND.. ..
ΤΡΟΜΕΡΟΟΟΟΟ ΑΔΕΡΦΕ ΜΟΥ.... ΜΟΛΙΣ ΜΟΥ ΜΠΗΚΑΝ ΤΑ ΧΡΗΜΑΤΑ ΣΤΗ ΤΡΑΠΕΖΑ,ΘΑ ΑΝΑΨΩ ΚΕΡΙΑ....ΛΟΓΙΚΑ ΚΑΙ ΣΕ ΕΣΕΝΑ ΦΙΛΑΡΑΚΙ ΘΑ ΜΠΟΥΝ,ΕΥΧΟΜΑΙ ΓΡΗΓΟΡΑ!!!!!!ΤΑ ΠΗΡΕΣ????ΘΑ ΤΑ ΠΑΡΕΙΣ ΦΙΛΑΡΑΚΙ....
Hey guys what about the withdrawals, I have requested a withdrawal of 2000, and now I have sent the documents for the identification which says it takes 5 days. We are now working 5 days for an identification. has anyone figured out how to get the money, it only shows me in the PAYMENT methods card and SEPA
Ρε παιδιά τι γίνεται με τις αναλήψεις, έχω ζητήσει ανάληψη 2000, και τψρα έστειλα τα έγγραφα για την ταυτοποίηση που λέει πέρνει 5 μέρες. Μας δουλεύουνε τώρα 5 μέρες για μια ταυτοποίηση. έχει βγάλει κανείς άκρη πως να πάρει τα λεφτά, εμένα μου εμφανίζει μόνο στους τρόπους ΠΛΗΡΩΜΗΣ κάρτα καιSEPA
Be patient and have strong livers, we'll talk again in 15 days!!!!! in order to get money you have to pray to Panagia of Tinos!!!!!
Υπομονή να έχεις γερά συκώτια,σε 15 μέρες τα ξαναλέμε!!!!!για να πάρεις λεφτά πρέπει να κάνεις τάμα στην Παναγία της Τήνου!!!!!
More general practice yes it is correct this is the procedure.
They say 5 days, but they may have you ready sooner (personal experiences).
Greek companies do it within 1-2 days.
now from the moment they do the validation as the other friend/armament enthusiast said with patience.
The consolation is that some people get their money whenever you hope/hopefully/hopefully
Γενικότερη πρακτική ναι είναι σωστή αυτή είναι η διαδικασία.
Λενε 5 μέρες αλλά μπορεί να σε έχουν έτοιμη και νωρίτερα (προσωπικές εμπειριες).
οι ελληνικές εταιρείες το κάνουν μέσα σε μια 1-2 μέρες.
τωρα από την στιγμή που θα κάνουν το validation όπως είπε και ο άλλος φίλος/παθών οπλισμού με υπομονή.
Το παρήγορο είναι ότι κάποιοι εχογν πάρει τα λεφτά τους όποτε ελπίζεις/ελπίζω/ελπίζουμε
Hey guys what about the withdrawals, I have requested a withdrawal of 2000, and now I have sent the documents for the identification which says it takes 5 days. We are now working 5 days for an identification. has anyone figured out how to get the money, it only shows me in the PAYMENT methods card and SEPA
Ρε παιδιά τι γίνεται με τις αναλήψεις, έχω ζητήσει ανάληψη 2000, και τψρα έστειλα τα έγγραφα για την ταυτοποίηση που λέει πέρνει 5 μέρες. Μας δουλεύουνε τώρα 5 μέρες για μια ταυτοποίηση. έχει βγάλει κανείς άκρη πως να πάρει τα λεφτά, εμένα μου εμφανίζει μόνο στους τρόπους ΠΛΗΡΩΜΗΣ κάρτα καιSEPA
Hello,
through the complaint, we've received information, that the casino is experiencing some sort of trouble with its card payment provider. I assume that the withdrawal can take more time to get processed.
Please be patient, hopefully, the casino, or let's better say the card payment provider will solve this problem soon.
Good morning to everyone.
Let me inform you that yesterday white smoke came out and I finally got my money via SEPA.
They did 5 working days from 8/25.
Good luck to everyone else.
Καλημερα σε όλους.
Να σας ενημερώσω πως χθες βγήκε λευκός καπνός και πήρα τα χρήματα μου επιτέλους μέσω SEPA.
Εκαναν 5 εργάσιμες μέρες από 25/8.
Καλη Επιτυχία και στους υπόλοιπους.
Hello and thank you for the good news! 👍
I was sure you'll get the money.
I also believe that the casino's payment provider truly had some technical issues.
Free professional educational courses for online casino employees aimed at industry best practices, improving player experience, and fair approach to gambling.
An initiative we launched with the goal to create a global self-exclusion system, which will allow vulnerable players to block their access to all online gambling opportunities.
A platform created to showcase all of our efforts aimed at bringing the vision of a safer and more transparent online gambling industry to reality.
An ambitious project whose goal is to celebrate the greatest and the most responsible companies in iGaming and give them the recognition they deserve.
Casino.guru is an independent source of information about online casinos and online casino games, not controlled by any gambling operator. All our reviews and guides are created honestly, according to the best knowledge and judgement of the members of our independent expert team; however, they are intended for informative purposes only and should not be construed as, nor relied upon as, legal advice. You should always make sure that you meet all regulatory requirements before playing in any selected casino. Copyright ©2024
Check your inbox and click the link we sent to:
youremail@gmail.com
The link will expire in 72 hours.
Check your 'Spam' or 'Promotions' folder or click the button below.
Confirmation e-mail has been sent again.
Check your inbox and click the link we sent to: youremail@gmail.com
The link will expire in 72 hours.
Check your 'Spam' or 'Promotions' folder or click the button below.
Confirmation e-mail has been sent again.