HomeOnline CasinosRoyspins Casino Review
Royspins Casino Review
Doesn't accept players from Virginia
No Deposit Bonus:
Not available
Deposit Bonus:
Not available
Find on Google
Payment methods
Show all (51)
  • Skrill
  • Neteller
  • PaySafeCard
  • Payz (ecoPayz)
  • VISA
  • Mastercard
  • Giropay
  • Trustly
Withdrawal limits
 per month
$341,000
 per week
$77,000
 per day
$11,000
JER-TEAM N.V.
2023
> $1,000,000
OverviewBonusesUser reviews47Safety Index explainedDiscussion78Payment methods51
Casinos available to you
Drake Casino Logo
1.Drake Casino
Guru choice
Spinfinity Casino Logo
2.Spinfinity Casino
Great customer support
Lucky Red Casino Logo
3.Lucky Red Casino
Live chat available 24/7
El Royale Casino Logo
4.El Royale Casino
Overall good casino
Show more

Royspins Casino Review

We've thoroughly reviewed Royspins Casino and gave it a High Safety Index, which means it's a great casino to play at. In our review, we've considered the casino's player complaints, estimated revenues, license, games genuineness, customer support quality, fairness of terms and conditions, withdrawal and win limits, and other factors. Because Royspins Casino is related to other online casinos listed below, its rating is also influenced by them. So, if you were ever wondering whether this casino is safe and legit or a scam, read the full review below to learn more.

According to our research and estimates, Royspins Casino is a smaller online casino revenue-wise. It's part of a group of related casinos. However, this group is still quite small even when evaluated as a whole. The revenue of a casino is an important factor, as bigger casinos shouldn't have any issues paying out big wins, while smaller casinos could potentially struggle if you manage to win really big.

We currently have 0 complaints directly about this casino in our database, as well as 2 complaints about other casinos related to it. Because of these complaints, we've given this casino 27 black points in total, out of which 27 come from related casinos. You can find more information about all of the complaints and black points in the 'Safety Index explained' part of this review.

Based on all of the information mentioned in this review, we can conclusively say that Royspins Casino is a very good online casino. You can expect to be treated well and have an enjoyable experience if you choose to play at it.

Bonuses

No Deposit Bonus:
Not available
Deposit Bonus:
Not available

Payment methods

Payment methods
Show all (51)
  • Skrill
  • Neteller
  • PaySafeCard
  • Payz (ecoPayz)
  • VISA
  • Mastercard
  • Giropay
  • Trustly
Withdrawal limits
 per month
$341,000
 per week
$77,000
 per day
$11,000

Games
Show all

Slots
Roulette
Blackjack
Betting
Video poker
Bingo
Baccarat
Jackpot games
Live games
No poker
Craps and dice
Keno
Scratch cards
eSports betting
Crash games

Language options

English website
All languages (14)
English customer support
All languages (13)
English live chat
All languages (13)

Game providers
Show all (45)

  • NetEnt
  • Nolimit City
  • Betsoft Gaming
  • Pragmatic Play
  • Novomatic
  • Playtech
  • Microgaming
  • Big Time Gaming

Positives

  • Very high withdrawal limits
  • Deposits by cryptocurrencies are accepted
  • Live chat support is available 24/7
  • Massive selection of games including wide variety of live dealer games
  • Website is translated into many languages

Negatives

  • Limited responsible gaming options
  • Not all of the terms and conditions are translated to the language option provided on the website

Interesting facts

  • Live chat support uses the auto-translate feature for some languages
  • Small international casino
  • The company focuses on both casino and sports betting
Author & Guarantor: Ayberk Ayan Last updated: 06 Jan 2024 Anything incorrect or missing? Let me know
Casino Bonuses

Royspins Casino bonuses

Browse all bonuses offered by Royspins Casino, including their no deposit bonus offers and first deposit welcome bonuses.

Casino Guru

We want players to understand gambling.

User reviews (47)

User reviews of Royspins Casino

This is a place to share experience with Royspins Casino. Read what other players wrote about it or write your own review and let everyone know about its positive and negative qualities based on your personal experience.

User feedback:
Good

Rated by 47 users

Very positivePositiveNeutralNegativeVery negative

Do you have any experience with this casino?

Write a review

Casino Guru

We want players to understand gambling.

• 5 days ago
After some deposits I can say the following:
After the first withdrawal, the RTP of the slots will drop (I already know that the answer will always be the same) ;)
- support repeats what was imposed on them! despite there being a lot of evidence to the contrary!
-Cashback total scam!
  • site
  • Bad RTP
  • Support looks like a bot
Royspins Casino
Hey rsesinando2,

Thank you for your honest review!

We extend our heartfelt apologies if any negative experiences have arisen during your time at Royspins.

The answer regarding RTP remains consistent because it's true. Our games function precisely the same as they do in your other favorite casinos. It's all about pure luck and chance.

We hold our Support Knights in high regard, but we will investigate the matter. Enhancing our service through customer feedback is a practice we regularly engage in.

Once again; thank you for your input.

Best regards,
RoySpins Team
• 1 week ago
After many losses of money without any return I ask them to close my account I get a message that my account is closed but it is still working.
I keep sending them messages again but nothing happens!
Stay away from this casino!
Royspins Casino
Greetings georgetaou,

Sincere apologies for any inconvenience that has occurred.

We made an effort to locate you in our system but were unsuccessful.
Would you kindly provide us with your email or send a message to complaints@royspins.com for further investigation?

Rest assured, we are fully committed to providing a solution and adapting in the event of any mistakes or misunderstandings.

Looking forward to your reply.

Best regards,
RoySpins Team
• 2 weeks ago
decent website, quick verification, good contact with support, many payment options and immediate withdrawals, I can highly recommend it to everyone.
  • fast withdraws
  • bonuses
Royspins Casino
Good day nexisek444,

King Roy extends his heartfelt appreciation for your glowing review.

In our kingdom, everyone gives their all to ensure that every aspect is thoroughly enjoyable: swift withdrawals, bonuses, support, and more.

We are delighted to hear that you enjoyed these features.

Best of luck with your feature endeavors,
RoySpins Team
• 1 month ago
Due to my gambling addiction, I asked in live chat that my account be permanently closed. After a week I was "politely" alerted that the account had been reopened and I relapsed. When I asked again in the live chat, it seems that the account has actually been closed. In my opinion, Royspins is not doing enough to protect people with my illness and is actually trying to profit from it
  • Good sports betting offer
  • Poor player protection
  • No live tennis offer
Royspins Casino
Good day Lastsamurai,

Thank you for taking the time to review. Your input is greatly appreciated.

We recognize your frustration and want to emphasize our commitment to addressing gambling-related issues seriously.

Unfortunately, our support department is unable to set an account block for more than 7 days. We strive to communicate this information to our customers as clearly and precisely as possible, but we sincerely apologize for any inconvenience this situation may cause.

We also wanted to extend a big thank you for your positive feedback on our Sports Book services. Your praise means a lot to us.

Best of luck in your future endeavors,
RoySpins Team
• 1 month ago
Very clear and easy site design. Many deposit as well widraw options. Widraw in few minutes at most.
  • All good
  • Insufficient luck
  • Could be more games
Royspins Casino
Greetings mattmess,

Your thoughts are of immense importance to us! Thank you for sharing them.

RoySpins Kingdom is an endless collage of entertainment and fun.
Your next substantial triumph may be closer than you think.

Stay engaged and discover!

Best of luck,
RoySpins Team
• 1 month ago
Surprising winnings, many game providers. What is unusual is that withdrawals are made in the same practical way as deposits (bajunia). Lots of promotions! Quick answers to questions. I RECOMMEND
Royspins Casino
Hello Genuski94

King Roy extends his heartfelt gratitude for your positive feedback.

Your enjoyment is our sole priority, and we're absolutely delighted that you had a wonderful time in our Kingdom!

With warm regards,
RoySpins Team
• 1 month ago
I have nothing but positive things to say about this casino.

They have great withdrawl limits for your middle of the road gambler. If you are high stakes it is probably a little low.

But I deposited $200 with a bonus, played through my bonus and withdrew $3500.

The verification process was simple, upload passport and bank statement. Was verified in a matter of minutes.

Went to withdraw, I went with bitcoin, but htey have bank transfer and other options.

From hitting withdraw to having the funds in my wallet it was at most 30 minutes.

Unlike other casinos that will hold for 24 hours at least before even considering paying you out, this was quick, simple and no fuss from them.

I highly recommend RoySpins and have nothing negative to say based on my experience
  • Withdrawl Speed
  • Easy Verification Process
  • Great selection of Games
  • Good Payout Limits
Royspins Casino
Good day zachg93,

It's customers like you who play a pivotal role in the daily success and prosperity of our Kingdom. Thank you for your kind words!

Our withdrawal process is swift, and our customer-friendly verification system is designed for your convenience. It's great to hear you were able to experience these benefits!

The pinnacle of any casino experience is, without a doubt, the thrill of winning! As you've personally witnessed, RoySpins has a wealth of rewards to offer!

Best regards,
RoySpins Team
• 1 month ago
my assessment of the Royspins casino is quite negative and it's not about the website itself, the deposit or withdrawal methods, but about the people who manage it there and who are consultants, it's a new casino and, unfortunately, to stay in these times on the market where there is a lot, so you have to have a tough ass and not expect all the fanfare and great opinions at the very beginning, because if you become a public party and you agree to the public, I guess everyone has the right to express their opinion and it's not about the opinion that I will write a very good review and maybe the casino will be useful to me then I will give her a prize, as I write in the first posts, I expressed my negative opinion on Facebook and then the casino wrote to me in the Messenger chat asking for contact back, so I did, I contacted via Messenger directly to casinos casino asked what my problem was, so I wrote that I had some doubts about all these great opinions, that everything was great in general, that the slot machines gave a lot of money, super fast payouts, I don't know because I haven't had the opportunity to withdraw deposits from there yet and the casino sent me a message whether he can ask for my e-mail address and then he blocked me because I commented on another player's post or the casino simply paid him for this opinion to write such a great opinion because I simply couldn't believe my eyes what I was reading, the casino blocked me and I can't see them website, I can no longer write to them on messenger, it's all because my post was negative while another user's post was positive, I wrote via Instagram in a chat to the casino, the casino asked me again for my e-mail address, I will give my e-mail address, I will ask why they blocked me and why they make such stupid situations in general that they block a player just because he didn't like something, right, it's a consultant there, a consultant, I don't know who writes there, in general, the casino replied to me with a message that my account had already been unblocked and it was blocked by mistake well, a few days have passed since that situation, yesterday I tried to log in again, look for their Facebook page, unfortunately for me such a page does not exist, I sent a dot in the message, sending error, I can't send a message to them, so I wrote on Instagram again why they won't unblock me since it was an error so why don't I fix this mistake, why can't they unblock me, they don't answer my face, that my account was already unblocked a long time ago and then I sent screenshots, that I can't write a message to them, that their Facebook profile doesn't want to be displayed at all, unfortunately on I haven't received any response to this message, so my opinion is negative because you can't accept only great praise, just that it is the best, especially since it's a new casino, if you accept good opinions, you should also accept the negative ones. perfect no one no gastronomy it's perfect but it's the first time I've seen a casino block a user because he said something bad about their casino
  • Metody płatności
  • Szybka pomoc chat
  • Dużo dostawców gier
  • Przejrzysta witryna
  • Pomoc
  • Kłamstwa
  • Brak szczerych chęci pomocy
  • Podejście do klijenta
  • Nieumiejętność przyjmowania ocen negatywnych
  • Blokowanie graczy na forach społecznościowych za zły komentarz
Royspins Casino
Dear Wioletta3087,

After consulting with our SMM department and following their guidance, we have successfully unblocked your account. Feel free to resume communication on our social media platforms.

We kindly request that you refrain from posting unwarranted comments and baseless claims, such as using terms like "scam," regarding our project.

If you have constructive criticism or suggestions for our casino, please share them on our social media platforms. For an even more effective channel, consider using casino-related forums or reach out to us directly via email at complaints@royspins.com. Your input is highly appreciated!

Best regards,
RoySpins Team
• 1 month ago
Like the casino. All the convenient payment methods: payid, poli, applepay. Games variety is also great. Chat was nice too. Safety index on Guru is true!
Royspins Casino
Good day W1LD,

We appreciate your positive feedback, and King Roy is thrilled to hear about your wonderful experience.

It brings us joy to know you liked our variety of payment options, helpful support, and the wide range of games we offer.

Anticipate an even grander level of royal treatment coming your way!

With warm regards,
RoySpins Team
• 2 months ago
Don't recommend. Buggy interface and I got scammed out by their payment service because I deposited for a 20 and it charged me 40. The welcome bonus wasn't what they advertise and when I asked about the other 20 missing from my bank acc their support was simply useless and unwilling to help me. D O N T P L A Y.
  • Buggy interface
  • Support can't help you
  • Bonus not what it was advertised
  • Payment service scammed me
Royspins Casino
Greetings alexandrosz,

Thank you for your honest review! We sincerely apologize for the less-than-ideal experience you encountered.

After consulting with our financial department, we've confirmed that your pending deposit should be refunded by your bank within the next few days (or it may have already been processed). Unfortunately, these occasional situations can arise due to the complexities of financial mechanisms involving card processing.

We prioritize openness regarding our bonuses, leaving no room for hidden details. Nonetheless, we acknowledge the possibility of misunderstandings.

Are you open to engaging in further dialogue and exploring the possibility of reaching a mutual agreement directly with us? You can reach us at complaints@royspins.com

Your time and review are valued—thank you!

Best regards,
RoySpins Team
• 2 months ago
A casino worth recommending. The best premium casino in my country, as you know. They have fast withdrawals and also large selction of games. THERE IS ONLY ONE KING ♥️😁
  • Fast withdrawals
  • Large selection of
  • Payments
  • Bonuses
  • sale
  • Lack
Royspins Casino
Good day aligator,

Your generous words have brought sunshine into our Kingdom!

Now, there are two kings: Roy and You!

Thank you for acknowledging our swift withdrawals. We're dedicated to being the fastest in the market!

Stay tuned; even more majestic surprises await!

With warm regards,
RoySpins Team
• 2 months ago
Awesome premium casino, great service, large selection of games, deposit and withdrawal methods
  • Games
  • Service
  • Many deposit and withdrawal methods
  • No PLN currency
Royspins Casino
Greetings brzezinek1,

Players like yourself are the magic that fortifies and enriches our Kingdom.

Thank you for the kind words and your loyatly.

King Roy extends his humble bow to you!

Best regards,
RoySpins Team
• 2 months ago
Complete disregard for responsible gaming policies.

Clearly addictive games in which you ALWAYS lose!
  • Anything
  • Do not respond to the customer
  • Games addicted
  • Failure to comply with the responsible gaming policy
• 2 months ago
A very solid casino. Support works quickly. Lots of deposit methods. Wide selection of slot providers. Fast withdrawals.
Skrill Express Withdrawals
Helpful support
Poor bonus offer
Royspins Casino
Greetings sylwester825,

Thank you so much for the 5-star review!

Our kingdom continues to flourish each day with valued customers like yourself being a part of it.

We're proud of our many deposit options, quick withdrawals, and friendly customer support. Thank you for recognizing these aspects of our casino.

Once again, a heartfelt thank you for the fantastic review!


Best regards,
RoySpins Team
• 3 months ago
I recommend this casino, its very good and trusted place. I really like the original and very nice interface there
  • Large selection od games and providers
  • Good bonuses for active users
  • Fast withdrawals
Royspins Casino
Good day Xbgvz,

Your trust and endorsement are of utmost importance to us!

At our core, we advocate for providing every customer with individual and royal treatment. It appears that you've encountered this experience firsthand.

King Roy extends a humble bow in recognition of your enduring loyalty.

Best of luck,
RoySpins Team
• 3 months ago
Royspin very nice online website,with many exciting games, offers also good bonuses
  • Good friendly support
Royspins Casino
Hey Sonalia34,

Thank you for sharing your experience with us!

King Roy is thrilled to hear that you had an excellent time in our Kingdom!

Stay tuned for even more exciting adventures ahead at RoySpins!

Warm regards,
RoySpins Team
• 3 months ago
Good game, good gameplay. I recommend it, good winnings, excellent casino. Very attractive and generous bonuses.
  • Excellent bonus
  • I don't have
Royspins Casino
Hey piresadelaide00,

Thank you for the amazing review!

We appreciate your praise for our game selection and bonus system! Above all else in the casino experience, the ultimate joy comes from winning! We're delighted to hear about your victory!

Keep up the impressive work!

Best of luck in your future endeavors,
RoySpins Team
• 3 months ago
completely revolutionary and one of a kind and, above all, a lightning-fast withdrawal process but a wide range of deposit methods. Automatic verification process that takes literally a moment.
Royspins Casino
Greetings mario1990pl

Wow! We can't express enough how meaningful this review is to our team.

Our main goal was to give customers a one-of-a-kind experience not available anywhere else. Despite the ups and downs, your review has given us the confidence that we're moving in the right direction.

Thanks a lot from the whole Kingdom!

Warm regards,
RoySpins Team
• 3 months ago
A very solid casino. Support works quickly. Lots of deposit methods. A wide selection of slot providers. Fast withdrawals.
  • Skrill Express Withdrawals
  • Helpful support
  • Poor bonus offer
Royspins Casino
Good day iwyszomirski,

We express our sincere gratitude for your glowing review. King Roy is delighted that you have chosen to be a part of our Kingdom.

Regarding the feedback on the "Poor Bonus Offer," would it be possible to redirect this conversation to our complaints department? We are more than open to adaptation and genuinely value the insights of our esteemed customers.

Feel free to email us at complaints@royspins.com, and let's work together to craft the finest gaming experience!

Best regards,
RoySpins Team
• 4 months ago
There is a new online casino that uses Rival software. It has the same design as other casinos from this provider and offers live chat support. They have a no deposit bonus, but it's only available for certain countries, so you should ask in the live chat. For other countries, they offer a welcome offer of 25 free spins. The chances of winning (RTP) are surprisingly high, possibly because it's a new casino. They have a few bonuses available. You can only make deposits using cryptocurrency or a bank account. I haven't tested withdrawing money yet, but I hope the casino is not a scam.
Royspins Casino
Good day Pavlod,

We greatly appreciate your positive feedback!

Ultimately, when evaluating a casino, the most crucial factor is winning. We're thrilled to hear that your desired winnings materialized!

Keep up the excellent work; the riches of King Roy are endless!

Regarding depositing options, we offer numerous alternatives beyond banking and cryptocurrency, such as e-wallets, vouchers, and bank cards, among others. We would appreciate it if you could provide further details on this matter or send an email to complaints@royspins.com so we can analyze the situation.

Once again, thank you for your review!

Best regards,
RoySpins Team
• 4 months ago
Really good experience for me as a crypto user, 0 problem with deposit or withdraw. Also german translation is pretty good
Royspins Casino
Greetings docminick,

Thank you for the amazing review! Our Royal Kingdom thrives thanks to customers such as yourself.

Customer convenience, including language options, our crypto-friendly approach, and speedy withdrawals, is an aspect we continually enhance on a daily basis.

Thank you for enjoying and appreciating these features.

Warm Regards,
RoySpins Team.
• 4 months ago
Never won at this casino, maybe i always get bad luck yeah!

The 25% cashback is joke! Always get only 5€.
  • Nothing, only few videpoekr games
  • All, lagging and playing videopoker seems im playing in slow motion! And no, my internet is 1gb speed!
Royspins Casino
Good day thatsme,

Thank you for taking the time to review our casino!

We sincerely apologize that your winnings fell short of your expectations. It's important to highlight that our casino is regulated by third-party auditors, and the RTP operates similarly to any other licensed casino. Ultimately, luck plays a significant role in the outcomes. We genuinely hope that your future sessions at RoySpins will bring substantial wins!

A request is being sent to our tech department to inspect the VideoPoker situation. We're grateful for your attention to this detail; it's plausible that an upgrade may be in order.

RoySpins is a kingdom full of surprises - we hope you will stick around and enjoy them all!

Best regards,
RoySpins Team
• 6 months ago
I made an account for the 2nd time and was also verified, wanted to have it blocked and they can't do it, they only want to block my old account but not my new one wtf ..... they don't even know what they're doing
  • Nothing
  • You can make new accounts.
Royspins Casino
Good day Aizuku,

Could you please kindly provide us with your email? We have a lot of customers from your GEO and, unfortunately, couldn't locate your account.

You can send your details to complaints@royspins.com, and we will investigate the matter as soon as possible.

Thank you for your understanding.

Best regards,
RoySpins Team
• 6 months ago
Deposited with Bitcoin Bon. Received email confirmation from Bitcoin Bon that the money went through.

Now they say from this DIRTY casino that my deposit was canceled!

But the Bitcoin Bon is used up!!! And I also have confirmation from them that the money went through.

Dirt shop, they're gonna hear from my attorney

Don't pay here!!! Hands off!!! Cheater.
  • NOTHING
  • EVERYTHING
Royspins Casino
Good day MissLari,

We're really sorry about what happened, but we can explain it easily.

You wanted to deposit a specific amount but sent us a little less than that. Therefore the system couldn't automatically add the deposit to your RoySpins balance.

But our support department acted quickly and restored your deposit with the amount received!

Even more amazing news: your deposit led to some impressive winnings! Congratulations!

Looking forward to having you back at our Royal Kingdom soon.

Best regards,
RoySpins Team
• 7 months ago
The fastest withdrawal process I have ever seen on online casino. They just process the withdraw within few minutes so you don't lose anymore from your winning.
  • Fast withdrawal process
  • Website and games runs smooth
  • Variety of games from all providers
Royspins Casino
Hey soccer,

Your review made our day!

Fast withdrawals, smooth gameplay, and a diverse game collection are at the heart of what we do.

Thank you for choosing our kingdom; we can't wait to provide you with more excitement and adventures in the future!

Warm regards,
RoySpins Team
• 7 months ago
My experience here is a very mixed one, mostly leaning on the negative.

I have made a large number of deposits on RoySpins. Unfortunately it is impossible to tell you how many, and how big my accumulated losses are, as the transaction calendar on the website is always empty and does not work. I find it quite shady that you are not able to view your total losses, wins, deposits, withdrawals et cetera.

When asked to relay this information to me, the customer support agent told me they are not able to give me this information. They further went on to tell me where to fetch this myself, but as I earlier mentioned, the calendar on the website does not work to the slightest. (They told me the basic 'clear your cache, try another device etc bullcrap, but that obviously does nothing, as the problem is on their side - this has been mentioned by other people on the forums as well) Also; the customer support won't relay you much information. They won't tell you the email address of the VIP department, they do not know how much cashback you are getting (as it is automatically calculated by the system - super suspicious), etc. Information is not conveyed here in the slightest.

The lack of a working transaction log is but one of the deficiencies of the interface; especially if I am winning (very rare, but happens), I get constantly kicked out. One moment in particular I found very shady was when I was constantly getting kicked out of games and the website and told I was using a wrong password (when I definitely was not).

The Finnish translation is really bad, and the site would probably be better off without it.

The RTP tends to be pretty poor; if you manage to win, the slots make sure to suck you dry faster than you could ever imagine. Their explanations of RNG seem like a futile effort to hide that something is very off here; I have never experienced quite such bad luck in any casino I have played at. I would like to highlight how much at a loss I am here but sadly can not, due to aforementioned reasons.

I have received a few loyalty bonuses but they went down to drain very, very quickly.

What they have here is a moderate selection of games - unfortunately they lack such classic providers as for example GAMOMAT. They do have your standard PlaynGo and Pragmatic games, with a fairly standard selection of live games. Nothing off here, except probably the RTP, which I feel very iffy about.

They are, after all, licensed in Curacao, and people know this is not the license to be trusted. Curacao licenses tend to be very unregulated, and I would in all cases opt for the better, more liked MGA, that enforces strict rules. Even an Estonian license is more trustworthy.

As someone mentioned in a review as well, the cashback is laughable. I had at least 900 euros in losses a certain week and received 25 euros as a cashback. How ridiculous is that? I can not wait how grandiose a cashback they are going to cook up for my weekly losses of almost 2000 euros. (The 25 euros went down the drain in a couple of minutes, with free spins features giving whopping winnings of 2x, as is the norm on RoySpins)

Regarding the cashback - there is no real transparency. They can give you whatever amount, as customer support tells you it is 'calculated automatically', and refuses to tell you how. As with this, there is no real transparency with anything else either. It is just quite shady.

To their credit, the KYC is very well done with a technique I would hope to become industry standard. They use an automated system that quick checks your documents almost instantly when you register. After the check up you are good to go. For this, I have high praise.

Their withdrawals are generally quick and free of hassle, however, with the lack of proper responsible gaming options (you can self exclude for a maximum of 7 days but that's it - no loss limits or anything of the like), the fact you can initiate only one withdrawal a day is very predatory.

I have often encountered problems with deposits; either having to wait or the website directing me to the wrong payment method.

I really can not recommend this one, despite the hassle-free withdrawals.

All of it seems quite predatory; the lack of responsible gaming options paired with the fact that only one withdrawal can be initiated per day make it one of the unsafest casinos I have witnessed.

I also can not wait how they are trying to damage control everything I have said in an answer below my review.

Probably safe to steer clear of this one.
  • Very fast, non-complicated withdrawals
  • Fast KYC process
  • No real player protection
  • RTP seems suspicious
  • Bad translation and website optimization
  • Buggy systems
  • Lacks standard game providers
  • No transparency
  • Quick to defend under reviews
  • Curacao license
Royspins Casino
Greetings yoyeli,

We would like to express our gratitude for taking the time to rewrite the review in a more objective and considerate manner. Your efforts are greatly appreciated.

Although the overall tone was negative, we genuinely appreciate your acknowledgment of the positive aspects you observed: the exceptionally quick KYC and withdrawal process. These qualities are essential to us, and we're glad you recognized them.

We have thoroughly addressed almost every point mentioned in your previous review, which has since been deleted.

Providing another extensive explanation for each point appears impractical and counterproductive.

If you wish to continue this back-and-forth discussion, we suggest sending an email to complaints@royspins.com. Our team will be more than happy to provide you with detailed responses and listen to your suggestions.

Best regards,
RoySpins
• 7 months ago
My best new casino experience in a long time. Finally not another Curacao scam which takes all your winning due to some "rules". My payout took about 6 minutes or less which is pretty fast imho.
The bonus kinda weird to me but it worked well and I got money on the real balance straight away so can't complain. Great experience overall
Royspins Casino
Hey crsspncr,

Thank you for embarking on this journey with us!

At RoySpins, we take great pride in our lightning-fast payouts, ensuring a seamless experience without unnecessary hassles, extensive holdings, time-consuming security checks, or unreasonable KYC requests.

Swift, seamless payouts: your gateway to satisfaction! At RoySpins, we stand firm in our commitment to fulfill this pledge.

We are thrilled to have exceeded your expectations. Your kind words motivate us to continue delivering a royal experience for all our customers.

Warm regards,
RoySpins Team
• 7 months ago
Based on my experience I wouldnt recommend this casino. I lost my 1700 e balance + 500 e deposits, didnt receive any bonus for it. Not even one small one. You dont get any rewards etc when playing here. It is not a good casino if you would like to get some benefits etc for your money you send here. They dont honor customers and emails dont get replies. I think there is a lot better casinos that do offer something and value customers like me.
  • No goodwill bonuses, even when you loose a lot of money
  • Not good customer support
Royspins Casino
Greetings Mag7,

Thank you for sharing your feedback about your experience at RoySpins. We apologize for any inconvenience caused and would like to address your concerns.

We understand that you were disappointed with the lack of bonuses and rewards. Our Cashback system operates by crediting your account every Thursday based on the overall difference between your losses and winnings. Additionally, we have a Welcome Bonus package, Reload Bonuses, and a Crypto deposit bonus. We apologize if these offers were not communicated clearly.

Regarding the specific issue you mentioned about not receiving extra bonuses despite your deposits, we suspect this might be due to your active balance. Typically, customers receive bonuses based on their account activity, eligibility, and overall difference between wins and losses.

Our Rewards and Loyalty system is a source of great pride for us. We are confident that as you spend more time exploring RoySpins, you will come to realize the range of benefits we offer. Recognizing and rewarding our customers' ongoing activity and loyalty is an integral part of our casino.

We hope you will reconsider and give us another chance to provide you with exceptional service!

Warm regards,
RoySpins Team
• 8 months ago
Absolute scam casino. Offers Klarna and Rapid as a deposit, while depositing then Nodapay and the money sometime the next day instead of instantly as advertised. Totally unacceptable and fraudulent behavior. The main thing is that the customer has paid in, he won't get the money back anyway. I wonder how the 8.2 rating comes from such a dubious and fraudulent casino.

Even her answer is absolutely false, I have now tried 5 different deposit options, at the latest after the 3rd screen you are on Nodapay with all of them. So you offer, at least in Germany, nothing else than this absolutely dubious deposit rubbish.
  • You can search for days and you won't find anything
  • deceitful deposit methods
  • Simply switch to Nodapay and only make the deposit available days later
Royspins Casino
Hello idobins56,

We're sorry that your initial experience at RoySpins fell short of your expectations. Your satisfaction is of utmost importance to us, and we humbly request another chance to demonstrate our commitment to delivering an enjoyable and satisfying gaming experience.

Nevertheless, we want to address some points you have raised:

We understand that you were interested in using Klarna and RapidTransfer for depositing, but unfortunately, these methods are not supported in your region due to the geographical restrictions that apply to our payment services. We apologize for any disappointment this may have caused.

Bank transfer depositing methods, such as Nodapay in your case, can sometimes present challenges due to the international banking system involved. Transferring funds from one country to another may naturally take some time. However, our customer support has provided guidance to you on how to speed up this process. Please select the "Instant bank transfer" option instead of the regular method when processing your payment. By utilizing this feature, your money should be received within a few minutes.

Your review has provided us with valuable insights, for which we are genuinely thankful. As a direct result of your feedback, we will implement a pop-up tutorial that provides clear instructions on initiating an "Instant bank transfer." This tutorial will accompany customers during the depositing process, ensuring ease and clarity every step of the way.

Best regards,
RoySpins Team
• 8 months ago
An absolute no-go casino!!! The support is unprofessional and unfriendly!! Cashback on over 130€ deposit loss without bonus!!!! It was 5€...they lie and offer offers that don't exist!!!! Furthermore, the deposit history is missing here, the support wanted to contact us by email, but you can wait a long time!!! There are no replies!! The RTP is underground, as you are used to from this type of casino!!! Deadspins, features that only pay out zero, non-stop!! Fair play is out of the question here!!!! These are the casinos that ruin gambling!!! Stay away from here!!!Closing an account is only possible for 7 days...No player protection!! Money-hungry scammers!!!
  • Unfortunately, I can't give any positive feedback right now
  • RTP below level
  • Bad support
  • Bonus offers are fake
  • Cashback 25.% doesn't exist, it's almost 5%
Royspins Casino
Hello simplyme,

Thank you for taking the time to review RoySpins.

Regarding your specific complaints, some of them appear to be based on misunderstandings or inaccurate information, and we would like to address them individually.

Cashback:
Our promotion explicitly states that the cashback offered is "up to 25%," highlighting that the exact percentage may vary and is not guaranteed to be 25% in all cases.

The cashback percentage depends on the overall loss difference:

- If the overall loss difference is less than €5100, the cashback percentage ranges from 5% to 12%.

- If the overall loss difference is more than €5100, the cashback percentage ranges 16%-28%. In this case, cashback is individually determined by the VIP department.

Support:
We have thoroughly analyzed the live chat exchanges between you and our support team and have identified a recurrent use of impolite language and an overall disrespectful tone from your side.

Nevertheless, we apologize if you felt our support was unprofessional and unfriendly.

RTP:
We assure you that our games operate on certified and audited random number generators to ensure fairness. The RTP percentage can vary depending on the game and individual gameplay. But at the end of the day, the only factor that matters is luck!

Seven-day account closure:
You can set your account for a cooling period of seven days. This manual feature is provided to all our customers if some rest time from gambling is needed.

Don't hesitate to contact our support department for different or more extended account restriction options.

Bonus offers are fake:
Unfortunately, we don't quite follow you on this one. Could you send a detailed explanation of this specific part of the complaint to complaints@royspins.com?

We hope our clarifications helped to ease your mind!

Best regards,
RoySpins Team
Safety Index explained

Safety Index of Royspins Casino explained

Take a look at the explanation of factors that we consider when calculating the Safety Index rating of Royspins Casino. The Safety Index is the main metric we use to describe the trustworthiness, fairness, and quality of all online casinos in our database.

Safety Index:High8.4/10
Medium-sized casino, based on our research and estimates
We consider the casino's T&Cs to be fair
Not found on any relevant casino blacklist
No player complaints or very low value of withheld winnings in complaints in relation to the casino's size
We also considered other factors, which had a neutral impact on the casino's Safety Index
The Safety Index of this casino was calculated based on our research and data collected by our casino review team. Learn more about casino review methodology

Has this casino done something unfair to you?

Submit a complaint

Complaints about Royspins Casino and related casinos (90)

90All1Opened2Not solved29Solved58Rejected

Complaints directly about Royspins Casino

Complaints about related BetItAll Casino (11)

Resolved Our verdict

Case closed

Disputed amount: Can$1
BetItAll Casino
Safety Index:High
Submitted: 21 Aug 2023
Resolved Our verdict

Case closed

Disputed amount: €100
BetItAll Casino
Safety Index:High
Submitted: 15 Apr 2023
Resolved Our verdict

Case closed

Disputed amount: ??
BetItAll Casino
Safety Index:High
Submitted: 07 Apr 2023
Resolved Our verdict

Case closed

Disputed amount: 400 CHF
BetItAll Casino
Safety Index:High
Submitted: 16 Feb 2023
Resolved Our verdict

Case closed

Disputed amount: 30,000 kr
BetItAll Casino
Safety Index:High
Submitted: 30 Jan 2023
Resolved Our verdict

Case closed

Disputed amount: €150
BetItAll Casino
Safety Index:High
Submitted: 13 Nov 2022
Resolved Our verdict

Case closed

Disputed amount: €2,000
BetItAll Casino
Safety Index:High
Submitted: 15 May 2021
Resolved Our verdict

Case closed

Disputed amount: €6,000
BetItAll Casino
Safety Index:High
Submitted: 31 Dec 2019

Complaints about related Pledoo Casino (Unspecified relation)

Resolved Our verdict

Case closed

Disputed amount: €2,000
Pledoo Casino
Safety Index:High
Submitted: 08 Aug 2023
Resolved Our verdict

Case closed

Disputed amount: €7,000
Pledoo Casino
Safety Index:High
Submitted: 11 Jul 2023
Resolved Our verdict

Case closed

Disputed amount: €659
Pledoo Casino
Safety Index:High
Submitted: 03 Jun 2023
Resolved Our verdict

Case closed

Disputed amount: €2,000
Pledoo Casino
Safety Index:High
Submitted: 16 May 2023
Resolved Our verdict

Case closed

Disputed amount: €12
Pledoo Casino
Safety Index:High
Submitted: 04 Feb 2023
Resolved Our verdict

Case closed

Disputed amount: €3,270
Pledoo Casino
Safety Index:High
Submitted: 16 Dec 2022
Resolved Our verdict

Case closed

Disputed amount: €300
Pledoo Casino
Safety Index:High
Submitted: 17 Oct 2022
Resolved Our verdict

Case closed

Disputed amount: €400
Pledoo Casino
Safety Index:High
Submitted: 03 Sep 2022
Resolved Our verdict

Case closed

Disputed amount: €14
Pledoo Casino
Safety Index:High
Submitted: 22 Aug 2022
Resolved Our verdict

Case closed

Disputed amount: €303
Pledoo Casino
Safety Index:High
Submitted: 07 May 2022
Resolved Our verdict

Case closed

Disputed amount: €210
Pledoo Casino
Safety Index:High
Submitted: 19 Feb 2022
Show more complaints (+23)
Discussion

Royspins Casino Discussion

Discuss anything related to Royspins Casino with other players, share your opinion, or get answers to your questions.

Casino Guru

We want players to understand gambling.

Payment methods

Royspins Casino payment methods

Currencies
USD,CAD,EUR,AUD,BRL,MXN,RUB,TRY
flash-message-reviews
User reviews – Write own casino reviews and share your experience
flash-message-news
Don’t miss any news from the gambling industry
Forum_alt
Join the discussion on our Forum and meet casino players from all over the world
Subscribe to our newsletter for newest no deposit bonuses, new slots, and other news