I also think it's crazy that you've already received the "confirmation email" that your payment is on the way π I'm not even ready yet and I've been waiting for so long π normally you should have had the money long ago if it was already transferred.
what also surprises me - did you have 2 payments with 500β¬ or less? Normally you have to wait until the first payment is complete before starting the next one. because of max cashout "per day" π
finds auch krass, dass du bereits die "BestΓ€tigungsmail" bekommen hast, dass deine Zahlung unterwegs sei π ich bin noch nicht mal so weit und warte schon so lange π normalerweise hΓ€ttest du das geld lΓ€ngst haben sollen, wenn es bereits ΓΌberwiesen wurde.
was mich auch wundert- hattest du 2 zahlungen mit 500β¬ oder weniger? normal muss man ja warten bis die erste zahlung komplett durch ist, bevor man die nΓ€chste veranlasst. wegen max cashout "am Tag" π
On March 8th, 500 were paid out, then on the same day I applied for the next payment of β¬500, which supposedly went out on March 10th!
Since then I've been waiting and I still have a lot to do that I haven't paid out yet because I'm waiting for these β¬1000 to go into my account first!
Am 8.03 wurden 500 ausgezahlt , dann habe ich am selben Tag die nΓ€chste Auszahlung beantragt 500β¬ die dann am 10.03 angeblich rausgegangen ist !
seit dem warte ich und hab noch einiges offen das ich aber noch nicht ausgezahlt habe weil ich darauf warte das diese 1000 β¬ erstmal auf mein Konto eingehen !
So the 500 from 8.3. did you already?
sounds very frustrating π - I feel it! literally!
also die 500 vom 8.3. haste schon?
klingt halt sehr frustrierend π - fΓΌhl ich! wortwΓΆrtlich!
No, even the 500 β¬ from March 8th have not yet been credited to my account, both payments are not yet in my account!
Nein selbst die 500 β¬ vom 8.03 sind noch nicht auf mein Konto eingegangen , beide Zahlungen sind noch nicht auf dem Konto !
It would be interesting if a scatterhall representative would comment on something? Has the payment service intermediary (naudapay Limited) stopped processing payments or does the financial department no longer transfer money to payments? This silence means that time is playing. Are you looking for more funding? Or is your casino software broken? I would recommend investing in a decent page base.
Olisi mielenkiintoista jos vielÀ scatterhallin edustaja kommentoisi jotain? Onko maksupalvelun vÀlittÀjÀ (naudapay Limited) lopettanut maksujen kÀsittelyn vai eikâ enÀÀn talousosasto siirrÀ maksuihin rahaa? TÀmÀ hiljaisuus tarkoittaa ettÀ aikaa pelataan, etsittekâ lisÀÀ rahoitusta? Vai onko vaan teidÀn kasino ohjelmisto rikki? Suosittelisin sijoittamaan kunnolliseen sivupohjaan.
I think it's just a matter of time and the money hasn't even been transferred despite confirmation. They're probably trying to get the money together and stretch the time so that as little money as possible goes out at once
Glaube eher die schinden Zeit und das Geld wurde noch gar nicht ΓΌberwiesen trotz BestΓ€tigung. Vermutlich versuchen die Geld zusammen zu bekommen und die Zeit zu strecken damit so wenig wie mΓΆglich Geld auf einmal raus geht
possible.
The representative is not responding to emails
mΓΆglich.
der vertreter reagiert auch gerade nicht auf mails
I received payment
but I withdrew to cryptocurrency
Ρ ΠΏΠΎΠ»ΡΡΠΈΠ» Π²ΡΠΏΠ»Π°ΡΡ
Π½ΠΎ Ρ Π²ΡΠ²ΠΎΠ΄ΠΈΠ» Π½Π° ΠΊΡΠΈΠΏΡΠΎΠ²Π°Π»ΡΡΡ
Is that a real representative from a higher department, or just support again?
Ist das ein richtiger Vertreter aus einer hΓΆheren Abteilung, oder auch nur wieder der Support?
I don't even process withdrawals anymore...
The payment has been pending for 1 week and chat always means everything is ok π
I think it's such a shame about this casino...
Es werden bei mir nicht mal mehr Auszahlungen bearbeitet β¦
seid 1 Woche ist die Auszahlung auf Pending und Chat meint immer alles ist ok π
finde es so schade um dieses Casino β¦
yes same.
supposedly "problems with the system" but you can't talk your way out of it permanently.
ja same.
angeblich ja "probleme mit dem system" aber darauf kann man sich auch nicht dauerhaft rausreden.
So at Spinpirate my payout was accepted, but it hasn't arrived for days and at Scatterhall I have the same problem as everyone else and an alleged system error that cannot be fixed ensures that the payout cannot be made
Also bei Spinpirate wurde meine Auszahlung angenommen, die kommt aber bisher nicht an seit Tagen und bei Scatterhall habe ich das Problem wie alle anderen und ein angeblicher Systemfehler der nicht behoben werden kann sorgt dafΓΌr das nicht ausgezahlt werden kann
My last withdrawal was processed on Friday and has not been credited to the account. Since then there has also been a standstill and the same copy and paste answer from the support chat.
Meine letzte Auszahlung ist am Freitag bearbeitet wurden und ist nicht auf dem Konto eingegangen. Seit dem auch Stillstand und vom Supportchat immer die selbe copy paste antwort.
yes incomprehensible, mine from 8.3 and 10.3 not on the account either!
it should have arrived in the account long ago!
ja unverstΓ€ndlich, meine vom 8.3 und 10.3 auch nicht auf dem Konto !
schon lΓ€ngst mΓΌsste es auf dem Konto angekommen sein !
Payment was processed today after a week - let's see how long it takes for it to be in the account
but at least a payout is approved π
Zahlung wurde heute nach einer Woche bearbeitet - schauen wir mal wie lang es dauert bis sie am Konto ist
aber immerhin mal eine Auszahlung genehmigt π
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