1 year ago
Yes of course I will ask for it..only bank transfer is possible and only 3 payments can be requested
Ja, natürlich werde ich danach fragen..nur Banküberweisung ist möglich und es können nur 3 Zahlungen angefordert werden
0
Yes of course I will ask for it..only bank transfer is possible and only 3 payments can be requested
Ja, natürlich werde ich danach fragen..nur Banküberweisung ist möglich und es können nur 3 Zahlungen angefordert werden
Hello Oluja! May I ask how long it took you to process GreatCasino? Is everything going smoothly now? I made a pretty big win today and now I'm a bit worried that I won't get paid for it. It's stupid with the limit of 500 euros per day anyway because I have to withdraw 500 every day until everything is completely paid out.
Hallo Oluja! Darf ich fragen wielang deine Bearbeitung vom GreatCasino gedauert hat? Klappt denn nun alles reibungslos? Ich habe heute einen ziemlich großen Gewinn erzielt und habe nun etwas Angst das ich diesen nicht ausgezahlt bekomme. Ist mit dem Limit von 500 Euro pro Tag ohnehin doof weil ich dann jeden Tag 500 auszahlen lassen muss bis alles komplett ausgezahlt ist.
I asked for the first payment of 20 2.. to be paid using the Mastercard method but that didn't seem to work so I asked for a bank transfer and it worked.. You can request a payment every 24 hours , a maximum 3 payments and of course the wait is long ... the total amount does not pay out the winnings at once ... like other casinos
Ich habe darum gebeten, dass die erste Zahlung von 20 2 .. mit der Mastercard-Methode bezahlt wird, aber das hat anscheinend nicht funktioniert, also habe ich um eine Banküberweisung gebeten und es hat funktioniert.. Alle 24 Stunden können Sie eine Zahlung verlangen, a maximal 3 Zahlungen und natürlich ist das Warten lang ... der Gesamtbetrag zahlt die Gewinne nicht auf einmal aus ... wie andere Casinos
Thanks for your answer! How long did it take for the first payment to come? I'm still waiting, nothing happened for three days. Did you get your full winnings?
Danke für deine Antwort! Wielang hat es gedauert bis die erste Auszahlung da war? Ich warte immer noch, seit drei Tagen nichts passiert. Hast du deinen kompletten Gewinn erhalten?
No .. I haven't received everything yet .. the wait is long .. I've waited over 12 days .. I've written to you a lot ..
Nein .. ich habe noch nicht alles erhalten .. das Warten ist lang .. ich habe über 12 Tage gewartet .. ich habe ihnen viel geschrieben ..
Oh my, if only I had read that first. Well then I hope you get your money and I get mine too 🙈 Let us know how it goes!
Ohje, hätte ich das nur mal vorher gelesen. Na dann hoffe ich das du dein Geld bekommst und ich meins auch 🙈 Lass uns wissen wie es weiter geht!
you will get the money..maybe my problem was that i requested a mastercard payment..it kept coming back to me.money in game..so now it is faster than i requested the money via bank transfer
du wirst das geld bekommen..vielleicht war das problem bei mir, dass ich eine mastercard zahlung angefordert habe..es kam immer wieder zu mir zurück.geld im spiel..also jetzt geht es schneller als ich das geld per banküberweisung angefordert habe
I requested both, once Mastercard, which I had also used to deposit, and once via bank transfer. So far I haven't heard anything, nor has any verification been requested. So just wait 🙏
Ich habe beides angefordert, einmal Mastercard über die ich auch eingezahlt hatte und einmal Banküberweisung. Bisher habe ich noch nichts gehört, auch keine Verifizierung wurde angefordert. Also mal abwarten 🙏
I only received one more payment because I requested by bank transfer
Ich habe nur eine weitere Zahlung erhalten, weil ich per Banküberweisung angefordert habe
I'm sure some Mastercards have issues when they're supposed to receive withdrawals. Deposits are fine, but some Mastercards don't support withdrawals at all. I remember many customers had those issues when I worked in a casino. That's why I prefer VISA 🙂
Mastercard was also a problem for me, but since I requested the money via bank transfer, a new payment comes every day, I don't have a visa.
Auch Mastercard war für mich ein Problem, aber da ich das Geld per Banküberweisung angefordert habe, kommt jeden Tag eine neue Zahlung, ich habe kein Visum.
You found a working solution at least! 🙂 I believe everything should be alright since you haven't had issues with the payments to your bank account. It's quite a known fact that the first withdrawal you make in a casino takes longer than any other withdrawals you make in the future.
Yes, they still make payments even now and if I hadn't complained who knows when I would have started receiving money... You are right that... never received money from the casino...🙂
Ja, sie leisten sogar jetzt noch Zahlungen, und wenn ich mich nicht beschwert hätte, wer weiß, wann ich angefangen hätte, Geld zu erhalten ... Sie haben Recht, dass ... niemals Geld vom Casino erhalten ...🙂
Free professional educational courses for online casino employees aimed at industry best practices, improving player experience, and fair approach to gambling.
An initiative we launched with the goal to create a global self-exclusion system, which will allow vulnerable players to block their access to all online gambling opportunities.
A platform created to showcase all of our efforts aimed at bringing the vision of a safer and more transparent online gambling industry to reality.
An ambitious project whose goal is to celebrate the greatest and the most responsible companies in iGaming and give them the recognition they deserve.
Casino.guru is an independent source of information about online casinos and online casino games, not controlled by any gambling operator. All our reviews and guides are created honestly, according to the best knowledge and judgement of the members of our independent expert team; however, they are intended for informative purposes only and should not be construed as, nor relied upon as, legal advice. You should always make sure that you meet all regulatory requirements before playing in any selected casino. Copyright ©2024
Check your inbox and click the link we sent to:
youremail@gmail.com
The link will expire in 72 hours.
Check your 'Spam' or 'Promotions' folder or click the button below.
Confirmation e-mail has been sent again.
Check your inbox and click the link we sent to: youremail@gmail.com
The link will expire in 72 hours.
Check your 'Spam' or 'Promotions' folder or click the button below.
Confirmation e-mail has been sent again.