I understand. Therefore, I would recommend you to write "I do not know the casino" and enter a link to it in the description. Alternatively, file a complaint with another casino, but when you enter the description of your problem, mention BetonRed casino and our team will assign it to the correct casino. This is a recommendation from our complaints team.
Regarding your situation, of course I am sorry, as I think that the player should always be clearly informed whether he is playing with a bonus or not. Didn't it say anywhere during registration that the bonus will be credited automatically? In other words, didn't at least some window pop up regarding the bonus?
I think that in this case it will be best if you file the complaint as I described. Our team will look at your situation and try to help you.
Do you think it's worth it?
Rozumiem. Tým pádom by som ti odporučil, aby si napísal "I do not know the casino" a do popisu by si zadal na neho link. Prípadne si založ sťažnosť na iné kasíno ale keď budeš zadávať popis svojho problému, uveď ako kasíno BetonRed a náš tím ho priradí ku správnemu kasínu. To je odporúčanie od nášho tímu, ktorý sa sťažnosťami zaoberá.
Čo sa týka tvojej situácie tak samozrejme mi je to ľúto, keďže si myslím, že hráč by mal byť vždy jasne upovedomený, či hrá s bonusom alebo nie. Nepísalo ani nikde pri registrácii, že sa bonus sám automaticky pripíše ? Respektíve nevyskočilo aspoň nejaké okienko, čo sa týkalo bonusu ?
Myslím, že v tomto prípade bude najlepšie ak tú sťažnosť založíš podľa toho ako som popísal. Náš tím sa pozrie na tvoju situáciu a bude sa snažiť ti pomôcť.
Myslíš, že to stojí za to ?
Automatic translation: