Stefan's work in Casino Guru is dedicated to keeping the information in our casino database as relevant and as recent as possible. As a former professional poker player, he has a great understanding and empathy for players and is always ready to help resolve their complaints....
OverviewSafety and fairnessGamesBonusesPaymentsCustomer supportUser reviewsDiscussion
Stefan M.
Author
Stefan Manson
Casino Analyst & Complaint Specialist
Stefan's work in Casino Guru is dedicated to keeping the information in our casino database as relevant and as recent as possible. As a former professional poker player, he has a great understanding and empathy for players and is always ready to help resolve their complaints....
Not all of the terms and conditions are translated to the language option provided on the website
Casino screenshots
In-depth review
To help you decide about DelOro Casino, our expert team did a full review. We used our casino review methodology to check its best features and any areas that need work. Our team verified the casino's licenses, Terms and Conditions, player complaints, support, and limits. They used these key points to score this casino from safe and secure to a possible scam.
Our calculation of the casino's Safety Index, formed from the examined factors, portrays the safety and fairness of online casinos. Use the Safety Index as a guide. A higher score generally means fewer risks when you play and withdraw. DelOro Casino achieved a High Safety Index of 8.1. This makes it a strong choice for players who value fairness and safety. Find out if DelOro Casino is the right casino for you by reading the rest of our review.
Is DelOro Casino fair and safe? Safety Index explained
To calculate a casino's Safety Index, we use a complex formula that takes into account a plethora of information we have collected and evaluated in our review. That entails the casino's Terms and Conditions, complaints from players, estimated revenues, blacklists, and many others.
In our DelOro Casino review, we extensively examined and analyzed the Terms and Conditions of DelOro Casino. We did not discover any rules or clauses that we deem unfair or predatory. This is a good sign, as rules of this nature could possibly be employed to avoid paying out winnings to players.
DelOro Casino is a small to medium-sized online casino based on our estimates or collected information. In proportion to its size, it has received complaints with a very low total value of disputed winnings (or it doesn't have any complaints whatsoever). We consider the casino's size and player complaints in relation to each other, as bigger casinos tend to receive more complaints due to their higher number of players.
We did not find DelOro Casino on any relevant casino blacklists. The inclusion of a casino in blacklists, such as our Casino Guru blacklist, could suggest misconduct against customers. It's advisable for players to factor this in when making their casino choices.
On the whole, also considering other contributing factors in our assessment, DelOro Casino has achieved a Safety Index of 8.1, which is classified as High. We consider this casino a recommendable option for players who are searching for an online casino that creates a fair environment for their customers.
Note: As far as we are concerned, DelOro Casino is related to 1 different casino. Since we are aware of the connection between these casinos, we have considered the attributes of the linked casinos when calculating the Safety Index of DelOro Casino.
DelOro Casino T&Cs
When evaluating online casinos, we meticulously analyze each casino's Terms and Conditions with the aim to assess their fairness level. In T&Cs of many of them, we uncover clauses and rules which we consider unfair or outright predatory, as they give the casino the possibility to justify not paying out winnings to players in certain situations.
We did not find any unfair or predatory rules in the Terms and Conditions of DelOro Casino during our review.
Complaints from players about DelOro Casino
Considering player complaints is integral to our casino review process as they offer a comprehensive view of the issues experienced by players and the casinos’ attitude in resolving these problems. Each casino's Safety Index is calculated after carefully considering all complaints received by our Complaint Resolution Center, as well as complaints gathered through other channels.
We have found no relevant complaints about this casino.
User feedback and assessment of DelOro Casino
Casino Guru, provides a platform for users to rate online casinos and express their opinions, feedback, and user experience. Relying on the collected data, we compute an overall user satisfaction score that varies from Terrible to Excellent.
The user satisfaction feedback of DelOro Casino shared by 75 users has resulted in a Great User feedback score. The reviews submitted by users are available in the 'User reviews' segment of this page.
Note: User reviews may not accurately reflect the casino's quality since some casinos may try to generate fake reviews to boost their user feedback rating, and dissatisfied players may also submit negative reviews to harm the casino's reputation. Although we make every effort to filter them out and calculate an impartial user feedback score, we do not include user reviews in our Safety Index calculation just to be sure.
DelOro Casino company information and licenses
DelOro Casino belongs to ANJ OF GOLD LIMITED and has estimated yearly revenues over $5,000,000. This establishes it as a medium-sized online casino within the bounds of our categorization.
DelOro Casino has a gambling license in Comoros. Their license was granted by Anjouan Gaming.
About payment methods and win and withdrawal limits
Many online casinos have clear limits on how much players can win or withdraw. In many situations, these are high enough to not affect most players, but some casinos impose win or withdrawal limitations that can be fairly restrictive. Hence, we look at such limitations every time we review a casino. All information about the casino's win and withdrawal limit is displayed in the table.
Withdrawal limits
Win limits
USD 1,000 per day
No win limit
Note: Certain payment methods available to players may not be available for making both deposits and withdrawals. Also, some methods may only be available in selected countries.
Language and support options
"We factor in customer support quality and language options as key data points whenever we review an online casino." The language and support options at DelOro Casino are shown in the table below.
Language
Website
Customer support
Live chat
English
24/7
Spanish
24/7
Portuguese
Russian
Japanese
German
Finnish
Italian
Korean
Danish
French
Turkish
Chinese
Hindi
Norwegian
Polish
Our team contacted the customer support during the review process to gain an accurate picture of the quality of the service. Customer support is crucial to us because it can be very useful in resolving problems with player's account, registration at DelOro Casino, withdrawals, and other potential areas of concern. When we tested DelOro Casino's customer support, we found it to be good.
DelOro Casino casino games and slots
You can play these types of games at DelOro Casino: Slots, Roulette, Blackjack, Video poker, Bingo, Baccarat, Jackpot games, Live games, Craps and dice, Scratch cards, Other card games, Other games, Crash games, Live shows, Live baccarat, Live bingo, Live blackjack, Live dice games, Other live games, Live poker, Live roulette.
Titles supplied by 54 casino game providers are available. This includes NetEnt, Novomatic, Nolimit City, Apricot (Microgaming), Playtech, TaDa Gaming, Play'n GO, Blueprint Gaming, Pragmatic Play, Quickspin, Yggdrasil Gaming, Realtime Gaming, Red Tiger Gaming, Thunderkick, Betsoft Gaming, Rival, Big Time Gaming, Evoplay, BGaming, GameArt, Endorphina, Habanero, Spinomenal, Booming Games, MrSlotty, Relax Gaming, Boldplay, Prospect Gaming, Turbo Games, Spinmatic, Ad Lunam, Aviatrix, Spribe, OneTouch, Mobilots, Urgent Games, TrueLab Games, Mascot Gaming, SlotMill, Amusnet, PG Soft (Pocket Games Soft), Lucky Monaco, Skywind Group, AvatarUX, Gamzix, 3 Oaks Gaming, Shady Lady, InOut, Barbara Bang, Triple Cherry, 7Mojos, Hacksaw Gaming, Netgame, Print Studios.
DelOro Casino bonuses and promo codes
Online casinos provide incentives in the form of bonuses to encourage both new and current players to register an account and keep playing. No deposit bonuses and deposit bonuses are the most common categories. While deposit bonuses are only given out once a player makes a deposit, no deposit bonuses or free spins are given to players without requiring them to do so. Nevertheless, other bonus codes, welcome sign-up bonuses, and loyalty programs are also among the promotions offered by casinos.
Our database presently holds 1 bonus from DelOro Casino:
150% up to €1,500
Please note that some deals could only be available to players from particular regions. To learn more and see which bonuses are available to you, take a look at the 'Bonuses' part of this review.
Read more
Read less
Company info
Owner
ANJ OF GOLD LIMITED
Established
2023
Estimated annual revenues
> $5,000,000
Safety and fairness
Safety and fairness
Take a look at the explanation of factors that we consider when calculating the Safety Index rating of DelOro Casino. The Safety Index is the main metric we use to describe the trustworthiness, fairness, and quality of all online casinos in our database.
Key metrics
Terms and conditions
Fair
Issues found: 0
We go over the terms and conditions of each casino and look for unfair rules that could potentially be used against players. Any clauses we consider to be unfair result in a lower Safety Index for the casino.
Casino size
Small to medium casinoSmall to medium group
Bigger casinos are generally safer for players, because their high revenues allow them to pay out even very big wins without any issues and their quality has been proven by a large number of players. We take into account estimated revenues over the last 4 years and also consider revenues of related casinos.
Player complaints signify that the casino does not treat players right or deal with certain situations correctly. We consider the number and seriousness of complaints in relation to the casino’s size, as it can be expected that sites with more players will also have more complaints.
Blacklists
None
0x
If a casino appears on relevant blacklists, it is usually a sign that it has some negative qualities. We consider each blacklist and decrease the casino’s Safety Index based on our view of the situation and its seriousness.
Other factors
Neutral
There can also be other characteristics and qualities of a casino that influence its Safety Index, such as win limits, low withdrawal limits, fake games or licenses, bad or no customer support, a network of land-based shops, etc.
Explore the game selection available at DelOro Casino. Find out what types of games are available, which game providers are supported, and which are the most popular titles available at the casino.
Game types
Games
Live games
Slots
Roulette
Blackjack
Betting
Video poker
Bingo
Baccarat
Jackpot games
Live games
Poker
Craps and dice
Keno
Scratch cards
eSports betting
Crash games
Available: 11
Not Available: 4
Live shows
Live baccarat
Live bingo
Live blackjack
Live dice games
Other live games
Live poker
Live roulette
Available: 8
Not Available: 0
Real Games
Verified by Gamecheck
Real Games
A selection of games from multiple game providers have been checked and NO fake games have been found.
The game selection received positive feedback with 35 comments, while 18 reported issues like low RTPs and frustrating gameplay. Players appreciated the variety and new releases.
Casino Bonuses
DelOro Casino bonuses
Browse all bonuses offered by DelOro Casino, including their no deposit bonus offers and first deposit welcome bonuses.
No bonuses available for players from Ohio
Unfortunately, it seems that DelOro Casino does not offer any bonuses to players from your country.
Summary of player reviews
Guru AI
Frequent promotions and VIP perks delighted most, as 25 positive comments outweighed 7 negatives regarding bonuses.
Payment methods
Payments
Browse an overview of payment methods supported by DelOro Casino, along with related limits and fees associated with transactions to or from your casino account.
Players were happy with payments, citing quick withdrawals and crypto options in 42 comments. However, 10 players experienced deposit issues.
Customer support
Customer support
Curious about the customer support options available at the casino? Explore the language options and support types, as well as the results of our customer support testing.
Language options
Website
Available in
16 languages
EnglishChineseFrenchGermanItalian
11 more
All languages (16)
English
Chinese
French
German
Italian
Russian
Spanish
Danish
Finnish
Hindi
Japanese
Korean
Norwegian
Polish
Portuguese
Turkish
Live chat
Available in
2 languages
EnglishSpanish
All languages (2)
English
Spanish
Customer support:
Available in
2 languages
EnglishSpanish
All languages (2)
English
Spanish
Live chat rating
Good
Average response time: Instant
Based on 5 tests
Date and tester
Response time
Rating
25 May 2026
Stefan M.
Instant
Excellent
14 May 2025
Katarina D.
Not measured
Excellent
24 Apr 2025
Stefan M.
Not measured
Good
16 Jul 2024
Ayberk A.
Not measured
Good
20 Nov 2023
Dominika L.
Not measured
Good
Summary of player reviews
Guru AI
Exceptional customer support earned praise from 47 users, while only 9 reported issues with its helpfulness and 24/7 availability.
User reviews
User reviews of DelOro Casino
This is a place to share experience with DelOro Casino. Read what other players wrote about it or write your own review and let everyone know about its positive and negative qualities based on your personal experience.
User feedback:
Great
Rated by 75 users
Very positivePositiveNeutralNegativeVery negative
Do you have any experience with this casino?
Write a review
Summary of player reviews
Guru AI
Customer support and payments consistently receive high praise, with reviewers frequently mentioning fast payouts and helpful assistance. Responsible gambling and KYC processes, however, appear to be areas needing improvement based on feedback.
Casino Guru
We want players to understand gambling.
Browse user reviews
All
Bonuses (32)
Support (57)
Games (54)
Payments (52)
Responsible gambling (5)
Verification (9)
Website and app (22)
• 1 week ago
I registered with them about a year ago, I deposited, I played, I didn't win, the games were noticeable, they jumped, they weren't available for quite a few games, it said error code, I should contact customer service, I did this, they wrote, they will forward it to me, they will look for it in an email! Time passed, I verified my account and from one day to the next I wrote to customer service, they said it was based on a higher decision, so they decided, I really didn't do anything, but they closed my account so they left the account to be checked! I wrote them an email more, nothing ever, I never heard from them, why did they close my account! In the meantime, I found my brother's casino, which is Heats casino, I had an account there for my partner and here to this day! The casino sees the reviews here or on Askglamber and then tells you that there is no payment or any help, and that customers are buying bad reviews! Avoid!
Kb egy éve regisztraltam náluk befiezetem jatszotam nem nyertem már akkor feltűnő voltak a játékok ugráltak nem voltak elèrhetök elég sok játékra azt írta hiba kod lépjek kapcsolatban az ügyfélszolgálattal én ezt megtetem azt írták rá továbbítják majd keresnek emailben! Telt múlt az idő megcsináltam a fiókom hitelesítését és egyik napról a másikra nem tudtam belépni írok az ügyfélszolgálat valaszuk az volt felsőbb döntés alapján így döntötek tényleg semit nem csináltam mégis lezártak a számlám úgy hogy a fiókot hagyták le ellenőrizni! Írok nekik emailt többet semi válsz soha egy válsz nem érkezet tőlük miért zárták be a fiókom! Később csinált párom magának ijen casinot de egy két hónap után ahogy az enyémet bezárták mindenről van bizonyítékom mikor nyitottam én a fiókot és menyi időre párom! Eközben rátalaltam a tesver casinojara ami a Heats casino nekem ott volt fiókom páromnak meg itt mai napig! A casino a véleményeket meglátja itt vagy Askglamber akkor azt írja neked adig kifizetés vagy bármi segítség nincs ameg lennem veszik az ügyfelek a rosz véleményeket! Kerüljétek el!
No fear
Nincs ijen
They are not suitable for Casino management.
Nem alkalmasak a Casino vezetésre
Slow page games are buggy not working
Lassú oldal játékok hibásak nem működnek
Customer service is simply a fed-in artificial intelligence that, if you ask it a question that isn't fed in, can't answer it and it takes hours until the customer gets bored and quits.
Ügyfélszolgálat egyszerűen egy betáplált mesterséges intelligencia aminek ha felteszel egy ojan kérdést ami nincs betaplalva nem tud válaszolni és órákig al az egész ameg az ügyfél megunja és kilep
The casino removes the bad reviews from customers, they refer to it, and the customer does not remove the reviews, so they cannot help, so the rating is also very high.
Az ügyfelekel leveteti a casino a rosz véleményt araára hivatkozik ameg az adót ügyfél nem veszi le a véleményt adig nem tudnak segíteni ezrt ijen magas IT is a csillagozás
Avoid if there are scammers, they are the ones
Kerüljétek el ha van csalók ők azok
• 1 month ago
DelOro looks pretty generous at the beginning, the bonuses catch your attention, but for me that good feeling ended quite fast
RTP felt decent at first, I could actually play for a while, but after that the slots went almost completely dead. Started okay, then turned into one long losing session.
decent bonuses
very poor RTP
• 1 month ago
I've played here on and off long enough to be a platinum member and I can safely say the RTP is very poor and the game selection is minimal for Canadians. Indeed withdrawals are quick, if you're able to win enough to warrant one, and chat is prompt and pleasant, but my gosh I've lost a lot of money here so play at your own risk. If you have a gambling addiction this place would likely finish you off with a smile and a wink and with an offer of dessert with your despair.
• 5 months ago
Very low RTP. Hard to get bonus on slots. Long process verification. The website has lots of glitches.
Customer service
Deposits
Withdraw
Low RTP
Verification
• 9 months ago
Hello, avoid this casino. I have been trying to get my account verified since 16 december 2025. After 2 weeks I checked to see that my documents with my driver license were rejected. I contacted support livechat, they told me that they could not see any specific reason why the documents were rejected. Please upload new documents, this time I took a photo of my passport and a selfie with my passport. I wait another week, still pending. I contacted the livechat they come back with response : Our team is working to verify everyone as soon as possible
I come back 2 weeks later still pending I contact livechat : Our team is working to verify everyone as soon as possible
I check back a week ago, now I am getting no response on my questions in the livechat...
Waiting 6 weeks to get my KYC documents approved..
DelOro Casino
Hello Hus777,
Thank you for your feedback. We would like to clarify a few important points regarding your case to ensure transparency for everyone reading this review.
Your account was created on 17 December 2025, and the initial verification documents submitted were unfortunately irregular and did not meet the required verification standards, which is why they remained pending and were later rejected.
After our support team advised you to upload new documents in the correct format, you submitted updated identification. Once the proper documents were received, your account was successfully verified.
Following verification, you were able to withdraw more than €1,000 instantly without any issues, and the withdrawal was processed normally according to our procedures.
We understand that verification can sometimes feel slow, especially when documents need to be resubmitted, but our team must follow strict compliance rules to ensure account security and regulatory obligations are met for all players.
If you have any further questions, our support team will be happy to assist you.
Kind regards, Del Oro Casino Team
• 9 months ago
I thought I would review this casino for everyone as I have used them for a year now.
Layout:
Quite good! You can sort by provider, live casino, type of games and recent games.
Customer service:
Amazing! They are very friendly! And you can usually have a bonus everything you ask, and they have a bonus every other day + 10% cashback on your losses on Thursday, no wagering.
Slots availability:
Unfortunatley here is where they get most deductions from me. They have almost all providers, but they are missing ELK.
And my biggest grip is that they have opted to run lower RTP versions on many of their providers, big ones like Pragmatic, Play and Go, Thunderkick and Blueprint, some of the Blueprint ones are running at a shocking 92%!
If they changed that, it would be almost 10/10 for me personally.
Talking about their slots, they do seem to do something really weird though, and I have not gotten answer from them.
It seems, if you win "big" they tend to remove the slot from the catalogue, it's very bizzare as we all know it's random. Fire in the Hole 2, Tanked, Ghost Glyph (a very low volatile slot, but I hit 600x and within 30 min it was gone! No explanation) and Dead Men Walking is a few that comes to mind. I flagged this months ago, they blamed it on the provider having maintenence but that's not true. Not sure it's a licencing thing or what but it's very strange.
Other notes:
They are VPN friendly.
Cashout is Instant, I'm UK and it hits your bank account within minutes usually. They do take a fee, and they have max limits of 1000 Euros a day, but if you are regular you get that raised. I'm not sure what mine is, but I've withdrawn thousands in one day and not been an issue.
Responsibile gaming:
They used to have a self coolout function, where you could block yourself for 24 hours. This has been removed.. stating that players used it wrongly.. ? Dosen't seem right with me, but you can contact support and they can block you if you wish.
Overall a very good casino, VPN friendly, instant cashouts, most slots. But unfortunatley low RTP on some, and some bizzare slot removals which never got explained.
Would recommend.
Instant withdrawls
customer service is amazing
VPN friendly
Good selection of slots
Bonuses are frequent
Cashback without wagering
Low RTP on some major providers
Slots "dissapear" for no reason when you win "big"
No responsibile gambling options you can activate yourself
Only 10x max win on bonuses
• 10 months ago
The verification process did take a bit longer than expected (around 8 days), but honestly, it was worth the wait. Once everything was approved, the withdrawal was unbelievably fast—literally completed in seconds! And the people… wow. The support team is AMAZING. Friendly, patient, and genuinely helpful at every step. They made the whole experience feel smooth and stress-free. Looking forward on playing here Great service, fast payouts, and outstanding support. Highly recommended!
• 11 months ago
It has become my favorite casino, the site is easy to navigate. The customer support is great, they have automatic payments and a very wide range of games with high RTGs.
Passou a ser o meu casino preferido, a navegação do site é fácil. O apoio ao cliente e óptimo , tem pagamentos automáticos e tem uma gama de jogos muito elevada com RTG elevados
Instant automatic withdrawals.
Levantamentos automáticos instantâneos.
Very friendly customer service.
Atendimento muito simpático.
Deposit bonuses almost every day not added to the deposit-
Bônus de depósitos quase todos os dias nao agregado ao deposito-
Wide range of games from the best servers with high RTPs
Gama de jogos diversificado dos melhores servidores com RTP elevados
• 11 months ago
Excellent customer service and the games are in good taste; honestly, my and my partner's favorite casino site.
Super service client et les jeux sont de bon goût, sincèrement mon site de casino préféré à moi et ma conjointe
Very fast withdrawals
Retraits très rapides
Excellent customer service
Super service client
Very interesting feedback
Retours très intéressants
Extremely enjoyable games
Jeux extrêmement plaisants
• 1 year ago
DelOro has been a great experience for me. I've been able to easily deposit with crypto and withdraw immediately, which is incredibly convenient. Live support is available 24 hours a day, so no matter what time I play, they're there to assist me.
DelOro ha sido una buena experiencia para mi, he podido depositar facilmente con crypto y poder retirar de manera inmediata se me hace demasiado practico, el soporte en vivo esta disponible las 24 horas del dia, no importa que hora juegue estan ellos para poder atenderme.
Immediate withdrawals
Retiros de manera inmediata
Easy payment methods
Fáciles métodos de pago
Excellent customer service
Atención al cliente excelente
Varied RTP in many games
RTP variado en muchos juegos
• 1 year ago
One of the best casinos I have played in, if not the best, the games are very good, the live support is great, very fast and effective, always willing to help you, all the girls are very friendly and great, I sincerely recommend it, incredible bonuses, cashback, and instant withdrawals, they accept many payment methods and have many currencies. Highly recommended for anyone who wants to have a good time.
Fast Withdrawals
Best live support
Great RTP and Games
Good bonuses
Allow to use a vpn without a problem
Best Casino really
• 1 year ago
I have been playing at this casino for 5 months now. My experience has been very good. They offer good deposit methods and bank transfer payouts are instant, which I really like.
The support is very friendly and they give a lot of bonuses. I will come back if anything happens. Great service so far.
Már 5 hónapja játszom ebben a kaszinóban. Nagyon jók a tapasztalataim. Jó befizetési módokat kínálnak, és a banki átutalásos kifizetések azonnaliak, ami nagyon tetszik.
A támogatás nagyon barátságos, és sok bónuszt adnak. Visszajövök, ha bármi történik. Eddig nagyszerű szolgáltatás.
Fast payments
Gyors fizetések
• 1 year ago
I have been playing at this casino since last year, my experience has been very good, I can deposit and withdraw very quickly and without any problems. They have bonuses practically every day now that I have reached Platinum level my cashback is very high weekly. Of course a big thank you for the support team always quick to help and of course they always offer me good bonuses. The only thing I miss is some of the providers I like to play with but apart from that my experience here has been very good.
Tenho jogado nesse casino desde o ano passado , minha experiência tem sido muito boa , consigo depositar e sacar muito rápido e sem problemas . Eles tem bonus praticamente todos os dias agora que alcancei nível Platina meu cashback está bem alto semanalmente . Claro um grande obrigado pelo time de suporte sempre rápido para ajudar e claro sempre me oferecem bons bonus. A única coisa que sinto falta de alguns provedores que gosto de jogar mas tirando isso a minha experiência aqui tem sido muito boa.
Instant Withdrawals
Saques Intantaneos
Various payment methods
Diversos métodos de pagamento
Great Live Support
Ótimo Live Suporte
Some games not available
Alguns jogos não disponíveis
• 1 year ago
If you ask to close your account because you have gambling problems, they'll convince you to come back later. This is against all the rules. I lost $30,000 here. The chance of winning is zero. Don't play here.
Fast withdraw
Scam casino
No winning chance
• 1 year ago
I won a very small amount but I always like to make small withdraws at new casinos for me until I get paid and I can see that the casino is legit or not. Submitted documents over 1 week ago and they havnt even started to review them yet. When contacting support they just say that for your documents to be reviewed faster you have to play more! This is redicules, just stalling tactics in the hope that players cancel withdraw and lose the cash!
Wierdly also they have so many 5 star reviews that look very "monotome" and is clearly bought reviews, its not normal with these kind of reviews.
Stay away have plenty of more casinos that dont make you play more to get service!!
Have good 5 stars reviews that are clearly "bought"
Uses stalling tactics
Threathens to not check verifications if you dont play more!
DelOro Casino
Thank you for taking the time to share your feedback. We would like to clarify a few points regarding your account and withdrawals.
Your account is fully verified, and you have successfully withdrawn over €300, which is more than your total deposits. This demonstrates that our system processes withdrawals accurately and reliably.
Our verification system normally takes 24–48 hours to complete. To ensure smooth operations for all users, we prioritize players who are actively engaged in gameplay, which may result in slightly longer processing times for accounts that are temporarily inactive.
We strive to provide a fair, transparent, and secure gaming experience for every player, and we continuously work to make our processes as smooth as possible. We appreciate your trust in our platform and hope you continue to enjoy your experience with Del Oro Casino.
Kind regards, Del Oro Casino Team
• 1 year ago
Nice layout and quick response of livechat They fix problems as fast as possible
• 1 year ago
Great casino you Will enjoy it withdrawals take less than 5 minutes big variety of games on live casino and slots no trouble on withdrawals with verification 100% recommended from me
Fast withdrawals less than 5 minutes
No limits for withdrawal
Big variety of slots and live casino
Good site organised Which makes great game experience
Easy withdrawals with no trouble
No negative comments
• 1 year ago
It's been a week since i have played here and everything is so good! As someone who plays a lot of live games this is a very good casino!
Fast withdrawals
Many available deposit and withdrawal methods
Cashback bonus every week in case that i have no luck
• 1 year ago
A very good and reliable casino in my personal experience.
I've been with them for a few months now, having travelled to quite a few different casinos. I've decided to put my bags down here for the time being, and I'm not disappointed.
I have withdrawn several thousand euros and have always received the funds within 24 hours of the withdrawal request, and on the same day if the request is made early enough.
Plenty of games, even if a few suppliers are missing in my opinion. I mainly play blackjack and slots.
The RTP is very good; I've had several big wins, even when playing small amounts.
Customer service is very responsive and available 24 hours a day.
They will do their best to help you if you have any problems.
The only problem I had was with one of their suppliers who debited my deposit several times without my consent, and they refunded me in full very quickly.
Retrait rapide 24h ou moins maximum.
Service client très rapide
Vérification rapide
Augmente facilement la limite de retrait
Manque quelques fournisseurs
• 1 year ago
I have played on the site and although it has few game providers, there are major brands and deposits and withdrawals are instant, plus support is helpful and fast and efficient.
He jugado en el sitio y aunque tiene pocos proveedores de juegos, hay de las principales marcas y los depósitos como los retiros son instantáneos, además el soporte de ayuda y rápido y eficiente
Good interface
Buenas interfaz
Fast instant payments
Pagos rápidos al instante
Fast KYC verification
Verificación KYC rápida
You need to have more game providers
Le hace falta tener más proveedores de juegos
• 1 year ago
Avoid this casino it's fraudulent, you will do good up until your first withdrawal, and then those criminals will lower RTP. They are not good people don't be fooled, they confiscate winnings for no reason, and they lie a lot when I confront them with hard questions they say to send an email to support but a reply never comes. I have written to their support on several occasions and chased their answer via Live chat numerous times and I was told "We always reply, it's just a little busy" I received no answer. They certainly write or pay for reviews and I have the feeling that Casino Guru is deleting a lot of the negative comments. If you want to know the real Deloro check CasinoMeister's report
criminals
DelOro Casino
Dear drgabber,
Your review does not reflect the actual facts of your gameplay at Del Oro Casino. According to our records, you deposited €314, received over €115 in bonuses, and successfully withdrew €110 instantly — with no delays or issues. These transactions clearly demonstrate that we honor every legitimate withdrawal request.
All games on our platform are provided by certified third-party providers, and RTP (Return to Player) values cannot be altered by the casino under any circumstances. Each spin or hand is completely random and independent, ensuring a fair gaming experience for all players.
Regarding your comments about communication, our support team is available 24/7, and every inquiry receives a response. In rare cases of delay, it’s only due to ongoing investigations or high traffic — never to avoid a player.
Accusations of fraud or manipulation are taken seriously, yet your account history shows nothing but proper gameplay, timely payouts, and fair treatment.
If you’d like us to review your case further, please contact support@delorocasino.com — we’ll gladly provide any clarification you need.
Best regards, Del Oro Casino Management
• 1 year ago
good casino with plenty of games, nice theme and the live chat is very very good! also the verification is very easy and quick. i suggest this casino
nice theme
live chat is very good
plenty of games
very fast verification
• 1 year ago
I went in with a lot of thought about what I would see, but I was really excited. Nice place, very wide range of games, impeccable chat service and most importantly, fast withdrawals, the money was in within minutes.
Μπήκα με αρκετή σκέψη με το τι θα δω όμως πραγματικά ενθουσιάστηκα ωραίος χώρος πολύ μεγάλη γκάμα παιχνιδιών εξυπηρέτηση στο chat αψογη και το βασικό γρήγορες αναληψεις μέσα σε λεπτα τα χρήματα μπήκαν
Awesome fast withdrawals
Φοβερές γρήγορες αναληψεις
When you make a deposit they charge more
Όταν κάνεις καταθεση χρεωνουν παραπάνω
• 1 year ago
Solid casino overall. Very very fast withdrawals and customer support is always there when you need them. Large selection of games. Bonuses are decent, but the wagering can be steep. The daily rebates help a lot and they always give me freeplay if I get unlucky.
• 1 year ago
For me it was the best and most trustworthy casino. The most important thing was the instant withdrawals. Unfortunately they removed sports for some reason, so I stop playing there. There are fees but i'm ok with that. It's better than waiting ages and being anxious about getting your money. Customer service is great too, they are talking to you like friends
Instant withdrawals (within seconds)
Customer Service
No card withdrawals
Fees for bank transfers
They removed sports
• 1 year ago
I have enjoyed using Deloro, a couple of weeks ago I didn't log in because I had been very busy but now that I'm back it's crazy all the games that are available and everything you can win very easily, I really like this platform
Me ha gustado usar Deloro, hace un par de semanas no entraba porque habia estado muy ocupado pero ahora que regreso es una locura todos los juegos que estan disponibles y todo lo que puedes ganar de forma muy facil, la verdad me gusta mucho esta plataforma
I have used Deloro in the past and I think it is a good site to be able to earn money, they also have their livechat where there is always someone ready to answer your questions and doubts, a very clean and easy to use website.
Ya he usado Deloro en el pasado y me parece un buen sitio para poder ganar dinero, tambien tienen su livechat donde siempre hay alguien listo para responder tus preguntas y dudas, un sitio web bastante limpio y facil de usar
I haven't found any problems so far
No he encontrado ningun problema por el momento
• 1 year ago
I've been playing casinos for 10+ years and been on many many websites, but many casino's are the same. Delaying withdraws, hard to go through KYC etc. Del Oro is really a stand out between hundreds of casino sites. KYC was done within a day and ever since i've been able to do instant withdraws, get many bonusses and this is really how an online casino should be.
Great and many bonusses for the players. After 10 years I didn't think I would find a casino like this anymore, but I hope other sites look at Del Oro. 100% safe casino and best pick for players in my opinion
Instant withdraw = instant withdraw
VPN friendly
Great (non sticky) bonusses
Friendly live-chat
Standard cashout limit of 1000 eu. (wont be problem for most). And it's adjustable for some players
• 1 year ago
The wide range of games and exceptional live chat service. Always help me with anything I need in a very timely manner. Highly recommend. Compared to other sites I rate Deloro very high.
Super friendly staff
Fast withdrawal
Categories
• 2 years ago
I am a normal worker and I have lost 12,000 euros in three months, which is a significant amount for me. At the weekend I finally managed to win 5,000 euros and I wanted to withdraw this winnings so that I can use the money to deposit again occasionally later, as my deposit limit is 400 euros per day.
But when I tried to withdraw money, I suddenly encountered a limit of only 1,000 euros per day, even though I had previously been told that withdrawals of up to 10,000 euros per day were possible – as recommended on platforms like Casino Guru.
In the end, I was only able to withdraw 2,000 euros of the 5,000 euros and lost the rest. I feel like I was deliberately tricked into losing my winnings, and unfortunately that seems to have been the casino's strategy.
Ich bin ein ganz normaler Arbeitnehmer und habe in drei Monaten 12.000 Euro verloren, was für mich eine erhebliche Summe ist. Am Wochenende gelang es mir endlich, 5.000 Euro zu gewinnen, und ich wollte diesen Gewinn auszahlen lassen, damit ich später gelegentlich mit dem Geld wieder einzahlen kann, da mein Einzahlungslimit bei 400 Euro pro Tag liegt.
Doch beim Auszahlen stieß ich plötzlich auf ein Limit von nur 1.000 Euro pro Tag, obwohl mir zuvor gesagt wurde, dass Auszahlungen bis zu 10.000 Euro täglich möglich seien – so wie es auch auf Plattformen wie Casino Guru empfohlen wird.
Am Ende konnte ich von den 5.000 Euro nur 2.000 Euro auszahlen lassen und habe den Rest wieder verspielt. Ich fühle mich, als wäre ich bewusst hinters Licht geführt worden, damit ich den Gewinn wieder verspiele, und das scheint leider auch die Strategie des Casinos gewesen zu sein.
Fast payouts up to 1000 per day
Schnelle Auszahlungen bis 1000 am Tag
Very nice customer service
Sehr Netter Kundendienst
Withdrawal limit 1000 per day
Auszahlungs Limit 1000 am Tag
Software a bit slow
Software etwas langsam
RTP bad in my opinion
RTP meiner Meinung nach schlecht
• 2 years ago
Preet bad experience this with casino.
The RTP in the casino is just extremely low, it is hard to find a casino where games do not pay at all. The support seems friendly, but is full of false promises, they promise you amazing bonuses, great cashback if you deposit. After you deposit, you get the bonus with huge wagering requirements and cashback is very low. They only care about how much you loose and not how loyal you are to the casino. Best to avoid this casino and look for a better one.
Also, they only stopped sending promotional emails after contacting them for like 7 times, super annoying.
Lots of games
Support is friendly, but make false promises
EXTREMELY low RTP
Keeps on sending their promotional emails even when asked not to
DelOro Casino
Dear Inrel19,
Thank you for sharing your experience with us.
Please note that RTP is determined by the game providers and operates randomly, meaning the outcome of each game is independent. While some sessions may not yield the desired results, we’re proud to say that we’ve had many big winners over time, as the results vary from player to player.
We truly appreciate your feedback about our bonuses and cashback. Our team is always striving to offer competitive promotions, and we understand the importance of transparency. Our cashback ranges up to 15% and we can always lower the wager on bonuses if you come to live support.
As for the email communications, we apologize for any inconvenience. We respect our players’ preferences, and it's not our intention to overwhelm anyone. We’ll ensure that your email settings are fully respected moving forward.
Your loyalty is important to us and we appreciate that our support has been friendly to you.
If you want better bonuses and higher cashback please reach out and we can put you in a higher tier.
Best regards, Del Oro Casino
Discussion
DelOro Casino discussion
Discuss anything related to DelOro Casino with other players, share your opinion, or get answers to your questions.