Maria's work in Casino Guru has become crucial with her fondness for foreign languages since an early age, she has created a new standard for better analysis of online casinos. Language, accuracy, and transparency in Maria's work plus her contribution to the Casino Bonus team have helped improve our...
OverviewSafety and fairnessGamesBonusesPaymentsCustomer supportUser reviewsDiscussion
Mária B.
Author
Mária Buvalová
Casino Analyst
Maria's work in Casino Guru has become crucial with her fondness for foreign languages since an early age, she has created a new standard for better analysis of online casinos. Language, accuracy, and transparency in Maria's work plus her contribution to the Casino Bonus team have helped improve our...
In this review, 7Slots Casino has undergone a detailed examination of its strengths and weaknesses by our team of independent casino reviewers using our casino review methodology. By looking into the casino's licenses, Terms and Conditions, up-to-date player complaints, limits, customer support, and other various essential elements, our review team has identified the safety and fairness of the casino, evaluating whether it falls into the category of being safe and legit or damaging for players.
Based on these markers, we have calculated the Safety Index, a score that summarizes our analysis of the safety and fairness of online casinos. A higher Safety Index generally correlates with a higher likelihood of a positive gameplay experience and hassle-free withdrawals. 7Slots Casino scored a High Safety Index of 8.7, which makes it a recommendable option for most players in terms of fairness and player safety. Read on in our 7Slots Casino review to find out whether this casino is a good fit for you.
Is 7Slots Casino fair and safe? Safety Index explained
Our process for establishing a casino's Safety Index involves a detailed methodology that considers the variables we've collected and analyzed during our review. These comprise of the casino’s T&Cs, complaints from players, estimated revenues, blacklists, etc.
In our review of 7Slots Casino, we have looked closely into the Terms and Conditions of 7Slots Casino and reviewed them. To our knowledge, there are no rules or clauses that could be considered unfair or predatory. This is a great sign, as any such rules could potentially be used against players to justify not paying out winnings to them.
Based on our estimates or gathered data, 7Slots Casino is a big online casino. Considering its size, this casino has a very low sum of disputed winnings in complaints from players (or it has not received any complaints whatsoever). We factor in the number of complaints in proportion to the casino's size, recognizing that larger casinos tend to experience a higher volume of player complaints.
As far as we know, no relevant casino blacklists include 7Slots Casino. Casino blacklists, including our own Casino Guru blacklist, can signify that a casino has done something wrong, so we advise players to take them into account when choosing a casino to play at.
In our comprehensive review of all relevant aspects, 7Slots Casino has attained a High Safety Index of 8.7. This makes it a recommendable option for most players who are looking for an online casino that creates a fair environment for their customers.
7Slots Casino Terms and Conditions
To see how fair a casino is, we read through its T&Cs as part of every review. In some casino T&Cs, we find clauses that we regard as unfair. These can give the casino grounds to hold back player winnings in certain cases.
We did not find any unfair or predatory rules in the Terms and Conditions of 7Slots Casino during our review.
Complaints from players about 7Slots Casino
Player complaints are a key part of our review process. They give us useful information about the problems players face and how casinos handle them. We use our Complaint Resolution Center to collect player complaints. These, along with complaints from other sources, are used to calculate our Safety Index.
We have found no relevant complaints about this casino.
7Slots Casino user feedback and reviews
At Casino Guru, users can rate and review online casinos by sharing their unique experiences, opinions, and feedback. We determine the overall user feedback score based on the player feedback submitted to us. The score can range from Terrible to Excellent.
Based on the 17 user reviews of 7Slots Casino in our database, it has a Bad User feedback score. To view the casino's user reviews, navigate to the User reviews part of this page.
Note: Please note that user reviews may not accurately reflect the casino's quality. Certain casinos may submit fake reviews to improve their overall user feedback score. On the contrary, there may be unsatisfied players leaving numerous negative reviews to lower the casino’s score. We aim to filter these out and compute an impartial user feedback score; thus, for these reasons, the user reviews are not a part of the Safety Index calculation process.
7Slots Casino company data and licenses
7Slots Casino has estimated annual revenues higher than $5,000,000. This makes it a medium-sized online casino on our scale.
As far as we know, 7Slots Casino does not have a gambling license.
Win and withdrawal limits, payment options
7Slots Casino accepts deposits via 44 payment methods. This includes: Mastercard, VISA, Bitcoin (BTC), Bank transfer, Touch'n Go, Rocket, Paytm, Khipu, Binance Pay, Tether (USDT), Malayan Banking Berhad (Maybank), Hong Leong Bank, Public Bank, RHB Bank, WebPay, Mach, Ethereum (ETH), Litecoin (LTC), Coins.ph, Banco Estado, GrabPay, Nagad, BIDV, bKash, Vietcombank, GoTyme Bank, CIMB Bank, MoMo Pay, Upay Bangladesh, Toncoin (TON), Binance Coin (BNB), DuitNow, PIX, Maya, QR code payment, Unified Payments Interface (UPI), RedCompra, GCash, IMPS, Bybit, Tron (TRX), FPX, USD Coin (USDC), Dogecoin (DOGE).
Winnings and withdrawals are typically regulated by limits set by the casino. In many instances, the limits are high enough to not impact the majority of players. However, certain casinos impose win or withdrawal restrictions that may be quite limiting. That's why we always examine these aspects in our casino reviews. The information regarding the casino's win and withdrawal limits is displayed in the table below.
Withdrawal limits
Win limits
EUR 15,000 per month
No win limit
USD 15,000 per month
ARS 3,000,000 per month
BRL 75,000 per month
CLP 12,000,000 per month
COP 70,000,000 per month
INR 1,200,000 per month
MXN 270,000 per month
MYR 70,000 per month
PEN 60,000 per month
PHP 800,000 per month
THB 500,000 per month
TRY 280,000 per month
VND 350,000,000 per month
BDT 2,000,000 per month
Note: It is likely that not all of the payment methods listed above are suitable for both deposits and withdrawals. Furthermore, certain payment options may only be available in specific countries.
Languages and customer support options
To be able to guide players towards casinos with customer support and website in a language they understand, we examine the available options as part of our review process. The options available at 7Slots Casino can be seen in the table below.
Language
Website
Customer support
Live chat
English
24/7
Spanish
Portuguese
Georgian
Turkish
Bengali
Vietnamese
Thai
Malay
Our team contacted the customer support during the review process to gain an accurate picture of the quality of the service. Customer support is crucial to us because it can be very useful in resolving problems with player's account, registration at 7Slots Casino, withdrawals, and other potential areas of concern. Judging by the responses we have received, we consider the customer support of 7Slots Casino to be average.
7Slots Casino casino games and slots
7Slots Casino has these types of casino games on offer: Slots, Roulette, Blackjack, Betting, Video poker, Bingo, Baccarat, Jackpot games, Live games, Craps and dice, Keno, Scratch cards, Other card games, eSports betting, Virtual sports, Other games, Crash games, Live shows, Live baccarat, Live bingo, Live blackjack, Live dice games, Other live games, Live poker, Live roulette.
Games from 93 casino game providers are available. This includes NetEnt, Novomatic, Nolimit City, Apricot (Microgaming), Playtech, TaDa Gaming, Play'n GO, Merkur Gaming, Blueprint Gaming, Evolution Gaming, Pragmatic Play, Quickspin, Yggdrasil Gaming, Igrosoft, Red Tiger Gaming, Thunderkick, Betsoft Gaming, Big Time Gaming, Amatic, Evoplay, Ezugi, Push Gaming, SA Gaming, BGaming, GameArt, Endorphina, Habanero, Red Rake Gaming, Spinomenal, 1X2 Gaming, Booming Games, Tom Horn, Iron Dog Studio, Belatra Games, Unicum, MrSlotty, Relax Gaming, Arrow's Edge, Smartsoft Gaming, Fantasma Games, Turbo Games, Platipus, Swintt, Slotopia, Phoenix7, Amigo Gaming, Mancala Gaming, LIVE Solutions, Spadegaming, Gamomat, OneTouch, Galaxsys, Golden Race, Dragoon Soft, Spearhead Studios, WMG, Mascot Gaming, Vivo Gaming, Onlyplay, Amusnet, PG Soft (Pocket Games Soft), Jade Rabbit Studio, Nucleus Gaming, JILI, VoltEnt, Gamebeat, TVBet, Pascal Gaming, Rich88, Absolute Live Gaming (alg), Fugaso, Fa Chai Gaming, Felix Gaming, YeeBet Gaming, Live Vegas, AvatarUX, Fazi, Gamzix, CQ9 Gaming, 1spin4win, Kalamba Games, Zillion Games, CT Interactive, Apparat Gaming, Creed Roomz, InOut, Vibra Gaming, 7Mojos, Hacksaw Gaming, Netgame, Mplay, Ruby Play, Ka Gaming.
Bonuses and codes offered by 7Slots Casino
Bonuses for new and existing players are a way for online casinos to motivate the people to register and try their offer of games. The most common are no deposit bonuses or free spins that you can get for just registering, and deposit bonuses that are given to players for making a deposit. That being said, casinos might offer other types of bonus codes, welcome sign-up bonuses, or loyalty programs as well.
At present, there are 4 bonuses from 7Slots Casino in our database, including:
175% up to $500 and up to 100 extra spins
200% up to $600 and up to 100 extra spins
UNLIMITED 100% BONUS
150% up to $400 and up to 100 extra spins
Please bear in mind that players from certain regions might not have access to these bonus offers. To see which bonuses you are eligible for, visit the 'Bonuses' section of this review.
Read more
Read less
Company info
Established
2021
Estimated annual revenues
> $5,000,000
Safety and fairness
Safety and fairness
Take a look at the explanation of factors that we consider when calculating the Safety Index rating of 7Slots Casino. The Safety Index is the main metric we use to describe the trustworthiness, fairness, and quality of all online casinos in our database.
Key metrics
Terms and conditions
Fair
Issues found: 0
We go over the terms and conditions of each casino and look for unfair rules that could potentially be used against players. Any clauses we consider to be unfair result in a lower Safety Index for the casino.
Casino size
Big casino
Bigger casinos are generally safer for players, because their high revenues allow them to pay out even very big wins without any issues and their quality has been proven by a large number of players. We take into account estimated revenues over the last 4 years.
Player complaints signify that the casino does not treat players right or deal with certain situations correctly. We consider the number and seriousness of complaints in relation to the casino’s size, as it can be expected that sites with more players will also have more complaints.
Blacklists
None
0x
If a casino appears on relevant blacklists, it is usually a sign that it has some negative qualities. We consider each blacklist and decrease the casino’s Safety Index based on our view of the situation and its seriousness.
Other factors
Slightly negative
Operates without a license
There can also be other characteristics and qualities of a casino that influence its Safety Index, such as win limits, low withdrawal limits, fake games or licenses, bad or no customer support, a network of land-based shops, etc.
Licensing authorities
No license
Complaints about 7Slots Casino
All(100)
Opened(0)
Unresolved(0)
Resolved(37)
Rejected(63)
Player's withdrawal is delayed.
Disputed amount: $180
Player's withdrawal has been delayed and unresolved.
Disputed amount: $200
Player’s withdrawal has been delayed.
Disputed amount: $260
Withdrawal of player's winnings has been delayed.
Disputed amount: $150,000 CLP
Player believes that their withdrawal has been delayed.
Disputed amount: $1,000
Player's withdrawal is delayed and unresponsive.
Disputed amount: $782
Player believes that their withdrawal has been delayed.
Explore the game selection available at 7Slots Casino. Find out what types of games are available, which game providers are supported, and which are the most popular titles available at the casino.
Game types
Games
Live games
Slots
Roulette
Blackjack
Betting
Video poker
Bingo
Baccarat
Jackpot games
Live games
Poker
Craps and dice
Keno
Scratch cards
eSports betting
Crash games
Available: 14
Not Available: 1
Live shows
Live baccarat
Live bingo
Live blackjack
Live dice games
Other live games
Live poker
Live roulette
Available: 8
Not Available: 0
Real Games
Verified by Gamecheck
Real Games
A selection of games from multiple game providers have been checked and NO fake games have been found.
Players enjoyed the game selection, but some criticized rigged games and wished for more Evolution Gaming titles.
Casino Bonuses
7Slots Casino bonuses
Browse all bonuses offered by 7Slots Casino, including their no deposit bonus offers and first deposit welcome bonuses.
No bonuses available for players from Ohio
Unfortunately, it seems that 7Slots Casino does not offer any bonuses to players from your country.
Loyalty program
7Slots Casino offers a loyalty program. Here is what you can get for achieving a higher status:
CashbackLoyalty pointsIncreased bet limitsExclusive bonuses
Payment methods
Payments
Browse an overview of payment methods supported by 7Slots Casino, along with related limits and fees associated with transactions to or from your casino account.
Payment methods
Show all
(44)
Payment methods (44)
Transaction limits
Withdrawal limits
$15,000
per month
Win limits
Unknown
Currencies
Traditional
Supported Fiat currencies.
USDBDTCLPINRMYRPHPTHBTRYVND
Summary of player reviews
Guru AI
Slow withdrawals and failures to receive winnings are major concerns for many players.
Customer support
Customer support
Curious about the customer support options available at the casino? Explore the language options and support types, as well as the results of our customer support testing.
Language options
Website
Available in
9 languages
EnglishSpanishBengaliGeorgianMalay
4 more
All languages (9)
English
Spanish
Bengali
Georgian
Malay
Portuguese
Thai
Turkish
Vietnamese
Live chat
Available in
9 languages
EnglishSpanishBengaliGeorgianMalay
4 more
All languages (9)
English
Spanish
Bengali
Georgian
Malay
Portuguese
Thai
Turkish
Vietnamese
Customer support:
Available in
9 languages
EnglishSpanishBengaliGeorgianMalay
4 more
All languages (9)
English
Spanish
Bengali
Georgian
Malay
Portuguese
Thai
Turkish
Vietnamese
Live chat rating
Average
Based on 7 tests
Date and tester
Rating
04 Dec 2025
Mária B.
Average
02 Dec 2025
Zuzana C.
Good
19 Dec 2024
Jannete H.
Average
08 Mar 2024
Natalia B.
Average
28 Apr 2023
Veronika F.
Average
17 Oct 2022
Andrej P.
Average
22 Sep 2022
Veronika F.
Average
E-mail support rating
Good
Average response time: 12h
Based on 1 test
Date and tester
Response time
Rating
23 Jun 2026
Zuzana C.
12h
Good
Summary of player reviews
Guru AI
Many players found customer support frustrating, citing unhelpful responses and difficulty resolving issues.
User reviews
User reviews of 7Slots Casino
This is a place to share experience with 7Slots Casino. Read what other players wrote about it or write your own review and let everyone know about its positive and negative qualities based on your personal experience.
User feedback:
Bad
Rated by 17 users
Very positivePositiveNeutralNegativeVery negative
Do you have any experience with this casino?
Write a review
Summary of player reviews
Guru AI
No areas consistently impress players, as feedback across all categories is largely negative. Customer support and payments particularly draw criticism, with significantly more negative than positive comments.
Casino Guru
We want players to understand gambling.
Browse user reviews
All
Support (11)
Games (7)
Payments (16)
• 2 weeks ago
Very negative experience with 7Slots.
On August 17, 2026, I deposited $10, after playing my balance was about $600, and I immediately submitted a withdrawal request.
Initially, the casino stated that the payment should arrive within 5 days. However, instead of a payment, a lengthy verification process began, lasting over 17 days. During this time, I repeatedly contacted support, but received mostly standard responses stating that my issue was being reviewed. They didn't provide any specific information about the reason for the delay. Support replies are robotic, repeating the same thing over and over, and no one responds to emails at all.
On September 7th, I reduced my withdrawal amount to $200 to at least get some of my funds back. It's important to note that this $200 isn't a new win or the result of a new deposit. It's part of my initial balance.
After this, the casino informed me that to withdraw from my balance, I would need to either place a $1.90 bet or pay a 25% commission. I didn't want to play anymore or deposit additional money, so I agreed to have the commission deducted from my existing balance.
Despite this, the $200 payment was still not made and another check/delay occurred.
At the moment I'm still waiting for my money.
I provided Casino Guru with correspondence with the casino and screenshots confirming my words. The money was finally credited to me, but more than a month passed.
My experience has been long withdrawal delays, constant checks, and a lack of clear explanation from the casino. I do not recommend 7Slots.
Очень негативный опыт с 7Slots.
17 августа 2026 года я внесла $10, после игры мой баланс составил около $600, и я сразу подала заявку на вывод средств.
Сначала казино сообщило, что выплата должна поступить в течение 5 дней. Однако вместо выплаты началась длительная проверка, которая продолжалась более 17 дней. В течение этого времени я неоднократно обращалась в поддержку, но получала в основном стандартные ответы о том, что мой вопрос находится на проверке. Никакой конкретной информации о причине задержки мне не предоставили.поддержка отвечает ,как робот одно и тоже,на почте вообще никто не отвечает.
7 сентября я уменьшила сумму вывода до $200, чтобы хотя бы получить часть своих средств. Важно отметить, что эти $200 — не новый выигрыш и не результат нового депозита. Это часть моего первоначального баланса.
После этого казино сообщило, что для вывода с баланса необходимо либо сделать ставку на $1.90, либо заплатить комиссию 25%. Я не хотела больше играть или вносить дополнительные деньги и согласилась на удержание комиссии из моего существующего баланса.
Несмотря на это, выплата $200 снова не была произведена, и появилась очередная проверка/задержка.
На данный момент я всё ещё ожидаю свои деньги.
Я предоставила Casino Guru переписку с казино и скриншоты, подтверждающие мои слова.деньги мне наконец-то зачислили,но прошло больше месяца
Мой опыт — длительная задержка вывода, постоянные проверки и отсутствие понятного объяснения со стороны казино. Я не рекомендую 7Slots.
Unfortunately, I don't see any advantages yet.
Пока никаких плюсов я не вижу к сожелению
• 7 months ago
Just waiting and waiting for my withdrawl past 35 days still not give repeat so many time whenever withdraw after few days they rejected for same reason transaction declined or error founding... Show some GUTS give me my withdrawl it's my 1st withdrawl and you didn't pay me still.. ask customer support so many time they said same as always try again for withdraw only 1 method available for withdrawl.. what you want that player lose their money when you didn't give in 35 days waiting.. I didn't take any kind of bonus, verified my account, and still they didn't give me.. it's irritating and frustration ... I'm not a begger if you wanna give me then give me .. don't EXCUSE every time...
Good Customer support
Fast verification
They Didn't give Withdrawl
Few Provider
Few Withdrawl Method
Some of Games RIGGED
• 10 months ago
PLAYER ID:43527906
I completed full verification on January 5th (message received: "Congratulations, you’re verified"), but I still haven’t received my money. My balance was $400, then I reduced it to $200, but even this amount has been stuck for several days and does not appear anywhere in the withdrawal section.
There is no real support at all. Only bots reply in the app, and emails receive no response. It is impossible to reach a real person, and no one explains where my money went.
This site raises serious concerns about honesty and reliability. I want to warn other players: your withdrawal may be delayed for a month or longer, and getting any answers is impossible.
good games
no anawers
no responsobility
no many withdraw
7Slots Casino
Good afternoon,
I am very sorry to hear that you encountered this issue. However, I do not see any active withdrawal requests on your account at the moment. I can confirm that your account has been successfully verified, which means you should not experience any complications with future withdrawals. You can continue playing on our website with confidence.
If you need any assistance, I am here to help.
• 10 months ago
At first, I really liked 7Slots — everything seemed fair and smooth. But after I honestly won €205 everything changed!!!
"Regarding the post I made on your website, today I received a reply from the administration, but shortly after that, their comment was deleted. I don’t understand what the problem is or why I still haven’t received my winnings. I have been waiting for 19 days already. No one is giving me any information, and no one is responding. When I try to contact support through live chat, it feels like I’m talking to bots, and by email, no one replies at all. I don’t understand if this is a real service or a scam." player ID:43527906
friendly costumer
slow withdraw
no real answers , only chat with bots
no answers from support in email
7Slots Casino
Good afternoon,
I am very sorry to hear that you encountered this issue. However, I do not see any active withdrawal requests on your account at the moment. I can confirm that your account has been successfully verified, which means you should not experience any complications with future withdrawals. You can continue playing on our website with confidence.
If you need any assistance, I am here to help.
• 1 year ago
good casino . no problem fo deposited and withdraw without veryfity I recommend it to everyone. From my country only crypto depo and cashout unfortunately I am forced to change my rating because of the casino because recently I have a problem with withdrawal. I received some status DIAMONT Vip. High level which treats me as a priority when withdrawing and in fact I have been waiting for 11 days. However, the most annoying thing is the behavior of the support and the menagee But what annoys me the most is the support and the VIP manager, who has been telling me some fairy tales for a few days. About a large number of priority payments:)
verryyy slooow withdraw. Last cahout 11 days
7Slots Casino
Dear kszysio,
Thank you for your feedback.
We have reviewed the information regarding your withdrawal, and I see that you initiated it on 2024-12-10. The withdrawal was temporarily suspended due to a verification request.
Once your account was successfully verified, the withdrawal request was processed accordingly.
As of now, the withdrawal has been successfully completed, along with all subsequent withdrawal requests you have made since then.
If you have any further questions or concerns, please do not hesitate to contact us.
Best regards, 7Slots Casino
• 1 year ago
I love playing this online casino app. But lately it went from 30 min cashapp withdrawal to 48hr+ or more pending
Was fast withdrawal
Slower withdrawal
• 1 year ago
Hi, before withdrawals were very fast, now I've been waiting since October 27th and nothing has happened, in the chat they tell me that it was successfully withdrawn by them. That is also annoying because one expects their earnings in the shortest possible time.
Hola antes eran los retiros muy rápido, ahora llevo esperando desde el 27 de octubre y no pasa nada, en el chat me dicen que fue retirado con éxito por parte de ellos. Eso igual es fome por que uno espera sus ganancias en el menos tiempo posible.
Very slow withdrawal process
Muy lento el proceso de retiro
7Slots Casino
Good day!
We appreciate your feedback on our site. We value your opinion very much.
We would like to inform you that withdrawal processing is done manually by our financial department team. However, we always strive to handle withdrawal requests as quickly as possible. Your transaction was processed on our side and the request was under review for a few days by the payment operator. Currently, the request has been successfully credited to your account.
We will take the necessary measures and focus on accelerating this process.
Thank you for choosing our site!
¡Buen día!
Le agradecemos su comentario sobre nuestro sitio. Valoramos mucho su opinión.
Queremos informarle que el procesamiento de retiros se realiza manualmente por parte de nuestro equipo del departamento financiero. Sin embargo, siempre nos esforzamos por gestionar las solicitudes de retiro lo más rápido posible. Su transacción fue procesada por nuestro lado y la solicitud estuvo en revisión durante algunos días por parte del operador de pago. Actualmente, la solicitud ha sido acreditada exitosamente en su cuenta.
Tomaremos las medidas necesarias y nos enfocaremos en acelerar este proceso.
¡Gracias por elegir nuestro sitio!
• 2 years ago
Unfortunately I do not have a good experience at the moment with 7Slots casino, I am trying to withdraw my winnings since June 19, all my data is already confirmed, I make the spins and there are several days left in the process and then it is either a problem with the provider or it is an internal problem of the system, the chat at first worked the first few days, now it is a typical question system and a recorded answer comes out, the email does answer but they do not give a solution or tell you what the problem is, the phone is not answered directly I have Had up to an hour with music and nothing. Not a single person gives you a prompt solution, I checked my bank details and the only doubt I have is with the bank branch code, which is not the sbif code BECHCLRM, which are just letters and the casino form rejects it, so I called my bank and they gave me a number code but I'm not sure if that is the correct code, otherwise all my information is correct. I don't know if anyone can help me directly since the email road information is quite poor and delays the process even more and the feeling remains that the casino is not very serious.
Lamentablemente no tengo una buena experiencia de momento con 7Slots casino, estoy tratando de retirar mis ganancias desde el 19 de junio, ya están todos mis datos confirmados, realizo los giros y quedan varios días en proceso y luego o es un problema del proveedor o es un problema interno del sistema, el chat al principio funcionó los primeros días, ahora es un sistema de preguntas tipo y sale una respuesta grabada, el mail si contestan pero no dan solución ni te dicen cuál es problema, el teléfono no contestan directamente lo he tenido hasta una hora con la música y nada. ni una persona te da pronta solución, revise mis datos bancarios y la única duda que tengo es con el codigo de la sucursal bancaria, que no es el código sbif BECHCLRM que son solo letras y el formulario del casino lo rechaza a lo cual llame a mi banco y me dieron un código de números pero no tengo claro si ese es el código correcto,por lo demás todos mis datos están correctos.no se si alguien me pueda ayudar de manera directa ya que la información vial mail es bastante pobre y retrasa aun mas el proceso y queda la sensación de que no es muy serio el casino.
7Slots Casino
Good day!
Thank you for your comment. We have reviewed the information based on the data provided by you. We can confirm that your account has been successfully verified and that you have made several attempts to withdraw funds. Withdrawal requests have been rejected due to incorrect data entered for crediting funds (bank details). We cannot process the withdrawal to incorrect details as this could result in the loss of your funds.
Here is what we can recommend at this stage: You can create new withdrawal requests using other bank details or select another payment method. We request that you contact us via online chat to resolve this situation quickly. My colleagues will always be happy to help you.
Kind regards, 7Slots Casino
¡Buen día!
Gracias por su comentario. Hemos revisado la información de acuerdo con los datos proporcionados por usted. Podemos confirmar que su cuenta ha sido verificada con éxito y que ha realizado varios intentos de retirar fondos. Las solicitudes de retiro han sido rechazadas debido a datos incorrectos ingresados para la acreditación de fondos (detalles bancarios). No podemos procesar el retiro a datos incorrectos, ya que esto podría resultar en la pérdida de sus fondos.
Esto es lo que le podemos recomendar en esta etapa: puede crear nuevas solicitudes de retiro utilizando otros detalles bancarios o seleccionar otro método de pago. Le solicitamos que se ponga en contacto con nosotros a través del chat en línea para resolver esta situación de manera rápida. Mis colegas siempre estarán encantados de ayudarle.
Saludos cordiales, Casino 7Slots
• 2 years ago
SCAM THAT SIMPLE, A BRANCH OF SCAMMERS, IT IS IMPOSSIBLE TO WITHDRAW THE PROFITS, ALSO THEY CANCEL YOUR WITHDRAWAL WITHOUT PRIOR NOTICE, YOU CANNOT WITHDRAW WITH A BANK CARD, THE ANSWERS ARE ALWAYS THE SAME, 1 MONTH TO BE ABLE TO WITHDRAW 7 THOUSAND PESOS, WHICH EVER THEY ARRIVED, DON'T WASTE YOUR MONEY, IT'S THIS CRAP CASINO, THEY ARE INTERNET SCAMMERS, HOW DISGUSTING!!!
ESTAFA ASI DE SIMPLE, UNA MANGA DE ESTAFADORES, ES IMPOSIBLE RETIRAR LAS GANANCIAS , ADEMAS TE CANCELAN EL RETIRO SIN PREVIO AVISO, NO PUEDES RETIRAR CON TARJETA BANCARIA, LAS RESPUESTAS SON SIEMPRE LAS MISMAS, 1 MES PARA PODER RETIRAR 7 MIL PESOS,QUE JAMAS LLEGARON, NO PIERDAN SU DINERO ES ESTA PORQUERIA DE CASINO,SON ESTAFADORES DE INTERNET, QUE ASCO!!!
CASINO SCAM
CASINO ESTAFA
THEY CANCEL THE WITHDRAWAL OF MONEY WITHOUT NOTICE
CANCELAN EL RETIRO DE DINERO SIN AVISO
IMPOSSIBLE TO WITHDRAW YOUR EARNED MONEY
IMPOSIBLE RETIRAR TU DINERO GANADO
7Slots Casino
Dear Guillermo,
We are very sorry to hear that you had a bad experience at our casino. We take pride in being an honest casino, and every day our users successfully withdraw their winnings.
To assist you better, please create a complaint on the Casino Guru service. This will allow us to see your details and identify you in our database.
You can also see the number of resolved complaints on the service, which demonstrates our commitment to helping our users. We always strive to provide the best support possible.
Best regards, 7Slots Casino
• 2 years ago
It is the worst casino where I have invested my money because this casino does not pay, do not invest your money guys, I say this from my own experience, I have tried to withdraw my money that I won in various ways and they do not deposit it, I have sent everything they ask of me and nothing, I've been waiting for 3 months to be paid and I don't know who to turn to. If anyone knows, please help me.
Es el peor casino donde he invertido mi dinero por que este casino no paga no inviertan su dinero chic@s lo digo por experiencia propia he intentado retirar mi dinero que gane de varias formas y no me lo depositan he enviado todo lo que me piden y nada llevo 3 meses esperando que me paguen ya no se aquien acudir si alguien sabe por favor que me ayuden
7Slots Casino
Dear difermos1996,
Thanks for your comments.
As we have verified, you have successfully withdrawn 700,000 CLP from our website before. There is an additional verification request on your account. As soon as you upload the requested document, the withdrawal will be processed.
If you have any questions, please feel free to contact us.
Sincerely, 7Slots Casino
Estimado difermos1996,
Gracias por sus comentarios.
Según hemos comprobado, ha retirado con éxito 700,000 CLP de nuestro sitio web anteriormente. Hay una solicitud de verificación adicional en su cuenta. Tan pronto como suba el documento solicitado, se procesará el retiro.
Si tiene alguna pregunta, no dude en contactarnos.
Atentamente, 7Slots Casino
• 2 years ago
well good interfaces,many bonuses but low customer support and withdraw is part of gamble even your account confirmed still it is a huge problem.
payment methods
game selections
customer support
withdraw
7Slots Casino
Dear KingBing49,
Thank you for your feedback.
We are glad you appreciate our payment methods and game selection. However, we're sorry to hear about any issues you've experienced with customer support.
I'd like to remind you that we have specific terms for withdrawals as outlined in our Terms and Conditions. While all transactions are processed within this timeframe, we strive to expedite them from our end as much as possible.
If you have any further inquiries or concerns, please feel free to reach out.
Best regards, 7Slots Casino
• 2 years ago
A suitable place to play slots. Profits are withdrawn quickly enough.
Un lugar adecuado para jugar a las tragaperras. Las ganancias se retiran con suficiente rapidez.
The casino is not bad, with many promotions, tournaments.
El casino no está mal, con muchas promociones, torneos.
The winnings were withdrawn normally - within an hour from the moment of creating the request.
Las ganancias se retiraron con normalidad - en una hora desde el momento de crear la solicitud.
The support service is friendly.
El servicio de soporte es amable.
A suitable place to play slots.
Un lugar adecuado para jugar a las tragaperras.
Request for documents at the withdrawal stage, although this practice is found in other projects I played.
Solicitud de documentos en la etapa de retirada, aunque esta práctica se encuentra en otros proyectos en los que jugué.
Uncomplicated mechanics of the welcome bonus, I didn't immediately understand how much you have to deposit to get the bonus.
Mecánica poco complicada del bono de bienvenida, no entendí inmediatamente cuánto hay que depositar para obtener el bono.
There are no games from the Evolution Gaming provider.
No hay juegos del proveedor Evolution Gaming.
The sports betting module is slow and cumbersome.
El módulo de apuestas deportivas es lento e incómodo.
7Slots Casino
Dear Hugo Álvaro,
Thank you for taking the time to share your comments!
We are delighted to hear about your experience and look forward to welcoming you soon for more exciting moments at our casino.
Kind regards, 7Slots Casino
Estimado Hugo Álvaro,
¡Gracias por tomar el tiempo para compartir sus comentarios!
Estamos encantados de conocer su experiencia y esperamos darle la bienvenida prontamente para vivir más momentos emocionantes en nuestro casino.
Saludos cordiales, Casino 7Slots
• 3 years ago
Very bad experience with 7slots casino on September 18 I made a withdrawal of 600,000 thousand plus a withdrawal of 100,000 pesos which two days later they sent me an email saying that they had problems transferring large amounts that I had to make multiple withdrawals of 28,000 thousand pesos and I made 28 withdrawals. 25,000 thousand which I made all of them on the same day which are already delayed in the withdrawals and they are depositing 1 daily withdrawal which I request all of them on the same day and I tried to communicate by phone which they do not answer the emails they never arrive only by chat and they tell me the same thing every day that they are reviewing the case that they will send me an email I'm still waiting
Muy mala experiencia con casino 7slots el día 18 de septiembre realice un retiro de 600000 mil más un retiro de 100000 pesos el cual a los dos días después me mandaron un correo diciendo que tenían problemas para transferir mostos grande que tenia que realizar múltiples retiros de 28000 mil pesos y yo realize 28 retiro de. 25000 mil el cual los realize todos el mismo día el cual ya están retrazados en los retiros y me están depositando 1 retiro diarios el cual yo los solicito todos el mismo día y me tratado de comunicar por el teléfono el cual no contestan los correo nunca llegan solo por chat y me dice todos los días lo mismo que están revisando el caso que me enviaran un correo todavía espero
7Slots Casino
Dear nato172007,
Thank you for your feedback.
I regret to inform you that your account has been blocked due to a violation of the website's rules. In response to the issue you raised through a complaint, it has been rejected as we have substantiated that you breached the rules by creating an additional account.
If you have any further inquiries or concerns, please feel free to reach out.
Best regards, 7Slots Casino
• 3 years ago
This site is not paying my withdrawal of just 100 usd submitted a weeks ago. Done the verification procedure but they are holding my funds although talked to them repeatedly on live chat...
they do not pay
7Slots Casino
Dear juniash2014,
Thank you for your feedback. It greatly contributes to our ongoing efforts to enhance our service and offer the best assistance to our players.
Upon verification, I can confirm that the withdrawal amount of 100 USD has been successfully processed from our end. Additionally, your complaint on this platform has been closed with a successful resolution.
If you require any further assistance, please do not hesitate to contact us.
Best regards, 7Slots Casino
• 3 years ago
Unfortunately I had a very bad experience since I had a very good profit in 7 casino slots. I have been waiting for 4 months to be deposited, they told me that I should make the withdrawals of small amounts and the amount of being able to make 63 small withdrawals to complete my profits they blocked me the account indicating that it was due to a possible casino scam now they do not give a solution and they tell me that if I want to keep my account they can do it but I lose what I already won they are scammers to deposit the money it does not take 1 minute at all but to withdraw it is crazy thing
Lamentablemente tuve una muy mala experiencia ya que tuve una muy buena ganancia en 7 slots casino llevo 4 meses esperando a que me depositen me indicaron que debería hacer los retiros de cantidades pequeñas y al monto de poder hacer 63 retiros pequeños para completar mis ganancias me bloquearon la cuenta indicando que era por posible estafa al casino ahora no dan solución y me indican que si quiero mantener mi cuenta lo pueden hacer pero pierdo lo que ya gane son unos estafadores para ingresar el dinero no toma nada de tiempo 1 minuto pero para retirar es cosa de locos
I do not recommend this casino
No recomiendo este casino
7Slots Casino
Hi Checho!
We want to help solve your problem, for this you need to create a complaint on the service and we will process your appeal in detail. Please notice that we always respond to complaints from our users and we will investigate until the problem is solved.
• 3 years ago
It is the worst casino, it does not pay, it only processes, it says that it is 5 business days and on the 5th day they tell you that it can be delayed a bit but then they tell you that it is already in finance and then you can only send emails that do not answer a phone that does not answer When several days pass, a perkin named Alejandro appears who says don't worry, your money will arrive as I have told him several times, the wueon will think that I like to chat with the one who asks him so much about the money, the strangest thing is that he is the only operator This Pequin is at 24, he answers you pure wueas I have been waiting for the payment of 25,000 for 3 weeks and they block me from claiming they sent me an email indicating that my payment was in process if I wanted I could cancel the payment and I could play the money that I did not they have canceled Don't play in 7slots, a shitty casino, look at the complaints, a lot of people have had the same thing happen to me, I didn't see the comments.
Es el peor casino no paga solo tramita dice que son 5 días hábiles y al 5 día te dicen que se pueden retrasar un poco pero después te indican que ya está en finanzas y luego solo puede enviar correos que no te responden un teléfono que no contesta, cuando pasan varios días aparece un perkin llamado alejandro que dice no se preocupe su plata le llegará como le e dicho varias veces el wueon creerá que me gusta chatear con el que tanto le pregunto x la plata, lo más raro que es el único operador este pequin esta de las 24 te contesta puras wueas llevo 3 semanas esperando el pago de 25000 y me bloquean para que no reclame me enviaron un correo indicando que mi pago estaba en proceso si yo quería podía anular el pago y podía jugar el dinero que no han cancelado . No jueguen en 7slots una mierda de casino vean los reclamos mucha gente la a pasado lo mismo yo no vi los comentarios 7slots vale callampa
Worst casino I've ever known
Peor casino que e conosido
7Slots Casino
Hi mancillapezoa2020!
We are very sorry to hear that you had a bad experience at our casino. Please create a complaint on CasinoGuru service, then we will be able to see your details and identify you in our database. You can pay attention to the number of solved complaints on the service, we always help our users!
• 3 years ago
The worst online slot I've ever played.... Yesterday I made a deposit of 100 reais, I won 20 spins and 100 bonus... I managed to make 600 reais, I went to withdraw and it said I could only withdraw 83 reais... I thought, I take out the 80 and continue playing with the bonus... Nooooo, they canceled my bonus, and the KK withdrawal still failed, that is, I was without a real... I've never seen, not even in the shittiest game, the app taking the bonus you won playing... This app is rubbish... Too bad you can't send a print, because you would see the absurdity, 487 reais of canceled bonus, administrative payment.... Shit app, 🤬🤬🤬🤬🤬🤬🤬🤬
O pior slot on LINE que já joguei.... Ontem fiz um depósito de 100 reais, ganhei 20 giros e 100 de bônus... Consegui fazer 600 reais, fui sacar e dizia que só podia sacar 83 reais... Pensei, saco os 80 e continuo jogando com o bônus... Naooooo, eles cancelaram meu bônus, e ainda deu falha no saque KK, ou seja , fiquei sem um real... Nunca vi, nem no jogo mais bosta, o app tomar o bônus que vc ganhou jogando... Um lixo esse app.. Uma pena não dá pra mandar print, pq vcs iam ver o absurdo, 487 reais de bônus cancelado, pagamento administrativo.... App bosta,🤬🤬🤬🤬🤬🤬🤬🤬
Good games
Bons jogos
Fraudulent
Fraudulento
7Slots Casino
Hello! As you are not registered on the site, we are unable to identify you on the service and help you resolve your issue. Please login or provide us with the phone number or email you used to register with our casino. Once we have that information, we'll get back to you as soon as possible.
Olá! Como você não está registrado no site, não podemos identificá-lo no serviço e ajudá-lo a resolver seu problema. Por favor, faça o login ou nos forneça o número de telefone ou e-mail que você usou para se registrar em nosso cassino. Assim que tivermos essas informações, lhe daremos uma resposta o mais rápido possível.
Discussion
7Slots Casino discussion
Discuss anything related to 7Slots Casino with other players, share your opinion, or get answers to your questions.