HomeOnline casinosRoostake Casino Review

Roostake Casino Review

avatarDominika L.
Last updated 09/2026
Safety Index
6.3
User feedbackMixed
16 reviews
avatarDominika L.
Last updated 09/2026

Read our Roostake Casino review and find out if it's safe and legit. Explore its player feedback and complaints, T&Cs, games & bonuses.

Doesn't accept players from Ohio
Best casinos available in US-OH
Sportzino Casino Logo
Sportzino Casino
9.1 Safety Index Very high
Fortune Wins Casino Logo
Fortune Wins Casino
8.9 Safety Index High
Crown Coins Casino Logo
Crown Coins Casino
8.5 Safety Index High
Stake Casino Logo
Stake Casino
8.0 Safety Index High
Show more casinos

Pros and cons

  • Deposits and withdrawals via cryptocurrencies
  • Extensive collection of games from multiple providers
  • Modern website
  • Customer support via phone is not available

Casino screenshots

roostake_casino_homepage_desktop
roostake_casino_game_gallery_desktop
roostake_casino_promotions_desktop

In-depth review

Roostake Casino underwent a careful review by our impartial team of casino evaluators, who have examined both its positive aspects and limitations in accordance with our casino review process. Thoroughly inspecting the casino's Terms and Conditions, licenses, complaints from existing players, customer support, limits, and various other significant factors, our reviewers have found out whether this is a safe and legit casino, a clear-cut scam, or falling within a spectrum of possibilities in between.

The casino's Safety Index, derived from these findings, provides a score reflecting online casino's safety and fairness. When playing at a casino with a higher Safety Index, players are less likely to experience issues with gameplay or withdrawals. Our review gave Roostake Casino a Below average Safety Index of 6.3. This puts it below what we consider a safe and fair casino. Find out if Roostake Casino is the right casino for you by reading the rest of our review.

Is Roostake Casino fair and safe? Safety Index explained

We measure a casino's Safety Index by employing a multifaceted formula that takes into the account an abundance of information collected and evaluated in our complex review. These consist of the estimated size of the casino, its T&Cs, complaints from the players, blacklists, and many others.

In our Roostake Casino review, we carefully went through and inspected the Terms and Conditions of Roostake Casino. We did not uncover any rules or clauses that we consider unfair or predatory. This is a positive sign, seeing as any such rules could be exploited in order to avoid paying out the players' winnings to them.

Based on our estimates or gathered data, Roostake Casino is a small to medium-sized online casino. It has a high amount of restrained payouts in complaints from players, when we take its size into account. In our evaluation, we factor in both the casinos' size and player complaints, recognizing that larger casinos, having more players, often face a higher number of complaints.

To our knowledge, Roostake Casino is absent from any significant casino blacklists. In case a casino is featured on a blacklist, including our own Casino Guru blacklist, it's likely that the casino has committed wrongdoings towards its customers. Thus, we encourage players to bear this in mind when deciding on which online casino to play at.

On the whole, also considering other contributing factors in our assessment, Roostake Casino has achieved a Safety Index of 6.3, which is classified as Below average. To our knowledge, this casino is not a suitable option for players seeking an online casino that fosters fairness and honesty in its treatment of customers.

Note: As far as we are aware, Roostake Casino is interconnected with 1 other online casino. The Safety Index of Roostake Casino takes into account the qualities of all the interconnected online casinos.

Terms and Conditions of Roostake Casino

Each time we review a casino, we go through its Terms and Conditions to check how fair they are. In T&Cs of many of them, we uncover clauses and rules which we consider unfair or outright predatory, as they give the casino the possibility to justify not paying out winnings to players in certain situations.

We did not find any unfair or predatory rules in the Terms and Conditions of Roostake Casino during our review.

Roostake Casino player complaints

When it comes to our casino reviews, player complaints matter a great deal. They help us understand the real issues players face and how each casino deals with them. When calculating each casino's Safety Index, we consider all complaints submitted through our Complaint Resolution Center, as well as ones we collect from other sources.

We currently have 6 complaints about this casino in our database. Because of these complaints, we've given this casino 1,573 black points in total. You can find more information about all of the complaints and black points in the 'Safety Index explained' part of this review.

Roostake Casino user reviews and feedback

Casino Guru allows users to review and rate online casinos to share their experiences, views, and feedback. These allow us to calculate a general user feedback score that falls between Terrible and Excellent.

Our database has a total of 16 user reviews of Roostake Casino, giving it a Mixed User feedback rating. The reviews are available on this page in the User reviews section.

Note: Remember that user reviews might not be the most accurate representation of the casino's quality. There have been cases of casinos writing fake reviews to improve their user feedback score. Alternatively, there have also been cases of dissatisfied players who left multiple negative reviews to damage the casino's reputation. We do our best to filter these out and calculate a representative user feedback score; however, just to be safe, we do not include user feedback in our Safety Index calculation.

Company information and licenses of Roostake Casino

Roostake Casino is in the ownership of V.D. International Ltd. and has an annual revenue estimate greater than $5,000,000. Based on the categorization we use, this makes it a medium-sized online casino.

Roostake Casino holds a gambling license in Comoros issued by Anjouan Gaming.

Withdrawal limits, win limits, and payment method options

Roostake Casino supports 15 payment methods. This includes: Bitcoin (BTC), Polygon (POL), DASH, Bitcoin Cash (BCH), Dai (DAI), Ethereum (ETH), USD Coin (USDC), Litecoin (LTC), Tether (USDT), Ripple (XRP), Tron (TRX), Binance Coin (BNB), Shiba Inu (SHIB), Dogecoin (DOGE), Solana (SOL).

Many online casinos have clear limits on how much players can win or withdraw. In many situations, these are high enough to not affect most players, but some casinos impose win or withdrawal limitations that can be fairly restrictive. Hence, we look at such limitations every time we review a casino. All information about the casino's win and withdrawal limit is displayed in the table.

Withdrawal limits Win limits
Unlimited No win limit
Note: It's possible that some of the payment methods listed may not be used for both deposits and withdrawals. Moreover, the availability of certain payment methods may change depending on your country.

Support and language availability

Our expert casino reviews are built on variety of data we collect about each casino, including information about supported languages and customer support. You can find languages available at Roostake Casino in the table below.

Language Website Customer support Live chat
English Yes Yes No
Spanish Yes No No
Portuguese Yes No No
Russian Yes No No
Arabic Yes No No
Hebrew Yes No No

Members of our casino review team contacted the casino's representatives to learn how helpful, professional, and quick their responses are. Customer support is something we value highly, as it can help you sort out any issues at Roostake Casino. This includes potential difficulties with your account, withdrawals, and more. We would say Roostake Casino has a good customer support based on the responses we have received during our testing.

Roostake Casino casino games and slots

Roostake Casino gives players an option to play these types of games: Slots, Roulette, Blackjack, Video poker, Bingo, Baccarat, Jackpot games, Live games, Craps and dice, Keno, Scratch cards, Other card games, Virtual sports, Other games, Crash games, Live shows, Live baccarat, Live bingo, Live blackjack, Live dice games, Other live games, Live poker, Live roulette.

The casino's game library includes titles from 93 providers. This includes NetEnt, Novomatic, Nolimit City, Playtech, TaDa Gaming, Play'n GO, Blueprint Gaming, Evolution Gaming, Pragmatic Play, Yggdrasil Gaming, Realtime Gaming, Red Tiger Gaming, Thunderkick, Betsoft Gaming, Rival, Big Time Gaming, Playson, Evoplay, Ezugi, BGaming, GameArt, Endorphina, Wazdan, Habanero, Red Rake Gaming, Spinomenal, 1X2 Gaming, Booming Games, Tom Horn, Iron Dog Studio, MrSlotty, OMI Gaming, Smartsoft Gaming, Fantasma Games, Boldplay, Prospect Gaming, Turbo Games, Platipus, Lucky Streak, Amigo Gaming, Mancala Gaming, Ad Lunam, Spinmatic, Aviatrix, Elbet, OneTouch, Kiron Interactive, Mobilots, Urgent Games, Golden Race, Dragoon Soft, Revolver Gaming, Triple Profits Games (TPG), TrueLab Games, Spearhead Studios, Betsolutions, Mascot Gaming, Vivo Gaming, SlotMill, Onlyplay, Amusnet, Zeus Play, PG Soft (Pocket Games Soft), FunTa Gaming, Leap Gaming, TVBet, Absolute Live Gaming (alg), Fugaso, Felix Gaming, Fa Chai Gaming, Skywind Group, Caleta Gaming, AvatarUX, AGT, Peter & Sons, Fazi, Microgame, 3 Oaks Gaming, Gamzix, CQ9 Gaming, Kalamba Games, CT Interactive, Winfinity, Barbara Bang, Funky Games, Triple Cherry, 7Mojos, EURASIAN (EA) Gaming, Hacksaw Gaming, Netgame, Print Studios, Ruby Play, Ka Gaming.

Roostake Casino bonuses and promo codes

Online casino sites offer bonuses to attract and retain players, as an incentive to register a account with them and begin playing. The most prevalent bonus types are no deposit bonuses (or free spins) that you can get simply for registering an account, and deposit bonuses that are given out after making a deposit. Casinos also offer promotions like loyalty programs, welcome sign-up bonuses, and bonus codes.

We currently have 3 bonuses from Roostake Casino in our database, which include:

  • 300% up to $500
  • 200% up to $200
  • 100% up to $100

Kindly take note that only players from specific countries may be eligible for some of these bonuses. To find out which bonuses you can claim, see the 'Bonuses' segment of this review.

Company info

  • Owner V.D. International Ltd.
  • Operator V.D. International Ltd.
  • Established 2025
  • Estimated annual revenues > $5,000,000

Safety and fairness

Take a look at the explanation of factors that we consider when calculating the Safety Index rating of Roostake Casino. The Safety Index is the main metric we use to describe the trustworthiness, fairness, and quality of all online casinos in our database.

Key metrics
Terms and conditions
Fair
Issues found: 0
Last updatedLast updated

We go over the terms and conditions of each casino and look for unfair rules that could potentially be used against players. Any clauses we consider to be unfair result in a lower Safety Index for the casino.

Casino size
Small to medium casinoSmall to medium group

Bigger casinos are generally safer for players, because their high revenues allow them to pay out even very big wins without any issues and their quality has been proven by a large number of players. We take into account estimated revenues over the last 4 years and also consider revenues of related casinos.

Complaints ratio
Bad
Total complaints: 27
Last updatedLast updated
  • Opened 0
  • Unresolved 6
  • Resolved 11
  • Rejected 10
Browse complaints

Player complaints signify that the casino does not treat players right or deal with certain situations correctly. We consider the number and seriousness of complaints in relation to the casino’s size, as it can be expected that sites with more players will also have more complaints.

Blacklists
None
0x

    If a casino appears on relevant blacklists, it is usually a sign that it has some negative qualities. We consider each blacklist and decrease the casino’s Safety Index based on our view of the situation and its seriousness.

    Other factors
    Neutral
    Last updatedLast updated

      There can also be other characteristics and qualities of a casino that influence its Safety Index, such as win limits, low withdrawal limits, fake games or licenses, bad or no customer support, a network of land-based shops, etc.

      Licensing authorities

      Complaints about Roostake Casino
      Player's withdrawal has been delayed due to verification issues.
      Disputed amount: $2,000
      Player’s withdrawal has been delayed.
      Disputed amount: €285
      Player's withdrawal is marked as paid but not processed.
      Disputed amount: €100
      Player's withdrawal is delayed due to email verification issues.
      Disputed amount: A$100
      Player's withdrawals are repeatedly rejected.
      Disputed amount: €442
      Withdrawal of player's winnings has been delayed.
      Disputed amount: €855
      Player's withdrawal requests are delayed.
      Disputed amount: €163
      Player’s winnings haven’t been received yet.
      Disputed amount: €4,787
      Player claims to be scammed by the casino.
      Disputed amount: $57
      Withdrawal of player's winnings has been delayed.
      Disputed amount: €30
      Submit a complaint

      Games

      Explore the game selection available at Roostake Casino. Find out what types of games are available, which game providers are supported, and which are the most popular titles available at the casino.

      Game types

      Slots
      Roulette
      Blackjack
      Betting
      Video poker
      Bingo
      Baccarat
      Jackpot games
      Live games
      Poker
      Craps and dice
      Keno
      Scratch cards
      eSports betting
      Crash games
      Available: 12 Not Available: 3
      Real Games
      Verified by Gamecheck

      Game providers

      Show all (93)
      • Realtime Gaming
      • NetEnt
      • Nolimit City
      • Rival
      • Betsoft Gaming
      • TaDa Gaming
      • Pragmatic Play
      Summary of player reviews
      Guru AI
      Notably, users appreciate the variety of games available, and the casino garnered four positive mentions overall.

      Roostake Casino bonuses

      Browse all bonuses offered by Roostake Casino, including their no deposit bonus offers and first deposit welcome bonuses.

      No bonuses available for players from Ohio

      Unfortunately, it seems that Roostake Casino does not offer any bonuses to players from your country.

      Loyalty program

      Roostake Casino offers a loyalty program. Here is what you can get for achieving a higher status:

      Personal managerBonus free spinsPersonalized promotionsExclusive eventsExclusive bonusesRakeback
      Summary of player reviews
      Guru AI
      Dissatisfaction surfaced regarding wagering conditions and limited bonus information, with some reporting issues losing their money.

      Payments

      Browse an overview of payment methods supported by Roostake Casino, along with related limits and fees associated with transactions to or from your casino account.

      Payment methods

      Show all (15)
      • Bitcoin (BTC)
      • Binance Coin (BNB)
      • Tron (TRX)
      • Ripple (XRP)
      • Polygon (POL)
      • DASH
      • Bitcoin Cash (BCH)

      Transaction limits

      Withdrawal limits
      Not limited for USD
      Withdrawal limits influenced by other factors
      Win limits
      Unknown

      Currencies

      Traditional

      Supported Fiat currencies.

      USD
      Summary of player reviews
      Guru AI
      Deposits and payouts were quick, though some players reported issues and problems with withdrawals.

      Customer support

      Curious about the customer support options available at the casino? Explore the language options and support types, as well as the results of our customer support testing.

      Language options

      Website
      Available in 6 languages
      EnglishRussianSpanishArabicHebrew 1 more
      Live chat
      Live chat not available
      Customer support:
      Available in 1 language
      English
      Summary of player reviews
      Guru AI
      While assistance was quick, players found support unresponsive and emails unanswered, leading to frustration.

      User reviews of Roostake Casino

      This is a place to share experience with Roostake Casino. Read what other players wrote about it or write your own review and let everyone know about its positive and negative qualities based on your personal experience.

      User feedback:
      Mixed

      Rated by 16 users

      Very positivePositiveNeutralNegativeVery negative

      Do you have any experience with this casino?

      Write a review
      Summary of player reviews
      Guru AI
      Games and the website experience lean positive, with reviewers noting a diverse selection and smooth functionality. However, customer support and payments draw significant concern, as feedback indicates frequent issues in these areas.
      Casino Guru
      We want players to understand gambling.
      Browse user reviews
      • 5 months ago
      I've been trying to withdraw my funds since December 10, 2025, and all attempts have been rejected despite my account being verified and legitimate. This casino has been a complete scam.
      • They have no support
      • They don't read the emails
      • All withdrawal requests are rejected
      • 5 months ago
      My username on Roostake Casino is huynb2025
      My withdrawal request of 30.35 EUR has been repeatedly rejected without any reason at Roostake Casino since 07th March 2026.
      I can't contact an online customer support agent on Roostake site. I also sent an email to "info@roostake.net" in order to ask them to thoroughly resolve this issue now and then on 11th March 2026. But since then, I have not received any response at all.
      Why do you steal my money although I played fairly?
      Please let me withdraw immediately.
      • I can't withdraw since 07th March 2026
      • My 30.35 EUR withdrawal request has been rejected without reason since 07th March 2026
      • 7 months ago
      Don't bother with this scam site. Never at any casino have I had to wait 2+ weeks just to confirm my email. Deposit with crypto is supposed to be anonymous but they get you with something to prevent paying your winnings.
      • Lots of slots
      • Verification takes forever
      • Chat staff are useless and not helpful
      • Happy to take money but not pay winnings
      • Emails to support are ignored
      • 11 months ago


      🌟
      I had a very good experience at the casino.
      The games are varied, fun, and the platform is smooth.
      Customer service is fast, professional, and always ready to help.
      On the cryptocurrency side, everything works perfectly: deposits and withdrawals are made without complication or blocking.
      I received my withdrawal in just 17 hours, whereas the standard processing time is 24 hours. That's excellent.
      Overall, a reliable and pleasant site, which I recommend without hesitation.

      ⚠️ Area for improvement

      The only downside I've noticed is the wait for withdrawals.
      Even though the delay remains reasonable, it may seem a little long compared to other platforms.
      But honestly, given the security and reliability of the process, it's not a real problem.


      🌟 My Review on Roostake Casino

      Usually, I'm very picky and critical when it comes to online casinos — but with Roostake, I had no issues at all.
      The games are fun, the platform runs smoothly, and the customer support is fast and professional.
      Crypto transactions work perfectly — I received my withdrawal in only 17 hours, even though they mention up to 24 hours.
      Overall, it's a reliable and enjoyable casino that I truly recommend to anyone who wants to play with confidence.

      • The games are varied, fun, and the platform is smooth.
      • Customer service is fast, professional, and always ready to help.
      • On the cryptocurrency side, everything works perfectly.
      • Deposits and withdrawals are made without complication or blocking.
      • A reliable and user-friendly website, which I recommend without hesitation.
      • The only downside I've noticed is the waiting time for withdrawals. While the delay is reasonable, it can seem a bit long compared to other platforms. But honestly, given the security and reliability of the process, it's not a real issue.
      • 11 months ago
      This has been a terrible experience, and I have played at many casinos and had high hopes for this one. I would not recommend this casino. Depositing and losing are okay, but as soon as you have something to claim, it takes ages to get it. Withdrawals are very slow to be paid out, bonus information is insufficient, and you can't even deactivate them in your account. This casino makes sure to keep the money in-house instead of fairly giving it to the players who won it fair and square.
      • good UI
      • Withdrawal Slow (4+ weeks)
      • If you play with a bonus, your winnings will not be credited to your balance, so you would need to deposit again in order to unlock it
      • Pending support requests for over 3 weeks, no answer
      • Support is mainly useless when it comes to real questions
      • You CANT deactivate bonuses, so you are forced to wager them
      • 1 year ago
      I've been asking the Casino for the Cashback after my 7 deposits for two weeks and the answer is always that they will transfer it and play it every two days! I haven't had a payment with them for 5 years. They've been online for Casinos but they're terrible. I've never played in a Casino like this before. I'm sorry, but this is the truth. If you know, avoid them from afar.
      • No fear
      • They are cheating customers.
      Roostake Casino
      Hi,

      Regarding the cashback, please note that there are two types of cashback available on our casino: one is a bonus promotion, and the other is part of our tier system.

      Promotional cashback:
      When this promotion is active, a 20% cashback is automatically credited to all users on a weekly basis. However, once that specific promotion or bonus is deactivated by the user or expires, it can no longer be reactivated.

      Tier program cashback:
      Cashback from the tier system is always processed weekly, and all details about this can be verified directly on our website at any time.

      We’re truly sorry if you had a negative experience and hope you’ll give us another chance in the future.
      Also, we noticed you mentioned: "I haven't had a payment with them for 5 years."
      Please note that our casino has been operating for less than one year, so this must be a misunderstanding or mix-up with another platform.

      We appreciate your feedback — whether positive or negative — as it helps us improve our service.

      Kind regards,
      • 1 year ago
      I got a 50 euro bonus code, but when it came to playing... I played with my real money to release the bonus money... but when I played and won... it didn't give me the winnings from my real money... that is... you have to lose 250 euros to release the 50 euros... it's a complete scam.
      Roostake Casino
      Hi,

      We’re truly sorry to hear that you weren’t able to complete the wagering requirement, but as clearly stated in our newsletter promotion, the wager applies only to the real balance (x5).

      You didn’t need to lose €250 to unlock the €50 bonus — for example, many players successfully completed the x5 wager even with as little as €20 by playing slots or other games, and then released the bonus balance accordingly.

      We understand your frustration, but it wouldn’t be fair to call it a scam when the promotion terms were clearly explained in the newsletter — including the real balance x5 wagering condition.

      We always strive for transparency, and we encourage all players to read the promotion details before activating any bonus.

      Kind regards,
      • 1 year ago
      Everytime I try to make a withdrawal I either wait up to 2 weeks time or my withdrawals keep getting rejected. Avoid this casino at all cost
      • Slow withdrawals
      • Rejecting withdraws
      • Doesn't answer to emails
      • Doesn't answer to social media messages
      • Doesn't respond to their built in support
      Roostake Casino
      Hi,

      We’re sorry to hear about your experience, but after reviewing your account, we can confirm that your total deposits amount to €1,550, while your total approved withdrawals are €1,763.66 — meaning you have successfully withdrawn more than you deposited.

      If a withdrawal was ever canceled or delayed, this could only be due to an issue on the bank’s side, as once we approve the transaction, the processing is entirely handled by the payment provider or bank.

      As for our live chat support and email communication, everything is currently fully operational. In the past, we did experience some temporary technical issues, but those have since been completely resolved.

      We appreciate your feedback and are always here to assist you should you have any further questions.

      Kind regards,
      • 1 year ago
      Absolute trash. Avoid this casino, not trustworthy in the slightest, can't get any response at all over the weekend and very lucky to get any response to emails or telegram at all.
      • Zero support
      • No response to emails, chat or telegram
      • Verification took 3 days
      • Withdrawals over the weekend not available
      • 1 year ago
      Signed up and I was able to verify my account before having to make a withdrawal like a lot of online casinos make you do. I deposited with a Visa card and was then able to withdraw in crypto. Under 24 hours from when I withdrawed from Roostake too when it hit my crypto wallet. Most other casinos will make you withdraw to the same method you deposited with, but in Australia we can’t withdraw to a Visa card, some casinos make a deal out of this in the past, but roostake was good.

      Good selection of games as long as you are using a VPN

      I had no issues with the verification process, provided a selfie and my passport and both were verified in around 24 hours.
      • Fast withdrawl
      • Easy deposit
      • VPN friendly
      • Support is lacking
      • 1 year ago
      I would not recommend this casino.
      The support should be a priority for the casino to let the customers having a good experience.

      I could not really rate the support here as there is absolutely no one to answer our question (7 email without answer and hours waiting to speak to someone in the chat)

      I have a withdrawal rejected (without any reason as I am fully verified and already proceed to a withdrawal that was accepted) several time without any explanation.
      • Casino is just normal - nothing better than the other one
      • Email ignored
      • Only a bot for the chat assistance. Impossible to speak to someone
      • Delay in payment without any reason
      • Breach of their own T&C
      • 1 year ago
      I registered and claimed the 100FS WRx5 bonus from the registration. Before depositing to wager the winnings, I uploaded my documents (selfie, ID).
      The review took about 12 hours, and they rejected it.
      2 days ago I tried to contact Support in the chat and they didn't answer.
      I wrote to the support email, and after 2 days, there is no response.
      I don't know the reason my documents were rejected. They don't explain, they don't send messages or emails, and there's no direct KYC email.
      I use the same documents in thousands of casinos, and they're legible, current, and I've never had any issues with KYC verification.
      At least I'm relieved I didn't deposit anything! Because there's no way to communicate with the casino!
      They transmit zero confidence!
      • Attractive registration promotion.
      • Zero customer service.
      • Kyc rejected without reason.
      Roostake Casino
      Hi,

      Thank you for your review and for sharing your experience.

      1. Regarding the KYC verification — your documents were initially rejected because only the front side of your ID was submitted. Our system is configured to automatically decline incomplete submissions, such as when the back side of the ID is missing. This is clearly outlined in our KYC requirements.

      2. We also checked and can confirm that you did contact our support team via live chat. According to our logs, assistance was provided, and your account was successfully verified within 5 minutes after you reached out.

      Additionally, the selfie you submitted with your ID was not clear enough. The document was slightly out of focus and not fully legible, which is essential for verification purposes. By law and internal policy, we are required to clearly see all document details and verify facial similarity without ambiguity. Any blurriness or unclear areas can result in an automatic rejection.

      There was also some glare and reflection on the ID card due to its security holograms, which may interfere with automated verification systems. These systems can sometimes misread or fail to recognize the document as authentic if the security features obstruct critical information.

      We fully understand how this can be frustrating, but our verification process is designed to ensure maximum security and compliance with international regulations. We appreciate your understanding and cooperation.

      Best regards,

      • 1 year ago
      Allows VPN is the main thing, Many providers, servers were fast, no option. Friendly players, met the player below there.
      • Many providers
      • Allows VPN
      • Many crypto deposit options
      • None really bonus wagering was a bit high
      • No option to display funds in AUD
      Roostake Casino
      Hi, thanks so much for the positive review!

      1. Regarding your note on the bonus wagering—if you activated free spins, please note that the wagering applies only to the real balance, as stated in the promotion terms. This was specific to the free spins campaign. For deposit bonuses, wagering depends on the bonus type you selected as a welcome offer and typically ranges from 35x to 45x, and can be completed using both bonus and real balances.

      2. About AUD currency—during registration, there was an option to choose AUD as your currency. If selected, your wallet would display AUD. However, some game providers (not us) do not support AUD, in which case the game will automatically offer a mirror currency like USD or EUR for display.

      Thanks again for your feedback—we’ll continue working hard to ensure a great experience for all our users!

      • 1 year ago
      Their "No Deposit Bonuses" should go in the (play now, deposit later) section. I think it's misleading advertising since you have to meet requirements with your real balance.
      Other than that, it looks like a very well-designed casino.
      • Bonds
      Roostake Casino
      Hi, thanks for your review!

      We understand your concern, but we always aim to be transparent. In every promo banner, it's clearly stated that the free spins bonus requires wagering with the real balance.
      Additionally, on our website, the bonus terms specify this under "Wager Type: Real Balance," and the same is reflected on Casino Guru and all other advertising platforms.

      Thanks again for your feedback—it helps us improve!
      • 1 year ago
      I like RooStake casino. There are so many various slots and the casino design is very appealing. The customer support is very friendly and quite professional. Crypto Deposits are super fast and there are no delays of any sort. I recommend you try this out to anyone who hasn’t made use of this.
      • Fast withdrawals
      • Easy navigation
      • Easy to use
      • No delay
      • None
      Roostake Casino
      Thank you so much for your great review! We’re really happy to hear you’re enjoying the slots, design, and our support team. It means a lot to us—thanks for being a part of RooStake!
      • 1 year ago
      I like RooStake casino. There's so many different slots, providers and casino design is very nice. Support is very friendly and professional. Crypto Deposits are on site within 10 minutes. I haven't tried Card deposit yet Visa/Mastercard but yes, that's one of the payment method!

      Overall i really like the casino and i recommend it.
      • Friendly Support
      • Nice Design
      • A lot different slots
      • Many different Crypto Deposit/Withdrawal
      • No negative things
      Roostake Casino
      Hi sxseth,

      Thank you so much for your great review! We're really happy to hear that you're enjoying the variety of slots and providers, as well as the design of RooStake. It's great to know our support team left a positive impression too we’ll be sure to pass that on!

      Also, glad the crypto deposits are working smoothly for you! If you ever try the card payment method, feel free to share your experience we’re always looking to improve.

      Thanks again for recommending us - we truly appreciate it! 🙌
      Have a great time playing and good luck! 🍀🎰

      Roostake Casino discussion

      Discuss anything related to Roostake Casino with other players, share your opinion, or get answers to your questions.

      Casino Guru
      We want players to understand gambling.
      Looking for Roostake Casino? Here's what to know

      Roostake Casino isn't licensed in United States. Players are choosing these top, safe and legal casinos instead:
      Sportzino Casino Logo
      Sportzino Casino
      9.1 Safety Index Very high
      Fortune Wins Casino Logo
      Fortune Wins Casino
      8.9 Safety Index High
      Crown Coins Casino Logo
      Crown Coins Casino
      8.5 Safety Index High
      Stake Casino Logo
      Stake Casino
      8.0 Safety Index High
      Show available casinos
      flash-message-reviews
      User reviews – Write own casino reviews and share your experience