Home Online Casinos Rolling Slots Casino Review
Rolling Slots Casino Review
Doesn't accept players from Virginia
No Deposit Bonus:
Not available
Deposit Bonus:
Not available
Visit Casino
Withdrawal limits
 per month
€10,000
 per day
€500
GBL Solutions N.V.
2021
> $1,000,000
  • Curaçao (GCB)
Overview Bonuses User reviews 25 Reputation explained Discussion 13 Payment methods 35

Rolling Slots Casino Review

We've thoroughly reviewed Rolling Slots Casino and gave it a good reputation rating. It's generally a good casino to play at, but there are some things worth noting. In our review, we've considered the casino's player complaints, estimated revenues, license, games genuineness, customer support quality, fairness of terms and conditions, withdrawal and win limits, and other factors. Because Rolling Slots Casino is related to other online casinos listed below, its rating is also influenced by them. So, if you were ever wondering whether this casino is safe and legit or a scam, read the full review below to learn more.

According to our research and estimates, Rolling Slots Casino is a smaller online casino revenue-wise. It's a part of a group of related casinos, however, this group is still quite small even when evaluated as a whole. The revenue of a casino is an important factor, as bigger casinos shouldn't have any issues paying out big wins, while smaller casinos could potentially struggle if you manage to win really big.

We have found no relevant complaints about this casino.

Rolling Slots Casino is a good online casino. We've given it this rating because we think it's doing many things well, however, there is something holding it back from getting a very good or perfect reputation rating from us. Even despite that, you can expect this casino to be a good place to play at.

Bonuses

No Deposit Bonus:
Not available
Deposit Bonus:
Not available

Payment methods

Withdrawal limits
 per month
€10,000
 per day
€500

Games
Show all (14)

Slots
Roulette
Blackjack
No betting
Video poker
Bingo
Baccarat
Jackpot games
Live games
No poker
Craps and dice
Keno
Scratch cards
No eSports betting

Language options

English website
All languages (10)
English customer support
All languages (2)
English live chat
All languages (2)

Positives

  • Good selection of game providers
  • Casino accepts players from many countries
  • Live dealer games are available
  • Live chat support is available 24/7
  • Tournaments available

Negatives

  • Not all of the terms and conditions are translated to the language option provided on the website
  • Low withdrawal limits
  • Not all payment methods are available for all countries

Interesting facts

  • Small international casino
Author & Guarantor: Michaela Skalla Last updated: 13 Oct 2022 Anything incorrect or missing? Let me know
Casino Bonuses

Rolling Slots Casino bonuses

Browse all bonuses offered by Rolling Slots Casino, including their no deposit bonus offers and first deposit welcome bonuses.

Casino Guru

We want players to understand gambling.

User reviews (25)

User reviews of Rolling Slots Casino

This is a place to share experience with Rolling Slots Casino. Read what other players wrote about it or write your own review and let everyone know about its positive and negative qualities based on your personal experience.

1.5

Rated by 25 users

5 0x
4 1x
3 3x
2 4x
1 17x

Do you have any experience with this casino?

Write a review

Casino Guru

We want players to understand gambling.

• 1 month ago
Payment is refused under obscure reasons. Absolutely dishonest. Legally, it will be too complex to take action against this company. However, there are other options. Banners on motorway bridges, flyers from a high-rise building, posters in front of tourist attractions, etc. Enough has to happen for the media to take notice. Not that I do that is just a consideration.
Rolling Slots Casino
Hello kroatien,

I have a closer look at your case and I can confirm that your withdrawal requests has been processed by our Financial Team.

You can always check the status of your payouts in your profile.

Moreover, kindly note that our casino never refused to withdraw your winnings.

Wish you a good day!

• 1 month ago
Sorry, I wrote my email address wrong in yesterday's review. The correct email address is: QQleewardwsinr@yahoo.com
Today I received a payout of 100 euros which I requested about a week ago. After 2 weeks and several emails, I still haven't received the payout of 15.10.2022 of 190 euros.
  • Payout Duration
Rolling Slots Casino
Hi again.

I just checked your account, it appears that the delay related to your account verification, that was fully verified only at 21st October.

Also, I see that your withdrawals 290 and 190 euros are complete, and now only 100 euros waiting to be paid on Monday.
• 1 month ago
The games don't look genuine.. So far no bonus has been opened.. Funny..
Rolling Slots Casino
Good day Aris7,

Thank you for your honest opinion.

We cooperate with only licensed game providers, and we do not influence the course of the game process.

Wish you a good day!
• 1 month ago
Been waiting for payment for over 1 week. If you verify yourself, the money is supposed to come faster...

The first payment was on the account the very next day. The others (one is limited) have lasted over a week.

If you ask in the chat, you always get the same answer. Also when you send a request to the payout team.

Will definitely NOT deposit at this casino again.

It is advertised as having a fast payout, but you are given absolutely no information.

I'll also express it in my stream (320,000 followers) maybe they'll change it then.
  • very slow payout
Rolling Slots Casino
Good day aachenerhaenger1,

Thank you for your feedback.

These specified withdraw limits are not relevant for our casino, so I will be happy to check it for you, if you provide me your email.

Wish you a good day, and waiting for your reply.
• 1 month ago
I made 80 euros deposit till the day i opened the account on this Casino. Today i requested a withdrawl via trc 20 network and sent them all KYc archives they want. I will come back with a new review when withdrawal will be approved.
  • A lot of games
  • Easy to use
• 1 month ago
I received a personal offer for a 50% bonus from the casino. After the deposit I should report in the chat to redeem the bonus. There I got the following information: Dear Roswitha, please be informed that your bonus ratio is too high at this moment and the system is nor allowing us to provide you the bonus.
In my opinion, this is dishonest. I have relied on such offers to be reliable. First they let me deposit and then they refuse the bonus. Caution !!!! Do not believe in such offers.
  • Unbelievable, dishonest
Rolling Slots Casino
Dear Roswitha,
Thank you for reaching out and letting us know.
We sincerely apologize for any inconvenience. You are more than welcomed to our family!
Our team would like to gladly to announce that the bonuses were issued to your account, you just have to activate them!
We always work on meeting your expectations! We will be more than happy to assist you and escalate your feedback.
• 1 month ago
It is a very good casino, with many game options.. of course it needs document verification.. and for withdrawals it needs a formal process from getting approval from the games provider. It takes a while to pay the money you earn, but you get it, even if slowly!!
Rolling Slots Casino
Dear Nik81,

Thank you for your kind words!
We always look forward to meeting all your expectations, by keeping all the processes as smooth and fast as possible!
We sincerely value your opinion.
• 4 months ago
Dear friends stay away from this cazino.
It s impossible to withdraw your money.
Rolling slots is a living nightmare
Rolling Slots Casino
Dear redblackriot

Thank you for your honest opinion, we appreciate it.

We sincerely regret that you met difficulties with the withdrawal process.

We kindly ask you to contact us by the email, so we could take a closer look at the situation.

Kind regards,
Rolling Slots Casino Representative.
• 4 months ago
DONT DEPOSIT FAKE SLOTS AND NO WITHDRAW POSSIBLE!!!
  • ALL its an FAKE SCAM CASINO nothing more!!!
Rolling Slots Casino
Dear CaNna09

Thank you for your honest opinion, we appreciate it.

We would like to receive more details with reference to your situation and the reason you have formed such an opinion regarding our casino.

We kindly ask you to contact us by the email, so we could take a closer look at the situation.

Kind regards,
Rolling Slots Casino Representative.
• 4 months ago
Well, I wanted to pay in today because I've been registered there for a long time. But as a high roller, I had to inquire in the netzt a long time before I spent my money where.
Luckily I have to say.

Dear Rolling Slots,
Think about it, something can't go right for you.^^
At Casinoguru you have 13 out of 16 votes that are the worst you can give.
ON TRUSTPILOT EVEN 100% OF THE REVIEWS ARE THE WORST.People think about it.100%..
Exactly the same on other sites like gamblecheck and co..
Sorry, but it's better not to take that risk.
Too bad because the first impression of the site was ok.
But no thanks.
  • No comment
  • No comment
Rolling Slots Casino
Dear Kokatroll,

We are grateful for your honest subjective opinion about our casino, even if you never tried it.

We understand and respect your decision and cannot somehow influence on in. However, if you decide to open an account in our casino, we will be happy to have as a client.

We wish you a lovely day!
• 4 months ago
Everything was fine at the beginning, I was happy to have finally found a good casino until it came to the payout! Paid in with debit card, the card that is also my bank account! Payment by bank rejected technical error??
Now I am expected to choose another payment method. Bank transfer has been removed from the option.. I cannot use the other payment methods!! I paid in with debit, so I want to pay out with debit or bank transfer, an absolute no-go! The 1 casino where bank transfer not accepted..
Even the limit of 500 is questionable
Rip off casino now have 11500 on it..
Still waiting for an answer!

UPDATE: I have now opened skrill, I was paid out 500 chf of 14,000 chf with the question when the next payment would be, it said on 18.07.2022.. I'm just wondering how long it will take until I get my 14 thousand if it's only 500 a weekdays pay out in 2 days!!!
Talking to them doesn't bring anything, usually there is no answer, absolute cheek. I've never had such problems with a casino as with this one! Hope with your help we can speed it up!!
  • payout
Rolling Slots Casino
Good day Da_Ghost,

Please, be informed that according to our rules:

9.2 The Casino reserves the right to transfer funds in a way different from the payment method specified by the Gambler.

Your withdrawals will be proceeded on your Skrill account.

Moreover, we suggest you to check T&C in future before start your gaming session, and you are not satisfied with one of the rules, we suggest you to refrain from using your account.

UPD: Dear client, you received from our Financial Team notification about next withdrawal at 18th July because we do not proceed withdrawal at the weekends.

It's clearly stated in our Terms & Conditionals, which is publicly available even for non-registered users.

Best regards,
Rolling Slots Casino Representative.
• 5 months ago
Hello everyone, I deposited €50 and won €1000, completed the verification process and then wanted to withdraw. First there was a maximum of 500€, well then I think it will come in 2 parts, it wouldn't be so bad then the payout was canceled and a limit of 250€ was decided, okay well then just in 4 parts I think . Now it's the case that €250 was paid out and the rest maybe paid out at some point, what is that for a casino that doesn't pay out as it should. When asked when the rest will follow, there is a circumscribed answer that the casino reserves the right to pay out as it suits you, and when asked when it would suit them, there is no longer an answer. The email I received says something about 24 hours a month, the store is really underground, does that mean that it will now be paid out over 3 months?

They have now paid out the money in full and quite quickly, big thanks for being here, Grüzis
  • The slots load and run clean
  • We don't put too much emphasis on payout
Rolling Slots Casino
Dear Andypump,  

Thank you for your honest opinion, we appreciate it.   

Please be informed that our casino does not apply such schedules as 1 withdrawal/ per month. 

We kindly ask you to contact us by the email, so we could take a closer look at the situation and bring light to your case, since it is clearly misunderstood information.

Thank you for understanding, and please accept our apologies for any inconvenience.


Kind regards, 
Rolling Slots Casino Representative.
• 5 months ago
I can only confirm that, the payout process is utopian, I was first verified yesterday and requested documents again today, although it said 500 euros, only 250 euros were approved, now I have one confirmed and the rest is still open.
You get the feeling here that you want to gamble everything away again.
  • Slots work really well, and you really have fun playing for a long time
  • Support very friendly
  • Verification and request of documents
  • Payout / Duration / Amount
• 6 months ago
  • Deposited €100 and since I opened a duplicate account they just kept my deposit
• 6 months ago
It’s a scam.
Everything was fine until I tried to withdraw the money I won.
After my verification process was successful I tried to withdraw the money and my account was suddenly canceled.
• 7 months ago
I really enjoyed playing at this casino and a few days ago I had 1000 euros paid out. But now they are starting to cheat, bought me free spins on the game Book of Truth, got an overtime in the games, suddenly the game kicks me out and the free spins were gone. Of course I contacted the casino directly what's going on, 3 days later I get an email that it can take 10 working days, which is a joke. Got an email today, it was verified and said the money was credited to my account the same evening, which is not true at all, not a penny was credited to my account. As a reassurance, you give me 20 free spins a 20 cents 🤣 which I gratefully declined. I have now also been blocked at this casino and say thank you for the 1000 euros.✌🏻 So people beware of scammers!
Rolling Slots Casino
Good day Jenny,

Thank you for your feedback.
Please be informed that we provide you with an official answer from game provider about your winning results. As you know, all the slots works based on random number generator (RNG) algorithms, which are not controlled or manipulated by the casino.

We clearly understand your dissatisfaction regarding checking result, but we cannot influence on it anyhow.

Also, we apologize, that we didn’t meet your expectations regarding offered bonus.

Kind regards,
Rolling Slots Casino Representative.
• 7 months ago
Very bad casino Stay away this casino is a rip off I made a payment and so far it hasn't even been in my account for 2 days
Rolling Slots Casino
Dear Jordzate, 

Thank you for your honest opinion, we appreciate it.  

We sincerely apologize that you have met a difficulty while trying to place your deposit. 

According to the information that we have received from the payment system, this process could be hastened from your side. Our Team has also emailed you with all the details which will help you to manually speed up the check of your payment status on the bank side.

If any other questions appear, we will be pleased to answer them.

Kind regards, 
Rolling Slots Casino Representative. 
• 8 months ago
Only want to cash out 500 euros per week.. really bad if you win more..

The finance department already gave me two payout dates, one today and then only on April 12th
so what the casino wrote in response to this review is not entirely true.. don't really understand it either.
  • bad payment arrangements
Rolling Slots Casino
Dear Alex1braun,

Thank you for your opinion.

Based on our established rules:

- All withdrawal requests are processed by the financial department within 24 hours after the successful identity and account verification, Monday - Friday 9.00-18.00 (GMT+3).

As far as we can see, your account was successfully verified only a few hours ago.
We kindly ask you to be patience and wait for the withdrawals to be processed.

UPD: The player cancelled his withdrawals by himself. At moment then player made cancellation, 24 hours after verification have not lapsed yet.

Kind Regards,
Rolling Slots Casino Representative.
• 8 months ago
I thought I would have a good experience at this casino, based on the casino guru's review, but unfortunately, this casino, for what I'm used to, has a lot of difficulties in paying out winnings. I managed to win 1500 euros, but the verification and payment process is painful , the chat doesn't solve anything. I don't understand why I can make 3 withdrawals of 500 euros each, by ezeewallet, but after receiving the email they paid every two days each withdrawal of 500, a strategy that worked for me, because I lost patience with the wait, resulting in the cancellation of my withdrawals and spending my balance of 500 euros. This just proves that the casino doesn't have the financial resources to pay quickly, so it will be the last time I play in it.
  • many providers
  • Slow payments and slow verification
  • Chat doesn't solve anything
  • Phased payment policy without logic.
  • Only for players patient to receive their winnings
Rolling Slots Casino
Dear Bufalo42,

Thank you for your opinion, but let's take a closure look at your case.

As we know, you requested withdraw via eZeeWallet (the same as user Alex1braun).

Your account was successfully verified on 5th April, and according to our rules:

- All withdrawal requests are processed by the financial department within 24 hours after the successful identity and account verification, Monday - Friday 9.00-18.00 (GMT+3).

On 6th April, our Financial Team, tried to proceed your withdrawn, but they met with error: Registered Customer is no longer exists for Buf*****mail.com

Our Department immediately contacted you and ask to check if all the details were specified correctly. Your withdrawal was postponed due to a mistake, made by you.

Also, please be inform that Customer Support Team is not involved in Financial Department duties.

We kindly ask you to check out our T&C's, that you accepted, when you registered at our casino.

One of these rules is:
9.2 There is a limit of 3 simultaneous withdrawal requests.

Based on all these, we can clearly state what your review does not reflect all details of situation.

Kind Regards,
Rolling Slots Casino Representative.
• 8 months ago
I am a huge fan of the iconic band the Rolling Stones, so I was really ecstatic when I learned that an online casino is inspired by them. But as it turns out, it seems that I would rather play somewhere else than at Rolling Slots. Although they offer a great selection of slot games, their wagering requirement of 45x is relatively high compared to their number of free spins and deposit bonuses.
• 10 months ago
❗❗❗ATTENTION RIPPER❗❗❗
❗❗❗Rolling Slots Casino❗❗❗
❗❗❗❗❗❗❗❗❗❗❗❗❗❗
  • ❗❗❗ATTENTION RIPPER❗❗❗ ❗❗❗Rolling Slots Casinos❗❗❗ ❗❗❗❗❗❗❗❗❗❗❗❗❗❗ Hello people, give this casino a wide berth, these are the biggest scammers there are that can pay out you forget if you are lucky there is this payment method and even then they rob you of the last nerve. I don't understand how you can rate such casinos. Just pure rip off
Rolling Slots Casino
Dear Haik88,

Thank you for your honest opinion, we appreciate it.

We sincerely regret that you had a bad experience with the withdrawal and verification process.

We kindly ask you to contact us by the email, so we could take a closer look at the situation.

Kind regards,
Rolling Slots Casino Representative.

• 10 months ago
Hello CASINO GURU TEAM
please blacklist the Rollingslots.com as scammer 

I want to inform everyone STAY AWAY FROM Rollingslots.com !!!!

I’m 100% sure Rollingslots.com Casino are scammer

If you win on Rollingslots.com and you will never get your winning!
They are totally scammer
They have stolen more than 39K NORWEGIAN KR from me
They asking for more and more documents
They forcing you to play and lose all of the money you have
They will never accept your withdrawal!!!!!
  • Nothing is positive on this casino and the worst casino ever
  • Hello CASINO GURU TEAM please blacklist the Rollingslots.com as scammer  I want to inform everyone STAY AWAY FROM Rollingslots.com !!!! I’m 100% sure Rollingslots.com Casino are scammer If you win on Rollingslots.com and you will never get your winning! They are totally scammer They have stolen more than 39K NORWEGIAN KR from me They asking for more and more documents They forcing you to play and lose all of the money you have They will never accept your withdrawal!!!!!
Rolling Slots Casino
Good Day, sir.

Thank you for your honest opinion, we appreciate it. 

We sincerely regret that you had a bad experience with the withdrawal and verification process. 

According to our Terms and Conditions, our Financial Department has the right to request all the needed documents in good quality corresponding to our standards.
After checking your case, we can conclude that you have not submitted all the documents from the list provided at a time.

Furthermore, the canceling of your withdrawal  is the absolute right of every account owner. We can not influence this decision in any way. The customer is responsible for requesting or canceling the withdrawal of the funds.
• 10 months ago
Send a 150% bonus by email. I wanted to use this at the same time as receiving the mail. You should first deposit and then contact the chat. So it is in the mail. After making the deposit, I was told that the bonus was not valid for me. I find it absolutely fraudulent to lure with such offers and then not to redeem them.
  • Be careful when using a bonus
  • Unfortunately, the statements made by the casino cannot be trusted
Rolling Slots Casino
Dear Denyo123,

We sincerely apologize for this situation.
Please contact our Support Team to resolve this unpleasant situation.

Kind regards,
Rolling Slots Casino Representative.
• 1 year ago
Unfortunately, new documents are requested again and again for a payout. If you send them they will still not be accepted. If you are asked which part of the document is wrong, you will not get an answer
Rolling Slots Casino
Good Day, sir. 

Thank you for your honest opinion, we appreciate it. 

We sincerely regret that you had a bad experience with the withdrawal and verification process. 
According to our Terms and Conditions, our Financial Department has the right to request all the needed documents in good quality corresponding to our standards.
After checking your case, we can conclude that you have not submitted all the documents from the list provided at a time.

At the moment, your account is successfully verified, and you can freely request the withdrawals!

If there is a chance you'll decide to give it one more try - we will be pleased to serve you!
Reputation explained

Reputation rating of Rolling Slots Casino explained

Take a look at the explanation of factors that we consider when calculating the reputation rating of Rolling Slots Casino. The reputation rating is the main metric we use to describe the trustworthiness, fairness, and quality of all online casinos in our database.

7.3/10
Casino group revenues (last 4 years): Small
Terms and conditions: Fair
Blacklists: None
Size to complaints ratio : Very good
Other factors: Slightly negative
Responsible gambling tools: Good

Has this casino done something unfair to you?

Submit a complaint

Complaints about Rolling Slots Casino and related casinos (28)

28 All 2 Opened 1 Not solved 9 Solved 16 Rejected

Complaints directly about Rolling Slots Casino

Complaints about related Wild Tokyo Casino (Same management)

Complaints about related Need For Spin Casino (Same management)

Show more complaints (+13)
Discussion

Rolling Slots Casino Discussion

Discuss anything related to Rolling Slots Casino with other players, share your opinion, or get answers to your questions.

Casino Guru

We want players to understand gambling.

Payment methods

Rolling Slots Casino payment methods

Currencies
CAD, EUR, AUD, BRL, NOK, NZD, PLN, RUB, SEK
flash-message-reviews
User reviews – Write own casino reviews and share your experience
flash-message-news
Don’t miss any news from the gambling industry
flash_Amazon_christmas_competition_alt
Vote for the best Christmas slot and win $100 Amazon voucher!
Follow us on social media – Daily posts, no deposit bonuses, new slots, and more
Subscribe to our newsletter for newest no deposit bonuses, new slots, and other news