Home Online Casinos iWildcasino Review
iWildcasino Review
Doesn't accept players from Virginia
No Deposit Bonus:
Not available
Deposit Bonus:
Not available
Visit Casino
Withdrawal limits
 per month
€20,000
 per day
€1,200
Altacore N.V.
2021
> $1,000,000
  • Curaçao (GCB)
Overview Bonuses User reviews 77 Reputation explained Discussion 40 Payment methods 26
Best casinos available to you
Drake Casino Logo
1. Drake Casino
Guru choice
CasinoMax Logo
2. CasinoMax
Great customer support
Raging Bull Slots Casino Logo
3. Raging Bull Slots Casino
Live chat available 24/7
Red Dog Casino Logo
4. Red Dog Casino
Overall good casino
Show more

iWildcasino Review

We've thoroughly reviewed iWildcasino and gave it a very good reputation rating, which means it's a great casino to play at. In our review, we've considered the casino's player complaints, estimated revenues, license, games genuineness, customer support quality, fairness of terms and conditions, withdrawal and win limits, and other factors. So, if you were ever wondering whether this casino is safe and legit or a scam, read the full review below to learn more.

According to our research and estimates, iWildcasino is a smaller online casino revenue-wise. The revenue of a casino is an important factor, as bigger casinos shouldn't have any issues paying out big wins, while smaller casinos could potentially struggle if you manage to win really big.

We have found no relevant complaints about this casino.

Based on all of the information mentioned in this review, we can conclusively say that iWildcasino is a very good online casino. You can expect to be treated well and have an enjoyable experience if you choose to play at it.

Bonuses

No Deposit Bonus:
Not available
Deposit Bonus:
Not available

Payment methods

Withdrawal limits
 per month
€20,000
 per day
€1,200

Games
Show all (14)

Slots
Roulette
Blackjack
No betting
Video poker
Bingo
Baccarat
Jackpot games
Live games
No poker
Craps and dice
Keno
Scratch cards
No eSports betting

Language options

English website
All languages (8)
English customer support
All languages (3)
English live chat
All languages (3)

Positives

  • Above average withdrawal limit
  • Live chat support is available 24/7
  • Massive selection of games including wide variety of live dealer games
  • Nice website

Negatives

  • Limited responsible gaming options

Interesting facts

  • Withdrawals are possible only after the deposit was played through in full
  • Small international casino
  • The amount of maximal monthly withdrawal limit depends on the player's status
Author & Guarantor: Maria Powel Last updated: 04 May 2022
Casino Bonuses

iWildcasino bonuses

Browse all bonuses offered by iWildcasino, including their no deposit bonus offers and first deposit welcome bonuses.

Casino Guru

We want players to understand gambling.

User reviews (77)

User reviews of iWildcasino

This is a place to share experience with iWildcasino. Read what other players wrote about it or write your own review and let everyone know about its positive and negative qualities based on your personal experience.

3.2

Rated by 77 users

5 34x
4 8x
3 3x
2 4x
1 28x

Do you have any experience with this casino?

Write a review

Casino Guru

We want players to understand gambling.

• 2 days ago
Don't believe a word of the customer service chat when you ask them something. Before making a deposit I asked if I could also play Crazy Time with a bonus. Customer service says yes, it works. I make a deposit, take the bonus and can't play Crazy Time because unfortunately that doesn't work with a bonus.

I write again in the chat and ask and the chat support looks again and says that he made a mistake.

Unacceptable, would not have paid had I known.
Didn't get any compensation either, was lied to and nothing came of it.
  • The chat support does not know the rules of their own casino
• 4 days ago
Stay away from this casino. It's one of those casnios where verification is very cumbersome and takes forever. The verification steps are also completely incomprehensible, so are you asked to take a selfie with your ID against the background of the website? What is this nonsense? And how are users supposed to do this if they only have a smartphone?

The support is absolutely not helpful. Questions are not answered and are skipped over, instead you only get standard answers.

  • slow verification
  • slow payout
iWildcasino
Dear w3sker3!

We know that often our players do not like the verification process. But this is a standard procedure that is used in many casinos. We ourselves want this process to be fast and as pleasant as possible for the players.

But you go through it once and then you will quickly receive your winnings without any problems!

We wish you good luck in iWildCasino!
• 1 week ago
Support 5/5
Verification 4/5
Payout 4.5/5
Bonus 3.5/5
iWildcasino
Thanks for the feedback, sunb1rd!

We will try to get all 5 points for each item 😌
Good luck at iWildCasino!
• 1 week ago
Had I read the reviews here and not relied on Casino Guru. After requesting a withdrawal, I received an extremely incomprehensible request for documents. I have now sent the documents that were sufficient for a payout at other casinos. I'm curious....
iWildcasino
Hello!

Thank you for your feedback!

But could you be more specific about what exactly you didn't like? We didn’t understand why the verification request turned out to be incomprehensible to you.

We would appreciate your response with details so that we can help you!

Best regards,
iWildCasino
• 1 week ago
Incredibly bad casino, the support is lying, €50 deposited, games are running with no payout
RTP = 0 the bonus was gone quickly, the games are hosted and manipulated, nothing comes from the provider, just like icebet.
Please don't play there, eastern europe scam casino
I can't understand guru, good reputation...nothing is good there
  • Nothing nothing nothing
  • Nothing nothing nothing
  • All fake games
  • Who plays games without features only 0 round
iWildcasino
Hello, simplyme!

Thanks for your feedback.

The RTP in online slots does not depend on us, it is the technical characteristics of slots by different providers.

Perhaps you will be lucky next time and you can win! Do not forget that in gambling everything depends only on luck. We can’t influence your winnings in any way and are always happy with the victories of our players.

And please, can you share with me, what our support lied to you? We want to understand this situation. If you can, send us a screenshot of your messages with support at smm_cooperation@iwildpartners.com

Best regards,
iWildCasino
• 1 week ago
I stopped trusting casino guru ratings after playing at iwild. They are a dishonest place, it was no fun at all to play to play due to bugs on every second game. Almost half of then showed an error message... Plus withdrawing was sooo stressful and time consuming. You have to send them the same documents 4 times and engage in an unpleasant back and forth to receive your money. Plus even without using bonuses you have to play your deposit 3 times to withdraw. My opinion is that casino guru gets a cut from fishy places like this (Vulkan Vegas was another red flag) in order to give them good reviews.
I will delete my account immediately after receiving my withdrawal. The only good casino online is Energy Casino, although the first withdrawal went smoothly and now their KYC department seems to have slowed down as well but still a lot better than iwild!
  • Unfair withdrawing conditions
  • Unpleasant KYC department
  • Bugs in several games
iWildcasino

Hello, LuckyLuke7!

Our casino has a standard KYC procedure, many brands work on it. It is very important that its work depends on different requirements, such as license requirements or payment methods.

We also want to say that our Q&A team carefully tests all slots. And before that, the players had no problems. If suddenly you have a bug in the game, please send a screenshot to yakovlev@iwildpartners.com

Best regards,
iWildCasino
• 1 week ago
I have played at many casinos but iWild Casino is so 0.0 to recommend. First of all, they want too much information from you for verification.
I deposited a total of 200 EUR and with a bit of luck earned 300€. After realizing that there were a lot of negative reviews, I thought, come on, pay them off.
After I went through the verification, they still haven't paid me my money.
In live chat you get the answer, the finance department has strict payment days. Please write an email.
Ok, then why is this live chat there?
I have never seen a casino wait so long for a payout. I am curious whether it will be paid out at all after reading what is going on here.

The funniest thing is, you can always take the money back. This means that if you are impatient, you will definitely keep playing.

I am surprised that this casino has a good rating.

The RTP is also below average, I just got lucky with one game.

I probably won't get anything now because I have negative comments about this casino.

But believe me, HANDS OFF!

There are so many better casinos out there.

The licenses here are apparently worth nothing.

I'll keep you posted if I got my money.
  • Payout takes too long
  • Verification requires too much information
  • Only small profits possible
iWildcasino
Hi!

The verification procedure is standard. The same procedure at many casinos. Sometimes it takes longer because it all depends on how quickly you provide the documents that are needed. And also from the workload of the financial department.

We are very sorry that you experienced such a long withdrawal. But we assure you that there are only a few such cases!

Our casino tries to do everything possible and we want that our players will receive their payouts quickly.

And, of course, we hope your issue has been resolved!

In any case, stay in touch!

Best regards,
iWildCasino
• 1 week ago
Super slow payouts, they do only max 400€ every 5 days. Big payouts are impossible to handle. They also have stupid monthly limits that are very low. Most likely you will keep playing cause the cashouts take forever. DO NOT USE THIS CASINO the user support is horrible too.
  • super slow payouts
  • bad support
iWildcasino
Dear player!

Our finance department try to process all inquiries in time. Unfortunately, sometimes there are delays, but not because of us ... In very rare cases, perhaps due to technical reasons or due to the chosen withdrawal method, there are failures.
We apologize that you experienced this!

We are sure that another payouts will be credited in time.

We want to present you free spins! Please write to smm_cooperation@iwildpartners.com and indicate your username or email under which you are registered in our casino.

Good luck at iWildCasino!
• 2 weeks ago
UNFORTUNATELY I CANNOT RECOMMEND THIS CASINO I HAVE PAID AND FROM THE CASINO I ALSO HAVE A BONUS THEN I FEELED THE BONUS AND WANTED TO PAY OUT 500 AND NO, ONLY 400 GO THEN THEY HAVE CANCELED THE PAYOUT 400 AND CREDITED IT TO ME 200 SO HAVE FROM MY WIN 200 TAKEN AWAY A PURE SCAM STAY AWAY FROM THIS CASINO NEVER NEVER INTO THIS CASINO
  • NICE PAGE
  • PAYOUT
iWildcasino
Hi, Viola!

Thanks for your feedback, unfortunately, we didn't quite understand your problem.
Write to smm_cooperation@iwildpartners.com and tell us more information about it, please!

Best regards,
iWildCasino
• 2 weeks ago
Difficulties to get my money out of this place.
• 3 weeks ago
It is impossible to get you’re money out, they keep finding new things for you to send, i dont Think theres any way to ger you’re money. Stay Long away from this casino
iWildcasino
Hello!

Our casino has standard verification procedures, and standard conditions for paying out money! Everything is described in our terms and conditions, which you can find on our website.

We are also very worried about your safety, so sometimes the process of issuing money can take a little longer.

We really hope that by the time you wrote this review to us, you have already received your winnings on your account!

Thanks for understanding,
iWildCasino
• 3 weeks ago
It's fine so far. Verification was quick. The site structure is also very good. Now wait for the payment.

addendum to the experience
The RTP is so underground it's unbelievable...I had trouble withdrawing anything but the casino feels like a scam...the slots don't work like you're used to...they only work for disadvantage of oneself.
  • Good page structure
  • Fast verification
  • Very friendly chat
  • RTP is totally down
  • Slots hang after one win at a time
  • Absolutely not recommended.
  • Beware of the many new reviews that accumulate in one day... very suspicious
• 3 weeks ago
Cannot recommend this casino. As long as you play with a bonus, it works very well Endless profits, but as soon as you have reached the wagering requirements, the money is simply taken away from you and nothing more works with the remaining real money. They call that luck? I call it cheating and rigged slots. I will not deposit anything at this casino again and will avoid it.
  • No restrictions
  • Nice website
  • Large selection of games
  • The RTP in real money mode is a disaster
iWildcasino
Hello! Thanks for your review.

We are pitty that your desire to win at iWildCasino did not come true. But this is gambling: today you are lucky, and tomorrow you may fail.

We offer more than 7000 slots, in one of them you will definitely be lucky! And the level of RTP of these slots is truthful. Important that our casino cannot influence your winnings in any way...

Sincerely wish you a lot of winnings and happy emotions!

Best regards,
iWildCasino
• 1 month ago
Like all casinos, this one is also total rubbish, the fact that this site advertises this crap says it all, you will never win anything there, all the answers here from the casino say it all ;-)
iWildcasino
Hello!

We are sincerely sorry that you couldn’t win at iWildCasino. But it is worth remembering that we do not influence your result.

We believe that one day our casino will definitely please you! If you want to try your luck again, try using the bonuses we offer at our casino.
We believe in your victory!

Best regards,
iWildCasino
• 1 month ago
you never win, stay away, it's a scam. They give you bonuses to tempt you but you never win, you are always 10% above your money, then you lose everything, you never get a big profit. DO NOT THROW YOUR MONEY BECAUSE THEY ARE SCAMMERS, RTP IS ZERO
  • YOU LOSE, LOSE, LOSE
iWildcasino
Dear player!

Thank you for your feedback!
We're sorry that you couldn't win at iWildCasino. But this is gambling, and today you can lose, but tomorrow you can win! Of course, our casino cannot influence your victory in any way. Everything is only in your hands!

We also want to say that RTP does not depend on our casino, but on the slot provider. That is why we have specially selected games with high RTP.

We really hope you win next time!

Best regards,
iWildCasino
• 1 month ago
You pay in via the bank and cannot pay out via the bank, error message "Please pay in via the bank first so that you can pay out via the bank" - the payouts here don't work at all, it's a rip-off.
  • Game selection good
  • overview good
  • Play n Go available
  • Good bonus
  • withdrawal problems
iWildcasino
Dear player!

We thank you for your feedback, although it is not positive. But any problems are an only success for the better.

We analyzed your problem and prepared options for solving it.

1. You may have confused the banking method (cashout), and it is different from the deposit method. It happens because in Germany we have a lot of such methods.
Try to choose another one and maybe it will solve your problem.

2. Perhaps this is a bug of the payment merchant and there is no access to the withdrawal of funds at the moment. It's a pity, but our casino cannot influence this. It remains only to wait.

3. If none of the methods worked, please contact us at support@iwildcasino.com and we will be happy to withdraw your funds to any other method you choose.

Sincerely,
iWildCasino
• 1 month ago
Very bad casino Stay away! I deposited €50 and received a €15 bonus, I had to wager €2275(50+15x35) I wagered this bonus and wanted to withdraw €700! Then I received an email. The casino deducted €625 from me and I am only entitled to €75, which means I only get a €15 bonus x 5 = €75. My €50 is not included in the calculation, although it was included in the wagering! That means I risked my 50€ that I can get 25€ after wagering it all! This casino is just a rip off and everyone that gets bonus works for casino if you win 1 million you only get 5 x your bonus rest keep casino to yourself! These scams are justified by the casino as bonus terms and these terms are just a rip off and scam nothing else! I would advise any player against this casino
iWildcasino
Hello! Thanks for your feedback!

We will try to explain as clearly as possible why you have a misunderstanding with our casino.

First, about the wager. Indeed, the wager is x35 times the deposit bonus. This information you can find in our rules in the Bonus section.

Second, unfortunately, you are wrong when you claim that you risked your 50 euros. Since your deposit and bonuses of our casino are not connected in any way. In other words, the bonus and the deposit are kept separated – not "sticking" together.

It turns out that the withdrawal limits are only for the funds that you received as a gift from our casino. So the employee of the financial department did everything right.

We are very sorry that you were dissatisfied... But we ask you to read the rules of the casino carefully. And you'll understand all information about the withdrawal.

Our casino provides bonus funds as a gift because we always want our players to be satisfied and happy.

If you still have problems, you can contact support, where they will gladly and in detail tell you everything that interests you.

Best regards,
iWildCasino
• 1 month ago
Tipical casino that dont like to pay players back , send all docs they aproved , than ask fotos holding driving lencece in front of the page of theyr room , i send it , no ansewer , for a misereble 150 euros , DONT PLAY ON THIS SITE .
iWildcasino
Hi, Silvestre1!

We are happy to announce that your issue has been resolved! We hope that one unpleasant situation has not changed your opinion about us. Good luck at iWildCasino!

Best regards,

iWildCasino
• 1 month ago
Im really glad I found this casino here. I was very unlucky lately in finding the right casino, and the ones I went through had issues that i didn't like. Here, i found what i was looking for. Iwild casino is really good in terms of their library of games/patments. Support is very nice and helpful, the verification took about 4 hours, which isnt bad. All my withdrawals went through nicely and quickly. Nothing bad about this play, I will keep playing here.
• 2 months ago
Nice casino overall, verification was quick and easy.
I won 1600 euros and now I have to wait a whopping 2 weeks for the total payout! It's so out of date and unattractive. Today I received a payout of 400 euros. The next payout of 400 euros is not due until June 13th. to get!
I can't find anything about it in the general terms and conditions. It doesn't say anything about split payments!
So I won't be depositing at this casino again and I can't recommend it either.
I will not give my email address publicly here!
But thanks to their stupid withdrawal policy, the money is gone now too! Thanks a lot for this!
But that's what the casino is aiming for. That the profits are gambled away again.
• 3 months ago
There is room for improvement in customer service. Emails will not receive any confirmation from the reception or replies. Hard to get help.
• 3 months ago
I want my 50 euros back. The casino disappeared from the map has not opened since 2pm
Nobody solves or responds to me about this situation.
• 3 months ago
A lot of games from different producers. Verify process is a little hard and you cant verify not until you do first withdraw. Winnings paid within 24 hours, after verify.
It is not possible to set a deposit limit. Taking a break also seems to be quite difficult. For this reason, I cannot recommend this casino.
  • Lot of games
  • Cant set deposit limit
  • taking a break is difficult to arrange
• 3 months ago
As an experienced player, I am always skeptical about licenses outside Malta. However, I was positively surprised at how fast the KYC process went. I sent in my documents at 12 and at 3 everything was ready. The next day I had the money in my account. A disadvantage, however, is that you can only charge 400 euros at a time and a maximum of 1200 per day.
  • Quick verification
  • Nice customer service
  • low withdrawal limit
  • No direct transfers
• 4 months ago
Hands off . I won 3000 eur and I can't get my money. The live chat serves you with standard phrases. They say you got an email from the finance department, which of course is not the case. Then you should send an email to the finance department for verification with impossible requirements. There is no response to this either. Beware and don't pay a cent for this casino
  • Rip off beware
iWildcasino
Hello!

You need to go through the standard verification procedure, this is described in our terms and conditions, and then you can make a withdrawal.

Best regards
IWild Partners
• 4 months ago
In 2022 year many deposit methods are very important, this casino is focused on the comfort game and using site of players. and deposit method and support for players. This casino my favorite
  • fast verification
  • fast cashout
  • crypto deposits
  • many slots
  • expeditious support service
  • if I see it, I will add a review
• 4 months ago
I like how bright and welcoming this casino is along with the bonuses which are also awesome. It definitely has all my favourite games and the support service are awesome!💜
  • great my language support
  • many bonuses
• 4 months ago

Good casino
My first withdrawal was processed within 6 hours and hit my account with no problems.
Great selection of games, speedy payouts, all responsible gaming features.
  • Fast payout
  • Interface is friendly
  • Lost some money
• 4 months ago
A lot of different games and simple navigation. Really recomed it
  • Simple navigation
  • Simple registration
  • Wide range of games
• 4 months ago

Great casino and I can’t understand the negative reviews, I deposited and implemented with and without a bonus! used the new deposit bonus. Made 3 payouts in a small 4-digit range! The check went quickly and the money was in my account!
Reputation explained

Reputation rating of iWildcasino explained

Take a look at the explanation of factors that we consider when calculating the reputation rating of iWildcasino. The reputation rating is the main metric we use to describe the trustworthiness, fairness, and quality of all online casinos in our database.

8.2/10
Casino revenues (last 4 years): Small
Terms and conditions: Fair
Blacklists: None
Size to complaints ratio : Very good
Other factors: Neutral
Responsible gambling tools: Good

Has this casino done something unfair to you?

Submit a complaint

Complaints about iWildcasino and related casinos (21)

21 All 2 Opened 0 Not solved 9 Solved 10 Rejected

Complaints directly about iWildcasino

Show more complaints (+11)
Discussion

iWildcasino Discussion

Discuss anything related to iWildcasino with other players, share your opinion, or get answers to your questions.

Casino Guru

We want players to understand gambling.

Payment methods

iWildcasino payment methods

Currencies
CAD, EUR, AUD, BRL, NOK, PLN, RUB, TRY