Support request
Rick
Hello, Ute.
Thank you for contacting our support team.
You contacted us regarding your withdrawal request for over 2000 EUR.
I confirm that your withdrawal request for over 2000 EUR has been successfully received and is currently being processed.
We understand that waiting for your payout can be frustrating. Due to the currently high volume of applications, processing may take a little longer than usual. However, our team is doing everything possible to process your application as quickly as possible.
Please note that the requested funds will remain in your account and will still be available for playing. Should your balance fall below the requested withdrawal amount, the withdrawal will be automatically canceled.
We are sorry that you had a negative experience with our service. If you are not satisfied with the outcome, you can file a complaint with the independent dispute resolution platform Casino.Guru. There, your case will be reviewed by experts from the gambling industry.
Should you have any further questions, please do not hesitate to contact us – we will be happy to help.
August 12, 4:08 PM
They also emailed me that on August 12, 2026.
Payment of €2,000 outstanding since October 3, 2026
Hello everyone, I've been waiting for my €2,000 withdrawal from Mr.Bet since October 3rd, 2026. The status still says "Pending verification".
In the past, my withdrawals were usually processed within 1-2 days. While larger amounts occasionally took longer, this time the processing is taking an unusually long time.
I've been a Mr.Bet customer since 2019 and have successfully received several payouts, including one of €4,000. So far, there hasn't been a comparable delay without a specific explanation.
I have contacted customer service several times. However, I keep receiving the same response: there are delays due to a high volume of withdrawal requests. I have not yet received a specific reason or an estimated withdrawal date.
Has anyone had similar experiences with Mr.Bet? How long did it take for your withdrawal to be processed?
I would appreciate any helpful feedback and experiences. Thank you!
Thanks for the reply.
Since 2nd October my account is fully verified. The Withdrawal itself is pending since september 25th.
It still shows as pending and is waiting for approval. I was using Skrill as payment method.
So I should wait until end of the week and if nothing happens file a complaint?
You will soon be redirected to the casino’s website. Please wait. If you use some ad blocking software, please check its settings.