I made withdrawals on 11, 12 and 13.8. Amounts 12,500 CZK, 12,500 CZK and 6,500 CZK. The website states that withdrawals are processed within three business days. I write emails, one of them the casino ignored completely, I write to online support...without success. The casino keeps writing over and over again that they are working on processing my withdrawal and that they thank you for your patience... the same excuses over and over again. NO evidence that they are actually working on processing my withdrawal or a substantiated reason why my payment was delayed. As soon as something moves on Askgemblers, I will let you know.
Výběry jsem udělala 11, 12 a 13.8. Částka 12 500 Kč, 12 500 Kč a 6 500 Kč. Na stránkách uvádějí, že výběry jsou zpracovávány do tří pracovních dnů. Píšu e-maily, jeden z nich casino ignorovalo úplně, píšu na online podporu..bez úspěchu. Casino neustále dokola píše, že pracují na zpracování mého výběru a že děkují za trpělivost.. neustále dokola ty samé výmluvy. ŽÁDNÝ důkaz o tom, že by na zpracování mého výběru skutečně pracovali ani podložený důvod, proč se má platba opozdila. Jakmile se to na Askgemblers nějak pohne, dám vědět.

these answers over and over again. Nothing else. Every time I contact them, anytime.
SG casino gave me this information on live chat. I will let you know how it goes and if it is just another intentional withholding of the payout or the TRUTH
clear proof from SG casino that withdrawals can only be cancelled while they are waiting to be processed. THE CASINO LIED TO ME IN LIVE CHAT.





