For too long, I'm curious about updates from you, so my approved payments from March 8th and 10th never arrived in my bank account!
Schon zu lange , über Updates von dir bin ich gespannt , also meine genehmigten Zahlungen vom 8 und 10.03 kamen auch nie auf meinem Bankkonto an !
And did your money actually arrive in your bank account?
Und ist dein Geld eigentlich auf deinem Bankkonto angekommen ?
Hello Casino Guru Hello Littlefu Hello Tinoelina Hello everyone else,
I'll chime in here and tell you about my problem. I am also waiting for 2 payouts, one from 03/08 which is in transit and one from 03/16 which is pending. According to the chat and casino and my complaint, which has been open for 4 weeks, the finance department should have started the payments on Monday, March 27th, which one or the other here has confirmed because his payout has been accepted. I also don't know the order in which the payment processes are processed. I can only hope that the finance department will speed up the process and pay everyone out.
Hallo Casino Guru Hallo Littlefu Hallo Tinoelina Hallo alle anderen,
Ich klinke mich hier auch mal ein und erzähle von meinem Problem. Ich warte auch auf 2 Auszahlungen eine vom 08.03 die im transit Zustand ist und eine vom 16.03 die auf Pending ist. Laut chat und casino sowie in meiner Beschwerde die seit 4 Wochen offen ist sollte die Finanzabteilung die Zahlungen am Montag den 27.03 aufgenommen haben was der ein oder andere hier bestätigt hat da seine Auszahlung akzeptiert wurde. Ich weiss auch nicht nach welcher Reihenfolge es geht bei den Auszahlungsprozessen. Ich kann nur hoffen dass die Finanzabteilung den Prozess beschleunigen wird und alle auszahlt.
of course not 😀
I've gambled away the rest too - no longer want to wait. The money is not worth the rest of my nerves to me 😅
natürlich nicht 😀
hab den rest auch verzockt- keine lust mehr zu warten. Das Geld ist mir meine restlichen Nerven nicht wert 😅
I also have one on transit and one on ok! But none of these have arrived so far 8 and 10.03
Bei mir steht auch eine auf Transit und eine auf ok ! Aber keine davon ist bisher angekommen 8 und 10.03
I also just gambled away 1/3 of the balance without any sense, totally nerve wracking.. I have no plan I'll leave the rest in the account and if nothing happens in 1 to 2 weeks then I'll be speechless and will never pay in again. .
Ich hab auch gerade ohne sinn 1/3 von der balance verzockt total nervenzerrend.. Ich hab kein plan ich lass mal den rest im konto stehen und wenn sich in 1 bis 2 wochen nix tut dann bin ich sprachlos und zahle da nie wieder ein..
Remember that it's not worth playing if you can't win! Don't play even a euro from the cashier, just wait, if nothing happens, you can just leave the balance at the casino.
Muistakaa ettei kannata pelata ollenkaa jos et saa voittoja! Älä pelaa kassasta euroakaan vaan odota, jos mitään ei tapahdu niin voit vaan jättää saldon kasinolle.
Some have been waiting for their payouts for over 3 months.
No one should wait anymore, not even 1 second.
There are actually still people who say it well.
I BET the casino itself is here on the forum with fake accounts to keep people baiting more and more.
It's getting really annoying.
And Scatterhall Casino should really start paying people instead of talking!
It was ok for a while, but slowly the whole thing is becoming more than just a joke.
Rarely experienced something so cheeky and outrageous in all the years that I've been gambling.
It's slowly enough!
PEOPLE ARE LOOKING FOR OTHER CASINOS...
You're just wasting your time, nerves and money here.
For this impertinence we will expose all your miserable casinos in the future, no matter how hard you try, and we will always drag you where you belong, in the dustbin.
Cowardly criminals hiding behind their computers literally kidding people for months!
I bet those cowardly creatures are still laughing as they read through the history and player frustration.
Biggest trash can casino on the market.
People SPAM everything at SPINPIRATE and protect people from these parasites.
You know how they fool you.
No one who values customers and their players will make them wait 3 months!
PS: THE CASINO STILL PAYS OUT SOME!!!! (STREAMERS AND SO ON).
They only have problems with payments when it comes to the regular people depositing and playing.
But streamers who advertise get their money WITHOUT alleged problems with the payment provider!
Of course advertising is important ^^
Guys, if they wanted, they could pay you despite payment problems!
There are some who request withdrawals via crypto and still wait forever and get NOTHING.
They're playing with you, I've been telling you this for 3 months.
Find decent places where you will NOT be screwed!
Einige warten seit über 3 Monaten auf ihre Auszahlungen.
Keiner sollte mehr warten, nicht einmal mehr 1 Sekunde.
Gibt tatsächlich noch Leute, die es gut reden.
Ich, WETTE das Casino selbst ist hier im Forum mit fake Accounts, um die Leute immer mehr hinzuhalten.
Langsam wird es echt nervig.
Und das Scatterhall Casino sollte langsam mal echt die Leute bezahlen, anstatt zu reden!
Eine Weile war es ja noch ok aber langsam wird das ganze mehr als nur eine verarsche.
Selten so was Freches und unverschämtes erlebt in all den Jahren, in denen ich zocke.
Langsam reicht es!
LEUTE SUCHT EUCH ANDERE CASINOS...
Ihr verschwendet hier nur Zeit, Nerven & Euer Geld.
Für diese Unverschämtheit werden wir in Zukunft alle Eure elendigen Casinos enttarnen, egal wie viel Mühe ihr euch gebt und werden Euch immer da hinziehen, wo ihr hingehört, in den Mülleimer.
Feige Kriminelle, die sich hinter ihren Computern verstecken und die Leute seit Monaten Wort wörtlich verarschen!
Ich wette, diese feigen Kreaturen lachen noch, wenn sie sich den Verlauf und den Frust der Spieler durchlesen.
Größter Mülleimer Casino den es auf dem Markt gibt.
Leute SPAMT bei SPINPIRATE alles voll und schützt die Menschen vor diesen Parasiten.
Ihr sehr doch selber, wie sie euch verarschen.
Niemand, der Wert auf Kunden und seine Spieler legt, lässt sie 3 Monate warten!
PS: DAS CASINO ZAHLT EINIGEN DENNOCH AUS!!!! (STREAMER UND SO WEITER).
Die haben nur Probleme bei Zahlungen, wenn es um die normalen Leute geht, die Geld einzahlen und spielen.
Aber Streamer die Werbung machen bekommen ihr Geld, OHNE dass es angebliche Probleme mit dem Zahlungsanbieter gibt!
Natürlich Werbung ist wichtig ^^
Leute, wenn die wollten, könnten sie euch bezahlen trotz Zahlungsproblemen!
Es gibt einige, die Auszahlungen via Krypto anfordern und warten dennoch ewig und erhalten NICHTS.
Die spielen mit euch, ich sage euch das schon seit 3 Monaten.
Sucht euch anständig Orte, in denen ihr NICHT verarscht werdet!
Hahaha, these whore***** still send bonus offers every day. Unbelievable. Actually signed up for the newsletter. Everything points to an absolutely dubious scam casino haha.
Hahaha, diese Hur***** schicken jeden Tag dennoch Bonusangebote. Unglaublich. Hab den Newsletter eigentlich angemeldet. Man alles deutet auf ein absolutes unseriöses Scam-Casino hin haha.
I'm reading this and I can't believe it!?!
I have been playing online roulette for 3 years. I am from Serbia.
I play in MOZZART casino and SOCCER casino.
I wait a maximum of 1 hour for SOCCER payment. Yes, you read that right 1 hour.
In MOZZART cassino, the payment is waited for a maximum of 1 day.
The Serbian MOZZART company is one of the leading casinos in the Balkans.
It is a casino that pays its players a gift bonus every Monday.
It is a casino that guarantees payouts of up to €500,000.00.
If you have a chance, if you are allowed from your country, I don't know how it works exactly, play MOZZART BET
Ja ovo čitam i ne mogu da verujem!?!
Ja igram on line rulet već 3 godine. Iz Srbije sam.
Igram u MOZZART casinu i SOCCER cassinu.
U SOCCER isplatu čekam maksimum 1 sat. Da, dobro ste pročitali 1 sat.
U MOZZART cassino isplata se čeka maksimum 1 dan.
Srpska MOZZART kompanija je jedan od vodećih cassina na balkanu.
To je cassino koji svojim igračima svakog ponedeljka uplaćuje poklon bonus.
To je cassino koji garantuje isplate do 500.000, 00 €.
Ako imate priliku, ako vam je iz vaše zemlje dozvoljeno , Ja ne znam kako to tačno funkcioniše, igrajte MOZZART BET
Just to add. I do not represent or advertise mozart or soccer cassino.
I just wanted to say where I play and have never had a problem with payouts.
Samo da dodam. Ne predstavljam, ne reklamiram mozzart ni soccer cassino.
Samo sam želeo da kažem gde igram i nikada nisam imao problem sa isplatom.
As of 4/2 they still have not processed my withdrawal of 3/9. They keep saying they will put in an expedite it. They have told me that several times.
Could someone tell me how and where exactly I can file a complaint with the Curaçao authorities? Even if that probably doesn't lead to any result.
Könnte mir jemand sagen wie und wo genau ich eine Beschwerde bei der Curacao Behörde einreichen kann ? Auch wenn das wahrscheinlich zu keinem Ergebnis führt.
I'm curious if the money will be credited to your account today, you can report back!
Bin gespannt ob das Geld dann heute auf dein Konto eingeht , kannst ja mal berichten !
Free professional educational courses for online casino employees aimed at industry best practices, improving player experience, and fair approach to gambling.
An initiative we launched with the goal to create a global self-exclusion system, which will allow vulnerable players to block their access to all online gambling opportunities.
A platform created to showcase all of our efforts aimed at bringing the vision of a safer and more transparent online gambling industry to reality.
An ambitious project whose goal is to celebrate the greatest and the most responsible companies in iGaming and give them the recognition they deserve.
Casino.guru is an independent source of information about online casinos and online casino games, not controlled by any gambling operator. All our reviews and guides are created honestly, according to the best knowledge and judgement of the members of our independent expert team; however, they are intended for informative purposes only and should not be construed as, nor relied upon as, legal advice. You should always make sure that you meet all regulatory requirements before playing in any selected casino. Copyright ©2024
Check your inbox and click the link we sent to:
youremail@gmail.com
The link will expire in 72 hours.
Check your 'Spam' or 'Promotions' folder or click the button below.
Confirmation e-mail has been sent again.
Check your inbox and click the link we sent to: youremail@gmail.com
The link will expire in 72 hours.
Check your 'Spam' or 'Promotions' folder or click the button below.
Confirmation e-mail has been sent again.