1 year ago
I know it's Dutch! But I also know it's chock full of money laundering casinos.
Lo so che è olandese! Ma so anche che è piena zeppa di casinò che riciclano denaro sporco.
0
I know it's Dutch! But I also know it's chock full of money laundering casinos.
Lo so che è olandese! Ma so anche che è piena zeppa di casinò che riciclano denaro sporco.
From a legal point of view I have no idea, but isn't there a way to put a stop to it? The information should always be enough to prosecute him legally, especially since in addition to the two casinos mentioned, there is also a wild pharaoh where winnings in the millions have been withheld. The funds are most likely gone but if you can at least get him on the stuff and get him out of business then that's a huge achievement too.
Vom rechtlichen her habe ich keine Ahnung aber gäbe es nicht eine Möglichkeit ihm das Handwerk zu legen ? Die Infos sollten doch allemal genügen um ihn rechtlich zu verfolgen zumal neben den beiden genannten Casinos auch noch Wildpharao existiert wo man Gewinne in Millionenhöhe einbehalten hat. Die Gelder sind höchstwahrscheinlich futsch aber wenn man ihn zumindest für die Sachen dran kriegt und er dadurch aus dem Verkehr gezogen wird, dann ist das doch auch ein riesiger Erfolg.
Even if it's not really helpful, here's Scatterhall's Skype ID
live:.cid.de7b415b4b3d888
Ecorpp NV, the company is also part of it, among others, a Derek Hendriks works there, what a coincidence
Auch wenns nicht wirklich hilfreich ist aber hier die Skype ID von Scatterhall
live:.cid.de7b415b4b3d888
Ecorpp NV, das Unternehmen gehört auch noch dazu, unter anderem arbeitet dort ein Derek Hendriks, was ein Zufall
The casino needs the worst rating there is, they don't deserve anything else and everyone should avoid this casino, I hope everyone reading this is warned! Nothing is coming from them anymore and I'm just sure that the money is gone!
Das Casino braucht die schlechteste Bewertung die es gibt , sie haben nichts anderes mehr verdient und jeder sollte dieses Casino meiden , ich hoffe das jeder der das hier liest gewarnt ist ! Es kommt nichts mehr von den und ich bin mir einfach sicher das , das Geld weg ist !
I hope that Casino Guru acts now and clarifies that with the rating! As I said, bad comments can be deleted, but in the current situation it doesn't deserve a star and that should be communicated on all platforms via where it can!
Ich hoffe das Casino Guru jetzt handelt und das mit der Bewertung klärt ! Wie gesagt schlechte Kommentare können gelöscht werden aber es hat in der jetzigen Situation kein Stern verdient und das sollte auf allen Plattformen kommuniziert werden über da wo es geht !
Tell me I don't get payouts from SuperBoss and it's rated excellent by Casino guru.
Dillo a me che non ricevo i bonifici da SuperBoss ed è valutato come eccellente da Casino guru.
Absolute cheek what Scatterhall is doing there...
What I find the wildest is their posts that everything is now being paid out 😡
Bullying from start to finish - the only positive thing is that I got over 6k from the criminals
I would like to meet a guy like that live then I would definitely have fun and then he can keep the money he owes me 😉
Absolute Frechheit was Scatterhall da aufführt …
am wildesten finde ich dann noch deren Posts dass jetzt alles ausgezahlt wird 😡
Verarschung von vorn bis hinten - einzige positive dass ich über 6k von den Verbrechern bekommen hab
so einem Typen würde ich gern mal in live treffen dann hätte ich mit Sicherheit meinen Spaß und dann kann er sich das Geld gerne behalten was er mir schuldet 😉
Oha then you must have had a good run or your name was always at the top of the list xD
Oha dann musst du einen guten Lauf gehabt haben oder deine name war immer ganz oben auf der liste xD
no, he will just have played at the very beginning....
nein er wird einfach ganz am anfang gespielt haben....
That's right, my first payout went pretty quickly
Stimmt meine erste Auszahlung ging auch recht schnell
let's stay hopeful for a bit longer, many of us already got money here before, and they did write some detailed explanations a couple days ago. We might get our money
It was all clear that it would happen like this, I had posted ages ago about the connection to Wild Pharaoh, warned and was just smiled at. Casinoguru's 7.2 rating says it all, casinoguru just gets money from Scatterhall from players who signed up here through Casinoguru. Players are not even warned by Casinoguru for the purpose of payments zero point zero player protection etc. It is simply tolerated that people wait 30 days or longer and are rewarded with a rating of 7.2. Just ridiculous and every player should feel fooled. For those who don't have their money yet, I wish you that you still get it. And yes, let's see, Scatterhall will put on another show with a slimy text, but it's going to be really difficult for them now and I think it's played out for them.
War doch alles klar das es so kommt, ich hatte vor Ewigkeiten zur Verbindung zu Wild Pharao gepostet, gewarnt und wurde nur belächelt. Die Bewertung 7.2 von Casinoguru sagt doch alles, casinoguru bekommt halt Gelder von Scatterhall von Spielern die sich hier über Casinoguru angemeldet haben. Spieler werden ja nicht einmal von Casinoguru gewarnt zwecks Zahlungen null komma null Spielerschutz etc. Es wird halt schön toleriert das leute 30 Tage oder länger warten und mit einer Bewertung von 7.2 Honoriert. Einfach nur lächerlich und da sollte sich jeder Spieler verarscht vorkommen. Für die, die ihr Geld noch nicht haben, ich wünsche euch das ihr es noch bekommt. Und ja mal schauen vllt zieht Scatterhall wieder eine Show ab mit einem geschleimten Text, allerdings wirds jetzt echt schwierig für die und ich glaube es hat sich für sie ausgespielt.
It seems that the casino tries to stretch all ongoing complaints in order to avoid an impact on their rating here on cg. Apparently nobody received further payments despite the casinos last statement that problems are resolved. Damage should be already done due to numerous devestating reviews. However, as long as guru leaves the ridiculous 7.2 score untouched there will be new players joining this casino. I find it highly irresponsible of casino guru not to react. I am a reasonable person but this is really enough. As it seems players experience, feedback and amount of complaints does not have an influence here at all.
Like if you play and make your winnings you can withdraw, or not...
Tipo se vc joga e faz seu ganho tu pode retirar , ou não...
At the moment many don't get their money and have been waiting for a very long time!
Moment bekommen viele ihr Geld nicht und warten schon sehr lange !
I would like to ask all affected players to open a complaint as soon as possible!
I don't think that the evaluation is given manually but only in the case of complaints!
And the complaints here in the forum are not one of them! Only if you make a complaint do you stand a chance of your money because the casino doesn't want them to go down any further! Therefore, there is at least a small chance of getting your money because you don't want any complaints to be unresolved!
Ich möchte bitte alle betroffenen Spieler bitten, dass sie zeitnah eine Beschwerde eröffnen!
Ich glaube nämlich nicht, dass die Bewertung manuell gegeben wird sondern nur bei Beschwerden!
Und die Beschwerden hier im Forum gehören nicht dazu! Nur wenn ihr eine Beschwerde macht habt ihr ne Chance auf euer Geld weil das Casino nicht will, dass sie weiter sinken! Daher besteht zumindest dann eine geringe Chance euer Geld zu bekommen da Sie keine Beschwerden als ungelöst haben wollen!
My complaint has been going on for a long time, yes everyone has to write a complaint ✍️
Meine Beschwerde läuft seit längerem , ja jeder muss eine Beschwerde schreiben ✍️
Unfortunately, the site only does something if the payment is outstanding for more than 14 days .... actually ridiculous if you have terms that say 1 to 2 days
Leider macht die Seite erst was wenn die Zahlung länger als 14 Tage aussteht .... auch eigentlich lächerlich wenn man terms hat wo 1 bis 2 Tage drin steht
If there had been some truth to the last excuse from the Scatterhall representative (that everything was fixed and payments have been running smoothly again since Monday)- then one of us would have gotten something 😅 my payout is still pending... unbelievable. Believe that's it now...
The only thing we can do is file a complaint and above all protect other players from the whole thing.
Wäre an der letzten Ausrede vom Scatterhall Vertreter etwas dran gwesen (dass alles behoben wurde und Zahlungen seit Montag wieder problemlos laufen)- dann hätte doch irgendwer von uns etwas bekommen 😅 meine auszahlung steht auch noch immer auf pending... unglaublich. Glaub das wars halt jetzt...
Das einzige was wir noch machen können ist Beschwerde einuzureichen und vorallem andere Spieler vor dem ganzen zu bewahren.
Free professional educational courses for online casino employees aimed at industry best practices, improving player experience, and fair approach to gambling.
An initiative we launched with the goal to create a global self-exclusion system, which will allow vulnerable players to block their access to all online gambling opportunities.
A platform created to showcase all of our efforts aimed at bringing the vision of a safer and more transparent online gambling industry to reality.
An ambitious project whose goal is to celebrate the greatest and the most responsible companies in iGaming and give them the recognition they deserve.
Casino.guru is an independent source of information about online casinos and online casino games, not controlled by any gambling operator. All our reviews and guides are created honestly, according to the best knowledge and judgement of the members of our independent expert team; however, they are intended for informative purposes only and should not be construed as, nor relied upon as, legal advice. You should always make sure that you meet all regulatory requirements before playing in any selected casino. Copyright ©2024
Check your inbox and click the link we sent to:
youremail@gmail.com
The link will expire in 72 hours.
Check your 'Spam' or 'Promotions' folder or click the button below.
Confirmation e-mail has been sent again.
Check your inbox and click the link we sent to: youremail@gmail.com
The link will expire in 72 hours.
Check your 'Spam' or 'Promotions' folder or click the button below.
Confirmation e-mail has been sent again.