3 years ago
If you want to discuss anything related to Locowin Casino, such as its games, bonuses, payment methods, issues with your account, responsible gambling features, or anything else, you can do so here.
I requested a payout, nothing happened. Then days later I reported in live chat and what was the end of the song? I got no answer but my account is blocked in one fell swoop. Emails are no longer replied to and the livechat ignores you and says just write an email. Nobody helps you do what you want with the customers
Ich habe eine Auszahlung beantragt es hat sich nichts getan. Dann habe ich mich Tage später mal im livechat gemeldet und was war das Ende vom Lied ich bekam keine Antwort aber mein Konto ist mit einem Schlag gesperrt. Auf Emails wird nicht mehr geantwortet und der livechat ignoriert einen auch und sagt nur schreiben sie eine email. Keiner hilft einen die machen mit den Kunden was sie wollen
Hello Togo
Thank you for writing it here. I also play at Locowin Casino. Then I won't play there anymore. Thanks again for your info.
lg
Rosi
Hallo Togo
Danke das du es hier geschrieben hast.Den ich spiele auch bei Locowin Casino.Dann werde ich da nicht mehr spielen.Danke für dein Info nochmal.
lg
Rosi
I requested a payout, nothing happened. Then days later I reported in live chat and what was the end of the song? I got no answer but my account is blocked in one fell swoop. Emails are no longer replied to and the livechat ignores you and says just write an email. Nobody helps you do what you want with the customers
Ich habe eine Auszahlung beantragt es hat sich nichts getan. Dann habe ich mich Tage später mal im livechat gemeldet und was war das Ende vom Lied ich bekam keine Antwort aber mein Konto ist mit einem Schlag gesperrt. Auf Emails wird nicht mehr geantwortet und der livechat ignoriert einen auch und sagt nur schreiben sie eine email. Keiner hilft einen die machen mit den Kunden was sie wollen
I have already done this here and at MGA
Habe ich schon längst gemacht hier und bei MGA
But if you look at the cases here, Lococasino doesn't answer any of these either. I think the authorities in Malta will not deal with a payout of 300 € either, it is just desperate
Aber wenn man sich die Fälle hier ansieht antwortet Lococasino auch hier keinen. Die Behörden in Malta werden sich denke ich auch nicht mit einer Auszahlung von 300€ beschäftigen es ist nur noch zum verzweifeln
Update after I showed them the email that I reported it to the authorities in Malta. They paid out within 1 hour. Account is still closed, but I'm no longer interested
Update nachdem ich denen die email gezeigt habe das ich es an die Behörde in Malta gemeldet habe haben Sie innerhalb von 1 Stunde ausgezahlt Konto ist weiter geschlossen aber das interessiert mich nicht mehr
Update after I showed them the email that I reported it to the authorities in Malta. They paid out within 1 hour. Account is still closed, but I'm no longer interested
Update nachdem ich denen die email gezeigt habe das ich es an die Behörde in Malta gemeldet habe haben Sie innerhalb von 1 Stunde ausgezahlt Konto ist weiter geschlossen aber das interessiert mich nicht mehr
Hello, good afternoon Daniel
I have a problem with locowincasino.
I've been withdrawing money for a week but I haven't received it yet.
Can you help me maybe?
Hallo,Guten Tag Daniel
Ich habe problem mit locowincasino.
Ich habe schon eine Woche geld auszahlen gelassen aber ich habe noch nicht bekommen habe.
Kannst für mich Vielleicht helfen?
Make pressure, report it to the MGA, show them the email and annoy them every day where your payout is. That finally helped me, but I had to wait a long time
Druck machen melde es an die MGA zeige denen die email und nerve die jeden Tag wo deine Auszahlung bleibt . Das hat schlussendlich mir geholfen aber ich musste sehr lange warten
https://www.mga.org.mt/support/online-gaming-support/
About 8 days but I really put pressure on them, they also blocked my account in between
https://www.mga.org.mt/support/online-gaming-support/
ca 8 Tage aber ich habe echt Druck gemacht die hatten auch mein Konto zwischendurch gesperrt
I know how it is when you are looking for help and how Locowin feels 😅
Ich weiß wie das ist wenn man nach Hilfe sucht und wie Locowin drauf ist 😅
Free professional educational courses for online casino employees aimed at industry best practices, improving player experience, and fair approach to gambling.
An initiative we launched with the goal to create a global self-exclusion system, which will allow vulnerable players to block their access to all online gambling opportunities.
A platform created to showcase all of our efforts aimed at bringing the vision of a safer and more transparent online gambling industry to reality.
An ambitious project whose goal is to celebrate the greatest and the most responsible companies in iGaming and give them the recognition they deserve.
Casino.guru is an independent source of information about online casinos and online casino games, not controlled by any gambling operator. All our reviews and guides are created honestly, according to the best knowledge and judgement of the members of our independent expert team; however, they are intended for informative purposes only and should not be construed as, nor relied upon as, legal advice. You should always make sure that you meet all regulatory requirements before playing in any selected casino. Copyright ©2024
Check your inbox and click the link we sent to:
youremail@gmail.com
The link will expire in 72 hours.
Check your 'Spam' or 'Promotions' folder or click the button below.
Confirmation e-mail has been sent again.
Check your inbox and click the link we sent to: youremail@gmail.com
The link will expire in 72 hours.
Check your 'Spam' or 'Promotions' folder or click the button below.
Confirmation e-mail has been sent again.