KotiValituksetFrumzi Casino - Ero kotiutuksen peruutuksessa jättää pelaajan vajaaksi 500 €.

Frumzi Casino - Ero kotiutuksen peruutuksessa jättää pelaajan vajaaksi 500 €.

Automaattinen käännös:

Määrä: 500 €

Frumzi Casino
Turvallisuusluokitus:Korkea
Lähetetty: 14.12.2023 | Tapaus suljettu : 4.1.2024
Tapaus suljettu Tuomiomme

Aiheeton valitus

HYLÄTTY

Yhteenveto tapauksesta

11 kuukautta sitten
Käännös

Italialainen pelaaja oli väittänyt, että hänellä oli ongelmia nostoissaan, koska peruutettujen kotiutusten määrässä oli eroja. Pelaaja oli tehnyt kolme 500 euron kotiutusta. Ensimmäinen oli onnistunut, toista ei hyvitetty hänen pankki- tai pelitilille ja kolmannen pelaaja itse peruutti. Kasino vaati, että pelaaja oli peruuttanut toisen noston. Pelaaja väitti, että kasino oli peruuttanut noston ilman hänen suostumustaan peliistunnon aikana. Perusteellisen tutkimuksen ja toimitettujen todisteiden tarkastelun jälkeen pääteltiin, että pelaajan olisi pitänyt olla tietoinen siitä, että varat palautettiin hänen tililleen pelin aikana. Näin ollen valitus hylättiin perusteettomana.

Automaattinen käännös:
Julkinen
Julkinen
1 vuosi sitten
Käännös

Hei, 500 euron päivittäisen rajan vuoksi pyysin voiton jälkeen kolme 500 euron kotiutusta 3 eri päivänä.

Ensimmäinen nosto sujui ongelmitta. Tämä nosto hyvitettiin pankkitililleni 12.4.2023. Toinen nosto, joka alun perin vaikutti odottavalta (peruuttamismahdollisuudella), käsiteltiin (sain tämän vahvistavan sähköpostin). Kolmannen kotiutuksen, koska se oli vielä kesken, peruutin ja pelasin uudelleen 500 euron summan. Tililläni oli peruutushetkellä 16,26€, mikä lisättynä 500:aan teki yhteensä 516,26€, kuten voin näyttää. Tämä kasino kuitenkin väittää, että peruutin kaksi 500 euron kotiutusta yhden sijasta. Itse asiassa tilitapahtumissa näkyy kaksi peruutusmerkintää, joista toisessa on kuvaus Luottokortti ja toisessa pankkitili, noin 20 sekunnin välein, molemmilla identtisesti yhteensä 516,23 euroa, mikä osoittaa, että kyseessä oli itse asiassa yksi nosto, koska jos niitä olisi kaksi nostot, toinen kirjaus olisi ollut 1016,23 € 516,23 € sijaan. Olen kirjoittanut useaan otteeseen tukeen ja kaikissa tapauksissa he ovat vastanneet, että peruutin nostot. Se kuitenkin ilmoitti 4.12.2023 päivätyssä sähköpostissaan, että peruutusta käsitellään. Auta minua palauttamaan tämä 500 euron summa. Minulla on kaikki liiketoimet, jotka osoittavat tämän olevan totuus.

Kasino väittää, että he ovat suorittaneet erääntyneet kotiutukseni ja heidän mukaansa se oli vain 500 €. Heidän on vielä lähetettävä toiset 500 €, kuten viimeinen käsiteltävän noston liite osoittaa (tässä tapauksessa toinen nosto).

Automaattinen käännös:
Julkinen
Julkinen
1 vuosi sitten
Käännös

Hyvä JOEJANET90,

Paljon kiitoksia valituksen lähettämisestä. Ikävä kuulla ongelmastasi. Sallikaa minun esittää teille muutama kysymys, jotta ymmärrän koko tilanteen täysin. Voisitko selventää kuinka paljon rahaa sinulla oli tililläsi, kun aloitit nostojen pyytämisen ja kuinka paljon rahaa sinulla on tililläsi tällä hetkellä? Ole hyvä ja lähetä kuvakaappaus koko nosto-/tapahtumahistoriastasi tähän ketjuun.

Lisäksi oletko kerännyt voittosi aktiivisen bonuksen kanssa vai ilman?

Toivon, että voimme auttaa sinua ratkaisemaan tämän ongelman mahdollisimman pian. Kiitos jo etukäteen vastauksestasi.

Parhain terveisin,

Kristina

Automaattinen käännös:
Arkaluontoinen liite
Arkaluontoinen liite
1 vuosi sitten
Käännös

Hei, en käyttänyt bonusta voittojeni keräämiseen

Liitän mukaan talletus-/nostosaldohistorian.

Summat 10/11/10 ovat 3 talletusta (sininen). Sininen 500 € on onnistunut kotiutus ja se hyvitetään 3 työpäivän kuluessa. Ongelmana on 2 viimeistä punaista osaa ja sanamuoto peruutettu. He väittävät, että kyse on kahdesta peruutuksesta, vaikka itse asiassa se koskee vain yhtä peruutusta, kuten kahden liikkeen (pankkikoti- ja fmz-luottokortti) erilaiset kirjoitukset osoittavat.

Lisäksi klikkaamalla kahta summaa, joista liitän nyt myös kuvakaappauksen, näet kuinka todellinen saldo on identtinen eli 516,26 €, mikä osoittaa, että kyseessä on yksi peruutus, muuten jos olisi ollut kaksi 500 euron peruutusta , todellinen saldo olisi ollut 1016,26 € 516,26 € sijaan.

Automaattinen käännös:
Arkaluontoinen liite
Arkaluontoinen liite
1 vuosi sitten
Käännös

Lisäksi peruin huolellisen tarkastuksen jälkeen noston 4.12.2023, eivätkä he tallentaneet tätä liikettä vaan tallensivat vain 1.12.2023 liikkeen (niiden mukaan peruutussiirtoja on kaksi, mutta se koskee vain yksittäinen 500 euron summa eikä kaksi 500 euroa). Liitän tähän saldoliikkeet 12.4.2023, jolloin peruutin 500€ noston klo 13.49. Lisäksi tämä liike ei johda kassaan pelihistoriassa

pohjimmiltaan he vääristelivät tasapainoliikkeitä, jotta minulle ei lähetetty 500 euroa.

Automaattinen käännös:
Arkaluontoinen liite
Arkaluontoinen liite
1 vuosi sitten
Käännös

Tämä on valokuva, joka todistaa, että minulla oli kaksi odottavaa nostoa. 12.4.2023 (päivänä, jolloin sain edellisen 500 euron noston (koska niitä oli yhteensä 3) toinen nosto ei ollut enää vireillä, ikään kuin se olisi hyvittämässä. Lopulta peruutin kolmannen , joka on päivätty 12.2.2023

Automaattinen käännös:
Julkinen
Julkinen
1 vuosi sitten
Käännös

Kiitos paljon vastauksestasi, JOEJANET90. Oletko yrittänyt ottaa yhteyttä kasinoon tässä asiassa? Voisitteko välittää kaiken asiaankuuluvan viestinnän sinun ja kasinon välillä osoitteeseen kristina.s@casino.guru ? Vaihtoehtoisesti voit julkaista sen täällä. Kiitos jo etukäteen.

Automaattinen käännös:
Julkinen
Julkinen
1 vuosi sitten
Käännös

Hei, kasino on sulkenut tilini

Automaattinen käännös:
Arkaluontoinen liite
Arkaluontoinen liite
1 vuosi sitten
Käännös

Automaattinen käännös:
Julkinen
Julkinen
11 kuukautta sitten
Käännös

Paljon kiitoksia, JOEJANET90, yhteistyöstäsi. Siirrän nyt valitukseni kollegalleni Pavelille ( pavel.k@casino.guru ), joka on palveluksessasi. Toivon sinulle onnea ja toivon, että ongelma ratkeaa sinua tyydyttävällä tavalla lähitulevaisuudessa.

Automaattinen käännös:
Julkinen
Julkinen
11 kuukautta sitten
Käännös

Hei, JOEJANET90!

Kiitos kärsivällisyydestänne. Nyt hoidan valituksenne ja toivon, että ratkaisemme ongelman yhdessä.

Haluaisin kutsua kasinon antamaan heille mahdollisuuden selittää oman puolensa tilanteesta.

Kiitos!

Automaattinen käännös:
Julkinen
Julkinen
11 kuukautta sitten
Käännös

Kiitos, mutta kasino sanoo, että peruutin kotiutuksen, koska siellä oli kaksi kotiutusta ja itse asiassa peruutin yhden, mutta en todellakaan tämän, josta kirjoitin sinulle, kuten kaikki kuvakaappaukset osoittavat. Nyt he tuskin lähettävät minulle 500 euroa. Kiitos joka tapauksessa, toivottavasti voit auttaa minua.

Automaattinen käännös:
Julkinen
Julkinen
11 kuukautta sitten
Käännös

Rakas Pavel,


Kiitos yhteydenotostasi.


Olemme lähettäneet sinulle sähköpostin, joka sisältää kaikki asiaankuuluvat todisteet. Nämä asiakirjat osoittavat vakuuttavasti, että asiakas peruutti alun perin toisen noston ja pyysi sitä myöhemmin kolmantena nostona, jonka hän peruutti uudelleen myöhemmin.


Kerro meille, jos sinulla on kysyttävää.


Parhain terveisin,

Frumzi

Automaattinen käännös:
Julkinen
Julkinen
11 kuukautta sitten
Käännös

Kiitos, Frumzi!


JOEJANET90, et voi mitenkään antaa minulle tapahtumahistoriaasi kasinotililtäsi, eikö niin?


Automaattinen käännös:
Julkinen
Julkinen
11 kuukautta sitten
Käännös

JOEJANET90, haluaisin myös kysyä, kuinka paljon varoja sinulla on ollut ennen kuin pyysit toista nostoa.

Automaattinen käännös:
Julkinen
Julkinen
11 kuukautta sitten
Käännös

Olin tuolloin voittanut noin 3000€, mutta koska tällä sivustolla on 500€ päiväkohtainen kotiutusraja, pyysin 3 nostoa 500€. Ensimmäinen onnistui ja hyvitettiin 12.4.2023. Samana päivänä sain sähköpostin toisen noston käsittelystä. (Kun nosto on käsitelty, se ei enää näytä kelpaamattomalta). Jäljelle jäi viimeinen 500 euron nosto, joka oli edelleen voimassa, ja peruutin jälkimmäisen

Automaattinen käännös:
Julkinen
Julkinen
11 kuukautta sitten
Käännös

Saldo, joka minulla oli peruutushetkellä, oli noin 16 €, kuten yllä mainitusta oheisesta näytöstä näkyy. 500€+16€. Ja itse asiassa peruutuksessa saldo näkyy 516 €. Kasino väittää, että olen peruuttanut kaksi kotiutusta, mutta peruutin vain yhden. Käsiteltävää nostoa ei koskaan hyvitetty pankkitilille.

Automaattinen käännös:
Arkaluontoinen liite
Arkaluontoinen liite
11 kuukautta sitten
Käännös

Liitän tähän Frumzin minulle 12.4.2023 lähettämän sähköpostin, jossa täsmennetään, että 500€ nosto on hoidettu. Sitten ei koskaan akkreditoitu ja nykyisen kiistan kohteena

Automaattinen käännös:
Julkinen
Julkinen
11 kuukautta sitten
Käännös

Ymmärränkö siis oikein, että ennen toisen noston pyytämistä sinulla oli saldo 516 euroa, sitten olet nostanut 500 euroa, kun taas tililläsi oli 16 euroa, sitten hyvitettiin 500 euroa takaisin, jolloin saldosi takaisin 516 euroon ja sitten olet vielä kerran pyytänyt 500 euron kotiutusta, eikö niin?

Automaattinen käännös:
Julkinen
Julkinen
11 kuukautta sitten
Käännös

Ei, minulla oli 3 odottavaa 500 euron kotiutusta. Ensimmäinen onnistui, eikä enää näyttänyt odottavana, ja kaksi näkyi kuten yllä olevassa kuvakaappauksessa. Kun nosto oli hyvitetty minulle, tililläni oli 0. 4.12.2023 toinen nosto käsiteltiin (mutta ei koskaan hyvitetty), eikä se enää näyttänyt odottavana. Jäljellä oli viimeinen nosto, jonka peruin. Kun peruutin jälkimmäisen, minulla oli tililläni 16 euroa, mikä lisättynä peruutuksesta 500 euroon tekee 516 euroa. Sitten soitti ne kaikki uudelleen. (Nyt en muista, peruutinko ja nostinko tämän saman summan uudelleen kahdesti, mutta silti se oli 516 euroa eikä kahta nostoa. Koska jos tilillä olisi ollut kaksi peruutettua nostoa, minulla olisi ollut € 1016 € sijasta. 516

Automaattinen käännös:
Julkinen
Julkinen
11 kuukautta sitten
Käännös

No, jos olet pyytänyt nostoa, peruuttanut sen ja pyytänyt uutta, se lasketaan kahdeksi erilliseksi nostoksi, mutta samalla summalla 500 euroa eikä 1000 euroa.

Automaattinen käännös:
Julkinen
Julkinen
11 kuukautta sitten
Käännös

Kyllä, tietysti, mutta käsiteltävänä olevaa nostoa ei voitu enää peruuttaa. He väittävät, että peruin kaksi 500 euron kotiutusta ja siksi he eivät lähettäneet minulle toista 500 euroa

Automaattinen käännös:
Julkinen
Julkinen
11 kuukautta sitten
Käännös

Joten ehdotat, että ensimmäinen nosto on käsitelty ja se olisi pitänyt hyvittää, mutta sitä ei tehty. Ja sen sijaan olet saanut tilillesi 500 euroa tyhjästä?

Automaattinen käännös:
Julkinen
Julkinen
11 kuukautta sitten
Käännös

Tein 3 kotiutusta. Ensimmäinen hyvitettiin. Toinen katosi ilmaan (se ei tullut pankkitilille eikä pelitilille). Peruutin kolmannen ja pelasin 516 euron summan

Automaattinen käännös:
Julkinen
Julkinen
11 kuukautta sitten
Käännös

Kiistanalaista nostoa ei koskaan hyvitetty pankkitilille eikä siitä edes ilmoitettu pelitilille. Tämä maksu on kadonnut. Sen sijaan he väittävät, että peruutin sen ja toistan sen uudelleen. Sen sijaan, kuten kuvakaappaus osoittaa, he olivat käsitelleet kotiutuksen 4.12.2023, mutta he eivät koskaan hyvittäneet sitä pankkitilille tai edes ilmoittaneet siitä pelitilille.

Automaattinen käännös:
Julkinen
Julkinen
11 kuukautta sitten
Käännös

Okei, pari kysymystä lisää:

  1. Oletko pelannut pelejä ensimmäisen noston pyytämisen ja toisen ( mitätöidyn) noston välillä?
  2. Muistatko, mikä saldo sinulla on ollut ennen toisen ( mitätöidyn) noston pyytämistä?
  3. Jos muistat, paljonko maksoi?
Automaattinen käännös:
Julkinen
Julkinen
11 kuukautta sitten
Käännös

Yli 3000€ voitettuani odotin joka päivä 500€ kotiutusta, sillä välin pelasin. Pelasin muutaman päivän, joten en nyt muista kaikkia liikkeitä. Ymmärrän kuitenkin, että kyseessä on vaikea tapaus, olen nyt menettänyt toivoni, olen lähettänyt monta kuvakaappausta enkä pääse enää edes tilille. Siellä oli useita epäjohdonmukaisuuksia, ja luulen, että he itse eivät ymmärtäneet hyvin ja hämmentyivät. Kun peruutin noston, minulla oli saldo 16 €. Peruutuksen jälkeen 516 € ja pelaamisen jälkeen sivustolla

Automaattinen käännös:
Julkinen
Julkinen
11 kuukautta sitten
Käännös

Frumzi Casino, onko mahdollista avata pelaajan tili ilman talletusvaihtoehtoa lyhyeksi ajaksi, jotta hän voi ladata tapahtumahistorian?

Automaattinen käännös:
Julkinen
Julkinen
11 kuukautta sitten
Käännös

Tapahtumahistoria on erittäin pitkä, sen lataaminen kestäisi päiviä. Kiitos joka tapauksessa kiinnostuksestasi tätä tapausta kohtaan.

Automaattinen käännös:
Arkaluontoinen liite
Arkaluontoinen liite
11 kuukautta sitten
Käännös

Selailen ystävälle lähetettyjä kuvakaappauksia, näytän lopullisen todisteen siitä, että kotiutuksia oli kolme 500 euroa.

Ensimmäinen päivämäärä 30.11.2023, toinen 1.12.2023, kolmas 2.12.2023. Peruutin vain kolmannen 500 eurosta.

Toisessa kuvakaappauksessa näytän, kuinka 30.11.2023 nosto ei ole enää olemassa sen käsittelyn jälkeen ja kaksi muuta nostoa on jäljellä.

Muokattu
Automaattinen käännös:
Julkinen
Julkinen
11 kuukautta sitten
Käännös

Rakas Pavel,


Kiitos avustasi ja ymmärryksestäsi asiassa.


Olemme lähettäneet asiakkaalle saldohistorian ja antaneet selityksen hänen hämmennykseensä.


Kiitämme vilpittömästi yhteistyöstäsi!


Parhain terveisin,

Frumzi


Automaattinen käännös:
Julkinen
Julkinen
11 kuukautta sitten
Käännös

JOEJANET90, minun on todella vaikea seurata nostojen ja niiden peruutusten järjestystä, joten ehdotan, että teet luettelon kaikista nostoista ja merkitset kaikki päivämäärät, jolloin näitä nostoja on pyydetty ja onnistuivatko ne. Esitän luetteloni alla, ja kerään kaikki tiedot, jotka olen ymmärtänyt koko ketjusta. Kopioi se, korjaa, jos olen maininnut jotain väärin ja lähetä se takaisin.

  1. Kotiutus 30.11, mikä onnistui edellisen viestisi mukaan.
  2. Nosto 1.12, mikä onnistui yllä lähettämäsi kuvakaappauksen mukaan.
  3. Kotiuttaminen 2.12., jonka olet perunut ja sitten pelannut vieraissa.
Automaattinen käännös:
Julkinen
Julkinen
11 kuukautta sitten
Käännös

Frumzi Casino lähetti tapahtumasaldon, mutta he eivät vieläkään ymmärrä, että toinen ja kolmas nosto, jotka he väittävät peruuttaneeni, ovat yksi summa eikä kaksi erillistä summaa.

Automaattinen käännös:
Julkinen
Julkinen
11 kuukautta sitten
Käännös

Pavel, kirjoittamasi on oikein.

-1 onnistunut kotiutus 30.11.2023

-2 nosto 1.12.2023 katosi (ei koskaan hyvitetty)

-3 nosto 12.2.2023, peruutin ja pelasin 516,23 €

Muokattu
Automaattinen käännös:
Arkaluontoinen liite
Arkaluontoinen liite
11 kuukautta sitten
Käännös

tässä näytössä on 1 nosto 30.11.2023 (hyvitetty pankkitilille)

Nostoa 1.12.2023 ei ole hyvitetty

tässä ollaan kolmantena päivänä. 30.11.2023 nosto ei ole enää vireillä, vaan talousosaston käsittelemä ja sen sijaan lisätään kolmas 500 euron nosto, jonka perun sitten.

Saldohistoriassa näkyy vain kaksi 516,23 euron suuruista peruutusta. Tämä muutos koskee kolmannen noston määrää. Sen sijaan toista nostoa ei enää voitu mitätöidä, vaan osasto käsitteli sitä, eikä sitä koskaan hyvitetty pankkitilille.

Automaattinen käännös:
Arkaluontoinen liite
Arkaluontoinen liite
11 kuukautta sitten
Käännös

he lähettivät minulle saldohistorian, joka osoittaa, että se on yksittäinen summa 516 €. Tämä on vain yksi peruutettu nosto, ei kaksi nostoa. Selvempää kuin se.

Automaattinen käännös:
Arkaluontoinen liite
Arkaluontoinen liite
11 kuukautta sitten
Käännös

Joten tämän kuvakaappauksen mukaan nosto (1.12) on esitetty suoritetuksi, mutta väität, että sitä ei hyvitetty pankkitilillesi eikä takaisin kasinotilillesi?

Automaattinen käännös:
Julkinen
Julkinen
11 kuukautta sitten
Käännös

Lisäksi, jos avaat kasinon sinulle lähettämän asiakirjan, näet, että 1.12. klo 3.39 tehty nosto on peruutettu samana päivänä klo 17.04.

Automaattinen käännös:
Julkinen
Julkinen
11 kuukautta sitten
Käännös

Aivan oikein, nostoa ei hyvitetty pankkitilille eikä pelitilille. Talousosasto käsitteli sen, mutta sitä ei koskaan akkreditoitu

Automaattinen käännös:
Julkinen
Julkinen
11 kuukautta sitten
Käännös

Kyllä, peruutin kolmannen noston. En peruuttanut kahta muuta.

Ensimmäinen saapui 4.12.2023 pankkitilille. Samana päivänä käsiteltiin toinen (1.12.2023), jota ei koskaan hyvitetty eikä sitä voida peruuttaa.

Kolmannen noston (2.12.2023) sen sijaan peruin (516,23 €) ja koko summa pelattiin.

Automaattinen käännös:
Julkinen
Julkinen
11 kuukautta sitten
Käännös

Ymmärrän. Kasinon dokumentista näkyy selvästi, että nosto (toinen - sanomasi nosto, jota on pyydetty 1.12.) peruutetaan samana päivänä klo 17:04. Väitätkö, että nämä tiedot ovat vääriä?

Automaattinen käännös:
Arkaluontoinen liite
Arkaluontoinen liite
11 kuukautta sitten
Käännös

On todennäköistä, että heidän osoittama nosto päättyneeksi on 30.11.2023

toisessa kuvakaappauksessa nosto 30.11.2023 ei ole enää siellä, koska se on suoritettu. Kotiutuksia on vain 1.12.2023 ja 2.12.2023.

12.4.2023 ensimmäisestä nostosta 500 € saapui pankkitililleni ja lisäksi toinen nosto, jonka talousosasto käsitteli ja jota ei koskaan hyvitetty pankkitilille tai pelitilille, ei ollut enää peruutettavissa.

Sen sijaan kolmas nosto (2/12/2023) oli edelleen vireillä ja siksi pätevä, ja peruutin sen.

En enää tiedä miten selittää sitä kaikkea. Selvempää kuin se.

Automaattinen käännös:
Julkinen
Julkinen
11 kuukautta sitten
Käännös

Kolmesta nostosta peruutin vain yhden 500€. Mikä näyttää peruutetulta, on kolmas nosto, ei toinen

Automaattinen käännös:
Arkaluontoinen liite
Arkaluontoinen liite
11 kuukautta sitten
Käännös

Kyllä, kaikki sanomasi vastaa aiemmin sanomaasi ja ymmärrän, että 30.11 tehty nosto hyvitettiin pankkitilillesi 4.12. ja 2.12. tehty nosto peruit itse. Mutta katsokaa näitä kahta kuvakaappausta. Sinun mukaansi (1. kuvakaappaus) puuttunut nosto (1.12) on kasinon tiedostojen mukaan peruttu samana päivänä (1.12). Voitko olla samaa mieltä tai ilmaista eri mieltäsi? Jos et ole samaa mieltä, ehdotan, että kasino avaa tilisi ja tarkistat saldolokin itse, ja jos se poikkeaa kasinon meille lähettämästä lokista, toimita se minulle, niin viemme asiaa eteenpäin. En voi tehdä mitään, ennen kuin ilmaiset mielipiteesi puuttuvasta nostosta ja että on osoitettu, että se on peruutettu.


Automaattinen käännös:
Arkaluontoinen liite
Arkaluontoinen liite
11 kuukautta sitten
Käännös

Tässä on lopullinen todiste

1 nosto

2 nosto

3 nosto peruutettu

Automaattinen käännös:
Julkinen
Julkinen
11 kuukautta sitten
Käännös

En voi ladata kuvakaappauksia 1 nosto

Voit nähdä itse

30.11.2023 klo 20.53

Minulla oli 50 euroa ja peruin 50 euroa ja laitoin 500 euroa

Automaattinen käännös:
Julkinen
Julkinen
11 kuukautta sitten
Käännös

Ole hyvä ja avaa dokumentti ja mene riville 6546, tee kuvakaappaus ja lähetä se tänne.

Automaattinen käännös:
Julkinen
Julkinen
11 kuukautta sitten
Käännös

Näin lähettämäsi kuvakaappauksen. Minusta tuntuu oudolta, että 1300€ saldolla aioin peruuttaa 500€ noston.

Nyt kuukauden jälkeen minun on kuitenkin vaikea muistaa kaikkia liikkeitä, olen toimittanut monia kuvakaappauksia. En sitten tiedä peruuttivatko kotiutuksen pelin aikana, mutta en tehnyt sitä, myös siksi, että peruuttamisessa ei ollut mitään järkeä. On erittäin vakava asia, jos he peruuttavat nostot ilman lupaani. Kiitos joka tapauksessa mielenkiinnostasi, mielestäni olen toimittanut kaikki todisteet.

Automaattinen käännös:
Julkinen
Julkinen
11 kuukautta sitten
Käännös

Jos olet edelleen eri mieltä siitä, että tämä nosto peruutettiin, voit vastustaa ja pyydämme kasinoa avaamaan tilisi ja voit tarkistaa sen itse. Siinä tapauksessa, että hyväksyt, että "puuttuva" nosto on peruutettu ja palautettu kasinon tilille, hylkään tämän valituksen, koska sitä ei ole syytä viedä eteenpäin.

Automaattinen käännös:
Julkinen
Julkinen
11 kuukautta sitten
Käännös

Näin linjan 6543

Tämä johtaa 500 €:n peruuntumiseen. saldolla 1300-1800.

Kuten näette kaikki kahdessa sekunnissa, mikä ei ole yhteneväistä ja mahdotonta, että kahdessa sekunnissa poistuin pelistä, peruutin ja palasin kolikkopeliin. Joten kasino itse peruutti kotiutukseni

Automaattinen käännös:
Arkaluontoinen liite
Arkaluontoinen liite
11 kuukautta sitten
Käännös

En peruuttanut sitä nostoa

tämä rivi näyttää kuinka peruutus tapahtui peliistunnon aikana, mikä on epätodennäköistä

Automaattinen käännös:
Julkinen
Julkinen
11 kuukautta sitten
Käännös

Ehdottomasti. Saldoliikkeet osoittavat peruutetun noston peliistunnon aikana. Kasino teki peruutuksen ilman lupaani ja istunnon aikana, joten en voinut huomata peruutusta ja ajatella, että nosto on käsitelty eikä peruutettu. Tai kasino lisäsi kyseisen merkinnän manuaalisesti. En tiedä mitä ajatella. Olen hyvässä uskossa

Automaattinen käännös:
Julkinen
Julkinen
11 kuukautta sitten
Käännös

Valitettavasti emme voi auttaa sinua alun perin nostettavaksi asetettujen ja myöhemmin aktiiviseen saldoosi palautettujen varojen takaisinperimisessä. Vaikka ymmärränkin, että ihanteellisessa tilanteessa näiden varojen pitäisi pysyä erillään noston peruuttamiseen asti, on olennaista tunnustaa, että sinun olisi pitänyt olla tietoinen varojen palauttamisesta tilillesi pelin aikana. Suuri määrä mukana ei olisi voinut jäädä huomaamatta.

Minun on pakko hylätä valituksesi perusteettomana. Toivon, että voisin olla enemmän avuksi. Kiitos jo etukäteen vastauksestasi ja ymmärryksestäsi.

Haluan myös kiittää Frumzi Casinoa yhteistyöstä.

Automaattinen käännös:
flash-message-reviews
Käyttäjäarvostelut - Kirjoita omia kasinoarvosteluita ja jaa omat kokemuksesi
scamalert_1_alt
Casino Gurun työntekijät eivät koskaan kysy salasanaasi tai pyydä pääsyä kasino- tai pankkitilillesi
Seuraa meitä sosiaalisessa mediassa - päivittäisiä julkaisuja, bonuksia ilman talletusta, uusia kolikkopelejä ja paljon muuta
Tilaa uutiskirjeemme kuullaksesi uusimmista bonuksista ilman talletusta, uusista kolikkopeleistä ja muista uutisista