I would start with a complaint to the licensing authority that licensed the casino. In this case, Curacao. However, I would still file a complaint with us and, if necessary, we would advise how to properly contact the licensing authority if we could not help. Complaints are here:
https://casino.guru/complaints/create
I can't imagine you having to sit and wait 14-30 days for a Skype call now, utter outrage.
Já bych začala stížností na licenční autoritě, která poskytla kasínu licenci. V tomto případě tedy Curacao. Nicméně i tak bych podala stížnost u nás a v případě potřeby poradíme jak správně kontaktovat licenční autoritu, pokud bychom nemohli pomoci my. Stížnosti jsou zde:
https://casino.guru/complaints/create
Nedokáži jsi představit, že teď máte sedět a čekat 14-30dní na Skype hovor, naprostá nehoráznost.
All of them. I wanted to withdraw the amount from the game account and then these guesses and excuses .. Online chat unable to ask the manager why they frozen my account and still around. I don't know about any bonus violations and maybe it's not. I'd like to punish them somehow.
Prý všechny. Chtěl jsem vybrat částku z herního účtu a pak tyto dohady a výmluvy.. On line chat neschopný, že se musejí zeptat managera proč mi zmrazili účet a stále dokola. O žádném porušení bonusu nevím a snad to ani nejde. Rád bych je nějak potrestal.
It will probably be difficult if they do not have a Czech license and their registered office somewhere in Cyprus, it is difficult to say whether the Czech courts would be able to do anything about it.
To bude asi těžké když nemají českou licenci a sídlo někde na Kypru, těžko říct zda by na to české soudy něco zmohly
Well, allegedly the manager didn't have time before, so I have to wait until 18.6. Before he calls me on Skype, even though I don't know why I should be so, when I've already sent a selfie with all the documents, which is strange in itself, but let it be, extreme, even if he calls me on Skype to further verify and resubmit the document so it allegedly takes another 14 to 30 days before it freezes like me, it's just that I still have the 10,000 there that I put in there and made 3 live bets, 2 came out and 1 didn't, so I don't understand what they want or wanted at the same number.
No údajně manažer neměl dříve čas, takže musím čekat do 18.6. Než mi zavolá na Skype i když důvod proč to tak má být neznám, když už jsem poslal selfii se všemi doklady což je samo o sobe divne ale budiž, extrem je ze i když mi zavolá na ten Skype k dalšímu ověření a znovu předložení dokladu tak trvá údajně dalších 14 až 30 dnů než to odmrazi jako mě jde jen o to ze tam mam stále těch 10000 které jsem tam vložil a udělal 3 live sázky 2 vyšli a 1 ne takže jsem na stejném čísle vůbec nechápu o co jim jde nebo šlo.
I'll wait for their other nonsensical requests that Skype contact and then those 30 days before it freezes, if that doesn't happen, they'll definitely start defending themselves.
Já počkám na ty jejich další nesmyslné požadavky ten Skype kontakt a pak těch 30 dnů než to odmrazi pokud k tomu nedojde tak se určitě začnu bránit.
I'll wait for their other nonsensical requests that Skype contact and then those 30 days before it freezes, if that doesn't happen, they'll definitely start defending themselves.
Já počkám na ty jejich další nesmyslné požadavky ten Skype kontakt a pak těch 30 dnů než to odmrazi pokud k tomu nedojde tak se určitě začnu bránit.
I don't think it's your duty to wait like that. The mere fact that Skype verification is disproportionately delayed is quite unfair.
I suggest contacting the licensing authority rather than the Czech court. In this case, unfortunately, Antillephone.
I enclose a license validator:
https://bit.ly/3NpJeH3 and email to authority: complaints@antilphone.com
Unfortunately, I cannot say that there is a good chance that the authority will deal with your complaint.
Nemyslím, si že je tvojí povinností takhle čekat. Už jen fakt, že Skype verifikace je neúměrně pozdržena je dost nefér.
Navrhuji spíše než na český soud, obrátit se na licenční autoritu. V tomto případě bohužel Antillephone.
Přikládám validátor licence:
https://bit.ly/3NpJeH3 a email na autoritu: complaints@antilphone.com
Nemohu bohužel říci, že by byla velká šance, že se autorita bude vaší stížností zabývat.
All of them. I wanted to withdraw the amount from the game account and then these guesses and excuses .. Online chat unable to ask the manager why they frozen my account and still around. I don't know about any bonus violations and maybe it's not. I'd like to punish them somehow.
Prý všechny. Chtěl jsem vybrat částku z herního účtu a pak tyto dohady a výmluvy.. On line chat neschopný, že se musejí zeptat managera proč mi zmrazili účet a stále dokola. O žádném porušení bonusu nevím a snad to ani nejde. Rád bych je nějak potrestal.
Thanks, anyway, I'll try, as they say nonsense is paid and it was there to make an account. Anyway, I didn't break any conditions, no bonus, nothing, I normally put 10,000 in my account and made about 3 bets, so I don't understand why they betrayed it and for others, when they checked me on their own, they didn't see Skyia, so they can't rob people like that, can they? They have nothing to justify.
Děkuji, každopádně to zkusím, jak se říká za blbost se platí a to byla si tam účet udělat. Každopádně jsem neporušil žádné podmínky, žádný bonus nic, normálně jsem si vložil na účet 10 tisíc a udělal asi 3 sázky takže nechápu vůbec proč to znrazili a za další když přece si mě ověřili jednak selfii jednak pak Skype tak přece nemůžou takhle okrást lidi ne? To přece nemají ani čím zdůvodnit.
I'm just beating my head that it doesn't have a Czech license that I'm an idiot, but I probably put on fake reviews and also on the fact that mostbet publishes on its website that it has some legal brand in the Czech Republic in case of player protection, so I don't know if maybe some Czech authorities could have done something.
Prostě sám se biju do hlavy že to nemá českou licenci že jsem idiot, ale dal jsem asi na falešné recenze a také na to že na svých stránkách publikuje mostbet že má v Česku nějakou legální značku i pro případ ochrany hráčů takže nevím zda by s tím třeba nějaké české úřady mohly něco udělat no.
Is there any chance you might be able to help me with this?
Je nějaká sance, že byste mi s tím případně pomohli?
I don't really recommend playing there if you don't want to lose money
Moc vám nedoporučuji tam hrát pokud nechcete přijít o peníze
this one out, ok, thankie!
I'm new to things here, will try to learn from every case. Wish you well
I am sorry, we do not have the opportunity to help at the moment, because the problem is related to sports betting. But as I read it, it gives me the impression that your account is being checked for a higher deposit, moreover, if you only bet a few times, it could record a check for money laundering. Unfortunately, this does not change the fact that if they decide to remain unfair, you only have a chance with the licensing authority and that is not a good prospect.
Je mi líto, v současné době nemáme možnost pomoci, protože problém je spojen se sportovním sázením. Ale jak to tak čtu, působí to na mě dojmem, že Váš účet prověřují z důvodu vyššího depositu, navíc, pokud jste jen párkrát vsadil, mohlo by to nahrávat prověření kvůli praní špinavých peněz. To ovšem bohužel nic nemění na tom, že pokud se rozhodnou zachovat nefér, máte šanci pouze s licenční autoritou a to není dobrá vyhlídka.
I bet a few times because my account froze after the 4th bet and I couldn't bet anymore, I don't know if the deposit of 10,000 is a higher deposit, anyway I didn't do anything that could lead them to do so, and yet when I check one's selfie with documents so it's weird, I also sent them a statement of the bank account that the payment was made, basically everything but I still have to wait for the Skype verification, just as I wrote it's my fault that I made an account with these bastards who do not have a Czech license, a mistake that costs me 10,000 and, moreover, I can't even defend myself, which is strange nowadays
Pár krát jsem vsadil, protože mi po 4. sázce zmrazili účet a již jsem vsadit nemohl, nevím zda vklad 10000 je vyšší depozit, každopádně jsem neudělal nic, co by je k tomu mohlo vést, a přece když si člověka ověři způsobem selfii s doklady tak je to zvláštní, poslal jsem jim i výpis bankovního účtu že kterého byla platba realizována, v podstatě vše ale stejně musím čekat na to Skype ověření, prostě jak jsem psal je to má chyba že jsem si udělal účet u těchto hajzlu, kteří nemají českou licenci, chyba která mě stojí 10 tisíc a navíc se nemůžu ani bránit, což je zvláštní v dnešní době
I would understand that she would like to verify some wishes of dirty money in case I put the money into the account and I would like to withdraw it immediately, but it was not, I normally put in there normally bets 3 bets and then 1 what did not come out so currently I'm still at 10000 but I didn't make a selection request, it just doesn't make sense to me and moreover they didn't even state the reason for the freeze, they just wrote to send documents to the selfie and then that there will be Skype
Pochopil bych že by chtěla ověřit nějaké přání špinavých peněz v případě že bych si na účet vložil peníze a ty bych chtěl pak hned vybrat, jenže tak to nebylo, já si tam normálně vložil normálně vadit 3 sázky a pak 1 co nevyšla takže aktuálně jsem stále na 10000 ale žádost o výběr jsem nedělal, prostě mi to nedává smysl a navíc oni ani neuvedli důvod zmrazení prostě napsali ať pošlu doklady selfii a pak že bude Skype Toť vše
Free professional educational courses for online casino employees aimed at industry best practices, improving player experience, and fair approach to gambling.
An initiative we launched with the goal to create a global self-exclusion system, which will allow vulnerable players to block their access to all online gambling opportunities.
A platform created to showcase all of our efforts aimed at bringing the vision of a safer and more transparent online gambling industry to reality.
An ambitious project whose goal is to celebrate the greatest and the most responsible companies in iGaming and give them the recognition they deserve.
Casino.guru is an independent source of information about online casinos and online casino games, not controlled by any gambling operator. All our reviews and guides are created honestly, according to the best knowledge and judgement of the members of our independent expert team; however, they are intended for informative purposes only and should not be construed as, nor relied upon as, legal advice. You should always make sure that you meet all regulatory requirements before playing in any selected casino. Copyright ©2024
Check your inbox and click the link we sent to:
youremail@gmail.com
The link will expire in 72 hours.
Check your 'Spam' or 'Promotions' folder or click the button below.
Confirmation e-mail has been sent again.
Check your inbox and click the link we sent to: youremail@gmail.com
The link will expire in 72 hours.
Check your 'Spam' or 'Promotions' folder or click the button below.
Confirmation e-mail has been sent again.