2 years ago
Hello, feel free to share more details about the no-deposit bonus, just note that the casino earned a questionable reputation, so players should be careful there.
0
Hello, feel free to share more details about the no-deposit bonus, just note that the casino earned a questionable reputation, so players should be careful there.
To come for the sake of no deposit is to try to make money at the casino. This is the gambler's approach, doomed to fail. If you play in a casino, then find one that is comfortable. Play for money that you don't mind just throwing away. And then you will not be visited by thoughts of a dubious casino. And so, they themselves are chasing no-deposits, then they get blocks and they say that the casino does not pay out money. What can I say, I myself did this once, until I overcame the poverty line.
Приходить ради бездепа — пытаться зарабатывать на казино. Это подход лудомана, обречен на провал. Если ты играешь в казино, то находи такое, в котором комфортно. Играй на деньги, которые не жалко просто выбросить. И вот тогда тебя не будут посещать мысли о сомнительном казино. А так, сами за бездепами гонятся, потом получают блокировки и говорят, мол казино деньги не выплачивает. Что говорить, я сам так делал когда-то, пока не перерос порог бедности.
Good afternoon! I replenished my account at the Friends-Casino casino and they didn’t accrue them to my personal account. The amount is 2000 rubles. In the caliper, they do not see any receipts. Who else has come across this, should I even expect receipts?
Добрый день! Я пополнил счет в казино Friends-Casino и мне не начислили их в ЛК. Сумма — 2000 рублей. В суппорте они не видят никаких поступлений. Кто с таким еще сталкивался, мне вообще ожидать поступления?
Hello,
Just to be sure - does it mean that your deposit is not shown in your casino balance? I would ask the payment provider you used for this transaction to make sure that the money went through. Can you do that?
If the deposit is not displayed in the personal account, and the money was withdrawn, then you need to contact the payment system. I encountered this when withdrawing to Piastrix and when depositing with QIWI. The support of friends will not help. But as for the bonuses, you won’t get much from them. There is a limit on winnings of 1000 rubles. Anything you win from the bonus will burn out. Those are the rules. I have already read so much whining about this, although the casino warns about this at the very beginning.
Если депозит не отображается в ЛК, а деньги сняли, то обращаться нужно к платежной системе. Я с таким сталкивался при выводе на Piastrix и при депах с КИВИ. Суппорт френдов не поможет. А вот что касается бонусов, то у них вы особенно не наваритесь. Там ограничение на выигрыш 1000 рублей. Все что больше выигрываешь с бонуса, то сгорит. Таковы правила. Уже столько нытья перечитал об этом, хотя казино предупреждает об этом в самом начале.
Hello there,
this is quite useful information and I agree that in such a situation it's best to get in touch with the payment provider. Would you use the "reply" button each time you want to answer somebody, please?
The max cashout rule can really spoil the fun if you win big. The alternative to this rule is that you are only entitled to withdraw x times your last deposit. We placed a special warning about that, Friends casino does not apply the such rule, however.
Say please! Were you able to transfer money as a result? Happened? Or are they burned out? It's just that I came across this on another project, which tells me networking with Friends, so the support helped there. I contacted kiwi. After long and painful questions, everything was returned. I just stopped using Qiwi. And I don't run into this anymore. I will be able to share information on how to properly contact the QIWI joint venture.
Скажи пожалуйста! А ты в результате деньги то смог перевести? Получилось? Или они так сгорели? Просто я вот с таким сталкивался на другом проекте, что мне подсказывает сетевом с Френдами, так там суппорт помог. Я связался с киви. После долгих и мучительных распросов, все вернули. Просто перестал пользоваться КИВИ. И с таким не сталкиваюсь больше. Смогу поделиться информацией, как правильно обратиться к СП КИВИ.
I often noticed that they throw off the blame on the payment system, and vice versa. But as practice has shown, only Friends deal with such complaints. Other casinos generally reject and say, they say, not my problem. I solved all problems with deposits without problems. But if you abuse bonuses or do not follow the rules on the ban on accumulation, they will block and cancel the account.
Часто замечал, что они скидывают вину на платежную систему, а те наоборот. Но как показала практика, только Френды разбираются по подобным жалобам. Другие казино вообще отшвыривают и говорят, мол не мои проблемы. Я все проблемы с депозитами решал без проблем. А вот если злоупотреблять бонусами или не выполнять правила по запрету на накапливание — заблочат и аннулируют счет.
Guys, who can say anything about the latest changes in the rules of the loyalty program? I read a lot that they cancel the previously accumulated experience points, which reduces the cashback. It's true? And now I'm thinking of returning to friends, and there was like a 5th level.
Ребята, кто что может сказать по последним изменениям в правилах программы лояльности? Читала много, что анулируют ранее накопленые баллы опыта, что снижает кешбэк. Это правда? А то я сейчас думаю вернуться на френды, а там был вроде 5-й уровень.
In short, I myself have already checked it. Do not want to communicate with me))) Points are taken into account only from playing slots. For the rest, they took away loyalty points. But I did not suffer, because I only did what I twisted before. To be honest, I didn't remember.
Короче, я сама уже в се проверила. Не хотите со мной общаться))) Баллы учитываются только с игры в слоты. За остальное они сняли баллы лояльности. Но я не пострадала, поскольку только то и делал, что крутила раньше. Если честно я и не помнила.
Hello,
thank you for the information, seems that you are the only one who has such insight now.
Let's hope that other players will respond in the future 🙂, would be nice!
It’s good that they didn’t delete the account for inactive at all. This is usually practiced, especially where there was good activity and abruptly disappeared after winning. In other words, they build loyalty.
Хорошо что вообще не удалили аккаунт за неактив. Обычно такое практикуют, особенно там, где была хорошая активность и резко пропала после выигрыша. Так сказать, воспитывают лояльность.
It shouldn't be like that. And I don't think that's how it is on Friends. They don't delete accounts at all. Even at the request of the client.
Так быть не должно. И я не думаю, что это так есть на Френдс. Тут вообще не удаляют аккаунты. Даже по просьбе клиента.
You are wrong, you can delete your account here. To do this, please contact support. My brother removed it from me. 7 days and it's in the bag.
Вы не правы, тут можно удалять аккаунт. Для этого обращайтесь в службу поддержки. У меня брат так удалил. 7 дней и дело в шляпе.
Everything can be solved through the support service, so I agree here.
Через службу поддержки можно решить все, так что я соглашусь тут.
The casino attracted me with its very convenient website. It's easy to navigate through sections and find the games you need. I will also note their generous bonuses. They are offered to both beginners and regular users. They give out quite a lot of money with standard wagers.
Казино привлекло очень удобным сайтом. Легко перемещаться по разделам и находить нужные игры. Отмечу и их щедрые бонусы. Предлагаются они как новичкам, так и постоянным пользователям. Выдают довольно много денег и со стандартными вейджерами.
Free professional educational courses for online casino employees aimed at industry best practices, improving player experience, and fair approach to gambling.
An initiative we launched with the goal to create a global self-exclusion system, which will allow vulnerable players to block their access to all online gambling opportunities.
A platform created to showcase all of our efforts aimed at bringing the vision of a safer and more transparent online gambling industry to reality.
An ambitious project whose goal is to celebrate the greatest and the most responsible companies in iGaming and give them the recognition they deserve.
Casino.guru is an independent source of information about online casinos and online casino games, not controlled by any gambling operator. All our reviews and guides are created honestly, according to the best knowledge and judgement of the members of our independent expert team; however, they are intended for informative purposes only and should not be construed as, nor relied upon as, legal advice. You should always make sure that you meet all regulatory requirements before playing in any selected casino. Copyright ©2025
Check your inbox and click the link we sent to:
youremail@gmail.com
The link will expire in 72 hours.
Check your 'Spam' or 'Promotions' folder or click the button below.
Confirmation e-mail has been sent again.
Check your inbox and click the link we sent to: youremail@gmail.com
The link will expire in 72 hours.
Check your 'Spam' or 'Promotions' folder or click the button below.
Confirmation e-mail has been sent again.