3 years ago
If you want to discuss anything related to Casombie Casino, such as its games, bonuses, payment methods, issues with your account, responsible gambling features, or anything else, you can do so here.
100 euros paid in…. When I played I wanted to know if it was a reputable casino and I asked for a payout to see if it works before I pay in higher amounts and win and then don't get paid out. I was assured that the payment will be processed within 3 days ... have been waiting for 1 week and always another excuse. Current excuses are alleged technical problems that, strangely enough, only exist when paying out, but deposits work as always. I will wait a while longer then consider further steps
100 euro eingezahlt …. Gespielt wollte mich vegewissern ob es ein seriöses casino ist und habe eine Auszahlung beantragt um zu sehen ob es klappt bevor ich höhere beträge einzahle und gewinne und sie dann nicht ausgezahlt bekomme. Mir wurde versichert das die Auszahlung innerhalb 3 tage bearbeitet wird… warte jetzt seit 1 woche und immer eine andere ausrede. Aktuelle Ausrede sind angebliche technischen Probleme die merkwürdiger weise nur bei Auszahlung da sind aber Einzahlungen klappen wie immer . Ich werde noch bischen warten dan weitere Schritte in Betracht ziehen
Casombie is a new casino so it's hard to say whether they're good or back. Anyway, it's a good approach to try withdrawing lower amount just to see how it goes. Have you managed to verify your account in the casino?
A verification is not necessary because it was done at the beginning with the Schufa query. According to the employee's statement, the payment could therefore be made.
I have already made the 3 withdrawal request for 2 weeks, as they always wait 3-4 days and then get canceled for some strange reason. I know this from other dubious casinos, because with the method time is gained to persuade the player to continue gambling and lose everything. The reason was allegedly I had inserted spaces in the Iban, which is why the transfer could not be made.
I made extra scrrenshots to prove that there are no empty spots. So far it looks like a very dubious casino, as experience from the past shows, for example, that reputable casinos also transfer higher amounts within 24 hours. E.g. europacasino.
I will be patient a little longer and will report further. But I assume that it will be canceled again with any excuses.
Eine Verifizierung ist nicht nötig da sie am Anfang mit der Schufaabfrage erfolgt ist. Die Auszahlung konnte somit laut der Aussage der Mitarbeiter erfolgen.
Habe seit 2 wochen jetzt schon die 3 auszahlungsanfrage gestellt, da sie immer 3-4 tage warten und dann mit irgendwelchen komischen Gründen storniert werden. Ich kenne das von anderen unseriösen casinos, da mit der Methode zeit gewonnen wird um den spieler doch noch dahin zu bewegen weiter zuzocken und alles zu verlieren. Die Begründung war angeblich hätte ich leerzeichen in die Iban eingefügt weshalb fie überweisung nicht erfolgen konnte.
Habe extra scrrenshots gemacht um zu beweisen das leerzeizen nicht vorhanden sind. Bis jetzt sieht es nach einem sehr unseriösen casino aus, da zum beispiel Erfahrungen aus der Vergangenheit zeigen das seriöse casinos auch höhere Beträge innerhalb 24 Stunden überweisen. Zb europacasino.
ich werde mich bischen gedulden noch und werde weiteres berichten. Ich gehe aber davon aus das es mit irgendwelchen ausreden wieder storniert wird.
Please, just make sure you won't lose the money you still have on the account. If you have proof that what they claim about the IBAN isn't right, then it's worth submitting a complaint as well.
Hi Mika,
did it ever work out for you?
I've been waiting for 2 weeks and always another excuse
Hi Mika,
hat es denn bei dir überhaupt irgendwann geklappt?
ich warte seit 2 Wochen und immer eine andere Ausrede
Hi
What does an excuse mean?
I have made a withdrawal request 2x €500 for 4 days. I'm still waiting for the finance department to process it. I wrote an email to the support and it said it usually takes 3 working days. I didn't get anything regarding verification. Is one even necessary?
So according to internet reports, etc., the casombie site is reliable and recommended. I assume they will pay out but put it off for a long time in the hope that you cancel and continue playing. Unfortunately typical methods.
Do you have any news?
Regards
Hallo
Was heißt denn ausrede ?
Ich habe seit 4 Tagen einen Auszahlungsantrag gestellt 2x 500€. Ich warte auch noch bis die Finanzabteilung es bearbeitet hat. Habe dem Support eine Email geschrieben und es hieß idr brauchen die 3 Werktage. Bzgl Verifizierung habe ich nichts bekommen. Ist denn überhaupt eine nötig ?
Also laut Internetberichten usw. Ist die Seite casombie seriös und zu empfehlen. Ich nehme an die werden schon auszahlen aber es lange hinauszögern in der Hoffnung dass man storniert und weiter spielt. Leider typische Methoden.
Gibt es bei dir Neuigkeiten.
Grüße
Always the same excuse. It is said that my IBAN contains spaces for the 3rd time, which is why it cannot be paid out. Ridiculous.
Eig immer dieselbe Ausrede. Bei mir sind angeblich schon zum 3. mal jetzt Leerzeichen in der IBAN enthalten weshalb nicht ausgezahlt werden kann. Lächerlich.
do you apply for the payout and then at some point you get a cancellation and this message?
After how many days does the excuse come? If you always wait 3 days then this.
I haven't had anything for almost a week now. The amounts are still there as a payment with the option "cancel".
The support said there are many withdrawals requested, it can sometimes take longer.
beantragst du die Auszahlung und dann kommt irgendwann Storno und diese Meldung?
Nach wie viele Tagen kommt die ausrede? Wartest du immer 3 Tage dann das.
Bei mir kam jetzt quasi eine Woche nix. Die Beträge sind da noch als Auszahlung mit der Option "abbrechen ".
Der Support meinte es sind viele Auszahlungen beantragt es kann manchmal länger dauern.
Hi
Did you get your money from casombie.
Hallo
Hast du dein geld von casombie erhalten.
Yes exactly. You wait a week for them to tell you something didn't work and then you wait another week for it. I won't deposit another penny there and I don't understand how a casino like this can be promoted and presented as reputable
Yes genau. Man wartet eine Woche darauf, dass sie einem sagen dass etwas nicht funktioniert hat um dann wieder eine Woche darauf zu warten. Ich werde dort keinen pfennig mehr einzahlen und kann auch nicht verstehen, wie man ein solches Casino promoten kann und als seriös ausgibt
Yes, they are classified as serious on the Internet. Have you generally experienced good casinos with fast, uncomplicated payouts?
Yes what is your idea with casombie now.
If necessary, you have to call them or possibly a lawyer. It can't be that you win and they don't want to pay out.
They are based in Holland etc.
Shit internet reviews must have bought them all.
Ja im Internet sind die als seriös eingestuft. Hast du denn generell mal gute casinos mit schneller unkomplizierter Auszahlung erlebt?
Ja was ist deine Idee mit casombie jetzt.
Notfalls muss man schauen die anrufen oder evtl Anwalt. Das kann ja nicht sein dass man mal gewinnt und die wollen nicht Auszahlen.
Die sind mit Sitz in Holland usw.
Scheiss internet Bewertungen bestimmt auch alle gekauft.
Hello, just a word of advice: We can't effectively change any casino's rating if all players with issues are just talking about it on the forum, but no complaint submitted 🙂
You can do so here: https://casino.guru/complaints/create
For reputable good casinos you usually have to verify yourself. I played at PlatinCasino for a long time. Stake is supposed to be the latest hit, a crypto casino with payouts in seconds.
I have filed a complaint here through Guru. Since the casino is listed here, they will help you there. I think they will pay off at some point.
Für seriöse Gute Casinos muss man sich meist verifizieren. Bei PlatinCasino habe ich lange gespielt. Stake soll ja nun der neuste Renner sein, ein krypto Casino mit Auszahlungen in Sekunden.
Ich habe hier über Guru eine Beschwerde eingereicht. Da das Casino hier gelistet ist, helfen sie da einem weiter. Irgendwann werden sie schon auszahlen denke ich.
Hi there ,
sorry for the late reply. So I got my money about 2 weeks later, must add that they are delaying it consciously or unconsciously. Since I already know other casinos, e.g. N1 casino which really pays out within 24 hours, I would avoid this casino. Casinos that do this are simply dubious and don't earn a cent. I also closed my account afterwards...a bit about the feedback above...it's true that after 3 days the payout was suddenly canceled because of spaces in the iban...this happened to me 3 times, whereupon I put pressure on it and one from the finance department Got a hint or instructions to do it as follows... with laptop... google chrome .. delete all cookies etc. and then it really worked. Of course, I can't judge whether that was really the case or whether it was deliberately used as an excuse. Ultimately, the process annoyed me so much that I'm no longer a customer of theirs and don't see a cent from me anymore. For the others, I can say have patience ... always hack and you get your money.
Have fun and success 😉
There really are enough reputable casinos on the market, which is why it is not worth bothering with such C…
Hallo ,
sorry wegen der späten Rückmeldung. Also ich habe mein Geld ca 2 wochen später bekommen, muss hinzufügen das sie bewusst oder unbewusst es hinauszögern. Da ich bereits andere Casinos kenne, zb. N1 casino wo wirklich innerhalb 24 Stunden ausgezahlt wird, würde ich dieses Casino meiden. Casinos die so hantieren sind einfach unseriös und verdienen keinen cent. Habe in Anschluss auch mein Konto geschlossen…kurz zu den Feedbacks oben.. es stimmt das nach 3 Tagen plötzlich wegen leerzeichen in der iban die Auszahlung storniert wird.. dies ist bei mir 3 mal passiert woraufhin ich Druck gemacht habe und von der Finanzabteilung einen Hinweis bzw. Handlungsanweisungen bekommen habe es wie folgt auszuführen… mit laptop… google chrome .. alle cookies etc. Löschen und dann hat es wirklich auch geklappt. Kann natürlich nicht einstufen ob das wirklich so war oder bewusst als Ausrede Genutzt wurde. Letztendlich hat mich der Ablauf so sehr geärgert das ich kein Kunde mehr bei denen bin und von mir keinen cent mehr sehen. Für die anderen kann ich sagen Geduld haben … immer nachhacken und ihr bekommt euer Geld.
Viel Spaß und erfolg 😉
Es gibt wirklich genug seriöse Casinos auf dem Markt weshalb es sich nicht lohnt mit solchen C… sich rumzuärgern
I think if they claim it's all about the spaces in IBAN, you could ask for the withdrawal again, record your request to show what kind of IBAN you added into the form so you can use it as a proof later.
Okay, yes, I actually read good things on the internet, so I tried casombie. I will then also file a complaint here and wait until they pay out.
Okay ja ich habe auch im internet eigentlich gutes gelesen deswegen casombie ausprobiert. Ich werde dann auch hier eine Beschwerde einreichen und abwarten bis die auszahlen.
Hi
Thanks for your feedback. I'm glad it worked out and you got your money. A verification wasn't necessary either, was it? That's what the support wrote to me. I haven't received a cancellation or anything. Only the payment has not taken place for a week. I will be patient and write an email from time to time until they pay out. In itself, I find the casino quite good, only that it's always annoying, of course. I'm curious when the payout will come. I will tell you.
Hallo
Danke für dein Feedback. Freut mich dass es doch geklappt hat und du hast dein geld bekommen. Eine Verifikation war auch nicht nötig oder? So hat es der Support mir mal geschrieben. Ich habe bis her kein Storno oder so erhalten. Nur die Auszahlung hat seit einer Woche noch nicht stattgefunden. Ich werde mich gedulden und ab und an ne Email schreiben bis die auszahlen. An sich finde ich das casino ganz gut, nur dass ewige hinauszögern nervt natürlich. Bin gespannt wann die Auszahlung kommt. Ich werde es euch berichten.
Okay, yes, I actually read good things on the internet, so I tried casombie. I will then also file a complaint here and wait until they pay out.
Okay ja ich habe auch im internet eigentlich gutes gelesen deswegen casombie ausprobiert. Ich werde dann auch hier eine Beschwerde einreichen und abwarten bis die auszahlen.
Free professional educational courses for online casino employees aimed at industry best practices, improving player experience, and fair approach to gambling.
An initiative we launched with the goal to create a global self-exclusion system, which will allow vulnerable players to block their access to all online gambling opportunities.
A platform created to showcase all of our efforts aimed at bringing the vision of a safer and more transparent online gambling industry to reality.
An ambitious project whose goal is to celebrate the greatest and the most responsible companies in iGaming and give them the recognition they deserve.
Casino.guru is an independent source of information about online casinos and online casino games, not controlled by any gambling operator. All our reviews and guides are created honestly, according to the best knowledge and judgement of the members of our independent expert team; however, they are intended for informative purposes only and should not be construed as, nor relied upon as, legal advice. You should always make sure that you meet all regulatory requirements before playing in any selected casino. Copyright ©2024
Check your inbox and click the link we sent to:
youremail@gmail.com
The link will expire in 72 hours.
Check your 'Spam' or 'Promotions' folder or click the button below.
Confirmation e-mail has been sent again.
Check your inbox and click the link we sent to: youremail@gmail.com
The link will expire in 72 hours.
Check your 'Spam' or 'Promotions' folder or click the button below.
Confirmation e-mail has been sent again.