2 years ago
If you want to discuss anything related to BacanaPlay Casino, such as its games, bonuses, payment methods, issues with your account, responsible gambling features, or anything else, you can do so here.
Beware, Bacanaplay cheats the payout by refusing KYC, so it is not possible to request a payout. Chat is not available only bot. Support mail requests remain unanswered
Vorsicht, Bacanaplay betrügt die Gewinnauszahlung indem KYC verweigert wird, dadurch ist es nicht möglich eine Auszahlung zu beantragen. Chat ist nicht vorhanden nur bot. Supportmailanfragen bleiben unbeantwortet
How long have you been trying to verify yourself? It sounds serious 🤔
I checked its review, and it says "Doesn't accept players from Germany". Well, I think it would be good to consider submitting another complaint.
Since last Friday 4/14/23, I'm trying. I uploaded the required documents and was told I would be informed within 12 hours. Inquiries via chat are not possible because only a chatbot is available. Inquiries via support email address will not be answered. I don't believe that German players are not accepted, since every deposit is counted towards the "DrückGlück" and "Euspielothek" limits. The last two are serious and I have often had payouts here. Well I would like to lodge a complaint, the only question is where?
Seit letzten Freitag 14.4.23, versuche ich es. Habe die verlangten Dokumente hochgeladen und es hieß innerhalb 12 Stunden bekomme ich Bescheid. Anfragen über Chat sind nicht möglich da nur ein Chatbot vorhanden. Anfragen über Supportmailadresse werden nicht beantwortet. Dass deutsche Spieler nicht akzeptiert werden glaube ich nicht, da jede Einzahlung vom Limit "DrückGlück" und "Euspielothek" mit angerechnet wird. Die letzten beiden sind ja seriös und hier hatte ich schon öfter Auszahlungen. Nun ich würde gerne Beschwerde einreichen, die Frage ist nur wo?
Hello,
I fear you should a bit longer since we allow the casino 14 full days to verify the account and fulfill the payout.
To me, it sounded like you've been waiting much longer. Anyway, as I can see have already submitted a few complaints here, so do it the same way. Alternatively, use this link, please.
I also forwarded this casino for a check, to ensure our review is accurate when it comes to restricted countries.
Thanks for the further information.
Well, I hope someone from the casino will respond soon 🤞
Now I saw that verification was done. I was able to initiate a payment (it didn't work yesterday). However, I did not receive any mail or anything. But I wonder why I write 12 hours and send mail when it takes me almost a week and I don't send anything. I think honesty is always best, that's how you avoid trouble.
Nun habe ich gesehen, dass Verifizierung erfolgt ist. Konnte Auszahlung mal einleiten (gestern ging es noch nicht). Allerdings Mail oder so habe ich nicht erhalten. Ich frage mich aber, warum schreibe ich 12 Stunden und sende Mail, wenn ich fast eine Woche brauche und nichts sende. Ich finde, ehrlich ist immer am Besten, so vermeidet man Ärger.
Hello. I have a problem with this casino. Removed my bet limit 7 days ago. Now I've waited 7 days and nothing happened. Now I've done it all again and would have to wait another 7 days. But I don't want to do that. I have asked several times to cancel my bonus so that I can withdraw my balance.
It's about 500 euros.
Hallo. Ich habe da ein Problem mit diesem Casino. Vor 7 Tagen meine Einsatzgrenze entfernt. Jetzt habe ich 7 Tage gewartet und nichts ist passiert. Jetzt habe ich das alles nochmal gemacht und müsste wieder 7 Tage warten. Da habe ich aber keine Lust drauf. Hab schon mehrfach darum gebeten meinen Bonus zu stornieren damit ich mein Guthaben auszahlen lassen kann.
Es geht um über 500 Euro.
Which authority can I lodge a complaint with? I didn't do anything wrong and therefore I don't see being treated like that.
I told them that I would now close my account and want my credit paid out. I am verified, so nothing should stand in the way of a payout. Man am I mad. Never happened to me before.
Bei welcher Behörde kann ich Beschwerde einreichen? Ich habe mir nichts zu Schulden kommen lassen und sehe deshalb nicht ein so behandelt zu werden.
Hab denen gesagt das ich jetzt mein Konto schließe und mein Guthaben ausgezahlt bekommen will. Verifiziert bin ich,also sollte einer Auszahlung nichts im Weg stehen. Man bin ich sauer. Ist mir noch nie passiert.
You got some options to file a complaint:
https://www.mga.org.mt/player-hub/lodge-a-complaint/
https://thepogg.com/submit-complaint/
First link is the Malta Gaming Authority, this could be the slowest option. Second is thepogg, not sure how quick they are to react but have in mind their resolution is final and if it's not in your favor no one else will be able to help you out. Third option is filing a complaint with guru, I recommend this one, maybe you get some additional information regarding your rejected withdrawal: https://casino.guru/complaints
Hello. I have a problem with this casino. Removed my bet limit 7 days ago. Now I've waited 7 days and nothing happened. Now I've done it all again and would have to wait another 7 days. But I don't want to do that. I have asked several times to cancel my bonus so that I can withdraw my balance.
It's about 500 euros.
Hallo. Ich habe da ein Problem mit diesem Casino. Vor 7 Tagen meine Einsatzgrenze entfernt. Jetzt habe ich 7 Tage gewartet und nichts ist passiert. Jetzt habe ich das alles nochmal gemacht und müsste wieder 7 Tage warten. Da habe ich aber keine Lust drauf. Hab schon mehrfach darum gebeten meinen Bonus zu stornieren damit ich mein Guthaben auszahlen lassen kann.
Es geht um über 500 Euro.
Good day
So I had deposited 20 euros with a bonus of 50%. From this assignment I made 665 according to the current status. Up to this point, my application limits were all set to 0. I was also not required to set an application limit. Unfortunately, I was stupid enough to set my daily limit to 500. This means that after 500 spins on 1 euro is over. That annoyed me a lot because I still wanted to wager my bonus to get a payout. Now I've removed my bet limit twice and waited 2x 7 days. I'm in a good mood when I go to the casino and the betting limit is still reached. Over 600 euros have been in the account for 14 days and I can't do anything. I've written to them several times. But things are being said that aren't true and all of a sudden I'm supposed to set a betting limit even though I've been playing without a betting limit the whole time and it was never a problem. If I close the account, I would only get paid the 20 euros, which I don't see. Why don't you check this casino out? It can't all be like that.
Guten Tag
Also ich hatte 20 Euro eingezahlt mit einem Bonus von 50%. Aus diesem Einsatz habe ich laut jetzigem Stand 665 gemacht. Meine Einsatzgrenzen waren bis zu diesem Zeitpunkt alle auf 0. Es wurde mir auch nicht vorgeschrieben eine Einsatzgrenze zu setzen. Leider war ich so dumm und habe mein Tageslimit auf 500 gesetzt. Das heißt das nach 500 Drehungen auf 1Euro Schluss ist. Das hat mich sehr geärgert, weil ich meinen Bonus noch umsetzen wollte um eine Auszahlung zu erreichen. Jetzt habe ich schon 2x meine Einsatzgrenze entfernt und 2x 7Tage gewartet. Bin gut gelaunt ins Casino und steht immer noch Einsatzlimit erreicht. Seit 14 Tagen stehen über 600 Euro auf dem Konto und kann nichts machen. Habe die schon mehrmals angeschrieben. Aber es werden Dinge behauptet die nicht stimmen und plötzlich soll ich eine Einsatzgrenze setzen obwohl ich die ganze Zeit ohne Einsatzgrenze gespielt habe und nie ein Problem war. Wenn ich das Konto schließe, würde ich nur die 20 Euro ausgezahlt bekommen was ich aber nicht einsehe. Überprüfen Sie doch Mal dieses Casino? Das kann doch alles irgendwie nicht sein.
I'm sorry, but due to the fact that the text is auto-translated to English for me, I fear the point is lost in the transaction.
If I may guess the problem lies in the gambling limits. The week limit I guess? Wasn't set accordingly for 2 times - the rest I don't understand. 🙁
All game limits removed. Then waited 7 days. Still in. can't play Redid again waited 7 days. Again my play limits were not removed. Have the feeling that nothing is being done to remove the gaming limits. I have already written an email. But no reaction. They just don't want me to keep playing. 😡
You could make a profit. That's never happened to me before.
Alle Spiellimits entfernt. Dann 7 Tage gewartet. Immer noch drin. Kann nicht spielen. Nochmal gemacht wieder 7 Tage gewartet. Wieder wurden meine Spiellimits nicht entfernt. Habe das Gefühl es wird nichts unternommen um die Spiellimits zu entfernen. Ich habe auch schon Mail geschrieben. Aber keine Reaktion. Die wollen einfach nicht das ich weiter spielen kann. 😡
Man könnte ja einen Gewinn einfahren. Sowas ist mir noch nie passiert.
I've also tried to lower the game limits because they say you only have to wait 7 days if you increase them. But even that didn't work.
Habe auch versucht die Spiellimits runter zu setzen,weil gesagt wird nur bei einer Erhöhung muss man 7 Tage warten. Aber selbst das hat nicht funktioniert.
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